سبک زندگی

اینها ۱۰ رستوران برتر جهان هستند

هر سال، رستوران‌ها، رستوران‌ها و نویسندگان غذا – من در آخرین گروه هستم – سعی می‌کنند فهرست سالانه ۵۰ بهترین رستوران جهان را مانند برگ‌های چای، جستجوی روندها یا حداقل یک موضوع منسجم بخوانند. اما مانند سال های گذشته، نسخه ۲۰۱۴ که در اواخر ماه گذشته در لندن اعلام شد، منطق متحد کننده را به چالش می کشد.

رستوران‌هایی که فهرست کامل ۱۰۰ رستورانی را به خود اختصاص داده‌اند، از بار غیررسمی و غیررسمی دیوید چانگ، موموفوکو سم بار گرفته تا نمونه‌ی خوش‌مزه آلن دوکاسه، لویی چهاردهم، در موناکو را شامل می‌شود.

۱. نوما، (کپنهاگ، دانمارک). هزینه یک وعده غذایی دو نفره بدون شراب: ۶۰۰ دلار.

نوما پس از از دست دادن رتبه برتر در سال ۲۰۱۳ (در سه سال گذشته رتبه اول را در اختیار داشت)، این روزها به تمام سیلندرها شلیک می کند. این رستوران که در یک انبار قدیمی شکار نهنگ قرار دارد، زادگاه غذاهای «نوردیک جدید» است که تنها بر مواد موجود در منطقه متکی است. اما امروز، این رستوران بسیار فراتر از روزهای اولیه خود از خولان دریایی و گلسنگ گوزن شمالی است.

mixkit woman holding a guidebook or map 90 desktop wallpaper

شام این روزها ممکن است با یک سرمه کامل، پر از آب تخمیر شده آن و حوصله با نی شروع شود، به طوری که ظاهر و طعم آن مانند نوشیدنی نارگیل باشد. این غذا ممکن است از طریق ایبلسکیورز – نوعی سرخ کردنی سنتی دانمارکی – که با سس تهیه شده از ملخ تخمیر شده استفاده می شود و با دسری از پوره سیب زمینی، بادام و آلو پایان می یابد.

این مطلب را هم بخوانید
بهترین شهر شمال برای زندگی

عجیب به نظر می رسد، اما به نوعی ردزپی و خدمه اش موفق می شوند همه چیز را خوشمزه کنند. و همچنین بسیار لذت‌بخش: نوما به ارائه خدماتی که ممکن است درگیرترین و جذاب‌ترین خدمات در جهان باشد، ادامه می‌دهد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]
1 2 3برگه بعد

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا