دیدنی های گیلان

جاذبه های گردشگری گیلان و شهر های پربازدید شمال

در بین استان های شمالی کشور، استان گیلان با مردم شیرین زبان گیلکی در بین مردم بیشتر شهرت دارند. این بخش از شمال کشور در دل خود چند بهشت زمینی دارد که یکی از آن ها به عروس گیلان مشهور است!

اگر دوست دارید که امسال برای سفر به این منطقه بروید، توصیه می کنم که این مقاله را ابتدا مطالعه کنید تا بتوانید در این زمینه اطلاعات کافی برای تصمیم گیری داشته باشید!

ما پس از معرفی شهرهای معروف و محبوب این استان به این سمت می رویم که به شما مکان های زیبا و خاصی را برای اقامت معرفی کنیم.

اگر دوست دارید که در کنار بازدید از دیدنی ها و جاذبه های گردشگری گیلان، یک مکان عالی را برای اقامت داشته باشید، تا انتهای این مقاله همراه سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا باشید.

جاذبه های گردشگری گیلان را چقدر می شناسید؟

اگر تصمیم به سفر دارید، گیلان یکی از بهترین انتخاب های پیش رو است. بعید است کسی را بتوانید پیدا کنید که به این استان سفر کرده باشد و خاطره لذت بخش این سفر به یاد نمانده باشد.

بی از این منظرتان نمی گذاریم، وقت آن است که با جاذبه های گردشگری گیلان آشنا شوید:

ماسال، بهشت گمشده ی ایران

ماسال یکی از بهترین جاذبه های گردشگری گیلان است. ماسال یا بام سبز ایران، یکی از زیباترین شهرهای استان گیلان است که دارای چندین منطقه ی دیدنی و بکر است!

اگر با ماشین به سمت ماسال حرکت کنید، متوجه خانه های روستایی در اطراف می شود و اگر این خانه ها را بگذرانید با یک آبشار بلند و زیبا روبرو می شوید! درختانی که به صورت عمودی در دل کوهستان سبز شده اند و چشم را از دوردست ها نوازش می دهند!

اقامت در ویلا در رشت

این منطقه دارای بهترین رستوران ها، مناطق تفریحی و … است! شما می توانید برای دیدن غار آویشو، روستای اولسبنگاه، آبشار رامینه و … این شهر را انتخاب کنید.

بهتر است قبل از حرکت و شروع یک سفر بی نظیر، حتما در مورد مکان و محل اقامت خود فکر کرده باشید! احتمالا می پرسید که چگونه باید این کار را انجام دهید و نزدیک این مکان های دیدنی خانه یا ویلا اجاره کنید؟

طبیعت سرسبز ماسال استان گیلان

اکثر افراد دوست دارند که با اجاره ویلا در ماسال سفر خود را شروع کنند و ادامه دهند، اما شما می توانید کلبه چوبی، ویلای جنگی و حتی اقامتگاه کوهستانی در این شهر برای اقامت پیدا کنید.

این مطلب را هم بخوانید
بام سبز ماسال کجاست؟

طبیعت تالش و اسالم

شاید می پرسید که من جایی نمی شناسم، چطور باید اقامتگاه خود را از قبل رزرو کنم؟

یکی از راه حل ها این است که شما از سامانه های معتبر رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی مانند سپنجا کمک بگیرید.

این سامانه به شما کمک می کند که در کمترین زمان ممکن، بهترین اقامتگاه که با شرایط و بودجه ی مالی شما هماهنگ است را در ماسال پیدا کنید.

در نظر بگیرید که حدود قیمت ویلاهای ماسال در سامانه سپنجا از ۹۰ هزارتومان تا ۶۵۰ هزارتومان است! برای آشنایی را راهنمای جامع سفر به ماسال گیلان، مطلب ما در این زمینه را مطالعه کنید:

جاهای دیدنی ماسال ، هیجان در ارتفاع طبیعت گیلان

فومن، شهر مجسمه ها و سبز گیلان

فومن یکی از شهرستان ها و جاذبه های گردشگری گیلان است که به شهر سبز معروف است! این شهر که در یک منطقه کوهستانی و کوهپایه ای واقع شده است، جزو قدیمی ترین شهرهای شمالی است که تاریخ پر فراز و نشیبی طی کرده است.

اگر دوست دارید که دیدنی های این شهر را از نزدیک ببینید، بار سفر را ببندید، اما کمی صبر کنید تا محل اقامت شما در این شهر مشخص شود!

همه ی ما از سفر کردن لذت می بریم، اما شاید تابحال توجه نکرده اید که محل اقامت شما تا چه اندازه بر روی تجربه ی سفر شما تاثیر می گذارد! افراد زیادی هستند که به سفر می روند، اما در اقامتگاه نامناسبی اسکان دارند که همین موضوع باعث می شود، تمامی خاطرات شیرین سفر خود را با تلخی یاد کنند.

اگر دوست دارید که جزو این دسته از افراد نباشید و خاطرات خوشی داشته باشید، لازم است که برای پیدا کردن بهترین محل برای اقامتتان در فومن، تمرکز کنید.

آبشار ویسادار

اگر جایی را نمی شناسید که با کمک آن اقدام به اجاره ویلا در فومن کنید، خیلی نگران نباشید! این روزها اینترنت که کار را در همه ی زمینه ها برای ما آسان کرده است در این زمینه هم به کمک ما می آید!

شهر فومن از جاذبه های گردشگری گیلان

شما می توانید با کمک یک سامانه معتبر اجاره ویلا، باغ و اقامتگاه مانند سپنجا به راحتی در بین تمامی اقامتگاه هایی که در این شهر وجود دارند، جستجو کنید.

این سامانه به شما کمک می کند که خیلی راحت، عکس های تمامی ویلاهای فومن را ببینید و خودتان بر اساس اطلاعاتی مانند امکانات، تعداد نفرات ظرفیت، تعداد اتاق خواب و … انتخاب کنید!

اگر نگران هزینه های سفر خود هستید، باید بگوییم که یکی از کارهای خوب این سامانه، ارزان تر و راحت تر کردن سفر است! این سامانه به خوبی تمام تلاش خود را کرده است که با ارائه مناسب ترین قیمت ها، باکیفیت ترین اقامتگاه ها و دادن اطلاعات جامع و کاربردی به مخاطب، سفر کردن را بدون دغدغه و نگرانی برای شما به ارمغان بیاورد.  در نظر داشته باشید که قیمت اجاره ویلا در فومن از ۸۰ هزارتومان تا ۳ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است.

این مطلب را هم بخوانید
سوباتان تالش کجاست؟

بندرانزلی، عروس شهرهای ساحلی گیلان

بندرانزلی به عروس شهرهای ساحلی استان همیشه سرسبز گیلان معروف است و نامش در بین جاذبه های گردشگری گیلان می درخشد!

این شهر که پر رفت و آمدترین شهر در بین شهرهای گیلان است، اما کمتر کسی است که در مورد جاذبه های آن خبر داشته باشد. بندر انزلی برای کسانی که به دنبال یک آب و هوای خوب هم هستند، گزینه ی مناسبی محسوب می شود.

از جمله جاهای دیدنی بندر انزلی می توان به تالاب انزلی، بلوار ساحلی، کاخ موزه نظامی، میدان حافظیه، برج ساعت، کاخ میان پشته، موج شکن و … اشاره کرد.

اقامت در ویلا ساحلی در رشت

اگر شما هم این شوق را دارید که هرچه زودتر این جاذبه های گردشگری را از نزدیک ببینید، باید به شما بگوییم که آیا برای محل اقامت در این شهر فکر کرده اید؟

شهر بندر انزلی از بهترین جاذبه های گردشگری گیلان

اجاره ویلا در بندر انزلی یکی از شیوه های بسیار رایج و پرطرفدار در این شهر است که باید به آن توجه کنید. در این زمینه کمک گرفتن از سامانه معتبر رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا، مطمئن ترین راه است.

اقامت در خانه مبله در رشت

در این سامانه شما قادر هستید به بهترین و راحت ترین شکل اقدام به جستجو از بین ویلاهای بندر انزلی کنید.

اگر دوست داشته باشید که ویلای شما ساحلی باشد، باید به شما بگوییم که هزینه ای که باید پرداخت کنید، کمی گران تر است، اما با هر تنوع قیمتی در این شهر ویلا برای اقامت وجود دارد! برای اجاره ویلا در بندر انزلی سپنجا را دنبال کنید!

کلام آخر

در این مقاله از سپنجا تلاش کردیم تا درباره جاذبه های گردشگری گیلان بیشتر صحبت کنیم.  آیا آماده سفر هستید؟ انتخاب شما در بین جاذبه های گردشگری گسلان کدام است؟ تجربیات سفرتان به این استان تمام عیار را با ما. دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

تینا خراسانی

روزامو با نوشتن سپری میکنم ، مارکتینگ رو دوست دارم و خودم رو مارکتر نمیدونم، به قول یه بنده خدایی، من مارکتر نیستم ولی مارکتینگ رو دوست دارم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا