جاهای دیدنی تهران

جاهای دیدنی تهران ؛ معرفی ۶ مکانی که نمی شود از آنها گذشت!

جاهای دیدنی تهران ؛ معرفی 6 مکانی که نمی شود از آنها گذشت!

جاهای دیدنی تهران ؛ معرفی ۶ مکانی که نمی شود از آنها گذشت!

تهران به همان نسبت که پایتخت کشور و بزرگترین شهر ایران است، جاذبه ها و دیدنی های بسیاری را در دل خودش جای داده است.

فرقی نمی کند که برای دیدن اقوام یا سفر تجاری یا حتی گردشگری به تهران بروید؛ در هر صورت چیزی برای لذت و تفریح در این شهر وجود دارد.

از خیابان ها و مکان تاریخی و باستانی اش بگیرید، تا پارک ها و طبیعت بکرش! بیشتر از این از دیدنی های تعریف نمی کنیم، خودتان تا انتهای مقاله به این نتیجه می رسید.

با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا همراه باشید تا با منحصر بفردترین جاهای دیدنی تهران آشنا شوید:

پارک نهج البلاغه، معنای واقعی یک پارک خوب

اگر مسافر تهران هستید، تحت هیچ شرایطی بازدید از پارک نهج البلاغه را از دست ندهید. برای افرادی که در شهرهای دیگر زندگی می کنند، این پارک جذابیت های زیادی دارد، همچنین جزو محبوب ترین جاهای دیدنی تهران در بین مردم غرب است.

این پارک در دره فرحزاد واقع شده است و ۳۵ هکتار وسعت دارد. در داخل نهج البلاغه رودخانه ای عبور می کند که باعث تقسیم شدن فضا، به دو قسمت شده است.

این پارک آنقدر زیبا است که به خودی خود برای یک روز گذراندن اوقات فراغت کافی می باشد. با این وجود امکانات رفاهی و تفریحی زیادی هم مانند سینمای روباز، شهربازی کودکان، مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی، پل معلق، سرزمین شگفت انگیز، سینما گیم و … هم در آن وجود دارد. برای رفتن به نهج البلاغه می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی هم استفاده کنید.

باغ فردوس

پارک نهج البلاغه از جاهای دیدنی تهران
پارک نهج البلاغه تهران

بام تهران؛ مشاهده عظمت شهر در سکوت و آرامش

معمولا یکی از ثابت ترین جاذبه ها در شهر های بزرگ، بام آنها است؛ یکی از جاهای دیدنی تهران هم همان است.

باید بگوییم بام تهران با هیچ شهر دیگری قابل قیاس نیست و برای یک بار هم که شده از آن بازدید کنید.

در بام تهران عظمت شهر تهران را در یک نگاه همراه با سکوت و آرامش مشاهده خواهید کرد.

در این مجموعه امکانات رفاهی خوبی مانند رستوران های متنوع، زیپ لاین، سورتمه، میدی باس های برقی و … تدارک دیده شده است.

یکی دیگر از بهترین تجربه های بام تهران، تله کابین آن است. خلاصه کلام آنکه روزی فراموش نشدنی را در بام تجربه خواهید کرد.

این مطلب را هم بخوانید
فاصله تهران تا تنگه واشی چقدر است؟

اقامت در خانه مبله در تهران

بام از جاهای دیدنی تهران
بام از جاهای دیدنی تهران

دریاچه چیتگر، محبوب ترین تفریح تهرانی ها

اگر سری به جاهای دیدنی تهران در چند سال اخیر بزنیم، دریاچه چیتگر پررنگ ترین نامی است که به گوشمان می خورد. این دریاچه نه تنها برای گردشگران بلکه برای خود مردم تهران هم بسیار جذابیت دارد و از آن سیر نمی شوند.

در میان خیابان های آلوده و پرترافیک شهر تهران، چیتگر بهشت محسوب می شود.

اگر اطلاعی درباره این مجموعه ندارید، خوب است بدانید چیتگر فقط دریاچه نیست؛ بلکه به واسطه همان دریاچه انواع تفریحات را برای مردم فراهم کرده اند.

برخی از این امکانات رفاهی و تفریحی می توان به زیپ لاین، ماهیگیری، پرش از آسمان، سینما شش بعدی، سافاری وحشت، فوتبال دستی، شهربازی، پاتیناژ، انواع کافه ها و رستوران ها و حتی شعبه برندهای معروف اشاره کرد.

خوب است بدانید بام لند تهران، به عنوان لوکس ترین و بهترین مجموعه تفریحی تهران در کنار پارک چیتگر واقع شده است. تحت هیچ شرایطی چیتگر و تفریحاتش را از دست ندهید!

چیتگر از جاهای دیدنی تهران
دریاچه چیتگر تهران

باغ کتاب، بزرگ ترین در ایران

اگر اهل مطالعه و یادگیری هستید، بهترین مکان در بین جاهای دیدنی تهران برای شما، باغ کتاب است. این مرکز بزرگترین کتابفروشی ایران است و از جذابیت های بسیار زیادی برخوردار است.

هر کتابی را که فکرش را بکنید در اینجا می توانید پیدا کنید. باغ کتاب سه طبقه است که به بخش های فرهنگی، آموزشی و تفریحی تقسیم شده است.

خرید کتاب تنها چیزی نیست که در این مجموعه از آن بهره مند می شوید؛ بلکه می توانید از فروشگاه لوازم التحریر، پردیس سینمایی، باشگاه رباتیک، اتاق فرار، سالن بازی کودک، اتاق مادر، کافه، رستوران و … استفاده کنید.

باغ کتاب غنی ترین مجموعه فرهنگی ایران است که ارزش دیدن را دارد!

اقامت در سوئیت مبله در تهران

باغ کتاب از جاهای دیدنی تهران
باغ کتاب در تهران

پارک ارم تهران؛ تجربه ای متفاوت

پارک ارم از محبوب ترین جاهای دیدنی تهران است. اگر به دنبال تفریحی هیجان انگیز در کنار حس ترس هستید، بهترین انتخاب پارک ارم و باغ وحش آن است.

هر تفریحی که بخواهید در این پارک پیدا می شود. پارک ارم دارای وسعت زیادی است که بخش های زیادی را در خود جای داده است. یکی از بهترین قسمت های آن، شهربازی ارم است که طرفداران زیادی دارد.

در شهربازی ارم بازی ها در سه سطح برای شما آماده شده است.

از دیگر امکانات تفریحی این مجموعه می توان به دریاچه بسیار بزرگ برای قایقرانی و ماهیگیری، تالارها و رستوران های کشتی، استخر تابستانی مخصوص بانوان، طبیعت بکر، سالن سرپوشیده برای بازی با ۱۱۰ مدل بازی و … اشاره کرد.

اگر جزو افرادی هستید که حیوانات را دوست دارید، باز باغ وحش ارم هم می توانید استفاده کنید.

حیواناتی که تنها در مستندها به چشمتان می خورد، می توانید در آنجا ببینید.

اقامت در هتل آپاتمان مبله در تهران

پارک ارم از جاهای دیدنی تهران
پارک ارک تهران

پل طبیعت تهران؛ افتخاری برای پایتخت

احتمالا وقتی حرفی از تهران می شنوید اولین چیزی که از این شهر به یادتان می آید، برج میلاد آن است.

این مطلب را هم بخوانید
سفری خاطره‌انگیز به جاهای دیدنی لبنان

بعد از برج میلاد، پل طبیعت محبوب ترین نماد تهران است.

برج آزادی

نورپردازی ها در کنار معماری این پل، زیبایی منحصر به فردی را به شهر بخشیده است. پیشنهاد می کنیم اگر به تهران سفر می کنید، حداقل برای یک بار از پل طبیعت آن دیدن کنید.

در بازدید از پل طبیعت می توانید پارک های طالقانی و آب و آتش هم همزمان ببینید؛ چرا که پل طبیعت این دو پارک را بهم متصل می کند.

رستوران ها و کافه های زیادی در آنجا وجود دارد که به یکی از پاتوق های شکم دوستان تبدیل شده است.

عکاسی در پل طبیعت یکی دیگر از لذت بخش ترین تجربه های سفر به تهران است. این شاهکار هنری پایتخت را از دست ندهید!

پل طبیعت از جاهای دیدنی تهران
پل طبیعت تهران

در تهران کجا بمانیم؟

بدون شک تهران یکی از جذاب ترین شهرهایی است که برای مقصد گردشگری مان می توانیم انتخاب کنیم. دیدنی های این شهر تنها به این ۶ مورد ختم نمی شوند.

برای آنکه نهایت لذت را از سفرمان به تهران ببریم، باید حداقل چندین روز را در این شهر ماندگار شویم. در چنین شرایطی است که به فکر مسئله اقامت می افتیم. در تهران کجا بمانیم؟

اگر حتی کوچکترین نگرانی از بابت محل اقامت در گوشه ای از ذهنتان دارید، آن را به کلی فراموش کنید.می پرسید چرا؟

سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا این امکان را برای شما به وجود آورده است تا در کوتاهترین، مکان ایده آلتان را در هر نقطه ای از ایران پیدا کنید و آن را به تعداد روزهای مورد نظرتان رزرو کنید.

شهر تهران هم از این قاعده مستثنی نیست. تنوع و تعداد اقامتگاه های شهر تهران بسیار بالا است؛ بنابراین دستتان در انتخاب باز است. تنها کافی است اقدام به رزرو سوئیت در تهران کنید. یادتان باشد در تمام این مسیر پشتیبانی سپنجا همراهتان است و در صورت تمایل می توانید به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

کلام آخر

جاهای دیدنی تهران تمامی ندارند. هر چه هم یک لیست بلند بالا از جاذبه های آن درست کنیم، باز هم مکانی برای تفریح و گردش وجود دارد. در این مقاله تنها به ۶ تا از بهترین جاهای دیدنی تهران پرداختیم. اگر شما جای دیگری را می شناسید که می تواند کمک بیشتری به گردشگران کند، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

  1. واقعا خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوست داشتم من فکر میکردم تهران چیزی نداره اما وقتی تو گوگل سرچ کردم دیدم که خیلی خوبه 👍 ^o^ ^_^

    1. خواهش می کنیم ممنون از نظراتتون میتونید درباهره شهرهای دیگه هم مقاله ها رو مطالعه کنید و ما رو با نظراتتون راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا