تکنولوژی گردشگری

راهنمای اجاره ویلا باغ بهادران

باغ بهادران یکی از نقاط دیدنی استان اصفهان است. این باغ به دلیل طبیعت بسیار زیبا و آب و هوای پاک و دل‌انگیزی که دارد میزبان بسیاری از مسافران و علاقمندان است. اگر در نزدیکی استان اصفهان هستید و یا قصد دارید به این استان سفر کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از این شهر زیبا و کوچک دیدن کنید. اجاره ویلا باغ بهادران یکی از دغدغه مسافران برای سفر به این منطقه است. در ادامه با سپنجا همراه باشید تا جاذبه‌های این شهر را به شما معرفی کنیم.

جاذبه‌های دیدنی شهر بهادران

فرقی نمی‌کند که قصد سفر به کدام نقطه از ایران را دارید، هر قسمت از این خطه زیبا و دیدنی است. نیازی نیست که تنها یک مقصد مشخص را برای سفر کردن انتخاب کنید. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که شمال ایران را برای سفر در ایام تعطیلات تابستان انتخاب کنند. در حالی که هزاران جاذبه توریستی در هر نقطه از ایران وجود دارد.اجاره ویلا باغ بهادران

بسیاری از مسافران در سفر خود به استان اصفهان تنها از دیدنی‌های تاریخی شهر اصفهان بازدید می‌کنند، در حالی که شهرها و روستاهای کوچک و بزرگی در این استان وجود دارد که می‌تواند برای چند روز شما را سرگرم کند. یکی از این شهرهای کوچک، شهر باغ بهادران واجاره ویلا  باغ بهادران است.

درباره باغ بهادران

باغ بهادران در ۶۰ کیلومتری جنوب غرب شهر اصفهان واقع شده است برای اجاره ویلا باغ بهادران و نام‌های متنوعی دارد که می‌توان به باغ وردان، باغ بادران، باغ آذران و باغ باباداران نیز اشاره کرد. هر چند بعضی از محققین باور دارند که نام واقعی این شهر کوچک باغ آذران است که به معنی باغ آتشکده می‌باشد. این شهر در مجاورت رودخانه زاینده رود قرار داشته و به همین دلیل دارای باغ‌های سرسبز و آب و هوای دلپذیر است که بسیاری را به خود جذب می‌کند.

بهترین زمانی که می‌توانید به باغ بهادران سفر کنیدوبه اجاره ویلا  باغ بهادران اقدام کنید، در فصل بهار و تابستان است که آب و هوای عالی و باصفا است و طبیعت نیز در زیباترین حالت خود وجود دارد. همچنین شما می‌توانید در فصول گرم سال در رودخانه زاینده رود آب تنی کنید و یا قایق سواری را در این مکان تجربه کنید. در ادامه به دیدنی‌های این شهر کوچک می‌پردازیم، با سپنجا همراه باشید.

جلوه ای از سفر به باغ بهادران

جاذبه‌های دیدنی شهر بهادران

روستای مورکان

روستای مورکان یکی از روستاهای دیدنی در نزدیکی شهر باغ بهادران است که در فاصله ۱۰ کیلومتری آن واقع شده است.برای اجاره ویلا باغ بهادران این روستا دارای بافتی سنتی و زیبا است و می‌تواند اوقات خوشی را برای شما به وجود بیاورد. مسجد جامع روستای مورکان و یکی از انشعابات رودخانه زاینده رود که از کنار این مسجد می‌گذرد، منظره‌ای جذاب و باصفا را ایجاد کرده است که می‌توان ساعاتی در کنار این نهر اقامت کرد و وعده غذایی خود را میل کرد.

قلعه چهار برج

اجاره ویلا باغ  بهادران یکی از بناهای تاریخی و دیدنی در شهر باغ بهادران، قلعه چهار برج است که در بالای تپه‌ای قرار گرفته است. تاریخ ساخت این بنا به اواخر صفوی و ابتدای دوره افشاریه برمی‌گردد و دارای چهار برج دیده‌بانی در هر گوشه از قلعه است و به همین دلیل قلعه چهار برج نامیده شده است. به دلیل موقعیت منحصربه فرد و استراتژیکی که این قلعه دارا است، می‌توان کل شهر را از این نقطه رصد کرد. همچنین خوب است بدانید که این قلعه کاربری نظامی داشته است و به همین دلیل دید بسیار عالی نسبت به شهر باغ بهادران دارد.

این مطلب را هم بخوانید
معرفی 7 اپلیکیشن کاربردی در سفر به ایران

قلعه چهار برج

آتشکده قلعه کافر

یکی دیگر از بناهای تاریخی واقع شده در شهر باغ بهادران، آتشکده قلعه کافر است. این بنای تاریخی به گفته مردم این شهر، دارای قدمتی پیش از اسلام است و به همین دلیل به اهمیت این بنای باستانی می‌افزاید. نام دیگر این آتشکده، قلعه گیر نیز است و تنها بقایایی از آن در شهر باغ بهادران وجود دارد.

آتشکده قلعه کافر

ساحل زیبای زاینده رود

به دلیل این که شهر باغ بهادران در مجاورت رودخانه زاینده رود قرار گرفته است، دارای ساحلی با این رودخانه زیبا است. همچنین اطراف این رودخانه دارای طبیعتی سبز و دیدنی است که می‌توان وعده غذایی خود را همراه با اعضای خانواده در این مکان نوش جان کرد. همچنین آب و هوای اطراف این رودخانه بسیار باصفا و پاک است که همین عامل سبب می‌شود که بسیاری از ساکنین شهرهای آلوده و بزرگ به طبیعت این منطقه پناه بیاورند و با صدای آب و آواز پرندگان، اوقات خود را همراه با دوستان و خانواده در این کنار زاینده رود بگذرانند.

همچنین می‌توانید سوغات این شهر را تهیه کرده و برای دوستان و آشنایان ببرید. یکی از سوغاتی‌های این شهر پولکی است که نوع خاصی از آن به نام رسی در این شهر به فروش می‌رسد.

پل خواجو اصفهان، تماشایی‌ترین پل روی زاینده رود

ساحل زیبای زاینده رود

روستای کرچگان

یکی دیگر از روستاهای نزدیک به شهر باغ بهادران، روستای کرچگان است که در ۸ کیلومتری این شهر واقع شده است. این روستا در کوهپایه‌های زاگرس قرار گرفته و به همین دلیل آب و هوای خنک و مناسبی دارد.اجاره ویلا باغ بهادران اقدام کنید، همچنین بنای تاریخی برج کبوترخانه در این روستا واقع شده است و حدود هزار سال قدمت تاریخی دارد و تا به امروز نیز پا برجاست.

اجاره ویلا باغ بهادران

در صورتی که قصد دارید به باغ بهادران سفر کنید، برای اقامت خود نیازمند به ویلا یا سوئیت با تمام امکانات رفاهی است و می‌تواند همانند منزل شخصی شما، راحتی و آسودگی را برای شما به ارمغان بیاورد.و به اجاره ویلا باغ بهادران اقدام کنید. وب سایت سپنجا با ارائه بهترین ویلاهای مبله در هر نقطه از ایران به خصوص شهر باغ بهادران توانسته است که امکانات رفاهی لازم همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای اقامت کنندگان عزیز به وجود بیاورد.

برای این که بتوانید ویلا مبله در باغ بهادران را توسط وب سایت سپنجا رزرو کنید، کافیست که در وب سایت سپنجا ثبت نام کرده و اطلاعاتی که از شما درخواست می‌شود را وارد کنید. بعد از این که مرحله ثبت نام را به اتمام رساندید، یک صفحه کاربری برای شما به وجود خواهد آمد.

در قسمت سمت راست و بالای صفحه وب سایت، یک باکس جستجو وجود دارد که می‌توانید مقصد خود را در این بخش وارد کرده و تمام ویلاهای مبله و سوئیت‌های در دسترس را مشاهده کنید. همچنین قابلیتی به نام فیلتر کردن نتایج نیز وجود دارد که سبب می‌شود شما در مدت زمان کوتاهی به ویلای مبله مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

این قابلیت شامل مواردی مانند تعیین بودجه‌ای که قصد دارید برای اقامت خود بپردازید است و همچنین شما می‌توانید نوع محل اقامتگاه که جنگلی، کوهستانی، روستایی، کویری و… باشد را به راحتی انتخاب کنید. علاوه بر این می‌توانی تعداد تخت خواب، اتاق خواب و نوع سرویس بهداشتی را نیز انتخاب کنید که در حین اقامت خود در ویلای مبله دچار مشکل و دردسری نشوید.

این مطلب را هم بخوانید
5 توصیه در هنگام سفر با سالمندان

همچنین بخوانید: جاذبه های دیدنی دهکده توریستی وگردشگری چادگان

مطالب بیشتر:اجاره وبلا در باغ بهادران

شرایط لغو رزرو ویلا در وبسایت سپنجا

اجاره ویلا باغ بهادران خیلی وقت‌ها به دلیل اتفاقات ناگهانی و پیش‌بینی نشده‌ای مانند قرارهای کاری و جلسات، سفرهایمان لغو شده یا به تعویق می‌افتند. و همیشه به دنبال لغو سفرها، مجبور به لغو بلیط وسیله نقلیه و همچنین لغو اجاره ویلا در مقصد نیز می‌شویم. حتی گاهی صرفاً تصمیم می‌گیریم که مدت زمان سفر خود را کمتر کرده و به عنوان مثال در رزرو اقامتگاه، مدت آن را از ۱۰ روز اجاره به ۵ روز کاهش دهیم.

باید گفت که وبسایت سپنجا در این لحظات ناراحت کننده، شرایطی را جهت لغو یا کاهش مدت زمان اجاره ویلا برای شما در نظر گرفته است که در ادامه به شرح آن می‌پردازیم.

این شرایط شامل:

  • در ابتدا باید این نکته را به خاطر بسپارید که جهت لغو رزرو ویلا، حتماً حداقل ۵ روز قبل از تاریخ رزرو شده، درخواست لغو خود را به سپنجا اعلام کنید تا تیم سپنجا مبلغ پرداختی شمارا به صورت کامل به حسابتان بازگرداند.
  • اگر به هر دلیلی، دیرتر از این بازه ی زمانی ۵ روزه، جهت لغو رزرو ویلا اقدام کنید، مبلغی که به حساب شما بازمی‌گردد با کم‌کردن هزینه شب اول و ۵۰ درصد هزینه‌ی شب‌های دیگر خواهد بود.
  • همچنین چنانچه می‌خواهید مدت زمان شب‌های اجاره ویلا را کاهش داده و به عنوان مثال از ۱۰ شب اجاره به ۵ شب اجاره برسانید؛ در این موقعیت شما دوباره باید درخواست خود را در سایت سپنجا ثبت کرده و سپنجا نیز موظف است تا مبلغ ۵۰ درصد از هزینه‌ی شب‌های باقی‌مانده را به شما بازگرداند.

قوانین و مقررات محل اقامت

برای این که اوقات خوشی را در ویلا مبله خود داشته باشید، نیاز است که  اجاره ویلا باغ بهادران را انتخاب کنیدچند نکته مهم را به یاد داشته باشید و رعایت کنید. شرایط و قوانین اقامت در ویلا، سوئیت و آپارتمان‌های معرفی شده از جانب تیم سپنجا، موارد زیر می‌باشند:

  • اجاره اقامتگاه مشترک صرفاً به زوج‌های متأهل صورت می‌گیرد.
  • همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه برای اجاره ویلا باغ بهادران، ضروری می‌باشد.
  • همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل اقامتگاه ممنوع می‌باشد.
  • و به طور کلی رعایت حقوق ساکنین دیگری که در مجاورت شما اقدام به اجاره ویلا کرده‌اند. به عنوان مثال خودداری از ایجاد آلودگی‌های صوتی و… ضروری می‌باشد.

پیشاپیش از درک بالا و همکاری شما جهت رعایت این قوانین سپاسگزاریم.

کلام آخر…

شهر باغ بهادران یکی از زیبایی‌های استان اصفهان است. معمولا کمتر کسی به اصفهان سفر می‌کند و از این شهر کوچک دیدنی بازدید نمی‌کند. شهر باغ بهادران به دلیل این که در مجاورت رودخانه زاینده رود قرار دارد، دارای طبیعتی سرسبز و باصفا است و همچنین آب و هوایی عالی و پاک دارد که می‌تواند تا مدتی شما را از دود و آلودگی هوای شهرهای بزرگ دور کند.

در صورتی که قصد سفر به این شهر را دارید می‌توانید با استفاده از وب سایت سپنجا اقدام به اجاره ویلا باغ بهادران کرده و سفر خود را با برنامه‌ریزی قبلی شروع کنید تا در حین مسافرت خود دچار مشکل نشوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا