ریپورتاژ آگهی

بهترین مکان های تفریحی تهران برای جوانان کدامند؟

 لیست 7 تا از جاهای تفریحی تهران برای جوان ها

فرقی نمی‌کند در چه تایمی از سال به مکان های تفریحی تهران برای جوانان سر بزنید؛ همواره حداقل دو دوجین از جوانان کشورمان هستند که درحال لذت بردن از زیبایی‌های پایتخت و خلق خاطراتی خوش برای خود و عزیزانشان باشند. این جمعیت در ایام تعطیلات چندبرابر افزایش می‌یابد و جنب‌وجوشی هیجان انگیز پایتخت را دربر می‌گیرد.

چه تهران نشین باشید چه ساکن استان‌های دیگر، نمی‌توانید جذابیت لیست جاهای تفریحی تهران برای جوان ها را انکار کنید. از اماکنی مانند پارک‌های جنگلی در سرتاسر پایتخت گرفته تا جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و تفریحات لاکچری، همگی برای شما چشمک می‌زنند و هوس یک خوشگذرانی حسابی را به سرتان می‌اندازند.

از آنجا که امکانات و تفریحات تهران برای جوانان فراوان هستند و انتخاب را سخت می‌کنند، امروز با معرفی چند جاذبه درجه یک مهمان نگاه شما هستیم. اگر قصد دارید در تعطیلات بعدی سراغ تهران گردی بروید و دلی از عزا دربیاورید، لیست ما را جایی ذخیره کنید و حین گردش در پایتخت، به همراهانتان پزِ بلد راه بودنتان را بدهید!

بهترین مکان های تفریحی تهران برای جوانان کجاست؟

راهنمای امروز برای انتخاب مکان های تفریحی تهران برای جوانان، به همه سلیقه‌ها توجه دارد. این شما و این گلچین لیست جاهای تفریحی تهران برای جوان ها.

پارک‌های مشهور تهران برای گردش و تفریح

پارک چیتگر

آدرس: غرب تهران، منطقه ۲۲ شهرداری، اتوبان تهران‌ – کرج

ساعات فعالیت: ۶ صبح تا ۱۲ شب

امکان ندارد در لیست آشنایی با بهترین تفریحات تهران برای جوانان، نامی از این جاذبه فوق العاده محبوب برده نشود. پارک چیتگر یکی از پرطرفدار‌ترین مکان های تفریحی تهران برای جوانان است که در طی آخر هفته‌ها یا تعطیلات، غلغله می‌شود. با وجود امکانات تفریحی جذابی مانند پینت بال، رستوران متنوع و مجهز، باشگاه سوارکاری، پیست دوچرخه سواری، پارک بانوان و گزینه‌های دیگر، نمی‌شود به بازدید از این پارک در طی تعطیلات نه گفت.

پارک ملت تهران، از بهترین تفریحات تهران برای جوانان

آدرس: خیابان ولی عصر، جنب بزرگ‌راه نیایش (هاشمی رفسنجانی)

ساعات فعالیت پارک: ۲۴ ساعته

اگر مسافر هستید و تا به حال سراغ یک تهرانگردی مفصل نرفته‌اید، بازدید از پارک ملت تهران را حتماً در برنامه‌تان قرار بدهید. گذشته از محیط زیبا و دلنشین فضای سبز پارک و هوای لطیف آن، امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی نیز در این پارک ارائه شده‌اند که باید یک روز کامل برای چک کردن همه آنها وقت بگذارید. پیست اسکیت و زمین فوتبال، باغ وحش و کافه رستوران‌های پارک ملت به بهترین تفریحات تهران برای جوانان معروف هستند. با توجه به فعالیت ۲۴ ساعته، این پارک یکی از پرطرفدارترین مکان های تفریحی تهران برای جوانان در شب‌ به حساب می‌آید.

پل طبیعت تهران

پل طبیعت تهران

آدرس: میدان ونک، بزرگ‌راه حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک

ساعات فعالیت: ۶ صبح تا ۱۱ شب

طی کمتر از یک دهه، پل طبیعت به یکی از آیکن‌های تهران بزرگ و از جمله بهترین مکان های تفریحی تهران برای جوانان تبدیل شده است. این پل بین پارک آب و آتش و پارک طالقانی احداث شده و ساختاری سه طبقه دارد. اگر سراغ این پل زیبا رفتید حتماً در کافه‎‌ها و رستوران‌های طبقه اول آن طعم انواع خوراک‌ها و نوشیدنی‌های ایرانی و فرنگی را امتحان کنید. در طبقه دوم می‌توانید با همراهانتان اندکی بنشینید تا برای لذت بردن از مناظر در ارتفاعات طبقه سوم پل انرژی داشته باشید. سلفی بالای پل فراموش نشود!

جاذبه‎‌های فرهنگی و تاریخی تهران

موزه ایران باستان

آدرس: بخش غربی میدان مشق تهران خیابان امام خمینی، ابتدای خیابان سی تیر، خیابان پروفسور رولن، شماره یک

ساعت کاری موزه: شنبه تا چهارشنبه ۹ تا ۱۸؛ پنج‌شنبه و جمعه ۹ تا ۲۰

موزه ایران باستان پای ثابت لیست مکان های سرگرمی تهران برای جوانان دیروز و امروز به شمار می‌آید. حتی معماری موزه نیز در نوع خودش یک اثر تاریخی بوده و به صورت ترکیبی از المان‌های دوران ساسانیان (طاق کسری و آجرهای سرخ تیره) ساخته شده است. این موزه در سال ۱۳۱۶ افتتاح شده و شامل سه طبقه می‌شود. وجود آثار تاریخی متعدد از دوران پارینه سنگی تا دوران قاجار، این موزه را به یکی از انتخاب‌های هیجان انگیز در میان مکان های تفریحی تهران برای جوانان تبدیل کرده‌اند.

موزه هنرهای معاصر تهران

آدرس: خیابان کارگر شمالی، جنب پارک لاله

ساعت کاری موزه: همه‌روزه ۱۰ صبح تا ۵ عصر، دوشنبه‌ها تعطیل

از در موزه هنرهای معاصر که وارد شوید، در اولین نگاه معماری فوق العاده آن که اثر استاد دیبا، معمار ایرانی باشد مجذوبتان خواهد کرد. یکی از جاذبه های تهران برای جوان های علاقمند به هنر و تاریخ، موزه هنرهای معاصر تهران است. گنجینه عظیم این موزه، آثار بزرگان و هنرمندان ایران و جهان را در خود دارد. در این موزه از سال ۵۶ تا به امروز به روی هنردوستان باز است.

باغ کتاب تهران

آدرس: میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی، باغ کتاب ‏تهران

ساعات فعالیت: ۹ صبح تا ۱۰ شب

اگر دنبال مکانی بودید که هم یک کتاب فروشی مجهز باشد و هم یک مرکز تفریحی، از باغ کتاب تهران غافل نشوید. این جاذبه یکی از بهترین مکان های تفریحی تهران برای جوانان اهل مطالعه و نوجوانان طالب علم محسوب می‌شود. این مجموعه شامل بخش‌های کتابخانه، کلوب کتابخوانی، کافه رستوران، بخش لوازم التحریر و قسمت ویژه کودک و نوجوان می‌شود. اگر قصد داشته باشید با مترو به سراغ باغ کتاب بروید، بعد از پیاده شدن از متروی شهید حقانی باید ۱۰ دقیقه از سمت پارک موزه دفاع مقدس به سوی مجموعه پیاده روی داشته باشید.

تفریحات لوکس در تهران برای جوانان

پیست اسکی توچال

آدرس: خیابان ولنجک، مجموعه تفریحی توچال

ساعات کاری: ۸ صبح تا ۱ ظهر

سفر به تهران در فصل‌های سرد، این مزیت را دارد که می‌توانید از مکان های تفریحی تهران در زمستان برای جوانان بازدید کنید و خاطراتی هیجان انگیز بسازید. پیست اسکی توچال یکی از پیست‎های معروف تهران برای این ورزش گرانقیمت و پرریسک به حساب می‌آید و خدماتی از جمله تله کابین، بانجی جامپینگ و سورتمه سواری هم ارائه می‌دهد. نمای فوق العاده زیبا از ارتفاعات و وجود امکانات تفریحی و هتل، احتمالاً شما را قلقلک بدهند که یک شب در پیست توچال اقامت داشته باشید.

غواصی اسکوبا

آدرس: مجموعه تفریحی شهید چمران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر

ساعات کاری: ۱۱ صبح تا ۱۱ شب

هوس یک تجربه متفاوت کرده‌اید و باقی مکان های تفریحی تهران برای جوانان راضی‌تان نمی‌کنند؟ پس پیشنهاد غواصی در مجموعه شهید چمران را از دست ندهید! این تفریح لوکس با وجود گرانقیمت بودنش، به یکی از مکان های تفریحی تهران در تابستان برای جوانان مشهور شده است. با پرداخت هزینه آموزش مقدماتی که از ۱۰ میلیون تومان شروع می‌شود، می‌توانید غواصی اسکوبا را در این مجموعه تجربه کنید.

اجاره ماشین در اماکن تفریحی تهران، گزینه‌ای هیجان انگیز برای جوانان

احتمالاً در طی معرفی مراکز تفریحی تهران برای جوانان، با دیدن هر مورد به فکر افتاده‎‌اید: «حالا چطور می‎‎شود به این مقصد رفت؟». اگر ماشین شخصی داشته باشید که مسئله حل خواهد شد. ولی در صورتی که به هر دلیلی خودرو در اختیار ندارید، چه باید کرد؟ اگر بخواهید تسلیم هزینه‎های سرسام آور تاکسی‌های خط شهری و اینترنتی و نیاز به رفت و آمدهای متعدد شوید، زمانی که می‌توانید به فعالیت‌های مفیدتر در مکان های تفریحی تهران برای جوانان اختصاص دهید را از کف خواهید داد.

ما یک پیشنهاد عالی برای شما داریم: کرایه ماشین ایرانی و اقتصادی شیک و همه‌فن‌حریف از مؤسسه اجاره خودرو سپریس! مجموعه سپریس لیستی از انواع ماشین‌ها در سگمنت‌های مختلف را ارائه می‎دهد؛ از سدان‎‌های اقتصادی و لوکس گرفته تا کراس اوورهای خارجی و SUVهایی که در جاده آقایی می‌کنند.

خبر خوب اینجاست که برخلاف بسیاری از شرکت‌ها، مراحل رنت خودرو به صورت آنلاین طی خواهند شد و نیازی نیست که مدارک و چک‌های رنگارنگی بابت اجاره ماشین در تهران ارائه بدهید. چه مسافر تهران باشید و چه ساکن پایتخت، گردش و تفریح همراه با مدل خودروی موردعلاقه‌تان قطعاً خاطره‌ای فراموش نشدنی برای شما و همراهان‌تان خواهد ساخت.

جمع بندی

لیست مکان های تفریحی تهران برای جوانان، به حدی متنوع است که برای هرکسی با هر سلیقه‌ای یک پیشنهاد دارد. در این مقاله کوشیدیم داخل لیست جاهای تفریحی تهران برای جوان ها، معروف‌ترین و پرطرفدارترین مقاصد از نظر مردم (چه مسافران و چه پایتخت نشینان) را پوشش بدهیم.

زمانی که برنامه سفر به پایتخت را چیدید تا از اماکن جذاب و تفریحات تهران برای جوانان دیدن کنید، پیش از هرچیزی به یک اتومبیل در اختیار نیاز خواهید داشت. اجاره خودرو تهران با شرایط عالی و بدون نیاز به صرف هزینه هنگفت به شما اجازه می‌دهد بدون دغدغه بابت گرفتاری‌های پیدا کردن تاکسی و خطوط مترو یا مخارج زیاد رفت و آمد با وسایل عمومی، به گردش بپردازید و لذت ببرید.

اگر قصد دارید همراه با ماشینی که همیشه آرزویش را داشتید به مکان های خوشگذرانی در تهران برای جوانان سر بزنید، زمان را از دست ندهید! با نزدیک شدن به تعطیلات، لیست خودروهای سپریس به سرعت اشباع خواهند شد. پس اگر می‌خواهید سری به تفریحات تهران برای جوانان بزنید، پیشنهاد می‌کنیم همین امروز در سایت سپریس ثبت نام کنید و هر خودرویی که مدنظر دارید را برای تاریخ مشخص رزرو بفرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا