دیدنی های کیش

تم پارک آبی اوشن کیش ، اولین پارک آبی روباز ایران

تم پارک آبی اوشن کیش ، اولین پارک آبی روباز ایران

اگر بخواهیم بهترین پارک آبی روباز ایران را به شما معرفی کنیم، بدون شک تنها رقیب این ماجرا تم پارک آبی اوشن کیش است که جزو بهترین پارک های آبی ایران به شما می آید!

این پارک آبی با مساحت بسیار بزرگی که دارد یعنی ۵ هکتار توانسته است که نظر گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کند و باعث شود که افراد زیادی به سمت آن بروند تا سفر کیش خود را خاطره انگیز کنید.

امروز با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه، ویلا، سوئیت، بومگردی و … سپنجا همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات خوب و کاملی به شما بدهیم.

تم پارک آبی اوشن کیش را بهتر بشناسید

بهترین جایی که در سفر به کیش شاید بتوانید به آن جا بروید و یک هیجان بی حد و مرز را تجربه کنید، پارک آبی اوشن است! جایی که در آن طراحی های خاصی بکار رفته است!

در واقع طبق گزارش های رسیده این پارک آبی بر اساس داستان راز قلعه خورشید ساخته و تزئین شده است.

از حدود سه سال پیش که این پارک آبی در تاریخ ۱۸ بهمن ۹۵ ساخته شده است، گردشگران زیادی به آن مراجعه کرده اند و اعلام کرده اند که برای یکبار هم که شده باید به این مکان رفت.

اقامت در آپارتمان مبله در کیش

نمایی از تم پارک آبی اوشن کیش از بالا

تجهیزات داخل پارک آبی اوشن کیش

معمولا افراد قبل از این که بخواهند به یک پارک آبی بروند در مورد تجهیزات آن سوال می کنند که مثلا چند راید دارد، چند استخر شنا در آن وجود دارد و تجهیزات دیگری که در آن بکار رفته است، چیست؟

شاید برای شما جالب باشد که بدانید که تم پارک آبی اوشن کیش دارای ۱۳ سرسره، ۴ استخر شنا و یک مرکز ماساژ یا اسپا است که برای افراد مراجعه کنند در نظر گرفته شده است!

مطالب بیشتر را درباره ساحل مرجان در سایت سپنجا بخوانید!

امکانات داخل این پارک آبی به این موارد ختم نمی شود بلکه وجود دو رستوران، چهار نوشیدنی فروشی و حتی دو منطقه خرید جزو مکان هایی است که برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

خوب است بدانید که این پارک تحت نظارت مهندسی ساخته شده است که جزو سازندگان پارک های دیزنی لند بوده است و به همین دلی می توان این پارک را یک شاهکار عالی در ایران دانست!

این مطلب را هم بخوانید
در بین کشتی های تفریحی کیش ، بهترین را انتخاب کنید!

سرسره های تم پارک آبی اوشن کیش

شرایط ویژه ای که تنها این پارک آبی دارد!

یکی از ویژگی های خاص این پارک آبی که به نفع بانوان مسلمان است، این موضوع حساب می شود که برای استفاده آن ها از پارک آبی روزهای خاصی در هفته در نظر گرفته شده است در حالی که در دیگر پارک های آبی چنین چیزی وجود ندارد!

همین ویژگی باعث شده است که زنان عرب مسلمان برای استفاده از این پارک آبی راهی این منطقه شوند و از آن استفاده کنند.

برای اقامت در سوئیت مبله در کیش کلیک کنید!

شاید برایتان جالب باشد که این موضوع به علاوه داشتن یک سرسره ۲۴ متری که جزو بلند ترین سرسره های منطقه است، دلیل جذب بسیاری از گردشگران به سمت این پارک آبی است.

بازی های تم پارک آبی اوشن

پارک های آبی و بازی های آن ها باعث جذب یا دفع گردشگران می شوند و خوشبختانمه این پارک دارای بازی های جذابی است که مشتریان و گردشگران را به سمت خود می کشاند چرا که این بازی ها از آخرین تکنولوژی روز دنیا در ساختشان استفاده شده است و جزو پیشرفته ترین ها در این زمینه هستند.

سازنده اصلی این وسایل بازی یک شرکت کانادایی به نام  White Water West است که بسیاری از پارک های آبی معروف جهان را تجهیز کرده است. البته یک شرکت بلژیکی هم در ساخت این دستگاه ها و بازی ها دست داشته است!

برای اطلاعات بیشتر سری به سایت پارک آبی اوشن کیش بزنید!

ظرفیت روزانه تم پارک آبی اوشن کیش چقدر است؟

یکی از سوالات متداول که گردشگران در مورد این پارک آبی می پرسند، این است که ظرفیت آن چقدر است! ظرفیت روزانه که این پارک آبی می تواند پاسخگوی آن باشد، ۳۳۰۰ نفر است.

در کنار ظرفیت بالای این پارک آبی جالب است بدانید که این پارک در یک منطقه ی پرواز ممنوع ساخته شده است که هیچ سازه ی بلندی به آن دید ندراد همین موضوع برای بانوان یک اطمینان خاطر ایجاد می کند که بدون دغدغه نهایت لذت را ببرند!

مطالب بیشتر درباره آکواریوم کیش

استخر تم پارک آبی اوشن کیش

همچنین گرفتن حمام آفتاب یکی دیگر از کارهایی است که می توان در این منطقه انجام داد! شاید جالب باشد برایتان که بدانید طبق آمارهای گزارش شده همین موضوع باعث جذب گردشگران خارجی مسلمان زیادی به این منطقه شده است.

داستان پشت ساخت این پارک آبی چیست؟

در بالاتر خدمتتان گفتیم که این پارک آبی بر اساس یک داستان ساخته شده است و بازی های آن به همین شکل طراحی شده اند!

این مطلب را هم بخوانید
کلبه هور کیش از دیدنی های زیبای جزیره (+تصاویر)

داستان این پارک آبی به این صورت است که گروهی از دزدان دریایی به یک جزیره خاص به رهبری فردی به نام کاپیتان سایان حمله می کنند که هدفشان تصاحب قرص خورشید و حکمرانی بر تمام دریاهای آزاد است. آن ها موفق می شوند که به قصر خورشید حمله کنند و آن را به تصاحب خود دربیاورند!

اقامت در منزل مبله در کیش در سایت سپنجا

در این میان سه برادر از اهالی جزیره تصمیم می گیرند که جلوی آن ها بایستند و قلعه را باز پس بگیریند!

در کیش کجا بمانیم؟

بدون شک لذت بردن از بهترین جاهای دیدنی کیش، در کنار استرس محل اقامتمان معنی نمی شود.

اگر قصد سفر به این جزیره محبوب را دارید، بهتر است پیش از سفرتان اقدام به رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و یا خانه مبله ایده آل در کیش کنید.

می پرسید چگونه؟ سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه این مشکل را برای شما حل کده است.

با وجود تنوع بالا در بین اقامتگاه های کیش، سپنجا این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در کوتاهترین زمان این مکان ها را در دسته بندی های مختلف مانند تعداد اتاق، محل اقامتگاه، قیمت و … مرتب کنید و محل ایده آلتان را پیدا کنید.

در تمامی این مسیر می توانید از حمایت های پشتیبانی سپنجا بهره مند شوید و سفری بدون دغدغه را آغاز کنید. پیشنهاد شما در بین دیدنی های کیش چیست؟

جمع بندی

در این مقاله از سپنجا تلاش کردیم تا مطالب بیشتری درباره پارک آبی اوشن کیش ارائه دهیم. همچنین  برای آشنایی بیشتر با دیدنی های این جزیره می توانید از مقالات جامع زیر استفاده کنید:

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 5]

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا