جاهای دیدنی ایران

لیست مراکز خرید بندر گناوه

بندر گناوه یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جنوب ایران است. هر ساله تعداد زیادی توریست داخلی و خارجی را میزبانی می‌کند. این بندر دارای مرزهای دریایی است به همین خاطر انتظار می‌رود تعداد زیادی مجتمع و بازار خرید داشته باشد. مراکز خرید بندر گناوه در بین گردشگران به خاطر تنوع اجناس داخلی و خارجی با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه‌ از شهرت خوبی برخوردار هستند.

یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز سفر به خصوص برای خانم‌ها گشت‌وگذار در بازارها و مراکز خرید است. اگر در سفر بعدی خود به بندر گناوه، قصد خرید وسایل خانگی، پوشاک، لوازم آرایشی و … را دارید، چند دقیقه از وقت خود را با سپنجا سپری کنید، تا یک گشت‌وگذار در بهترین بازارهای بندر گناوه داشته باشیم و بدانیم چه چیزی باعث خاص بودن هر یک از بازارهای تجاری آن شده است.

بیشتر بخوانید : بندر گناوه کجاست؟

بهترین مراکز خرید بندر گناوه

بندر گناوه را همه با بازارها و مراکز خرید بی‌نظیرش می‌شناسند. در ادامه این بخش می‌توانید به طور کامل با مراکز خرید بندرگناوه آشنا شوید و از شرایط خرید و گشت و گذار در بندرگناوه مطلع شوید.

بازار اصلی گناوه

برای تجربه یک خرید دلچسب و شیرین پیشنهاد می‌کنیم به هر منطقه‌ای که سفر کردید، بازار اصلی آن شهر را فراموش نکنید. گشت‌وگذار در بازار اصلی بندر گناوه برای گردشگران بسیار جذاب و دیدنی است. زیرا هر چیزی که ذهنتان به آن برسد، در این بازار یافت می‌شود. دست فروش‌های بندر گناوه محصولات متنوعی برای فروش دارند و در بسیاری اوقات گزینه مناسبی برای خرید هستند.

بازار بندر دیلم

این بازار از مراکز خرید معروف بوشهر است که در سفر به گناوه، گشت‌وگذار در آن بسیار توصیه می‌شود. از نظر موقعیت جغرافیایی در ۶۸ کیلومتری بندر ساحلی گناوه واقع شده است. به خاطر فاصله بسیار کم این بازار از کشورهای عراق و کویت فروش انواع محصولات خارجی و باکیفیت در بازار دیلم دور از انتظار نیست. از مهم‌ترین مزیت‌های بازار بندر دیلم، ارزان بودن اجناس آن در مقایسه با دیگر شهرها است. به خاطر وجود بازارچه‌های محلی متعدد و فروش انواع کالای برند خارجی، بازار تاریخی دیلم جزء جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار جنوب کشور به شمار می‌رود.

بازار بندر دیلم

بازارهای بندر ریگ

بند ریگ از جاذبه‌های دیدنی بوشهر است که در فاصله ۱۸ کیلومتری گناوه قرار گرفته است. اگر نزدیک عید و ایام شلوغ به بوشهر سفر می‌کنید و حوصله قدم زدن در بازارهای شلوغ گناوه را ندارید، بندر ریگ گزینه خوبی برای خرید است. این بندر تاریخی و زیبا دارای چندین بازار و پاساژ مناسب برای خرید گردشگران است.

بازارهای بندر ریگ

بازار سیف

اگر به دنبال یکی از بهترین مراکز خرید بندر گناوه هستید، بازار سیف واقع در میدان امام خمینی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در این بازار انواع کالاها از تنوع بالایی برخوردار بوده و با قیمت ارزان‌تر از دیگر نقاط کشور ارائه می‌شوند. بازار سیف به عنوان بازار بورس وسایل برقی معروف است. اگر قصد تکمیل جهیزیه خود را دارید در سفر به گناوه از رفتن به این بازار غافل نشوید.

بیشتر بخوانید : فاصله شیراز تا بندر گناوه چقدر است؟

بازار ماهی فروشان گناوه

خرید ماهی در سفر به جنوب کشور جایگاه ویژه‌ای دارد. برای خرید انواع ماهی‌های جنوب، بازار ماهی فروشان واقع در بلوار ملوان بندر گناوه بهترین گزینه است. در غرفه‌های این بازار بهترین ماهی‌های ایران اعم از سرخو، سنگسر، ماهی شوریده و ماهی حلوا سفید را پیدا خواهید کرد.

این مطلب را هم بخوانید
بندر گناوه کجاست؟

لیست مراکز خرید بندر گناوه

پاساژ دنا

مرکز خرید دنا در بلوار جمهوری اسلامی؛ بلوار پاسداران واقع شده است. این پاساژ در فاصله نزدیک از هتل ستاره خلیج فارس، مهمان‌پذیر پارس، رستوران گلستان و فروشگاه لوازم خانگی انصار بندر گناوه قرار دارد.

پاساژ طالقانی

یکی از بهترین مراکز خرید بندر گناوه، پاساژ طالقانی است که در بلوار امام خمینی و بلوار بسیج واقع شده است. مراکز مهمی همچون هتل ستاره خلیج، هتل خور، رستوران گلستان، مهمان‌پذیر پارس و فروشگاه لوازم خانگی انصار بندر گناوه با مجتمع خرید طالقانی فاصله کمی دارند. در تمام روزهای هفته از ساعت ۸ الی ۲۲ میزبان گردشگران است.

پاساژ کوروش

مجتمع تجاری کوروش با موقعیت مکانی بلوار جمهوری اسلامی؛ بلوار پاسداران یکی از مراکز خرید معروف گناوه است. در این مرکز خرید می‌توانید انواع لوازم آرایشی و پوشاک را با قیمت مناسب پیدا کنید. مجتمع پارس، هتل خور و نان شیرینی پارس در نزدیکی آن قرار گرفته‌اند. ساعت کاری پاساژ کوروش از ساعت ۸ صبح الی ۱۰ شب است.

مجتمع تجاری افتخاری ۲

مرکز خرید افتخاری ۲ در بلوار پاسداران، امام خمینی ۳۹ قرار گرفته است. برای خرید عمده و تک پوشاک بچگانه، پیشنهاد خوبی است. از مراکز نزدیک به آن می‌توان کافه خیام، رستوران وصال نخله، پاساژ ارغوان و هتل آپارتمان دهشتی را نام برد.

پاساژ بهروزی

مرکز خرید بهروزی در بلوار بسیج، بلوار امام خمینی قرار دارد. در اطراف آن بسیاری از مراکز خرید بندر گناوه همچون پاساژ میلاد، پاساژ ایران، پاساژ ارغوان و پاساژ طالقانی قرار دارند.

مجتمع آفتاب

مرکز تجاری آفتاب در بلوار جمهوری اسلامی، بلوار پاسداران واقع شده است. ساعت کاری آن از ۷ صبح الی ۹ شب است. در مغازه‌های مجتمع آفتاب انواع پوشاک، لوازم خانگی و آرایشی خارجی و داخلی با قیمت مناسب عرضه می‌شوند.

پاساژ امام علی

این مرکز خرید در محدوده شهر گناوه، بلوار جمهوری اسلامی و بلوار پاسداران واقع شده است. مانند بسیاری از مراکز خرید بندر گناوه برای خرید پوشاک و دیگر لوازم انتخاب خوبی است. پارک محله‌ای، مسجد صاحب‌الزمان، درمان شبانه‌روزی ابوریحان و مرکز خرید شال و روسری بندر در فاصله کمی با آن قرار دارند. در تمام طول هفته از ساعت ۷ صبح الی ۱۰ شب میزبان گردشگران است.

پاساژ ارغوان

اگر قصد خرید عمده لوازم آرایشی و بهداشتی را دارید، مجتمع ارغوان گزینه خوبی است. مرکز خرید ارغوان در بلوار امام خمینی و بلوار بسیج قرار گرفته است. تمام مغازه‌های آن از شنبه تا از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب باز است. موقعیت مکانی پاساژ ارغوان در نزدیکی هتل ستاره خلیج فارس، رستوران گلستان، مرکز خرید لوازم خانگی انصار و مهمان‌پذیر پارس قرار دارد. از مراکز خرید بندر گناوه در نزدیکی آن می‌توان پاساژ افتخاری ۲، پاساژ بهروزی و پاساژ میلاد را نام برد.

بیشتر بخوانید : راهنمای سفر به بندر گناوه

فروشگاه عمده لوازم آرایشی گناوه

این فروشگاه در خیابان امام خمینی ۱۸ واقع شده است. در تمام روزهای‌های هفته امکان خرید از آن وجود دارد. در نزدیکی این مرکز خرید هتل خور، هتل ستاره خلیج فارس، مهمانپذیر پارس، رستوران گلستان و فروشگاه لوازم خانگی بندر گناوه واقع شده‌اند.

چرا خرید از بندر گناوه

اگر تا به حال به بندر گناوه سفر نکرده باشید، به طور حتم اسم آن شنیده‌اید. شهر گناوه به خاطر مرزی بودن و ورود انواع کالاهای خارجی بدون واسطه معروف است. ورود مستقیم اجناس خارجی به بازارهای پر رونق آن سبب شده است که همه چیز به نسبت دیگر شهرها در گناوه ارزان‌تر باشد. به همین خاطر کسانی که قصد خرید جهیزیه دارند یا می‌خواهد وسایل خانه‌شان را نو کنند، سفر به گناوه برای آنها پرسود خواهد بود. علاوه‌بر این پیدا کردن کالاهای خارجی اصل در مراکز خرید بندر گناوه نسبت به دیگر شهرها نیز راحت‌تر است.

لیست مراکز خرید بندر گناوه

بهترین زمان برای سفر و خرید در بندر گناوه

شهر جنوبی گناوه دارای آب و هوای گرم و شرجی است. بنابراین با توجه به وضعیت آب و هوایی آن فصل تابستان برای سفر زمان مناسبی نیست. دمای هوا در بندر گناوه در فصل پاییز و زمستان مطلوب گردشگران است، به همین خاطر ۶ ماه دوم سال اوج سفر به تفرجگاه گناوه است. مانند دیگر شهرهای توریستی ایران زمانی که این بندر ساحلی خلوت است، در مراکز خرید بندر گناوه مغازه‌دارها اجناس خود را با قیمت کمتری عرضه می‌کنند. بنابراین اگر طاقت گرمای تابستان را دارید و در فکر یک سفر ارزان هستید، اوایل خرداد تا اواخر شهریور بهترین زمان است. علاوه‌بر این توصیه می‌کنیم اگر اقوام یا آشنایان شما در بندر گناوه زندگی می‌کنند، از آنها بخواهید در هنگام خرید شما را همراهی کنند. زیرا متاسفانه برخی از فروشنده‌ها اجناس خود را به گردشگران با قیمت بالاتری عرضه می‌کنند.

این مطلب را هم بخوانید
آشنایی با آب انبارهای ایران

لیست مراکز خرید بندر گناوه

از مراکز خرید بندر گناوه چی بخریم؟

وقتی صحبت از سفر به گناوه و گشت‌وگذار در بازارهای آن می‌شود؛ بسیاری از افرادی که تجربه سفر به این بندر ساحلی زیبا را دارند، خرید لوازم خانگی را پیشنهاد می‌دهند. در مراکز خرید بندر گناوه انواع لوازم خانگی همچون لباسشویی، جاروبرقی، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، آبمیوه‌گیری، اتو و … از برندهای داخلی و خارجی مختلف پیدا می‌شود. سودجویان همیشه در کمین هستند، بنابراین دقت داشته باشید که اجناس تقلبی را به شما نفروشند.

با این حال در بازارهای بندر گناوه اجناس مختلف دیگری همچون لوازم آرایشی، انواع پوشاک (زنانه، مردانه و بچگانه)، لوازم جانبی موبایل، خوراک محلی، صنایع دستی و انواع پارچه فروخته می‌شوند. بیشتر مغازه‌های بندر گناوه فروش عمده و تک دارند. بنابراین برای افرادی که صاحب شغل هستند و به دنبال اجناس ارزان برای فروش می‌گردند، سفر به گناوه می‌تواند جنبه تجاری هم داشته باشد.

چند نکته مهم درباره خرید از بندر گناوه

  •       تنوع در بندر گناوه بسیار زیاد است. بنابراین در هنگام قدم زدن در بازارها و پاساژهای آن عجله نکنید. اگر قصد خرید محصول خاصی را دارید، ابتدا همه جا را خوب بگردید؛ زیرا این امکان وجود دارد که چیزهای بهتر و با قیمت ارزان‌تر پیدا کنید.
  •       ممکن است فاصله شهر شما تا بندر گناوه زیاد باشد. بنابراین در صورت مشکل در خرید، ارتباط با فروشنده سخت است. به همین خاطر توصیه می‌کنیم در هنگام خرید از بازارهای گناوه از اصالت کالا مطمئن شوید. از طریق بارکد کالاها می‌توانید اصل یا تقلبی بودن آنها را تشخیص دهید.
  •       با توجه به مسافت زیاد تا گناوه، هزینه سفر به آن کمی بالا خواهد بود. بنابراین اگر فقط برای خرید چند کالای کوچک و ارازن‌قیمت سفر می‌کنید، سودی برایتان نخواهد داشت. در سفر به بندر گناوه خرید کالاهای اساسی و گران‌قیمت مثل لباسشویی، تلویزیون و ماشین‌ظرفشویی پیشنهاد می‌شود. فقط حواستان به برگه ضمانت کالا باشد، زیرا بدون آن در ایست بازرسی به مشکل برخواهید خورد.

و در آخر …

لذت سفر در خرید کردن آن است. به همین خاطر احداث مراکز خرید متعدد در شهرهای توریستی و مرزی را می‌توان یک ضرورت دانست. همانطور که می‌دانید بندر گناوه یک شهر مرزی و توریستی است، بنابراین در هر گوشه و کنار آن فروشگاه‌ها و بازارهای متعددی به چشم می‌خورد. ما در این مطلب تنها برخی از بهترین مراکز خرید بندر گناوه را به شما عزیزان معرفی کردیم. چنان‌چه تجربه رفتن به بازارها و پاساژهای بندر گناوه را دارید، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات پیشنهاد یا تجربه خاص خود را با مخاطبان ما در میان بگذارید. برای اجاره سوئیت در گناوه می توانید از طریق سایت سپنجا اقدام نمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 70 میانگین: 3.2]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا