جاهای دیدنی تهران

معرفی کامل مرکز خرید قائم | هر اطلاعاتی که نیاز دارید

منطقه تجریش، منطقه ای زیبا در شمال تهران می‌باشد، به طوریکه لذت دلنشین تفریحات و بازدید از پاساژهای زیبایی که در این منطقه وجود دارد تا مدت ها در ذهن ها می‌ماند. مرکز خرید قائم، یکی از همین پاساژهای واقع در منطقه تجریش می‌باشد. ما در این مطلب، به معرفی هر آنچه لازم است درباره آن بدانید، می‌پردازیم. با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا همراه باشید:

مطالعه بیشتر:تجربه خریدی متفاوت در مراکز خرید لوکس تهران

اطلاعات جامع درباره مرکز خرید قائم

مرکز خرید قائم، شامل ۶ طبقه و حدود ۷۰۰ واحد تجاری می‌باشد. در هر طبقه از این پاساژ، کالای خاصی به فروش می‌رسد که در ادامه، هر یک را به طور مفصل بررسی خواهیم کرد.

مرکز خرید دنیای نور

در طبقه -۲ پاساژ قائم، انواع متنوع طلا، نقره و ساعت، مناسب برای سنین مختلف وجود دارد.

طبقه -۱ این مرکز خرید، مختص پوشاک مردانه می‌باشد. در طبقه همکف مرکز خرید قائم، لوازم تزئینی و لوازم آشپزخانه به فروش می‌رسد، همچنین کیف و کفش زنانه نیز، در همین طبقه وجود دارد.

طبقه دوم این مجتمع خرید، به فروش انواع لباس کودک اختصاص دارد. همچنین برخی از مغازه های واقع در این طبقه، لوازم نگهداری از کودک و ملزومات سیسمونی را به فروش می رسانند.

پوشاک زنانه نیز در طبقه چهارم مرکز خرید قائم موجود می باشد.

در طبقه پنجم، خدمات مرتبط با موبایل، کامپیوتر و کافی نت عرضه می شود و همچنین لوازم آرایشی نیز در همین طبقه به فروش می رسد.

طبقه ششم مجتمع تجاری قائم، به هنرمندان و هنردوستان اختصاص دارد و انواع تابلوهای نقاشی، نگارگری، خطاطی و محصولات معرق، در این طبقه موجود است. در این طبقه، کلاس های هنری نیز توسط اساتید مجرب و جوان برگزار می‌شود. در همین طبقه، چندین رستوران و کافی شاپ نیز، جهت استراحت و صرف آبمیوه و بستنی وجود دارد و آنقدر کیفیت بالایی دارند که برخی از آن ها جزو محبوب ترین برندهای کافه و آبمیوه فروشی در پایتخت می‌باشد.

این مطلب را هم بخوانید
همه چیز در مورد موزه فرش ایران

نکته حائز اهمیت درباره مرکز خرید قائم، تنوع بسیار زیاد محصولات، همراه با قیمت های مناسب نسبت به کیفیت آن ها می‌باشد.

اقامت در سوئیت مبله در تهران

مطالب بیشتر:می خواهید به مرکز خرید مدرن الهیه بروید؟ اینجا را بخوانید + عکس و معرفی کاملنمایی از داخل مرکز خرید قائم تجریش

راه های دسترسی به مرکز خرید قائم

یکی از بزرگترین مزیت‌ های بازار قائم تجریش، دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی است. نزدیک ‌ترین ایستگاه مترو، ایستگاه تجریش است و برای استفاده از تاکسی یا اتوبوس‌ های بی ‌آر تی می‌توان از ایستگاه‌ های آن در میدان تجریش استفاده کرد.

مجتمع تجاری سون سنتر

همچنین اگر می‌خواهید با وسایل شخصی خود به مرکز خرید قائم مراجعه کنید، اصلا نگران جای پارک نباشید، زیرا در نزدیکی میدان تجریش، پارکینگ های عمومی و پارکینگ های مجتمع های تجاری وجود دارد.

آدرس مرکز خرید قائم تجریش

بازار قائم یا همان مرکز خرید قائم تجریش، در تهران، تجریش، میدان تجریش، خیابان شهرداری، واقع شده است.

مطالب بیشتر:مرکز خرید بام لند

مرکز خرید قائم تهران تجریش

اقامت در تهران

اگر قصد سفر به تهران را دارید و می‌خواهید بخشی از سفرتان را به بازدید از مرکز خرید قائم تهران، اختصاص دهید، می‌توانید برای اجاره سوئیت، ویلا و یا اقامت گاه های بوم گردی به صفحه رزرو سوئیت در تهران مراجعه کرده و مطابق آنچه مدنظرتان است در سریع ترین زمان ممکن، محل اقامت مورد نطرتان را رزرو کنید.

تنوع اقامتگاه های تهران بسیار بالا است و با هر بودجه ای می توانید محل اقامت ایده آلی برای خود و اعضای خانواده تان پیدا کنید. در صورت وجود هرگونه سوالی می توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

این مطلب را هم بخوانید
مرکز خرید دنیای نور | هر اطلاعاتی که نیاز دارید!

اقامت در منزل مبله در تهران

نمایی از مرکز خرید قائم شمال تهران

همچنین یادتان باشد، مرکز خرید قائم تنها یکی از محبوب ترین مراکز خرید تهران است!

در واقع در پایتخت، مجموعه های زیادی هستند که می توانند خاطره خوشی از خرید برایتان بسازند.

اقامت در آپارتمان مبله در تهران

در مطالب زیر با هر کدام از آنها، به صورت منحصر به فرد آشنا می شوید: (پیش از سفر، حتما بخوانید!)

سخن آخر

تنوع در طرح محصولات مرکز خرید قائم، آن را به یکی از محبوب ترین مراکز خرید تبدیل کرده است. اگر تجریه بازدید و خرید از مجتمع تجاری قائم تجریش را دارید، در قسمت نظرات با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا در میان بگذارید.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا