دانستنی های سفر

راهنمای اجاره ویلا جنگلی در شمال

برای رهایی از استرس و فشار زندگی شهری و استرس‌هایی که روزانه به ما وارد می‌شود، خوب است که گه‌گاهی به طبیعت پناه ببریم. آلودگی هوا، آۀودگی صوتی، ترافیک‌های بی‌پایان و مشکلات روحی و روانی که در پی آن‌ها به وجود می‌آید از معایب زندگی شهری است که می‌توان با یک مسافرت چند روزه به ویلای جنگلی آن را رفع کرد و آرامش خود را به دست آورد.

اجاره ویلا جنگلی در شمال یکی از گزینه‌های عالی برای خلاص شدن از استرس زندگی شهری است و می‌تواند سلامت روحی شما را تضمین کند. در صورتی که قصد دارید این گزینه عالی را برای تعطیلات خود لحاظ کنید، در ادامه با راهنمای اجاره ویلا جنگلی در شمال با سپنجا همراه باشید.
برای اجاره ویلا در شمال کلیک کنید.

ویلا جنگلی چیست؟

شمال ایران همواره به دلیل آب و هوای عالی و پوشش گیاهی سرسبز و جذابش مورد توجه مسافران و گردشگران بوده است. به همین دلیل بسیاری از افراد از این فرصت استفاده کرده و در ایام تعطیل و یا فصل تابستان به این نقطه از ایران سفر می‌کنند. در عین حال به دلیل استقبال زیادی که از این منطقه می‌شود، امکانات رفاهی از جمله ویلاهای مبله و سوئیت‌ها  در شمال ایران به وفور وجود داشته و اقامتگاه‌هایی را برای اقامت چند روزه مسافران فراهم آورده‌اند.

به طور معمول ویلاهای جنگلی در دل جنگل و در انبوه درختان جنگلی بنا شده‌اند و آرامش جنگل و زیبایی‌های آن را برای شما به وجود می‌آورند. همچنین شما فرصت قدم زدن در دل جنگل و دیدن تعدادی از حیوانات وحشی جنگل را خواهید داشت. هوای پاک و پر از اکسیژن جنگل نیز از دیگر عوامل مهمی است که سبب شده تعداد اجاره ویلا جنگلی در شمال رو به افزایش باشد.

چرا ویلا جنگلی اجاره کنیم؟

در این مقاله از وب سایت سپنجا علاوه بر این که قصد داریم راهنمای اجاره ویلا جنگلی در شمال را به شما آموزش دهیم، دلایلی که چرا باید ویلای جنگلی اجاره کرد را نیز بررسی خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که چرا بسیاری از افراد به دنبال اجاره ویلا به جای رزرو هتل هستند.

استقلال و آزادی بسیار زیاد

یکی از دلایل مهمی که بسیاری از افراد اقدام به اجاره ویلا جنگلی در شمال می‌کنند استقلال و آزادی است که در متل‌های پنج ستاره نیز یافت نمی شود شما با سپری کردن ایام تعطیلات خود در ویلاهای جنگلی حس بودن در منزل شخصی خود را خواهید داشت. همچنین امکانات رفاهی بسیاری مانند آشپزخانه کاملا مجهز ازجمله اجاق گاز یخچال و سینک ظرفشویی از جمله این موارد هستند.

علاوه بر این ویلاها می‌توانند امکانات بسیار متفاوتی نظیر استخر و باربیکیو داشته باشند؛ شما می‌توانید هر وعده غذایی خود را بدون هیچ مزاحمتی در داخل ویلا یا محوطه اطراف آن تهیه کنید لازم به ذکر است که محوطه سرسبز ویلاها نیز از ویژگی‌های ارزشمند ویلاهای جنگلی هستند و می‌تواند فضای مضاعفی برای گذران تعطیلات برای شما و اعضای خانواده به وجود بیاورد.

لوکیشن جذاب و دیدنی

از جمله مزایای اجاره ویلا جنگلی در شمال می‌توان به لوکیشن آن اشاره کرد. این نوع ویلاها در دل جنگل واقع شده‌اند و شما در واقع در دل طبیعت در حال تفریح و زندگی کردن هستید که کمتر کسی این لذت را تجربه کرده است.

این مطلب را هم بخوانید
غذای شب عید چی بپزم؟ (+ دانستنی های جالب رسم و رسومات شب عید)

همچنین زیبایی‌های دیدنی در اطراف ویلای جنگلی سبب می‌شود تا لوکیشن مناسبی برای عکاسی خود داشته باشید و عکس‌های خانوادگی و شخصی با بک گراندی زیبا و به یاد ماندنی ثبت کنید.

مطالب مرتبط: بهترین شهرهای شمال برای تفریح و گردش تعطیلات

ویلا جنگلی

آب و هوایی عالی

به دلیل این که ویلاهای جنگلی در دل طبیعت بنا شده‌اند، آب و هوایی عالی و بسیار مطلوب وجود دارد که می‌توانید در خارج از ویلای خود پیکنیک کرده و در دل جنگل خود را مهمان یک فنجان چای و کیک کنید.

به طور کلی آب و هوای شمال ایران را از دست نداده و با استفاده از راهنمای اجاره ویلا جنگلی در شمال، یک ویلای مناسب در جنگل‌های شمال برای خود اجاره کنید.

هزینه کمتر

اجاره ویلا در شمال سبب می‌شود تا هزینه شما در مقایسه با رزرو هتل کاهش یافته و یک مسافرت اقتصادی را تجربه کنید. شما می‌توانید با چندین دوست و یا اعضای خانواده یک ویلا مبله را اجاره کنید و به راحتی وعده‌های غذایی خود را در این اقامتگاه تهیه کنید. به این ترتیب نه تنها مسافرت اقتصادی و مقرون به صرفه‌ای تجربه خواهید کرد، بلکه از فضای ویلای جنگلی نیز لذت برده و خاطراتی به یاد ماندنی و شیرین را به وجود خواهید آورد.

اجاره ویلا جنگلی در شمال

نحوه اجاره ویلا جنگلی در شمال

در صورتی که قصد دارید ویلایی در شمال ایران برای تعطیلات خود اجاره کنید، نیاز است که ابتدا راهنمای اجاره ویلا جنگلی در شمال را مطالعه کنید.

قبل از هر کاری در وب سایت سپنجا ثبت نام کنید و یک صفحه کاربری بسازید. سپس در باکس جستجوی ویلا که در سمت راست وب سایت وجود دارد، مقصد خود را که هر یک از شهرهای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان است را انتخاب کنید. تمام ویلاهای مقصد مورد نظر شما مشاهده خواهد شد.

همچنین شما می‌توانید نوع ویلای خود را از طریق فیلتری که در سمت راست مشاهده می‌کنید، انتخاب کنید. در قسمت نوع اقامتگاه، گزینه جنگلی را انتخاب کنید و سپس تمام گزینه‌های ارائه شده در صفحه از نوع ویلاهای جنگلی در مقصد مورد نظر شما خواهد بود. علاوه بر این، این فیلتر دارای قابلیت‌های دیگری نیز است که مهمترین آن انتخاب بازه بودجه برای اقامت در ویلا است.

تیم سپنجا با ارائه بهترین ویلاهای جنگلی در ایران که از امنیت بالایی برخوردار است و پروتکل‌های بهداشتی نیز در آن به خوبی رعایت می‌شود، در تلاش است تا بتواند اقامتی لذت‌بخش و به یادماندنی را برای شما گردشگران عزیزان فراهم کند.

همچنین این تیم در تلاش است تا پروتکل‌های بهداشتی را در اقامتگاه شما را در حد امکان رعایت کرده و خدمات مناسبی را به شما ارائه دهد.

شرایط لغو رزرو ویلا در وب سایت سپنجا

در صورتی که بعد از برنامه‌ریزی برای سفر دچار مشکل و یا اتفاقات ناگهانی و پیش‌بینی نشده به وجود می‌آید که لازم است برنامه سفر خود را کنسل کرده و زمان انجام کارهای مختلف مانند مسافرت را به تعویق بیندازیم. گاهی به همان دلایل مجبور به کاهش تعداد روزهای مسافرت خود می‌شویم که در این مواقع باید نسبت به لغو بلیط وسیله نقلیه و یا رزرو ویلا نیز سریعاً اقدام کنیم.

این مطلب را هم بخوانید
7 نکته که قبل از سفر باید بدانید؟

وبسایت سپنجا برای راحتی و آسودگی هر چه بیشتر کاربران خود، شرایطی را جهت لغو یا کاهش مدت زمان اجاره ویلا برای شما در نظر گرفته است که در ادامه به شرح آن می‌پردازیم:

  • در ابتدا باید این نکته را به خاطر بسپارید که جهت لغو رزرو ویلا، حتماً حداقل ۵ روز قبل از تاریخ رزرو شده، درخواست لغو خود را به سپنجا اعلام کنید تا تیم سپنجا مبلغ پرداختی شمارا به صورت کامل به حسابتان بازگرداند.
  • اگر به هر دلیلی، دیرتر از این بازه ی زمانی ۵ روزه، جهت لغو رزرو ویلا اقدام کنید، مبلغی که به حساب شما بازمی‌گردد با کم‌کردن هزینه شب اول و ۵۰ درصد هزینه‌ی شب‌های دیگر خواهد بود.
  • گاهی نیز شما صرفاً میخواهید مدت زمان شب‌های اجاره ویلا را کاهش داده و به عنوان مثال از ۱۰ شب اجاره به ۵ شب اجاره برسانید؛ در این موقعیت شما دوباره باید درخواست خود را در سایت سپنجا ثبت کرده و سپنجا نیز موظف است تا مبلغ ۵۰ درصد از هزینه‌ی شب‌های باقی‌مانده را به شما بازگرداند.

قوانین و مقررات محل اقامت

شرایط و قوانین اقامت در ویلا، سوئیت و آپارتمان‌های تیم سپنجا به شرح زیر است:

  • قبل از هر چیزی باید بدانید که اجاره اقامتگاه مشترک صرفاً به زوج‌های متأهل صورت می‌گیرد.
  • همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه برای اجاره ویلا جنگلی در شمال، ضروری می‌باشد.
  • همراه داشتن حیوانات خانگی به دلیل احتمال آسیب رساندن به فضای سبز و محیط آن‌جا، یا ایجاد آلودگی و سروصدا به داخل اقامتگاه ممنوع می‌باشد.
  • و به طور کلی رعایت حقوق ساکنین دیگری که در مجاورت شما اقدام به اجاره ویلا کرده‌اند. به عنوان مثال خودداری از ایجاد آلودگی‌های صوتی و… ضروری می‌باشد.

پیشاپیش از درک بالا و همکاری شما جهت رعایت این قوانین و چارچوب‌ها کمال تشکر را داریم.

سخن آخر…

هر یک از ما که از استرس زندگی شهری و سرعت بالای آن به ستوه می‌آییم، به طبیعت پناه می‌بریم. آلودگی‌های هوا و شلوغی و سر و صدایی که همواره در اطراف ما وجود دارد، باعث می‌شود که به تدریج بر روح و روان ما اثر گذاشته و مشکلات جدی برای سلامت ما به وجود بیاورد.

برای جلوگیری از وقوع این اتفاقات خوب است که هر از گاهی به یک نقطه خوش آب و هوا مسافرت کنیم و آرامش خود را به دست بیاوریم.

سفر به شمال یکی از گزینه‌هایی است که برای شما وجود دارد. با استفاده از راهنمای اجاره ویلا جنگلی در شمال در وب سایت سپنجا و رزرو یکی از آن‌ها می‌توانید به راحتی به این آرامش رسیده و اوقات خوشی را برای خود و خانواده به وجود بیاورید.

همچنین تیم سپنجا متعهد است که بهترین ویلاهای جنگلی را به شما معرفی کرده و امکانات رفاهی ذکر شده را برای شما فراهم کرده باشد.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

تینا خراسانی

روزامو با نوشتن سپری میکنم ، مارکتینگ رو دوست دارم و خودم رو مارکتر نمیدونم، به قول یه بنده خدایی، من مارکتر نیستم ولی مارکتینگ رو دوست دارم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا