دیدنی های کیش

بهترین هتل های جزیره کیش برای اقامت چند روزه

اگر به دنبال یک سفر رویایی در مقصدی فوق‌العاده هستید، سفر به جزیره کیش را به شما پیشنهاد می‌دهیم. جزیره زیبای کیش در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس با جاذبه‌های طبیعی بسیار خود، یک سفر به یادماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. ما در این مقاله از سپنجا قصد داریم تا شما را با بهترین هتل های جزیره کیش متناسب با بودجه و سلیقه‌های مختلف آشنا کنیم. ما را در ادامه همراهی کنید.

برای اجاره سوئیت در کیش روی لینک کلیک کنید.

بهترین هتل های جزیره کیش

یکی از زیباترین مناطق ایران، ساحل طلایی کیش است. این جزیره زیبا و رویایی در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار دارد و به دلیل جاذبه‌های گردشگری بسیار خود، هر ساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیار زیادی است. یکی از ویژگی‌های مثبت جزیره کیش داشتن هتل‌های متعدد با کیفیت و خدمات بالا است. به طوری که هر فرد با هر سلیقه و بودجه می‌تواند در یکی از این هتل‌ها اقامت داشته باشد.

سفر به این جزیره زیبا محدودیت زمانی ندارد. به این دلیل که جزیره زیبای خلیج فارس در تمامی فصل‌ها آب و هوای خوبی دارد؛ بنابراین هیچ فصلی از این جزیره زیبا را خالی از مسافر نخواهید دید. به طوری که حتی در گرم‌ترین فصل سال نیز هتل های کیش پر رونق هستند. جزیره کیش هتل‌های بسیار زیادی دارد. به طوری که گاهی انتخاب را برای شما سخت می‌کند.

از جمله بهترین هتل های جزیره کیش از نظر مسافران شامل هتل‌های زیر است:

بهترین هتل های جزیره کیش

هتل پنج ستاره ترنج

اگر به دنبال یک هتل خاص و منحصر به فرد هستید، هتل ۵ ستاره ترنج را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این هتل متفاوت‌ترین اقامتگاه در بین هتل‌های کیش است. بخشی از این هتل با طراحی بته جقه خود، بر روی آب و بخشی دیگر از آن به صورت طبقاتی بر روی ساحل قرار دارد؛ بنابراین با انتخاب این هتل، اقامت در میان آب‌های خلیج فارس را تجربه خواهید کرد.

یکی از جذابیت‌های هتل ترنج منظره خاص آن است. تمامی اتاق‌های این هتل دارای یک دریچه شیشه‌ای در کف اتاق و بالکن‌های آن هستند. این ویژگی کمک می‌کند تا شما بتوانید از زیبایی‌های خلیج فارس لذت کافی ببرید. بخصوص غروب طلایی جزیره کیش در یک مکانی آرام یک حس ناب و منحصر به فردی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

از جمله امکانات این هتل به عنوان یکی از محبوب ترین هتل های کیش می‌توان به استخر، سونا، سالن ورزشی، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، فروشگاه و غرفه، خدمات ترانسفر فرودگاهی، فضای سبز و غیره اشاره کرد.

مطالب مرتبط: معرفی بهترین مکان های گردشگری کیش

هتل ترنج کیش

هتل پنج ستاره میراژ کیش

یکی از بهترین هتل های جزیره کیش هتل میراژ کیش است. اگر شما هم به دنبال یک اقامت لوکس هستید، بهترین پیشنهاد ما به شما هتل پنج ستاره میراژ است. طراحی مدرن و خاص، امکانات فوق‌العاده در کنار منظره زیبای آن یک سفر به یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد. این هتل از دو ساختمان ۸ طبقه با ۱۸۷ واحد اقامتی تشکیل شده است.

یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل، موقعیت عالی آن به جهت دسترسی به مکان‌های دیدنی کیش است. به طوری که شما می‌توانید تنها با چند دقیقه پیاده‌روی به مراکز تفریحی و خرید آن بروید. پنجره‌های اتاق‌های این هتل، منظره‌ای رو به ساحل دریای زیبای خلیج فارس دارد. منظره‌ای که هیچ وقت آن را فراموش نخواهید کرد.

از جمله مهم‌ترین امکانات هتل میراژ کیش می‌توان به فضای سبز، سالن کنفرانس، سالن بیلیارد، خشکشویی، استخر، سونا، جکوزی، صندوق امانات و غیره اشاره کرد.

مطالب بیشتر: بهترین فست فودهای کیش که باید آن ها را بشناسید!

هتل پنج ستاره مارینا پارک کیش

اگر به دنبال یک اقامتگاه رویایی در جزیره کیش هستید، هتل مارینا پارک کیش را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های جزیره کیش با چشم‌انداز رو به دریا و ساحل اختصاصی خود، لحظات خاطره‌انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد. وجود گیاه‌های تزئینی و آبنماهای زیبا در محوطه این هتل، زیبایی آن را دوچندان کرده است.

از جمله ویژگی‌های مثبت این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی و وجود قایق‌ها و شناورهای تفریحی در این پارک زیبای آن اشاره کرد. به طوری که نظر هر سخت پسندی را به خود جلب می‌کند. از جمله امکانات هتل مارینا می‌توان به انواع رستوران، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، سالن بیلیارد و غیره اشاره کرد.

این مطلب را هم بخوانید
سفرنامه های کیش

هتل پنج ستاره داریوش

یکی از زیباترین هتل های کیش هتل ۵ ستاره داریوش است که معماری آن به سبک تخت جمشید ساخته شده است. این هتل زیبا از ۱۸۴ اتاق و سوییت تشکیل شده است و منظره اکثر اتاق‌های آن رو به دریا و باغ است.

از جمله امکانات ویژه‌ی این هتل می‌توان به استخر روباز بانوان و آقایان، صبحانه آزاد، سالن بیلیارد، زمین تنیس، تجهیزات غواصی، دریاچه زیبای اختصاصی، سالن ورزش، ترانسفر فرودگاهی رایگان اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید از پارک دلفین و باغ پرندگان نیز دیدن کنید.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره هتل بزرگ داریوش

هتل داریوش

هتل پنج ستاره پانوراما کیش

یکی از بهترین هتل های جزیره کیش هتل پانوراما است که با امکانات فوق‌العاده خود توانسته است نظر بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب کند. این هتل تازه تاسیس از ۱۵ طبقه و ۲۶۷ واحد اقامتی تشکیل شده است و به دلیل موقعیت قرارگیری مناسب خود، دسترسی راحت به اکثر جاذبه‌های تفریحی کیش را برای شما فراهم کرده است.

یکی از ویژگی‌های خوب این هتل نزدیکی آن به ساحل خلیج فارس است؛ بنابراین شما می‌توانید با قدم زدن از زیبایی‌های جزیره طلایی کیش لذت ببرید. از جمله امکانات و خدمات هتل پانوراما کیش می‌توان به کافی شاپ، رستوران، مینی‌بار در اتاق‌ها، مجموعه آبی شامل استخر، سونا، جکوزی، آژانس مسافرتی و غیره اشاره کرد.

هتل پنج ستاره شایان

هتل پنج ستاره شایان اگرچه جزو قدیمی‌ ترین هتل های کیش به حساب می‌آید، اما با معماری زیبا و امکانات فوق‌العاده خود توانسته است انتظارات بسیاری از مسافران را به خوبی برآورده کند. این هتل دارای ۱۹۱ اتاق و واحدهای ساحلی است و یک اقامت خوب را برای شما رقم خواهد زد.

از جمله امکانات هتل شایان به عنوان یکی از بهترین هتل های جزیره کیش می‌توان به انواع رستوران، آلاچیق‌های ساحلی، مرکز اسپا، سالن بیلیارد، نگهداری کودک، ترانسفر فرودگاهی رایگان، اینترنت رایگان و غیره اشاره کرد.

هتل پنج ستاره ویدا کیش

اگر به دنبال یک هتل لوکس و منحصر به فرد هستید، می‌توانید به هتل پنج ستاره ویدا کیش نیز فکر کنید. این هتل پنج ستاره با ۱۴۴ واحد اقامتی در ده طبقه جزو یکی از معروف ترین هتل های جزیره کیش به شمار می‌رود. ساخت این هتل طبق استانداردهای روز دنیا است و با معماری مدرن خود، نظر هر بیننده‌ای را به سمت خودش جلب خواهد کرد.

یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل فاصله نزدیک آن با مهم‌ترین مکان‌های دیدنی جزیره کیش مانند ساحل خلیج فارس، پردیس بین‌الملل دانشگاه شریف و سالن همایش‌های بین‌المللی است. همین موضوع باعث شده است تا بیشتر افراد برای سفرهای کاری خود این هتل را انتخاب کنند.

از جمله امکانات و خدمات ویژه هتل ویدا کیش می‌توان به رستوران، خدمات تشریفات ویژه، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، سالن کنفرانس، مرکز خرید، فضای سبز و پارک کودک و غیره اشاره کرد.

هتل بین‌المللی کیش

یکی از بهترین هتل های جزیره کیش هتل بین المللی کیش است. این هتل زیبا از ۱۴ طبقه و ۳۳۶ اتاق و سوئیت تشکیل شده است و با امکانات فوق‌العاده خود توانسته است نیاز مسافران را به خوبی برآورده کند. یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل قیمت مناسب آن نسبت به سایر هتل‌های کیش است.

از جمله امکانات هتل بین المللی کیش می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، اتاق رفع خستگی همراه با رایحه و عطر خوش، رستوران با منوی غذاهای ایرانی و فست فود، کافی شاپ، آرایشگاه و سالن زیبایی برای خانم‌ها و غیره اشاره کرد.

هتل پارمیس

طراحی منحصر به فرد در کنار امکانات و خدمات فوق‌العاده از جمله عواملی است که باعث شده است تا هتل پارمیس به عنوان یکی از بهترین هتل های کیش شناخته شود. این مجموعه در سال ۱۳۸۵ ساخته شده است. این هتل ۷ طبقه، از ۱۶۸ اتاق و سوییت باشکوه تشکیل شده است.

اگرچه اتاق‌های این سوئیت منظره رو به دریا ندارد، اما فاصله نزدیک آن به مراکز خرید و مکان‌های تفریحی جزیره باعث شده است تا یک اقامت راحتی در این هتل داشته باشید. از جمله امکانات ویژه هتل پارمیس کیش می‌توان به رستوران، تاکسی سرویس، کافی شاپ، بوفه صبحانه، مرکز خرید، پارکینگ، سالن کنفرانس و اجتماعات و غیره اشاره کرد.

مطالب بیشتر: بهترین هتل‌های کیش را بشناسید!

هتل پارامیس

هتل ایران کیش

یکی از بهترین هتل های جزیره کیش هتل ایران کیش است. بنای برجی شکل و مربعی این هتل پنج ستاره باعث شده است تا معماری این هتل زیبا در مقایسه با سایر هتل‌ها خاص و منحصر به فرد باشد. این هتل دارای ۱۲۸ اتاق و سوئیت با امکانات ویژه است. از دیگر ویژگی‌های مثبت این هتل، فاصله نزدیک آن با دریا و سایر مکان‌های تفریحی و مراکز خرید است.

این مطلب را هم بخوانید
سیر تا پیاز مرکز خرید دامون کیش

این هتل دارای یک رستوران بسیار عالی است که در آن انواع غذاهای ایرانی، دریایی، فرنگی، گیاهی، عربی، فست فودی طبخ می‌شود. از جمله امکانات ویژه هتل ایران کیش می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، رستوران، ترانسفر فرودگاهی رایگان، اینترنت رایگان و غیره اشاره کرد. این هتل ۵ ستاره برای مسافرت‌های خانگی یک انتخاب مناسب است.

هتل آرامیس پلاس

یکی از معروف ترین هتل های جزیره کیش هتل پنج ستاره آرامیس پلاس است. این هتل اگرچه به تازگی افتتاح شده است، اما به دلیل فاصله کم با دریا و امکانات فوق‌العاده آن توانسته است طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند. در صورتی که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کردید، پیشنهاد می‌کنیم که قدم زدن در کنار ساحل آن در شب را فراموش نکنید. صدای موج آب و آواز پرندگان شما را غرق در آرامش خواهد کرد.

هتل آرامیس پلاس به عنوان یکی از بهترین هتل های جزیره کیش فاصله نزدیکی با مراکز خرید پردیس ۲، رویا مال و کیش مال دارد. در نتیجه شما می‌توانید با پیاده‌روی کمی به این مراکز خرید برسید. امکانات ویژه این هتل مانند اینترنت رایگان، آتلیه، ترانسفر رفت و برگشت، سالن کنفرانس، استخر، سونا، جکوزی، صندوق امانات و غیره یک اقامت خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد.

هتل لیلیوم کیش

یکی از جدیدترین هتل های کیش هتل لیلیوم است که در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده است. این هتل لوکس و مجلل از ۱۵۴ اتاق و سوئیت در ۸ طبقه تشکیل شده است. بعضی از اتاق‌های این هتل، منظره‌ای رو به دریا دارد؛ بنابراین اگر می‌خواهید که حتما ویو اتاق به سمت دریا باشد، هنگام رزرو این هتل به این موضوع دقت کنید.

یکی از ویژگی‌های خوب این هتل نزدیکی آن به مراکز خرید مانند سارینا ۲، پردیس ۱ و ۲ است؛ بنابراین شما می‌توانید با مدت زمان بسیار کمی به این مراکز بروید. همچنین این هتل به دریای نیلگون خلیج فارس بسیار نزدیک است. قدم زدن در کنار ساحل به همراه صدای آرام‌بخش امواج به خصوص در شب آرامش عجیبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

از جمله خدمات و امکانات ویژه هتل لیلیوم به عنوان یکی از بهترین هتل های جزیره کیش می‌توان به پارکینگ، مرکز خرید، رستوران، سفره خانه سنتی، فضای سبز، خشکشویی و غیره اشاره کرد.

هتل لیلیوم کیش

مطالعه بیشتر: بهترین اقامتگاه های کیش

هتل فلامینگو کیش

شاید شما هم از شنیدن نام این هتل تعجب کنید. اگرچه این هتل از نام یک پرنده گرفته شده است، اما معماری این هتل شباهت بسیار زیادی به دلفین دارد. هتل فلامینگو کیش به عنوان یکی از قدیمی‌ ترین هتل های کیش به شمار می‌رود. این هتل وسعت بسیار زیادی دارد و به دلیل امکانات رفاهی بسیار، آسایش و آرامش را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد.

بخش زیادی از این هتل بزرگ، به فضای سبز و آبنمای زیبا اختصاص دارد. همین ویژگی باعث شده است که جذابیت و زیبایی این هتل دوچندان شود و بسیاری از گردشگران برای تماشای این زیبایی به این هتل بیایند.

یکی از ویژ‌گی‌های خوب این هتل موقعیت مکانی عالی آن است. چرا که این پاساژ دسترسی به بسیار نزدیکی به پاساژهای زیتون، پاساژ ونوس، پاساژ مروارید، پاساژ مریم و اسکله تفریحی دارد. از جمله امکانات این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های جزیره کیش می‌توان به کافی شاپ، سفره خانه سنتی، پارکینگ، پاور سوئیچ، تاکسی سرویس، فضای سبز وسیع و غیره اشاره کرد.

سخن نهایی

لذت بردن از سفر بستگی به عوامل زیادی دارد. از جمله آن می‌توان به انتخاب یک هتل مناسب اشاره کرد؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که قبل از سفر به یک شهر، حتما انتظارات خود را از یک هتل خوب در نظر داشته باشید و براساس آن نسبت به انتخاب هتل اقدام کنید.

اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید، می‌توانید نسبت به رزرو یکی از هتل‌های گفته شده در بالا از سایت سپنجا اقدام کنید. اگر شما هم تجربه اقامت در یکی از هتل‌های کیش را دارید، می‌توانید نظر خودتان را زیر همین پست برای ما بنویسید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 5]

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا