هتل های کیش

همه چیز درباره هتل بزرگ داریوش

راهنمای جامع مسافران کیش

کیش از گذشته یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در بین مردم بوده است. اگر از مامان و بابا بزرگ‌ها هم بپرسید، ممکن است خاطره‌ای از سفر به کیش داشته باشند.

کیش برای هر گردشگری با هر نوع سلیقه‌ای می‌تواند بهترین باشد. هم علاقه مندان به خرید، هم دوست داران طبیعت گردی و جاذبه های طبیعی و هم آثار باستانی و تاریخی، همه و همه در کیش وجود دارد؛ پس در انتخاب مقصدتان هیچ گونه شک و تردیدی به خودتان راه ندهید.

تنها چیزی که ممکن است کمی بحث برانگیز باشد، محل اقامت در کیش است.در این مقاله می خواهیم هتل بزرگ داریوش کیش را به عنوان بهترین هتل ابن جزیره، بررسی کنیم. پس با سایت سامانه رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا همراه باشید.

همه چیز درباره هتل بزرگ داریوش

هتل بزرگ داریوش کیش یکی از هتل های ۵ ستاره این جزیره است که البته می توانیم آن را بهترین هم به شمار بیاورید. ساخت این هتل در سال ۱۳۷۳ شروع به کار کرد و در سال ۱۳۷۸ به پایان رسید.

افتتاح این مجموعه سال ها بعد یعنی در سال ۱۳۸۴ اتفاق افتاد. ساخت اولیه آن از طریق سرمایه فردی به نام حسین ثابت معادل ۱۲۵ میلیون دلار بود و اکنون مالک هتل بزرگ داریوش، عبدالرضا موسوی می باشد.

اقامت در سوئیت مبله در کیش

یکی از زیبایی های خیره کننده در هتل بزرگ داریوش، معماری آن است که برگرفته شده از تخت جمشید است. طراحی این هتل به قدری زیبا است که معمولا برای نماد جزیره کیش از آن استفاده می کنند.

آیا تابحال در این هتل اقامت داشته اید؟ چه تجربه ای در این زمینه دارید که می تواند برای دیگر خوانندگان این مقاله جذاب باشد؟ جواب این سوالات را می توانید در بخش نظرات، پایین همین مقاله با ما و دیگر افراد به اشتراک بگذارید.

هتل بزرگ0داریوش
هتل داریوش کیش

دومین چیزی که سبب می شود این هتل به بهترین هتل کیش تبدیل شود، مساحت زیاد آن است. مساحت هتل بزرگ داریوش، چیزی در حدود ۱۲۳هزار متر مربع است که در جای جای آن زیبایی و طراحی منحصر به فرد به کار رفته است.

خدمات و امکاناتی که در این هتل به مسافران عرضه می شود، آن را به یکی از لوکس ترین ها تبدیل کرده است. در ادامه این هتل و خدمات آن را بیشتر می شناسید.

این مطلب را هم بخوانید
هرآنچه باید درباره هتل فلامینگو کیش بدانید!

دسترسی به هتل بزرگ داریوش کیش

برای دسترسی به این هتل، راه زیاد پیچیده ای در پیش ندارید. تنها باید خودتان را ضلع شرقی جزیره برسانید. در شرق جزیره وارد بلوار داریوش می شوید و آن مسیر را تا رسیدن به میدان داریوش ادامه می دهید. هنگامی که به آنجا رسیدید، هتل بزرگ داریوش با ابهت خود در جلوی چشمانتان قرار دارد.

اقامت درمنزل مبله در کیش

فاصله هتل بزرگ داریوش کیش از جاذبه های جزیره

علاوه بر زیبایی، امکانات، خدمات و لوکس بودن این هتل یکی از بزرگترین مزیت هایی که با اقامت در آن بدست می آورید فاصله نزدیک آن به بسیاری از دیدنی های جزیره است.

در زیر لیستی از فاصله ها از این هتل آمده است؛ توجه داشته باشید مدت زمانی که برای هر جاذبه بیان شده است، فاصله از هتل بزرگ داریوش کیش تا آنجا را با ماشین بیان می کند.

  • تا پلاژ بانوان ۹ دقیقه
  • تا درخت سبز ۱۲ دقیقه
  • تا مجموعه فرهنگی آوای خلیج فارس ۷ دقیقه
  • تا پارک دلفین ها ۸ دقیقه
  • تا پارک ساحلی میرمهنا ۱۳ دقیقه
  • تا کشتی یونانی ۱۳ دقیقه
  • تا شهر قدیمی جزیره ۱۰ دقیقه
  • تا جزیره هندورایی ۸ دقیقه
  • تا ساحل مرجان ۴ دقیقه
  • تا اسکله بزرگ تفریحی کیش ۶ دقیقه
  • و تا خانه بومیان کیش ۱۵ دقیقه فاصله دارید.

وب سایت هتل داریوش کیش

خدمات هتل داریوش کیش

امکاناتی که هتل داریوش ارائه می دهد، بخشی از آنها جزو ضروریات است که هر هتلی به شما ارائه می دهد و بخشی دیگر، امکانات خاصی هستند که تنها در داریوش از آنها بهره مند می شوید و به سبب همین امکانات است که این هتل را به یکی از لوکس ترین ها تبدیل می کند.

ساحل مرجان

هتل داریوش
فضای هتل بزرگ داریوش

از جمله امکاناتی که به صورت عمومی در هتل بزرگ داریوش ارائه می شود می توان به وای فای رایگان، تلویزیون، خود پرداز، پارکینگ اختصاصی، انبار چمدان، نماز خانه، تاکسی سرویس، خشک شویی، خدمات اتو و … اشاره کرد.

همچنین به عنوان امکانات ویژه این هتل می توان به سالن آمفی تاتر، سالن تشریفات، تالار همایش، سالن رو به دریا و … اشاه کرد. آیا در مورد این امکانات اطلاعات داشته اید؟

 

امکاناتی که در زمینه تفریحی و ورزشی به شما در این هتل ارائه می شود شامل میز پینگ پنگ، سالن بیلیارد، قایق سواری، سالن بدنسازی، پینت بال، دوچرخه سواری، استخر و … است.

یکی دیگر از بهترین مزایایی که تنها مسافران هتل بزرگ داریوش از آن بهره مند می شوند، تخفیف ویژه برای بازدید از جاذبه های مختلف کیش است. به عنوان مثال می توانید از پارک دلفین ها و باغ پرندگان آن به صورت نیم بها استفاده کنید. به نظر شما این موضوع چه تاثیری بر روی انتخاب این هتل برای شما خواهد گذاشت؟

این مطلب را هم بخوانید
بهترین هتل‌های کیش را بشناسید!

اقامت در آپارتمان مبله در کیش

انتخاب هتل بزرگ داریوش برای افرادی که کودک دارند، می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد. هتل بزرگ داریوش کیش برای کودکانی که رنج سنی آنها کمتر از ۱۱ سال است یا هزینه ای دریافت نخواهد کرد و یا با تخفیفات بسیار ویژه پذیرای آنها خواهد بود.

این موضوع در حالی است که چنین خدمتی در هتل های دیگر برای کودکان زیر ۶ سال ارائه می شود.همچنین جالب است بدانید، اگر می خواهید خودتان به گشت و گذار در جزیره بپردازید، امکان اجاره ماشین های لوکس در هتل وجود دارد.

اتاق های هتل داریوش

هتل داریوش  دارای ساختمانی ۴ طبقه است که در مجموع ۱۸۴ واحد اقامتی دارد. اگر این هتل انتخاب شما است، برای اقامت در آن انواع مختلف اتاق ها پیش رویتان قرار دارد.

هر کدام از اتاق ویژگی های خاص خود را دارا می باشند که هزینه های آنها هم متفاوت خواهد بود، اما به عنوان امکاناتی کلی و مشترک از اتاق ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صبحانه، بالکن، خدمات شبانه روزی، سیستم تهویه، تلویزیون ها همراه با ماهواره، سرویس بهداشتی، حمام همراه با وان، سشوار، کمد، چای ساز و قهوه ساز، قفسه لباس، اینترنت وای فای، سرویس بیدار باش و …

جریزه هندورابی

هتل بزرگ داریوش
اتاق های هتل داریوش

همچنین برای تمامی مسافران این هتل، رستورانی با ظرفیت ۲۸۰ نفر همراه با سرو با کیفیت ترین غذاها و کافی شاپ برای نوشیدن انواع نوشیدنی ها وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

سخن آخر

خوب است بدانید خود هتل، نوعی جاذبه محسوب می شود و در محوطه آن به برخی از تفریح ها می توانید بپردازید. در نهایت اگر در این زمینه سوال، تجربه و یا نظری دارید، می توانید در بخش نظرات این مقاله از سپنجا، با ما و دیگر افرادی که به دنبال آشنایی بیشتر با این هتل هستند به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 1]

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا