دیدنی های کیش

حقایقی در مورد پارک دلفین های کیش ، دلفاریوم کیش+ تصاویر واقعی

حقایقی در مورد پارک دلفین های کیش ، دلفاریوم کیش+ تصاویر واقعی

حقایقی در مورد پارک دلفین های کیش ، دلفاریوم کیش+ تصاویر واقعی

پارک دلفین های کیش یا همان دلفاریوم کیش یکی از زیبایی های این جزیره محسوب می شود که باید به آن سر بزنید! در واقع بازدید از این پارک یکی از بهترین تفریحات کیش است که باید حتما آن را در برنامه سفر خود بگذارید!

امروز در سایت سامانه رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا می خواهیم در مورد ساعت بازدید پارک دلفین ها، قیمت بلیط دلفاریوم، شماره تماس پارک دلفین ها و مواردی از این دست صحبت کنیم. با سپنجا همراه باشید:

معرفی پارک دلفاریوم کیش

اولین پارک دلفین های ایران و خاورمیانه همین پارکی است که در جزیره زیبای کیش ساخته شده است! پارکی که سرمایه گذاری آن را افراد معروفی انجام داده اند که در این حوزه کارهای زیادی انجام داده بودند!

افرادی مانند حسین ثابت در این گروه بوده اند! این پارک در حدود ۱۰ سال پیش ساخته شد و تا الان جزو معروف ترین تفریحات کیش محسوب می شود.

ساحل مرجان

شاید باور نکنید، اما مساحت این مجموعه تفریحی حدود ۱۰۰ هکتار است! در این پارک علاوه بر دلفین ها شما شاهد وجود انواع فضای سبز مانند گونه های متنوع گیاهی، باغ پرندگان و … هستید.

اگر به کیش رفته اید توصیه می کنیم که در بین برنامه های خود حتما دیدن این پارک را هم در دستور کار خود قرار دهید تا سفر شما کامل شود! دیدن این پارک و خاطره آن تا مدت های زیادی در ذهن شما باقی خواهد ماند!

پارک دلفین های در کیش
پارک دلفین های در کیش

اقامت در منزل مبله در کیش

گونه های جانوری پارک دلفین های کیش

در این پارک انواع گونه های جانوری وجود دارند که می توانید با مراجعه به این دلفاریوم آن ها را مشاهده کنید. در ادامه این گونه های جانوری را بررسی می کنیم:

آبزیان و موجودات دریایی

انوع موجودات دریایی که شاید در هیچ جای دیگر نتوانید آن ها را راحت پیدا کنید در این پارک وجود دارند به صورتی که اکثر گردشگران می توانند آن ها را ببینند!

دلفین ها، شیرهای دریایی، گرازهای دریایی، گربه های دریایی همه و همه در این پارک نگهداری می شوند و اگر برای بازدید به این پارک رفته باشید، قادر هستید که آن ها را ببینید!

دلفاریوم کیش
دلفاریوم کیش

در کنار این موجودات دریایی، پنگوئن ها هم حضور دارند که احتمالا وجود آن ها را فقط در قطب شمال و جنوب زمین شنیده باشید!

تمامی این موجودات دریایی و آبزین در پارک دلفین های کیش می توانند حرکات نمایشی زیبایی به اجرا دربیاورند و شما را تا ساعت ها سرگرم کنند چرا که توسط افراد مجرب و حرفه ای آموزش دیده اند.

این مطلب را هم بخوانید
گویش استان گیلان

باغ پرندگان در دلفاریوم کیش

از دیگر انواع گونه هایی که در این پارک می توانید آن ها را مشاهده کنید، پرندگان هستند! در واقع بیش از ۴۸ گونه پرنده در این پارک وجود دارد! انواع گونه های پرندگانی که در این پارک حضور دارند، عبارت اند از:

  • مرغ سقا
  • ماکائو
  • طوطی
  • لک لک
  • توکان
  • موزخوار
  • قو
  • و …

اگر قصد بازدید از باغ پرندگان را دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب زیر را از دست ندهید:

تمساح های پارک دلفین ها را فراموش نکنید

در کنار تمام موجوداتی که در این پارک می توانید آن ها را مشاهده کنید، دلفین ها هم حضور دارند! موجوداتی که دیدن آن ها احتمالا می تواد باعث ترسیدن شما بشود!

اما اصلا نگران نباشید، آن ها در یک محیط سر بسته و خوب نگهداری می شوند که شما بدون دغدغه بتوانید آن ها را تماشا کنید! شرایط آن ها به گونه ای فراهم شده است که قادر باشند تولید مثل کنند.

قیمت بلیط پارک دلفین های کیش در سال ۹۸

یکی از مسائل مهم که در سفر باید به آن توجه کافی داشت، مسائل قیمتی و مالی است! اگر شما بتوانید بودجه بندی خوبی در سفر داشته باشید، سفر شما می تواند بسیار خاطره انگیز و جذاب باشد.

از همین رو برخی افراد ترجیح می دهند که بعد از دانستن قیمت بلیط این پارک به آن سفر کنند!

پارک دلفین کیش
پارک دلفین کیش

شاید برایتان جالب باشد که قیمت پکیج کامل بازدید از دلفاریوم کیش حدود ۲۸۰ هزارتومان است که در سایت های مختلف با تخفیف به فروش می رسد.

پس حتما قبل از خرید در این رابطه تحقیق کنید و با کمک سایت های تخفیفی اقدام به خرید بلیط بکنید. اگر در این زمینه تجربه ی مفیدی دارید در بخش نظرات با دیگر افراد به اشتراک بگذارید.

اقامت در آپارتمان مبله در کیش

ساعت بازدید پارک دلفین کیش

مسئله مهمی که باید گردشگران و علاقه مندان به بازدید از این مکان بدانند، این است که ساعت بازدید به چه صورت است؟ برای استفاده از بخش های مختلف پارک ساعت های خاصی در نظر گرفته شده است که در ادامه آن ها را به شما عرض می کنیم:

  • پارک پرندگان: ۱۵:۳۰ تا ۱۶:۱۵
  • کلاسیک شو: ۱۶:۴۵ تا ۱۷:۳۰
  • دلفین شو: ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰
  • تونل آکواریوم و خروج: ۱۹:۳۰ تا ۲۰

شماره تماس پارک دلفین های کیش

اگر می خواهید که خودتان مستقیم با مسئولان این پارک آبی در تماس باشید و یا سوال خاصی دارید که تنها آن ها قادر به پاسخگویی هستند، بهتر است که با استفاده از شماره تماس دلفاریوم کیش مشکل خود را حل کنید. شماره تماس این مجموعه عبارت است از: ۰۷۶۴۴۴۴۵۲۳۷ .

پارک دلفین های جزیره کیش
پارک دلفین های جزیره کیش

دیگر تفریحات کیش به جز بازدید از پارک دلفین ها

اگر بیشتر از همه در مورد این پارک شنیده اید، باید خدمت شما عرض کنیم که تفریحات زیادی در کیش هستند که می توانید آن ها را تجربه کنید و بازدید از این مجموعه تنها یکی از آن هاست. شما می توانید با مراجعه به مجموعه های ساحلی از تفریحات آبی هم استفاده کنید و یا به شوهای شبانه بروید که برنامه هایی مانند موسیقی زنده دارند.

این مطلب را هم بخوانید
سفر به شهر چشمه های آب گرم رینه | سپنجا

در این زمینه می توانید تجربیات خود را از این تفریحات با ما به اشتراک بذارید.

همچنین پیشنهاد سپنجا به شما آن است، مطالب زیر را پیش از سفر به کیش از دست ندهید؛ چرا که در این مقالات، جذاب ترین دیدنی های کیش از نظر گردشگران معرفی شده اند:

در کیش کجا بمانیم؟

کیش همواره یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در بین مردم ایران بوده و هست. به همین سبب انواع اقامتگاه ها در این جزیره انتظار شما را می کشند.

اقامت در سوئیت مبله در کیش

اما گاهی در تعطیلات به این جزیره سفر می کنیم، بنابراین ریسک پر بودن مکان های اقامتی را به جان می خریم! یا ممکن است استفاده از هتل ها آن طور که انتظار داریم متناسب با بودجه سفرمان نباشد. در چنین شرایطی چه باید کرد؟

سامانه سپنجا به همین دلیل به وجود آمده است تا به شما کمک کند در کوتاهترین زمان، محل اقامت ایده آلتان را پیدا کنید. تنها کافی است اقدام به رزرو سوئیت در کیش کنید.

از آنجایی که تعداد اقامتگاه های سپنجا در جزیره کیش زیاد است، می توانید آن ها را براساس قیمت، تعداد اتاق ها، نوع اقامتگاه و … در دسته های مختلف مشاهده کنید . دست به انتخاب بزنید.

در نظر داشته باشید در تمام این مسیر سپنجا همراه شما است و در صورت تمایل به صورت مستقیم با ما ارتباط بگیرید!

شهر زیرزمینی کاریز

نتیجه گیری

کیش در کنار مکان های تاریخی، جاذبه های گردشگری طبیعی و … دارای مکان های خاصی است که توسط افراد دلسوز طراحی شده است تا سفر شما را تکمیل کند.

در این باره پارک زیبای دلفین های کیش که شهرت جهانی دارد یکی از بهترین گزینه ها است که می توانید به آن مراجعه کنید و از خدماتی که در این مجموعه به شما ارائه می شود، لذت ببرید.

اگر در این زمینه تجربیاتی دارید، در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا