جاهای دیدنی تهران

مرکز خرید شاپرک همه آنچه باید بدانید! معرفی، آدرس، ساعت کار

تهران همواره یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در بین مردم ایران بوده است. این محبوبیت تنها به پایتخت بودن آن بر نمی گردد و از دیگر دلایش، می توان به جاهای دیدنی فوق العاده اشاره کرد. این مطلب به یکی از مجتمع های تجاری تهران، یعنی مرکز خرید شاپرک اختصاص دارد. اگر اهل بازارگردی و خرید هستید، تا انتهای این مطلب همراه سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا باشید.

فرقی نمی کند که سلیقه تان در بازدید از جاذبه های گردشگری چیست، در هر صورت تهران دیدنی هایی برای شما دارد. از جاذبه های طبیعی، باستانی، تاریخی، مذهبی و … بگیرید تا بهترین رستوران ها، کافه ها، مراکز خرید و …، همه دست به دست هم داده اند تا سفر به تهران به یکی از به یادماندنی ترین تجربه های هرکس تبدیل شود.

مرکز خرید شاپرک، مجتمعی مخصوص کودکان

اگر به دنبال مجموعه ای در بین جاهای دیدنی شهر تهران می گردید که به طور منحصر به فرد برای کودکان باشد، بدون شک اولین و بهترین گزینه پیش رویتان، مرکز خرید شاپرک است. این مجموعه که از سال 95 کار خود را به طور اختصاصی شروع کرده است، دارای 9 طبقه است که در هر کدام از آنها فروشگاه های کودکان با ارائه انواع اجناس وجود دارد.

به عنوان برخی از کالاهای این مجموعه می توان به پوشاک و کفش کودکان، سیسمونی نوزاد، انواع مبلمان و دکوراسیون های اتاق بچه، اسباب بازی، نوشت افرارها و کتاب های کودکان، انواع مواد غذایی کودک و … اشاره کرد.

اگر بخواهیم خیلی خلاصه مرکز خرید شاپرک را معرفی کنیم، باید بگوییم هرجه برای کودکتان به دنبال آن هستید، در این مجموعه پیدا می شود.

اقامت در هتل آپارتمان در تهران

نمایی از داخل مرکز خرید شاپرک

چرا باید مرکز خرید شاپرک را انتخاب کنم؟

ممکن است با خودتان بگویید برای خرید کودکان می توان مجموعه های دیگر و یا حتی فروشگاه های دیگر را انتخاب کرد. از این رو چرا باید شاپرک را برای خریدمان انتخاب کنیم؟ دلایل محتلفی هستند که این مجموعه را به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید کودکان، تبدیل می کنند.

بیشتر بخوانید: مرکز خرید قائم

حضور برندهای برتر و با کیفیت در زمینه محصولات کودکان، موقعیت جغرافیایی مناسب، معماری و ساخت کودکانه، دسترسی راحت با استفاده از وسایل نقلیه عمومی، سیستم امنیتی و مدیریتی هوشمند و …، همه دست به دست هم داده اند تا مرکز خرید شاپرک به یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان تبدیل شود.

نمایی از معماری کودکانه مرکز خرید شاپرک

امکانات مرکز خرید شاپرک

خرید کردن جدا از آنکه یکی از اقدامات انسان ها برای رفع نیازهایشان باشد، این روزها به تفریح هم تبدیل شده است. افراد زیادی هستند که برای گذراندن اوقات فراغت، گشت و گذار در پاساژها را انتخاب می کنند. اگر برای شما هم چنین است، باز هم شاپرک انتخاب درستی است.

شاپرک با امکاناتش این امکان را به شما می دهد که گشت و گذار و خریدی همراه با آرامش و رضایت خاطر داشته باشید. اما امکانات مرکز خرید شاپرک چه هستند؟

به عنوان اشاره ای کوتاه به این امکانات مواردی مانند چهار طبقه پارکینگ، اتاق شیردهی برای مادر و کودک، فودکورت با تنوع غذایی بالا، شهربازی مهارتی حرکتی و مکانیکی، مرکز استعدادیابی و تندرستی، باشگاه ورزشی، فروشگاه زنجیره ای و … را نام برد.

اقامت در منزل مبله در تهران

نمایی از فروشگاه های پاساژ شاپرک

اطلاعات مورد نیاز مرکز خرید شاپرک

در این بخش از مطلب می خواهیم به مهمترین اطلاعاتی که ممکن است در بازدید از مرکز خرید شاپرک نیاز داشته باشید، بگوییم. اولین نکته آن است که مدت زمان پیشنهادی ما برای گشت و گذار در این مجموعه چیزی در حدود یک تا سه ساعت است. همچنین اگر می خواهید به آنجا بروید، باید بدانید مرکز خرید شاپرک از 10 صبح تا 10 شب پذیرایتان است.

تلفن مرکز خرید شاپرک: 77227000-021

آدرس: تهران، بزرگراه سالت (مسیر غرب به شرق)، بعد از ایستگاه متروی علم و صنعت، نرسیده به بزرگراه باقری

صفحه اینستاگرام مرکز خرید شاپرک

نمایی از داخل و جاهای دیدنی مرکز خرید شاپرک

سخن آخر

و در نهایت باید بگوییم امید است این مطلب شناخت خوبی از مرکز خرید شاپرک به شما داده باشد. اگر تجربه ای در زمینه بازدید و خرید از این مجموعه دارید، در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 2 میانگین: 5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا