بدون دسته بندی

بهترین اقامتگاه های کیش

کیش یکی از زیباترین جزایر ایران است که همه ساله مقر گردشگران فراوانی می باشد که می دانند یک سفر خاطره انگیز و جذاب و پرهیجان در انتظار آنهاست. پس از انتخاب کیش به عنوان مقصد سفر، انتخاب یک اقامتگاه در میان انبوهی از هتل ها و سوئیت ها کار سختی می باشد. پس با سپنجا همراه ما باشید تا در این راهنما بهترین اقامتگاه های کیش را برای اقامتی لذت‌بخش و خاطره‌انگیز به شما معرفی کنیم.

بهترین اقامتگاه های کیش

ویژگی بهترین اقامتگاه های کیش

برای آنکه بخواهید بهترین اقامتگاه های کیش را بشناسید خوب است که برای اینکار یک معیار داشته باشید، توجه به این معیارها و ویژگی ها به شما کمک می کند تا سطح توقع خوبی نسبت به چگونگی انتخاب داشته باشید. این ویژگی‌ها عبارتند از :

۱- لوکیشن خوب و در دسترس

بهترین اقامتگاه های کیش باید در مکان هایی باشند که از لحاظ دسترسی به جاذبه‌های گردشگری، فضاهای خرید و سواحل کار شما را سخت نکنند. محله هایی که نزدیک به جاهای گردشگری هستند تا در همه ساعات شبانه روز بتوانید به هر جایی که دلتان خواست رفت و آمد داشته باشید.

بیشتر بخوانید: کامل‌ترین راهنمای سفر به کیش

۲-ارائه سرویس های خوب

اقامتگاه یا هتلی که می گیرید باید در ارائه سرویس اتاق حرفه‌ای، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات نگهداری از کودکان، منوی متنوع صبحانه رایگان،رستوران کافه و فست فود، پارکینگ اختصاصی و اینترنت رایگان، ممتاز باشند.

آشنایی با تفریحات آبی کیش

۳- امکانات رفاهی

بهترین اقامتگاه های کیش باید از امکانات رفاهی خوبی مانند استخر، جکوزی، سونا،مرکز آبگرم، اسپا و باشگاه ورزشی برخوردار باشند. همچنین باید خدمات تفریحی متنوعی از جمله تورهای گردشگری، ورزش‌های آبی، مسابقات و سرگرمی‌های شبانه را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سواحل کیش

۴-اتاق‌ها و سوئیت‌ها شیک و تمیز

تمیزی، طراحی به روز و مناسب و وجود امکانات کامل در هر اتاق و سوئیت مثل تلویزیون، مینی‌بار، چای‌ساز و قهوه‌ساز، حمام داخلی و تهویه مطبوع جزء نکاتی می باشد که در انتخاب بهترین اقامتگاه های کیش باید به آن دقت نمایید. اقامتگاهی را که انتخاب می کنید باید از استانداردهای بهداشتی بالا برخوردار و از نظر بهداشت و تمیزی در سطح بالایی قرار گرفته باشد.

این مطلب را هم بخوانید
استان آذربایجان شرقی را بشناسیم

بهترین اقامتگاه های کیش

۵-ویوی زیبا و جذاب

توصیه می کنیم حالا که به جزیره زیبای کیش آمده اید برای انتخاب اقامتگاه جایی را انتخاب کنید که ویوی آن رو به دریا باشد تا اقامت شما از زیبایی و جذابیت بیشتری برخوردار شود.

خلاصه اینکه بهترین اقامتگاه های کیش،اقامتگاه هایی است که به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیازها و خواسته های مختلف مهمانان خود باشد. هتل یا اقامتگاهی را انتخاب نمایید که تجربه اقامت شما در کیش را بسیار لذت‌بخش کند و از سویی دیگر با بودجه شما مناسب باشد . در ادامه همراه ما باشید که قصد داریم برخی از بهترین اقامتگاه های کیش را در رده‌های مختلف به شما معرفی نماییم.

فهرست بهترین مکان های کیش

بهترین اقامتگاه های کیش

از آنجا که جزیره کیش وسعت زیادی ندارد،فاصله همه جاهای گردشگری و مراکز خرید کیش به هم نزدیک می باشد. اقامتگاه هایی هم که ما معرفی می کنیم همگی به جاهای معروف کیش نزدیک بوده و از استانداردهای بالایی در نظافت و زیبایی برخوردارند. برای رزرو اقامتگاه مناسب خود از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

اجاره سوئیت در کیش 

برای اجاره سوئیت در کیش، روی لینک بالا کلیک کنید و وارد صفحه اصلی سوئیت های موجود در کیش شوید و از میان سوئیت های معرفی شده ، مکانی را انتخاب نمایید که با سلیقه و بودجه شما بهتر جور در می آید.

بهترین هتل های جزیره کیش برای اقامت چند روزه

اجاره ویلا در کیش

بسیاری از افرادی که به کیش سفر می کنند ترجیح می دهند برای اقامت به جای اجاره سوئیت و یا رفتن به هتل یک ویلا را برای خود اجاره نمایند. خوبی ویلا به این است که اگر خانوادگی و یا گروهی سفر می کنید لذت بیشتری از دورهمی های خود می برید و راحتتر هم هستید. علاوه براین بیشتر ویلاهای کیش استخر هم دارند که شما می توانید هر وقت که دلتان خواست تنی به آب بزنید.

برای اجاره ویلا در کیش کلیک کنید.

اقامتگاه های بومگردی در کیش

یکی از گزینه های پرطرفدار برای اقامت در کیش اقامتگاه های بومگردی می باشد. با اقامت در بومگردی های کیش
سفر به دل تاریخ را تجربه می کنید. سفری رویایی در میان دیوارهای گلی و حیاط حوض دار که شما را قلب قصه های کودکی می برد. توصیهمی کنیم این لذت روح انگیز را از خود دریغ نکنید و برای یکبار هم که شده در یک اقامتگاه بومگردی منزل کنید.

این مطلب را هم بخوانید
آئین یلدا

اجاره سوئیت در ساحل مرجان کیش

ساحل مرجان کیش یکی از معروفترین و زیباترین ساحل‌های صخره‌ای کیش به شمار می رود و جزء بهترین دیدنی های جزیره کیش که افراد زیادی برای دوچرخه سواری و قایق سواری به آنجا می روند. غروب های ساحل مرجان بسیار رویاییست. اگر دوست دارید در نزدیکی این جاذبه گردشگری سوئیتی برای خود رزرو نمایید کلیک کنید

اجاره سوئیت در ساحل مرجان کیش

اجاره سوئیت در شهرک صدف کیش

این شهرک از لحاظ دسترسی به مرکز شهر، و جاهای معروف کیش و پاساژ گردی دارای بهترین موقعیت است. ما در سپنجا سوئیت های بسیار شیک و تمیزی برای رزرو داریم که می توانید به راحتی یکی از آنها را رزرو نمایید.

برای اجاره سوئیت در شهرک صدف کیش کلیک کنید.

اجاره سوئیت در خانه گستر کیش

سوئیت های خانه گستر کیش یکی از بهترین سوئیت هایی است که ما در سپنجا آنها را معرفی کرده ایم. این سوئیت ها در بلوار خیام واقع شده است و به مکان گردشگری معروف کیش بسیار نزدیک است. بطور مثال با ساحل معروف مرجانی کیش تنها ۳ کیلومتر فاصله و حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی راه دارد.

قلعه وحشت، رستوران معروف فود هال هشتگ و پارک هنگامه که یکی از بزرگترین پارک های کیش به شمار می رود و دارای آبشار های زیبا و جذاب می باشد همگی در کنار سوئیت های خانه گستر قرار گرفته اند. به همین دلیل یکی از بهترین مکان ها برای اقامت در کیش می باشند.

برای اجاره سوئیت در خانه گستر کیش کلیک کنید.

سخن پایانی

همانطور که گفتیم کیش یکی از زیباترین جزایر ایران است و مقصد هزاران گردشگری که از سراسر ایران کیش را به عنوان مقصد خود انتخاب می نمایند. سپنجا تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا با معرفی بهترین اقامتگاه های کیش، لحظاتی رویایی را در این جزیره که پر از مناظر طبیعی فوق‌العاده‌ است تجربه نمایید و از اقامت خود نهایت لذت را ببرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا