رستوران های کیش

بهترین فست فودهای کیش که باید آن ها را بشناسید!

جزیره مرجانی کیش، با آسمانی نیلگون و محیطی آرامش بخش همچون مرواریدی زیبا در خلیج همیشه فارس ایران می‌درخشد.  این شهر در هر چهارفصل سال میزبان گردشگران است. یک ویژگی بسیار خوب این جزیره آن است که در آن زیر ساخت­های خوبی برای گردشگران تدارک دیده شده است، از جمله این که رستوران­ها و فست فودهای باکیفیت زیادی در این شهر برپا شده‌اند، بطوری که بسیاری از آنها  خود یک جاذبه گردشگری این شهر محسوب می­شوند.  در مقاله زیر لیست کاملی از بهترین فست فودهای کیش به شما ارائه می­دهیم. با سپنجا همراه باشید.

لیست بهترین فست فودهای کیش

بهترین-فست-فودهای-کیش-که-رویایی-هستند

آنچه که مسافرت به کیش را به یادماندنی‌تر و مفرح‌تر می سازد، بهره مندی از لذت غذا خوردن در بهترین رستوران‌های کیش است. لیستی که ما در اینجا به شما ارائه می‌کنیم، لیستی از بهترین فست فودهای کیش است و همه موارد ذکر شده در این لیست غذاخوری های لوکس و مدرنی هستند که خوش طعم‌ترین و لذیذترین غذاهای فست فودی را تولید می‌کنند و آن را در محیطی پاکیزه و آرام و بهداشتی به گردشگران و کیشوندان عرضه می‌کنند. ضمنا آدرس بهترین فست فودهای کیش نیز در دل این مقاله آورده شده است.

۱- فست فود ایرانویچ کیش

ایرانویچ یک برند رستوران‌های زنجیره‌ای  است که چندین شعبه در سراسر ایران دارد. این شعبات عمدتا در زمینه تولید و عرضه انواع پیتزا، ساندویچ، سوخاری و برخی غذاهای فرنگی با کیفیت بالا فعالیت می­کنند. شعبه کیش فست فود ایرانویچ روبروی بازارهای پردیس قرار دارد و آدرس اینستاگرام آن iranwich_kish@ است. ایرانویچ کیش با ۱۶۰۰ متر مربع مساحت، بزرگترین فست فود ایران محسوب می‌شود.

۲- فست فود بومرنگ کیش

این رستوران مقابل مرکز خرید مروارید قرار دارد و در زمینه عرضه انواع پیتزا‌، سوخاری، ساندویچ و برگر فعالیت می‌کند. دغدغه اصلی این رستوران عرضه غذا با بهترین کیفیت و همراه طعم‌های خاص و به یاد ماندنی به همراه رعایت استانداردها  و موازین بهداشتی است. این رستوران یک سایت اختصاصی به آدرس boomerangkish.com  دارد. برای تهیه آنلاین غذا از این رستوران می‌توانید از اسنپ فود اقدام کنید.

۳- فست فود خانه برگر کیش

این فست فود روبروی بازار بزرگ مروارید واقع شده و از بهترین فست فودهای کیش است. این رستوران از بدو تاسیس خود برگرهای ۱۴۰ گِرَمی گوشت گَرم بدون افزودنی را در منوی خود گنجانده است و به خاطر عرضه این برگرهای خوش طعم در جلب رضایت مشتریان سخت پسند بسیار موفق عمل کرده است. مهمانان این رستوران می‌توانند غذای خود را در فضای باز یا سرپوشیده میل نمایند.

۴- فست فود وقت برگر کیش

بهترین-فست-فودهای-کیش-که-باید-به-آن-ها-مراجعه-کنید

فست فود وقت برگر و سیب زمینی هم یک برند فست فود زنجیره‌ای است که چندین شعبه در سراسر ایران دارد. فست فود وقت برگر کیش در بلوار امیرکبیر، ساختمان هدیش واقع شده است. این فست فود  با انواع غذاهایی همچون پیتزا، ساندویچی، برگر ،مرغ سوخاری و… از مهمانان خود پذیرایی می­کند. سفارش آنلاین غذای این رستوران از سایت Kishfood  امکانپذیر است. آدرس اینستاگرم این رستوران @potato.time.kish است.  کیفیت غذاهای این رستوران عالی است و سرویس دهی آن کم نظیر است.

مطالب مرتبط: بهترین هتل های جزیره کیش برای اقامت چند روزه

۵- فست فود البیک کیش

فست فود مرغ سوخاری  البیک نیز یک برند فست فود زنجیره‌ای است که شعبه‌ای هم در کیش دارد.  هم اکنون این برند دارای هشت شعبه در داخل و خارج کشور است.  فست فود البیک کیش در طبقه دوم پاساژ مریم کیش قرار داد. غذای اصلی این رستوران انواع مرغ سوخاری است اما در کنار آن پیتزا و ساندویچ نیز برای مشتریان سِرو می­کند. خوشمزه ترین مرغ‌های سوخاری جزیره کیش را فست فود البیک  پخت می‌کند و کادر حرفه ای آن همواره نهایت تلاش خود را می‌کنند تا مهمانان یک وعده غذایی فراموش نکردنی را در این رستوران تجربه کنند.

۶- فست فود کی اف سی کیش

اگر در کیش هوس خوردن مرغ سوخاری کردید یک گزینه بسیار خوب دیگر رستوران فست فود  KFC کیش است، مخصوصا این که فیله مرغ سوخاری محشری دارد.  البته این رستوران درکنار مرغ سوخاری، پیتزا و ساندویج را نیز برای مشتریان خود سِرو می‌کند. این رستوران جنب هتل مریم کیش قرار دارد. دکوراسیون این رستوران بسیار به دکوراسیون رستوران های بین المللی KFC شبیه است، اما با این حال هیچ وابستگی به این برند بین المللی ندارد.

۷- فست فود هشتگ کیش

در رستوران فست فود هشتگ کیش می‌توانید هنگام غذا خوردن یک فضای رویایی و رمانتیک را نیز تجربه کنید، چرا که این رستوران دارای دکوراسیونی بسیار زیبا است و در آن  برای مهمانان موسیقی زنده نیز اجرا می‌شود. این رستوران در مجتمع گنجینه ۲ قرار دارد. این رستوران برای مشتران خود انواع پیتزا و برگرها را سرو می‌کند و کیفیت غذاهای آن به حدی بالاست که  زبانزد خاص و عام شده است. آدرس اینستاگرام آن hashtagkish@ است. برای سفارش آنلاین غذای این رستوران  می­توانید از اسنپ فود یا kishfood.ir و یا f4k.ir اقدام کنید.

۸- فست فود انرژی کیش

در کیش اگر می‌خواهید در یک محیط رویایی، خوش طعم‌ترین غذاهای ایرانی یا خارجی را به همراه “موسیقی زنده” میل نمایید، رستوران انرژی کیش بهترین گزینه است. به دلیل همین ویژگی های خاص، این فست فود در لیست بهترین فست فودهای کیش ما جایگاه ویژه‌ای  دارد. این رستوران، نخستین کنسرت رستوران کشور لقب گرفته است. این رستوران عظیم که در واقع بزرگترین رستوران کیش است، منوی غذایی متنوعی شامل ۱۲۰ نوع غذای مختلف دارد که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی صید روز و گیاهی را شامل می‌شود و طبیعتا همه انواع فست فود را نیز سرو می­کند.  آدرس آن اسکله تفریحی قدیم،  نوار ساحلی،  بعد از سالن همایش است، بنابراین جزو  نزدیکترین رستوران‌ها به دریا محسوب می­شود. آدرس اینستاگرام این رستوران  energymr@   است.

۹- فود کورت دامون کیش

در طبقه دوم مرکز خرید دامون کیش یک مجموعه رستوران متشکل از ۱۲ غرفه مجزا قرار دارد که  به فود کورت دامون  موسوم است. در هر غرفه از این مجموعه یک نوع غذای سنتی ایرانی یا خارجی و یا فست فود سِرو می‌شود.  تنوع غذاهای خارجی این مجموعه، از غذاهای سنتی ایتالیایی و ترکی و فرانسوی تا حتی غذاهای هندی و مکزیکی و چینی را شامل می­شود. مهمانان این رستوران می‌توانند غذای خود را در سالن مدرن داخل مجموعه میل کنید  و یا  آن را در بخش بیرونی آن میل نمایند که یک تراس با دیزاین زیبا و رویایی با منظره رو به دریا است.

۱۰- توتی فروتی کیش

رستوران توتی فروتی کیش یک رستوران ساحلی است که در نزدیکی اسکله تفریحی جدید قرار دارد. مهمانان می‌توانند با میل کردن غذایشان در بخش فضای آزاد رستوران که منظره رو به دریا دارد، در حس شگفت انگیز آن غرق شوند و لذت ببرند.  سقف بخش ساختمان این رستوران کاملا از جنس چوب است و این ویژگی، جلوه زیبایی به آن بخشیده است. برنامه غذایی این رستوران ویژگی جالبی دارد به این صورت که در این رستوران هنگام ناهار،  غذاهای ایرانی سرو می شود و در شب ها فست فود و غذاهای فرنگی. آدرس اینستاگرام این رستوران tuttifruittikish@ است.

۱۱- فست فود بادکنک کیش

در بلوار نیایش کیش، در محله سفین یک رستوران کوچک محلی به نام بادکنک قرار دارد که هم غذای ایرانی و هم فست فود سرو می­کند. این رستوران در نزدیکی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران قرار دارد، بنابراین پاتوق دانشجویان پردیس دانشگاه تهران است. علاوه بر این بعضی از برگزارکنندگان تور کیش، گردشگران و توریست ها را به این رستوران  هدایت می‌کنند. این رستوران به دلیل کیفت عالی و تازه بودن مواد اولیه به کار رفته در غذاهایش، شهرت زیادی در بین مشتریان کسب کرده است. برای سفارش آنلاین غذا از این رستوران می­توانید از اسنپ فود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بازار مرجان کیش؛ ۵ اطلاعات حیاتی که باید بدانید +عکس و اقامتگاه

۱۲- فست فود چشم‌انداز کیش

رستوران فست فود چشم انداز کیش از ارازنترین رستوران های کیش است، با این حال کیفیت غذای آن فوق العاده است. شاخص‌ترین غذای این فست فود مرغ­های سوخاری آن می‌باشد که در تهیه آن از چاشنی­های محلی  خاص بومیان کیش استفاده می­کند که  همین ویژگی طعم مرغ های سوخاری این رستوران را بسیار به بهتر  ساخته است. علاوه بر مرغ سوخاری، منوی غذایی این رستوران شامل انواع ساندویچ‌های سرد و گرم و انواع مختلف پیتزا نیز می­باشد. این رستوران در مرکز شهر کیش در بلوار فرودگاه قرار دارد.

۱۳- فست فود شب‌های ساحل

بهترین-فست-فودهای-کیش-که-باید-آن-ها-را-بشناسید

رستوران  فست فود شب­­های ساحل در نزدیکی اسکله تفریحی قدیم کیش قرار دارد، جایی که در آن انواع امکانات برای تفریح در روی آب یا زیر آب وجود دارد، از جمله غواصی و اسکی روی آب. کیش قطب غواصی کشور هست و اگر به کیش سفر کردید این تفریح هیجان انگیز را از دست ندهید. بعد از غواصی و یا اسکی روی آب و…  در اسکله تفریحی، می‌توانید یک غذای فست فود پرکالری از رستوران شب­های ساحل سفارش دهید تا انرژی از دست رفته را جبران کنید.

۱۴- فست فود هایدا کیش

یکی از مهم‌ترین موارد در لیست بهترین فست فودهای کیش، فست فود هایدا است. این فست فود به خاطر ساندویچ های سرد با کیفیتی که تولید می‌کند، در کیش خواهان بسیار دارد. در واقع این ساندویچی شعبه دیگری از برند مشهور هایدا است که در سراسر ایران شعبه دارد. این فست فود روبروی بازار پردیس یک کیش قرار دارد و ساندویچ های سرد از انواع مختلف کالباس و ژامبون، مرغ و گوشت و…  را به مشتریان خود عرضه می‌کند. ساندویچ های هایدا کیش مانند سایر شعبات ساندویچ هایدای کشور از سُس های فراوان برند هایدا  بهره می‌برند. این فست فود در سراسر کیش با پیک رایگان غذای سفارش داده شده شما را به شما می­رساند.

۱۵- فست فود هادیز کیش    

در پارک شهر کیش نزدیک بازار مروارید یک فست فود قرار دارد که در غذاهای آن کیفیت حرف اول را می زند. انواع سفارش های مورد قبول این رستوران عبارتند: پیتزا، ساندویچ، برگر، سوخاری و  سالاد. این فست فود جمع و جور بیست نفره بسیار بسیار تمیز و بهداشتی است. از برتری های دیگر این فست فود سرعت عمل بسیار بالای کارکنان آن برای آماده سازی سفارش مشتریان است. برای تهیه آنلاین غذا از این رستوران می‌توانید از اسنپ فود یا kishfood.ir استفاده کنید.

۱۶- فست فود فودلند کیش

یکی دیگر از فود کورت های کیش، رستوران عظیم فودلند کیش است که در انتهای بازار مرجان قرار دارد. این رستوران بیش از صد نوع غذا  و دسر  ایرنی  و خارجی در منوی غذایی خود دارد. بخش جداگانه ای در این رستوران برای سرو انواع فست فودها اختصاص داده شده است. یکی از مشخصه‌های بارز فست فودهای این رستوران ادویه‌جات مخصوص آنها است که از خارج از کشور وارد می‌شوند. بنابراین این رستوران از هر جهت یکی از بهترین رستوران‌های کیش است. آدرس سایت اختصاصی این رستوران foodlandkish.ir است. آدرس اینستاگرام آن @foodland_kish است. برای سفارش آنلاین در این رستوران، می‌توانید از اسنپ فود استفاده کنید.

۱۷- فست فود  بوف کیش

بوف یک مجموعه رستوران زنجیره ای در سراسر ایران است که دو شعبه نیز در کیش دارد و یکی از بهترین فست فودهای کیش است. یک شعبه آن در میدان پردیس، بازار پردیس ۲ و دیگری در اسکله تفریحی کیش رو به دریا است. کیفیت بالای غذاهای رستوران‌های بوف کیش مانند سایر شعبات آن عالی است. در رستورانهای بوف کیش مهمانان می‌توانند انواع پیتزا و ساندویچ و مرغ سوخاری را به همراه انواع پیش غذاهایی مثل سیب زمینی سرخ کرده و سالاد سفارش دهند. البته این رستوران ها غذاهای ایرانی هم سرو می‌کنند.

۱۸- فست فود  شاورما کیش | از بهترین فست فودهای کیش

بهترین-فست-فودهای-کیش-که-دیدنی-هستند

فست فود شاورما انواع  فست فود و ساندویچ و غذاهای  ترکی را  برای مشتریان خود سرو می‌کند و در شهر کیش در آدرس سفین قدیم، روبروی اسکله صیادی قرار دارد. امکان سفارش آنلاین غذای این رستوران با استفاده از  اسنپ فود یا f4k.ir  وجود دارد. با خوردن کباب ترکیِ دستپخت شاورما می‌توانید طعم واقعی کباب ترکی را بچشید. در کیش کباب ترکی‌های فست فود شاورما مشهور و زبانزد است و در لیست بهترین فست فودهای کیش از نظر کباب ترکی در رتبه یک قرار دارد.

۱۹- فست فود پدر خوب کیش

روبروی دو بازار مهم کیش، دو شعبه از یک برند معروف رستوران های زنجیره‌ای به نام پدر خوب دایر شده‌اند. یکی روبروی بازار مروارید و دیگری مقابل بازار پردیس یک. این رستوران‌ها نان مصرفیشان را، خودشان می­‌پزند، با استفاده از تنور و بدون بکار بردن جوش شیرین. در این رستوران ها شما می‌توانید انواع پیتزا و ساندویچ و مرغ سوخاری را سفارش دهید. کادر آشپزخانه این رستوران­ها مهارت حیرت انگیزی در پخت غذاهای فست فودی با کیفیت دارند.

کلام آخر

در این مقاله از سپنجا، ۱۹ تا از بهترین فست فودهای کیش را در کیش معرفی کردیم. شما چه فست فودهای دیگری در کیش می شناسید؟ آن ها در زیر این پست معرفی کنید! همچنین اگر علاقه مند هستید که به کیش سفر کنید، می توانید اقدام به اجاره سوئیت در کیش کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 5]

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا