دیدنی های کیش

مراکز خرید کیش ؛معرفی با کیفیت ترین بازارهای کیش از نظر گردشگران

مراکز خرید کیش ؛معرفی با کیفیت ترین بازارهای کیش از نظر گردشگران

مراکز خرید کیش ؛معرفی با کیفیت ترین بازارهای کیش از نظر گردشگران

کیش محبوب ترین جزیره در کشورمان است که هر ساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است. دیدنی های کیش، جاذبه های طبیعی و تاریخی آن، ساحل تمیز، برنامه های شب نشینی و … همه و همه سبب محبوبیت جزیره شده است. در این میان یکی از لذت بخش ترین تفریحات هر سفری، به خصوص برای خانم ها، خرید کردن است.

خوشبختانه این امکان به بهترین شکل در جزیره کیش فراهم شده است. مراکز خرید کیش تبدیل به یکی از دلایل اصلی مسافران برای سفر به آنجا شده اند. در هر صورت اگر مسافر کیش هستید، از کجا خرید کنید؟

کدام بازار با کیفیت ترین اجناس را دارد؟ جواب تمامی سوال هایتان را در ادامه خواهید گرفت. با سامانه رزرو و اجاره ویلا، سوئیت، اقامتگاه و … سپنجا برای معرفی محبوب ترین مراکز خرید کیش از نظر گردشگران همراه باشید:

پاساژ مرجان کیش، اولین مرکز خرید

اولین مرکز خرید جزیره که می خواهیم به معرفی آن بپردازیم، بازار مرجان است. این بازار در منطقه ساحلی قرار دارد و از لحاظ شکل ظاهری و معماری بسیار جدید و شیک است. یکی دیگر از زیبایی های آن آکواریومی است که ۸۰۰ نوع ماهی در آن حضور دارند و رایگان از دیدن آنها بهره مند می شوید.

مرجان یکی از محبوب ترین مراکز خرید در بین مسافران است و همواره بهترین اجناس را ارائه کرده است. خوب است بدانید این مجموعه دارای واحدهای مسکونی هم می باشد. هر آن چیزی که به دنبالش هستید در بازار مرجان می توانید پیدا کنید. پاساژ مرجان همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ شب پذیرای شما است.

آدرس بازار مرجان: جزیره کیش، در قسمت شرقی جزیره، روبروی پارک مرجان

پاساژ مرجان از مراکز خرید کیش
بازار مرجان کیش

مرکز خرید دامون کیش، یکی از بهترین های جزیره

یکی از لوکس ترین و بهترین مراکز خرید کیش، دامون است. در پاساژ دامون ۹۸ مغازه تجاری و ۱۰ غرفه خدماتی وجود دارد. اگر پا به مرکز خرید دامون می گذارید، مطمئن باشید که با خیال راحت و دل راضی از آن خارج خواهید شد.

در این فروشگاه نه تنها اقلام معمول مانند لباس، لوازم آرایشی، کیف و کفش و … تهیه کنید؛ بلکه اقلام دیجیتال مانند کامپیوترها و لپ تاپ هم در آن وجود دارد.

پارک آهوان

در هنگام خرید از دامون از موسیقی زنده پیانو بهره مند می شوید. به علاوه در طبقه بالای پاساژ پیست اسکی روی یخ وجود دارد که می تواند در کنار خرید، تفریح را هم به شما هدیه بدهد.

آدرس مرکز خرید دامون: جزیره کیش، واقع در خیابان وصال

این مطلب را هم بخوانید
جشن تی تی یا شکوفه ها
بازار دامون از مراکز خرید کیش
مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید پردیس کیش، محبوب ترین در بین گردشگران

به جرئت می توان گفت بازارهای پردیس ۱ و ۲ محبوب ترین مراکز خرید کیش از نظر گردشگران هستند. پردیس ۱ دو طبقه است که در آن ۲۰۰ غرفه تجاری وجود دارد و هر آن چیزی را که فکرش را بکنید، می توانید پیدا کنید.

اقامت در آپارتمان مبله در کیش

همچنین در این بازار رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، آژانس های مسافرتی، کافی نت و … وجود دارد. در بازار پردیس ۲ هم به همین صورت هر جنسی در آن وجود دارد و امکانات رفاهی مانند رستوران و کافی شاپ و بانک و … در آن پیدا می شود. مرکز خرید پردیس کیش همه روزه از ساعت ۹ و نیم صبح تا ۱ ظهر و از ۵ عصر تا ۱۱ شب، پذیرای شما عزیزان هستند.

آدرس پردیس ۱: جزیره کیش، بین خیابان فردوسی و بلوار رازی

آدرس پردیس ۲: جزیره کیش، میدان پردیس

پردیس از مراکز خرید کیش
مراکز خرید پردیس ۱ و ۲

مرکز خرید زیتون کیش

بازدید از مرکز خرید زیتون کیش حس خاص و منحصر بفردی را درونتان ایجاد می کند؛ آن هم به دلیل معماری متفاوتش است. همین موضوع سبب شده است تا از بقیه بازارها متمایز شود.

بازار زیتون دارای ۲ طبقه، ۹۶ واحد تجاری و ۱۲ واحد اداری می باشد. اگر در حین خرید گرسنه یا خسته شدید، کافی شاپ و رستوران مجموعه پذیرای شما هستند. مرکز خرید زیتون در تمامی روزها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ ظهر و ۴ عصر تا ۱۰ شب فعالیت دارد.

آدرس مرکز خرید زیتون: جزیره کیش، بلوار ساحل

 

بازار بین المللی پانیذ

در بین مراکز خرید کیش پانیذ یکی دیگر از بهترین انتخاب هایی است که می توانید داشته باشید.

این مجموعه دارای دو طبقه است که در آن اجناس مختلفی مانند عینک، ساعت، مواد غذایی، لوازم آشپزخانه، لباس، کیف و کفش، وسایل صوتی تصویری، اسباب بازی، اجناس دیجیتال و … به فروش می رسد.

امکانات رفاهی دیگر مانند رستوران، کافی شاپ، فست فود و … در این بازار فراهم شده است.

اقامت در سوئیت مبله در کیش

اگر قصد بازدید از بازار بین المللی پانیذ را دارید، باید بدانید که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ ظهر و ۴ عصر تا ۱۰ شب می توانید به آنجا بروید.

آدرس مرکز خرید پانیذ: جزیره کیش، بلوار ساحل

بازار پانیذ از مراکز خرید کیش
پاساژ پانیذ کیش

مرکز خرید سارینا ۱ کیش، از خوب های جزیره

اگر می خواهید زمان زیادی را در یک مرکز خرید صرف کنید و علاقه به بازارهای بزرگ دارید، مرکز خرید سارینا۱ کیش بهترین انتخاب برای شما است.

این مجموعه ده طبقه است که دو طبقه آن به فعالیت های تجاری اختصاص داده شده است. اگر به سارینا۱ می روید، همزمان می توانید یک تیر و چند نشان بزنید.

این بازار در نزدیکی مراکز دیگری مانند پردیس ۱ و ۲ و هتل هایی مانند ارم و داریوش قرار دارد.

آکواریوم کیش

همین موضوع باعث می شود تا بتوانید یک روز کامل را به دیدنی های این قسمت از جزیره اختصاص دهید. مرکز خرید سارینا ۱ همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱و نیم ظهر و از ۴ونیم عصر تا ۱۰ و نیم شب منتظر شما عزیزان است.

این مطلب را هم بخوانید
سفرنامه گردشگری به گلستان

پیشنهاد می کنیم این بازار لوکس را در کنار دیدنی های کیش، از دست ندهید!

آدرس مرکز خرید سارینا۱: جزیره کیش، بخش شرقی جزیره، بلوار خیام، روبروی هتل ارم

سارینا 1 از مراکز خرید کیش
مرکز خرید سارینا ۱ کیش

در سفر به کیش این دیدنی ها را از دست ندهید!

اگر سفر را مانند پازلی در نظر بگیریم، بدون شک یکی از جذاب ترین بخش های آن، خرید و گشت و گذار در مراکز خرید است. خوشبختانه اگر اهل خرید باشید، جزیره کیش یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است؛ چرا که مراکز خرید فوق العاده ای دارد.

اگر در حال خواندن این مقاله هستید، یا عازم کیش هستید یا اکنون در آنجا حضور دارید. در این بخش از مطلب می خواهیم به شما بگوییم، از دیدنی های دیگر این جزیره غافل نشوید.

اقامت در منزل مبله در کیش

تعدادی از جاذبه های دیدنی کیش هستند که مورد پسند تمامی گردشگران است و روزهای فوق العاده ای برایشان می سازد. در مطالب زیر، می توانید با این دیدنی ها به طور اختصاصی آشنا شوید:

اقامت در کیش

یکی از پررنگ ترین دغدغه ها پیش از هر سفری، مسئله اقامت است. کیش هم از این قاعده مستثنی نیست! کیش جزیره ای گردشگر پسند است؛ از این رو تنوع اقامتگاه ها در این جزیره بسیار بالا است.

از طرفی از آنجایی که کیش، مقصد محبوب تعداد زیادی از مسافران است، ممکن است مکان ایده آلمان را به سرعت یا اصلا پیدا نکنیم!

در واقع اگر این کار را به دقیقه ۹۰ موکول کنیم، ریسک هایی برایمان در بر دارد. در چنین شرایطی باید چه کنیم؟

در چنین شرایطی می توانید از سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا کمک بگیرید. سپنجا با تعداد و تنوع بسیار بالای اقامتگاه ها، این امکان را به وجود آورده است تا در کوتاهترین زمان مکان مورد نظرتان را پیدا کنید.

تنها کافی است اقدام به رزرو سوئیت در جزیره کیش کنید. یادتان باشد، در تمام این مسیر پشتیبانی سپنجا همراه شما است و در صورت تمایل می توانید به صورت مستقیم با ما تماس بگیرید.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا