دیدنی های کیش

پلاژ بانوان در کیش و اطلاعاتی که برای استفاده ازبه آن نیاز دارید.

کیش یکی از بهترین مقاصدی است که هر گردشگری برای سفر می تواند انتخاب کند. فرقی نمی کند چه سلیقه ای داشته باشید؛ در کیش انواع دیدنی های طبیعی و باستانی و تاریخی وجود دارد.

اما به جرات می توان گفت یکی از مهم ترین دلایلی که سبب محبوبیت جزیره کیش شده است، دریای آن است.

لذت شنا در آب دریا و آفتاب گرفتن در ساحل آن را با هیچ چیز دیگری نمی توان عوض کرد. این لذت را پلاژ بانوان برای خانم ها ایجاد کرده است.

پارک آبی اوشن

اگر به دنبال اطلاعاتی درباره قیمت ورودی پلاژ بانوان کیش، بلیط پلاژ بانوان کیش و … هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید و با سایت سامانه رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا همراه باشید.

پلاژ بانوان در کیش را بهتر بشناسید

مساحت جزیره کیش چیزی در حدود ۹۰ کیلومتر مربع است که در این میان، ۴۴ کیلومتر مربع آن به حاشیه ساحلی اختصاص دارد.

کیش همیشه در حال رشد و پیشرفت در زمینه گردشگری بوده است و امکانات رفاهی و تفریحی آن روز به روز بیشتر شده است. یکی از بهترین خدماتی که کیش در اختیار بانوان می گذارد، پلاژ های آن است.

با توجه به محدودیت هایی که در کشور ما وجود دارد، بانوان نمی توانند به راحتی مانند مردان به شنا در آب بپردازند، از این رو از پلاژها می توانند در کنار آسایش و امنیت کامل استفاده کنند.

اقامت در سوئیت مبله در کیش

در پلاژ غریق نجات هایی مستقر هستند که به اندازه کافی در کارشان آموزش دیده و حرفه ای هستند و فضای امنی را به وجود آورده اند. آیا تابحال از این پلاژ و امکانات خوب آن استفاده کرده اید؟ چه تجربه ای در این زمینه دارید؟

پلاژ بانوان کیش
پلاژ بانوان در کیش

پلاژ بانوان در کیش دارای مساحتی به اندازه ۲۰ هزار متر مربع است که در ضلع شمال شرقی جزیره واقع شده است و به گونه ای ساخته شده است که تحت هیچ شرایطی، امکان دید از خارج آن وجود ندارد.

پرواز های ساحلی مانند هلیکوپترها در این منطقه ممنوع اعلام شده است؛ از این رو برای بانوانی که سفر به کیش و استفاده از پلاژ های بانوان را انتخاب می کنند هیچ دغدغه ای باقی نگذاشته است.

امکانات پلاژ بانوان در کیش چیست؟

در محل پلاژ، بانوان آزاد هستند و حتی با لباس شنا به راحتی می توانند در ساحل و آب حضور داشته باشند. در پلاژ های بانوان می توانید با خیال راحت فرزندان خود را به آنجا ببرید.

این مطلب را هم بخوانید
ساحل مرجان کیش و چیزهایی که دوست ندارند در مورد آن بدانید!

آب خلیج فارس بسیار تمیز و شفاف است و تا چندین متر در داخل آب را می توانید مشاهده کنید؛ از این رو در ساحل پلاژ بانوان می توانید تا فاصله یک یا دو متری در بین ماهی ها شنا کنید و از آب و هوای آن بهره کافی را ببرید.

فراموش نکنید هنگامی که در ساحل قرار دارید حتما از کرم های ضد آفتاب و روغن بدن استفاده کنید؛ چرا که گاهی آفتاب کیش شدید است و از سوختن پوستتان جلوگیری کنید.

اقامت در منزل مبله در کیش

برای ورود به مجموعه با ساختمانی رو به رو می شوید که بیشتر شبیه سایه بانی فلزی است. خدمات رفاهی که در این مجموعه به شما ارائه می شود شامل استخر، سالن های ورزشی، سالن مد، آرایشگاه و … است.

پلاژ بانوان در کیش
پلاژ در جزیره کیش

 

اگر بخواهیم در امکاناتی در پلاژ بانوان برای شما تدارک دیده شده است، کمی ریز تر شویم، در می یابیم که در این مجموعه می توانید یک روز کامل را حسابی خوش بگذرانید و از خدمات زیاد ان نهایت استفاده را ببرید. برخی از این خدمات در لیست زیر ارائه شده است:

 

  • حمامی ویژه همراه با آب شیرین
  • تخت و صندلی هایی مخصوص آفتاب گرفتن
  • سایه بان برای به دور ماندن از آفتاب
  • تیوب برای اجاره
  • بوفه های خوراکی و غذا
  • صندوق امانات برای نگهداری اجزای گران قیمت شما
  • زمین والیبال ساحلی برای تفریح
  • سالن ورزش و بدنسازی
  • امکانات غواصی زیر نظر مربیان
  • حوضچه آب گرم با خواص درمانی
  • ارائه انواع ماساژها
  • سالن آرایشی
  • فروشگاه برای خرید روغن های برنزه و ماساژ و هر چیزی که به آن نیاز دارید

اطلاعاتی درباره استفاده از پلاژ بانوان

در مجموعه پلاژ بانوان کیش تلاش بر آن است تا بهترین خدمات با مقرون به صرفه ترین قیمت ها به شما مسافران عزیز ارائه شود. اطلاعات مربوط به قیمت بلیط پلاژ بانوان را در ادامه مقاله می توانید ببینید.

کشتی تفریحی

همان طور که گفتیم پلاژ بانوان در قسمت شمال شرقی جزیره قرار گرفته است و فاصله آن با پلاژ آقایان تنها ۱۰ دقیقه است. می توانید ساعتی را تنظیم کنید و با همسرتان به پلاژها بروید و مسیر برگشت هم باهم باشید.

پلاژ بانوان در جزیره کیش
پلاژ خانم ها در کیش

پلاژ بانوان کیش در خیابان سنایی در انتهای خیابان آرین واقع شده است. ساعات استفاده از مجموعه برای بانوان از ۷ صبح الی ۶ عصر می باشد و اگر با خودروی شخصی تان به آنجا می روید، می توانید در پارکنیگ اختصاصی پلاژ، ماشینتان را پارک کنید. آیا شما هم با ماشین شخصی یا اجاره ای در کیش رفت و آمد می کنید؟

این مطلب را هم بخوانید
در بین کشتی های تفریحی کیش ، بهترین را انتخاب کنید!

اقامت در آپارتمان مبله در کیش

اگر هم ماشین ندارید، اصلا جای نگرانی نیست. تاکسی ها جزیره شما را به سرعت به پلاژ می رسانند و هنگام برگشت هم معمولا تاکسی ها در جلوی در منتظر مسافران هستند. پس هیچ نگرانی ازبابت رفت و آمد نداشته باشید!

قیمت ورودی پلاژ بانوان کیش

معمولا یکی از سوالات متداولی که برای مسافران پیش می آید، هزینه های بلیط پلاژ بانوان کیش است. بلیط پلاژ برای هر نفر ۲۵ هزار تومان است.

البته لازم است بدانید این مبلغ برای کودکان کمتر می باشد و هزینه استفاده از امکاناتی مانند بوفه ها، ماساژ، آرایشگاه و … به صورت جداگانه است. این قیمت نسبت به امکاناتی که دریافت می کنید، بسیار به صرفه و مورد توجه است.

موبایل در پلاژ بانوان کیش

اگر می خواهید از پلاژ بانوان استفاده کنید، تحت هیچ شرایطی امکان استفاده از تلفن همراه را ندارید. هنگام ورود مانند استخر ها وسایلتان را در کمدی مخصوص خودتان قرار می دهید.

همچنین اشیا و وسایل گران بهایتان را در اختیار بخش امانات می گذارید. پیش از آنکه به پلاژ وارد شوید باز هم پرسنل شما را برای به همراه نداشتن هر گونه ابزار دیجیتالی چک می کنند.

پلاژ بانوان
پلاژ در کیش

خوب است بدانید تعداد نجات غریق ها در مجموعه بسیار زیاد است و نظارتی کامل و دقیق بر روی شنای مسافران دارند و از بروز هر گونه خطر احتمالی جلوگیری می کنند. آیا تابحال به این موارد در پلاژ بانوان کیش دقت کرده بودید؟

لوکیشن پلاژ بانوان در کیش

کلام آخر: اقامت در کیش

برای مسائل مربوط به اقامتتان در کیش، هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشید. اقامت در کیش را می توانید به سپنجا بسپارید. تنها کافی است وارد سایت سپنجا شوید و انتخاب های پیش رویتان را ببینید.

با هر بودجه و هزینه ای می توانید محلی برای سفرتان به کیش انتخاب کنید. نظرات خود در پایین همین مقاله با و دیگر افرادی که این مقاله را مطالعه می کنند به اشتراک بگذارید.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا