دانستنی های سفر

ارزان‌ ترین سوئیت‌ ها در تهران

اجاره ارزان‌ ترین سوئیت‌ ها در تهران دغدغه هر مسافری برای سفر به پایتخت است. دلیل این موضوع هم قیمت‌های نجومی این روزهای تهران است. اگر شما هم قصد مسافرت کوتاه به پایتخت را دارید و نگران محل اقامت خود هستید لطفا این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

در این مقاله به سراغ ارزان‌ ترین سوئیت‌ ها در تهران می‌رویم. این محتوا برای شما اگر قصد سفر به تهران را دارید بسیار مناسب است زیرا هیچ نیازی نیست خود را نگران اقامت خود کنید زیرا سپنجا شرایطی را فراهم نموده تا به صورت آنلاین رزرو به اجاره سوئیت در تهران بپردازید و مراحل را خیلی راحت انجام دهید و با ارائه خدماتی عالی سفری خاطره انگیز برای شما عزیزان رقم بزند. در ادامه به معرفی قیمت سوئیت‌ها در مناطق مختلف تهران می‌پردازیم.

لیست ارزان‌ ترین سوئیت‌ ها در تهران

با اینکه در شمال تهران می‌توان لوکس‌ترین و با امکانات‌ترین رستوران‌ها، جاذبه‌های گردشگری و هتل‌ها را یافت و قیمت و نرخ استفاده از این امکانات برای هر کسی مقدور نیست ولی این باعث نمی‌شود که مردم با درآمد پایین تر نتوانند از امکانات تهران استفاده کنند. به همین نسبت که به جنوب تهران پیش برویم قیمت‌ها به مراتب کمتر شده آب و هوا به دلیل دوری از رشته کوه‌های البرز گرمتر می‌شود.

به طور کلی ارزان‌ ترین سوئیت‌ ها در تهران به مناطق جنوب تهران مربوط می‌شود. خانه و آپارتمانی را به عنوان مسکن ارزان قیمت نام می‌بریم که قیمت هر متر مربع آن از متوسط قیمت یک متر مربع واحد مسکونی در شهر تهران کمتر باشد.

طبق گزارش تحولات بازار معاملات مسکن شهر تهران، متوسط قیمت یک متر مربع واحد مسکونی در آذر ماه ۱۴۰۱ در شهر تهران ۴۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرد. طبق این آمار معاملات انجام شده در شهر تهران را می‌توان به ۳ دسته تقسیم کرد که این ۳ مورد بر حسب مدت زمان از ساخت ملک تعیین می‌شود.

  • املاک با عمر بنا تا ۵ سال با سهم ۳۶ درصد در رتبه اول قرار می‌گیرند.
  • املاک با عمر بنا ۵ تا ۱۶ سال با سهم ۳۴ درصد در رتبه دوم قرار می‌گیرند.
  • املاک با عمر بنا بالای ۱۵ سال با سهم ۳۰ درصد در رتبه سوم قرار می‌گیرند.

در ادامه این گزارش آمده است که بیشترین متوسط قیمت یک متر آپارتمان معامله شده، در منطقه یک کلان شهر تهران می‌باشد که با قیمت ۹۴ میلیون تومان بر  واحد یک متر مربع به اجاره داده شده است. در مقابل این قضیه کمترین متوسط قیمت به ازای یک متر مربع ۲۴ میلیون تومان است.

این مطلب را هم بخوانید
با شناخت این موارد در پیش بینی وضعیت آب و هوایی در سفر استاد شوید

بانک مرکزی طبق اطلاعاتی که در این گزارش به نمایان گذاشته است، ۱۰ منطقه‌ای که خانه‌های ارزان‌تری نسبت به سایر مناطق تهران دارند معرفی کرده است که در ادامه این لیست به ترتیب آورده شده است.

مناطق ۱۸ – ۱۷ – ۲۰ – ۱۹ – ۱۵ – ۱۶ – ۱۲ – ۱۱ – ۱۰ – ۹

ارزان‌ ترین سوئیت‌ها در تهران

نکات مورد توجه ارزان‌ ترین سوئیت‌ ها در تهران

نکاتی که در اینجا آورده شده است شما را به انتخاب ارزان‌ ترین سوئیت‌ ها در تهران راهنمایی می‌کند. البته به طور متوسط واحد قیمت‌هایی که قیمت یک متر مربع حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان است، با سهم ۱۷ درصد بیش‌ترین میزان معاملات را در کلیه مناطق تهران به خود اختصاص داده‌اند.

به همین ترتیب حدود قیمتی ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان در رتبه دوم معاملات پرفروش قرار گرفته است. البته طبق آمار گفته شده توسط بانک مرکزی حدود ۵۹ درصد معاملات انجام شده در مسکن تهران در خرداد ماه کمتر از قیمت متوسط بوده است.

مورد دوم اینکه حدود ۳۰ درصد معاملات تهران بر حسب متراژ در حدود ۵۰ تا ۷۰ متر مربع بوده است و در ادامه‌ی همین گزارش آمده است که ۵۷ درصد معاملات مساکن تهران مربوط به املاک کمتر از ۸۰ متر مربع است.

لیست محلات ارزان قیمت در مناطق مختلف تهران

به طور کلی ارزان‌ ترین سوئیت‌ ها در تهران به املاک با متراژ کم مربوط می‌شود. طبق آخرین آمار منتشر شده از سایت دیوار، تا شهریور ۱۴۰۱، محله نواب به‌ازای هر متر مربع میانگین ۱۶ میلیون تومان، ارزان‌ترین محله در تهران از نظر خرید و فروش ملک اعلام‌ شد. فلاح، جی، بریانک، افسریه، جیحون و سلسبیل محله‎‌های ارزان قیمت بعدی هستند. این آمار و ارقام طی سال‌های مختلف، متفاوت هستند. قیمت خانه به متراژ، سن ساخت بنا و محله بستگی دارد. حتما هنگام خرید و اجاره خانه، این معیارها را مدنظر داشته باشید.

راهنمای جامع سفر به تهران | هر آنچه باید قبل از سفر به تهران بدانید!

اقامت در سفری به تهران

گزینه‌های زیادی برای اقامت وجود دارد، اما شما می‌توانید با سپنجا و رزرو ارزان‌ ترین سوئیت‌ ها در تهران در اقامتگاه‌های سپنجا با امکانات رفاهی بگذرانید. برای اقدام به اجاره ویلا از طریق سپنجا لازم است وارد سایت شوید و در قسمت ثبت نام مشخصات خود را وارد کرده تا صفحه کاربری شما ایجاد شود.

پس از آن به قسمت جستجو در سایت رفته و با وارد کردن مقصد مورد نظر، به بررسی اقامتگاه‌های نمایش داده شده بپردازید. همچنین می‌توانید با اعمال کردن فیلترهای قرار گرفته در سایت، در نمایش اقامتگاه‌ها محدودیت ایجاد کرده تا اقامتگاه‌ها مطابق با فیلترها نمایش داده شوند. با این کار می‌توانید به راحتی ویلا و سوئیت مبله مناسب و مورد نظر خود را رزرو کرده و زمان کمتری صرف کنید.

این مطلب را هم بخوانید
اجاره سوئیت مبله سپنجا

شرایط لغو ویلا رزرو شده

اگر در شرایطی هستید که مجبور به لغو ارزان‌ ترین سوئیت‌ ها در تهران شدید، می‌توانید به راحتی درخواست خود را با کارشناسان سپنجا در میان بگذارید. ما شرایط بسیار خوبی را برای لغو ویلا رزرو شده فراهم کرده‌ایم که به شرح زیر به صورت ۳ قانون آورده شده است:

لغو رزرو واحد اقامتی نوع اول ( آسان ): در صورتی که مستاجر ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به مقصد خود اقدام به لغو رزرو کند، کل مبلغ پرداختی به شخص مورد نظر برگردانده می‌شود.

لغو رزرو واحد اقامتی نوع دوم ( متوسط ): در صورتی که دیرتر از بازه ی زمانی ۵ روزه اقدام به لغو ویلا رزرو شده نمایید، مبلغ برگشتی به شما با کسر هزینه ی شب اول اقامت بعلاوه ی ۵۰ درصد از هزینه‌ی شب‌های دیگر خواهد بود.

لغو رزرو واحد اقامتی نوع سوم ( سخت ): در مواردی که مستاجر ۷ روز قبل از ساعت ورود به مقصد مورد نظر، اقدام به لغو رزرو کند، ۵۰ درصد مبلغ پرداختی به شخص مورد نظر عودت داده می‌شود.

در همه‌ی موارد کارمزد سامانه سپنجا در هر شرایطی غیر قابل برگشت می‌باشد.

قوانین و مقررات سپنجا

این قوانین شامل موارد زیر است:

  • به همراه داشتن کارت ملی در محل اقامت ضروری و الزامی است.
  • از به همراه داشتن هرگونه حیوان خانگی در محل اقامت خودداری نمایید.
  • از ایجاد هرگونه سروصدا در محل اقامت که منجر به آزار و اذیت دیگر ساکنین می‌شود، خودداری نمایید.
  • اجاره ویلا برای افراد متأهل می‌باشد.
  • اجاره ویلا یا آپارتمان با شرایط خاص برای مجردها نیز امکان‌پذیر است.

سخن آخر

همانطور که بحث شد کلان شهر تهران به دلیل مرکز توجه در ایران، خاورمیانه و جهان مسافران و گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. برای اسکان دادن به این حجم از افراد و مسافران نیازمند حجم بالایی از اماکن و آپارتمان‌ها است.

در این مقاله به صورت خلاصه مناطق مختلف تهران را بررسی کرده‌ایم تا بتوانید املاک ارزان قیمت را در تهران به آسانی بیابید. حال اگر تا به الان از تهران دیدن نکرده‌اید، می‌توانید از طریق سپنجا اقدام به اجاره ارزان‌ ترین سوئیت‌ ها در تهران کرده و سفری خاطره انگیز را تجربه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با همکاران و کارشناسان سپنجا که به صورت ۲۴ ساعته در دسترس می‌باشند، ارتباط برقرار نمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 2 میانگین: 5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا