دانستنی های سفر

مسافرت جاده ای (Road Trip)خود را با استفاده از تکنولوژی در سفر، آسان کنید!

مسافرت جاده ای (Road Trip)خود را با استفاده از تکنولوژی در سفر، آسان کنید!

مسافرت جاده ای (Road Trip)خود را با استفاده از تکنولوژی در سفر، آسان کنید!

این روزها که مسافرت مانند گذشتگان تنها برای کسب تجربه نیست، بلکه یک نیاز اساسی است که به آن نیاز داریم، بهتر است سفر و مسافرت خود را با استفاده از بکاربردن تکنولوژی و فناوری در سفر آسانتر کنیم، مخصوصا اگر می خواهیم که مسافرت جاده ای داشته باشیم!

امروز در مجله سپنجا می خواهیم در مورد وسایل و گجت های کابردی در سفر صحبت کنیم که بهتر است همراه خود داشته باشید!

گجت ها و ابزارهای کاربردی که امروز آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد، جزو وسایلی هستند که داشتن آن ها می تواند به شما کمک کند که در طول زمان مسافرت جاده ای بهتر لذت ببرید و راندن ماشین در بیابان ها بجای سختی تبدیل به یک تفریح برای شما بشوند!

بیشتر بخوانید : ۹ بایدی که هر مسافری در سفر تجاری باید انجام دهد !

شما هم مشتاق این هستید که بدانید این وسایل شگفت انگیز و کاربردی چه هستند؟ ادامه این مطلب را با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا همراه باشید:

کاربردی ترین وسایل و ابزار در طول مسافرت جاده ای

در ادامه به صورت تک تک این ابزارها را بررسی می کنیم:

شارژر قابل حمل جامپ استارتر، انرژی سفر خود را از آن بگیرید

یکی از وسایل مهم که در طول سفر به آن شاید احتیاج پیدا خواهید کرد، همین شارژرهای قابل حمل یا جامپ استارترها هستند که به دلیل عدم دسترسی به برق در طول سفر می توانند به شدت کاربردی باشند و در مواقع حساس به داد ما برسند!

شما با استفاده از این وسیله می توانید که دستگاه های الکترونیکی خود را شارژ کنید و آن ها را به باتری ماشین خود متصل کنید.

بیشتر بخوانید : تکنولوژی در سفر

این وسایل مخصوص مسافرت، با قابلیت های ویژه ای ارائه می شوند که شاید بتوانید نمونه هایی از آن را در فروشگاه های اینترنتی پیدا کنید. آیا تا بحال از این وسایل استفاده کرده اید؟

نکات مسافرت جاده ای
نکات مسافرت جاده ای

فلاسک استیل ضد خش، برای نوشیدن چای یا قهوه داغ داغ

علاقه ما ایرانی ها به چایی زبانزد است، در همین زمینه دوست داریم که همیشه بساط چایی ما پهن باشد!

در این زمینه می توانید با کمک فلاسک استیل ضدخش اقدام به استفاده از چایی خود در طول سفر کنید.

فلاسک های استیل ضدخش در این زمینه به شدت محبوبیت پیدا کرده اند و برندهای معتبر زیادی در این زمینه وجود دارد که می توانید از آن ها خرید کنید.

این مطلب را هم بخوانید
اجاره ویلا در ایام عید 1401

بهتر است پس از انتخاب یک فلاسک بر اساس زیبایی و یا دیگر معیارهایی که در ذهن خود دارید به این فکر کنید که چگونه باید از آن استفاده کنید؟ شما می توانید انواع فلاسک ها را بر اساس ویژگی هایی که دارند، خریداری کنید.

اقامت در خانه باغ روستایی در بندرعباس

در این زمینه گشت و گذار در فروشگاه های اینترنتی که وسایل مسافرت جاده ای و یا حتی کوهنوردی می فروشند، می تواند گزینه ی خوبی باشد.

یخچال کوچک، نگهداری مواد غذایی به صورت خنک

همانطور که خودتان هم می دانید، باید برخی از خوراکی ها را به صورت خنک نگهداری کنید تا جلوی فاسد شدن آن ها را بگیرید. در این زمینه لازم است که بر اساس نیاز خود یکی از سایزهای این یخچال های مسافرتی را خریداری کنید. شاید برای شما جالب باشد که چطور این یخچال ها کار می کنند؟ این یخچال ها برق مورد نیاز خود را معمولا از جافندکی ماشین می گیرند! آیا تا بحال از یخچال مسافرتی در سفر خود استفاده کرده اید؟ تجربه شما در این زمینه چطور بوده است؟

نکات مسافرت جاده ای
یخچال کوچک در مسافرت جاده ای

پخش کننده یا هندزفری بلوتوثی، وسیله ای برای درک لذت موسیقی

دوست دارید که لذت موسیقی را در طول سفر خود داشته باشید؟ آیا می خواهید در هر لحظه لذت ببرید؟

اگر ماشین شما کمی قدیمی است و پخش کننده موسیقی ندارد و یا آن پخش کننده از بلوتوث پشتیبانی نمی کند، می توانید از این وسیله بسیار کاربردی برای یک مسافرت جاده ای جذاب استفاده کنید.

فقط کافی است که در این زمینه بر اساس نیاز خود پخش کننده یا هندزفری بلوتوثی که قیمت زیادی ندارد، خریداری کنید و تکنولوژی را همراه خود به سفر ببرید.

لذت گوش دادن موسیقی در جاده های خلوت و آرام می تواند تجربه ای باشد که احتمالا هیچ وقت آن را فراموش نخواهید کرد؟ آیا شما هم با این نظر من موافق هستید؟

اقامت در بومگردی سنتی در رشت

نکات مسافرت جاده ای
هندزفری در مسافرت جاده ای

نگهدارنده گوشی، نگهدارنده نقشه شماست!

این روزها که استفاده از ابزارهای مسیریابی و جی پی اس (GPS) به شدت رایج شده است، استفاده از پایه نگهدارنده گوشی در یک مسافرت جاده ای ضروری به نظر می رسد. این پایه های نگهدارنده موبایل شما را در یک حالت عالی نگه می دارند و باعث می شوند که شما بتوانید موبایل خود را در یک مکانی که به آن دید داشته باشید، ثابت نگهدارید.

اقامت در ویلا در شیراز

این کار باعث می شود که راحت تر تمرکز کنید و از همه مهم تر بتوانید نقشه و جی پی اس را دنبال کنید. آیا تا بحال با استفاده از موبایل خود جهت یابی و مسیریابی را به صورت حرفه ای انجام داده اید؟ آیا شما هم موافق استفاده از تکنولوژی در سفر هستید؟

پورت های مسافرتی، موبایل شما را زنده نگه می دارند!

موبایلی که خاموش است با موبایل مرده هیچ تفاوتی ندارد. در مسافرت های جاده ای که می توانند طولانی باشند، این که موبایل شما در طول مسیر شارژ تمام نکنند، بسیار مهم است. شما می توانید با استفاده از پورت های مسافرتی که به جافندکی ماشین متصل می شوند از پورت های مسافرتی استفاده کنید. پورت هایی که در چند مدل و سبک های مختلفی ارائه شده اند!

این مطلب را هم بخوانید
ویروس کرونا و قرنطینه خانگی در کنارهم ؛ نکاتی که هر ایرانی باید بداند !
نکات مسافرت جاده ای
نکات مسافرت جاده ای

در نظر داشته باشید برای این که باتری موبایل شما دچار مشکل یا خرابی نشوید از نوع اورجینال و استاندارد این پورت ها استفاده کنید. هزینه بالاتری که برای پورت های استاندارد نسبت به نوع بی کیفیت آن ها پرداخت می کنید، بسیار کمتر از هزینه تعویض باتری موبایل شما خواهد بود!

بیشتر بخوانید : معرفی ۷ اپلیکیشن کاربردی در سفر

در سفر کجا بمانیم؟

بدون شک محل اقامت در سفر یکی از بزرگترین چالش هایی است که با آن رو به رو می شویم. این موضوع به خصوص برای کسانی که سفرهای جاده ای را انتخاب می کنند، پررنگ تر است.

در سفرهای جاده ای، با توجه به خستگی هایی که دارد، گاهی تصمیم می گیریم پیش از رسیدن به مقصد در بین راه یا یکی از شهرهای میانی اقامت داشته باشیم.

از این رو در چنین شرایطی است که به فکر محل اقامت می افتیم و این مسئله کمی نگرانمان می کند. چه کاری می توانیم انجام دهیم؟

اگر شما هم در این شرایط قرار گرفتید، می توانید روی کمک سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا حساب باز کنید. سپنجا این امکان را برای شما به وجود آورده است تا در کوتاهترین زمان، محل اقامت مورد نظر در مقصدتان را پیدا و رزرو کنید.

بدین منظور، تنها کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن سپنجا شوید، مکان مورد نظرتان را جست و جو کنید و با لیست اقامتگاه های آن شهر رو به رو شوید.

یادتان باشد در تمام این مسیر، پشتیبانی سپنجا کنارتان است و در صورت تمایل می توانید به صورت مستقیم با ما تماس بگیرید. سپنجا پیشاپیش سفر جاده ای فوق العاده ای را برایتان آرزومند است.

سخن آخر

یک مسافرت جاده ای که به انگلیسی به آن Road Trip می گویند، می تواند به شدت جذاب باشد، فقط کافی است که تکنولوژی را همراه خود به سفر ببرید! مطئن باشید که تکنولوژی یک همسفر عالی برای شما خواهد بود.

اگر تجربه ای در این زمینه دارید، در بخش نظرات، آن را با ما و دیگر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا