جاهای دیدنی تهران

تجربه خریدی متفاوت در مراکز خرید لوکس تهران

خرید در تهران به بازار تجریش و بازار بزرگ، دو مرکز خرید سنتی محبوب تهران محدود نمی‌شود. دنیای مدرن، الزامات جدیدی را به وجود آورده است که یکی از آنها مصرف گرایی است که منجر به ساخت انواع جدیدی از مراکز خرید شده است. تهران نیز از این قاعده مستثنی نیست، این کلانشهر میزبان مدرنیته است و مراکز خرید متعددی دارد. با سپنجا همراه شوید تا مراکز خرید لوکس تهران را بشناسید.

برای اجاره سوئیت در تهران روی لینک کلیک کنید.

فهرست مراکز خرید لوکس تهران

در حالی که خرید در بازار بزرگ تهران هنوز جزء جدانشدنی زندگی مردم است، مراکز خرید لوکس تهران نیز مملو از جمعیت هستند. مردم این کلانشهر از قدم زدن در راهروهای مراکز خرید مدرن شهر، غذا خوردن در رستوران‌ها و کافه‌های آنها و همینطور تفریح ​​با امکانات جانبی و در نهایت خرید لذت زیادی می‌برند.

تهران به‌عنوان مدرن‌ترین شهر ایران، با بیش از ۴۰۰ مرکز خرید که در آن‌ها نه تنها جواهرات محلی شیک و مد روز فراوان، بلکه پرفروش‌ترین برندهای لباس در جهان را نیز می‌توانید پیدا کنید، ذهن شما را به خود مشغول می‌کند. در اینجا ما لیستی از برترین و محبوب‌ترین مراکز خرید لوکس تهران را پیشنهاد می‌کنیم که انتخاب‌های متنوعی را برای خرید انواع اقلام به شما ارائه می‌دهند.

۱- مرکز خرید پالادیوم زعفرانیه

پالادیوم به عنوان یک مرکز خرید مدرن در شمال تهران فعالیت می‌کند و با برندهای بزرگ خرید، یکی از محبوب ترین مراکز خرید در ایران است. این مرکز خرید مدرن در خیابان مقدس اردبیلی که باعث می‌شود احساس کنید در لندن یا پاریس هستید، قطعا ارزش دیدن را دارد! مرکز خرید پالادیوم به عنوان یکی از به روزترین مراکز خرید اداری و لوکس شمال پایتخت شناخته می‌شود و برای اهالی نیاوران، زعفرانیه، ولنجک و اقدسیه بهترین مقصد خرید به حساب می‌آید.

پالادیوم پر از کافه‌ها و رستوران‌های مجلل و شیرینی‌فروشی‌هایی است که در سایر نقاط تهران به سختی می‌توانید پیدا کنید. بیش از ۱۵۰ واحد تجاری دارد و مجموعه‌ای از برندهای لوکس برتر ایران از جمله برند لوازم جانبی سوراورسکی اتریش، مانگو، جیوکس و کفش اسکچرز را گردآوری کرده است.

مرکز خرید پالادیوم | آدرس، ساعت کاری، مغازه ها، امکانات

اگر به دنبال یک باشگاه ورزشی مجلل هستید از خدمات پالادیوم یکی از مراکز خرید لوکس تهران استفاده کنید. فودکورت پالادیوم و سرزمین کتاب آن بهترین‌ها برای علاقه‌مندان به غذاهای خاص و کتاب هستند. هایپر مارکت پالادیوم در زیرزمین، شما را با نوشیدنی‌ها و غذاهایی آشنا می‌کند که کمتر در سطح شهر شناخته شده و دیده شده‌اند. پارکینگ شش طبقه آن امکان دسترسی آسان را برای شهروندان تهرانی فراهم می‌کند.

مراکز خرید لوکس تهران

۲- مرکز خرید ارگ سنتر

مرکز تجاری ارگ در خیابان سعد آباد میدان تجریش، نه تنها به خاطر شهربازی و آمفی تئاتر بلکه به دلیل داشتن باغ بام سبز ارگ که اوقات شما را در تهران خوش می‌کند، باید در فهرست برترین مراکز خرید ما باشد. شما مرکز تجاری ارگ را شگفت‌انگیز خواهید دید. در این مجتمع برای لاکچری گردها انواع لوازم آرایشی و بهداشتی برند، عطرها، محصولات چرمی و چوبی لوکس، لوازم الکترونیکی و… وجود دارد. ضمناً آسانسورهای شیشه‌ای شیلندر پانورما به راحتی شما را از طبقه‌ای به طبقه دیگر جابجا می‌کنند.

۳- مرکز خرید گالریا ولنجک

مرکز خرید گالریا با یک فودکورت که غذاهای بین المللی شامل ایتالیایی، ایرانی، مکزیکی، لبنانی، برگر، آسیایی و … را در طبقه پنجم سرو می‌کند، جزو اولین مراکز خرید لوکس تهران شمرده می‌شود. این مرکز خرید با گزیده‌ای از برترین برندهای جهان در زمینه‌های مختلف پوشاک، کیف و کفش، جواهرات، لوازم دیجیتال، فرش، لوازم خانگی و دکوراسیون بهترین انتخاب برای لذت بردن از گشت و گذار نیم روزه در تهران است.

مرکز خرید گالریا دارای زمینی به مساحت ۳۱۹۵.۵۰ متر مربع، ۱۵ طبقه جنوبی و ۱۷ طبقه شمالی با ۸ طبقه زیر همکف و ۷ طبقه بالاتر از طبقه همکف است که ۵ طبقه آن شامل ۵۵ واحد و ۲ طبقه است.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد مرکز خرید گالریا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استفاده از متریال‌های خاص از جمله بهترین سنگ‌های تراورتن وارداتی از کشورهای مختلف
  • استفاده از سنگ‌های گرانیت ایتالیایی مرغوب و سنگ‌های منحصر به فرد واترجت
  • استفاده از برند فنلاندی و ایتالیایی KONE

مرکز خرید گالریا

4- مرکز خرید میلاد نور

مرکز خرید میلاد نور یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین مراکز خرید لوکس تهران است که پیش از ساخت مجموعه‌هایی مانند کوروش و پالادیوم، مدرن‌ترین مرکز خرید پایتخت بوده است. طبقات بالای این پاساژ به رستوران‌های شیک و کافی شاپ‌های جذابی که به سبک مراکز خرید اروپایی طراحی شده‌اند اختصاص دارند و چشم اندازهای زیبایی از شهر را به نمایش می گذارند. دسترسی آسان و راحت، تنوع اجناس و کیفیت بالای آنها، مرکز خرید میلاد نور تهران را بسیار محبوب کرده است.

این مطلب را هم بخوانید
گنبد نمکی طغرود قم ؛ مقصدی منحصر به فرد گردشگری

پاساژ میلاد نور شهرک غرب یک مرکز خرید ۱۱ طبقه است که ساخت آن در سال ۱۳۷۰ آغاز و ۸ سال بعد به پایان رسید. از آن زمان این پاساژ بزرگ که طراحی متفاوتی داشت به یکی از نمادهای شهر تهران تبدیل شد و جمعیت زیادی را به خود جذب کرد و گاه روزانه ۲۰۰۰۰ نفر در روزهای خاصی از سال به این مکان مراجعه می‌کنند.

اکثر فروشگاه‌های مرکز خرید میلاد نور که حدود ۳۰۰ فروشگاه هستند به فروش لباس‌های برندی اختصاص دارند که تقریباً همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند. برای بازدید از تمامی فروشگاه‌های این مجموعه از مراکز خرید لوکس تهران باید حداقل یک روز کامل را سپری کنید و مطمئنا دست خالی از این مجموعه خارج نخواهید شد.

اجاره سوئیت در سعادت آباد تهران

مرکز خرید میلاد نور

از برندهای خوب این پاساژ می‌توان به روبرتو کاوالی، اسکچرز، پوما، چرم مارال، کیف و کفش بوفالو، بامبو، ماکسیم، نایک و آدیداس اشاره کرد. این مجموعه علاوه بر فروشگاه‌های پوشاک لوکس، در زمینه‌های دیگری از جمله برندهای خانگی و آشپزخانه، لوازم دکوراسیون، وسایل خواب، لوازم منزل، مبلمان، لوازم ورزشی و تجهیزات صوتی و تصویری نیز فعالیت می‌کند. ناگفته نماند در طبقه فوقانی پاساژ میلاد نور، رستوران معروف تماشا قرار دارد که در هر ساعت از شبانه روز بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

۵- مرکز خرید سام سنتر

مرکز خرید سام سنتر را می‌توان مجلل ترین و عالی‌‎ترین مرکز خرید تهران دانست. معماری آن فوق مدرن، فوق لوکس و پر از ویژگی‌ها و امکانات شگفت انگیز است. همه بهترین و مشهورترین برندهای مد و لوازم جانبی جهان در مرکز خرید سام سنتر هستند. سام سنتر که یکی از مراکز خرید لوکس تهران است ۲۷ فروشگاه منحصر به فرد فوق‌العاده لوکس در خود جای داده که هر کدام چیزی منحصر به فرد و متفاوت می‌فروشند و همه از معروف‌ترین و بهترین برندهای لوکس جهان هستند. این مرکز خرید با در نظر گرفتن مسافران بین المللی طراحی شده است و علاوه بر برندهای فوق‌العاده، رستوران‌ها و کافی شاپ‌های فوق لوکس و زیبای آن مراکز گردهمایی شگفت‌انگیزی برای هر رویداد، تولد، جشن و یا صرفاً یک گردهمایی ساده هستند.

این ساختمان ۹ طبقه فوق مدرن با قرار گرفتن در خیابان فرشته یکی از معروف‌ترین مراکز خرید تهران است. بسیاری از مردم این مرکز خرید تهران را جزیره‌ای مجلل از برندهای بین‌المللی می‌شناسند که با رستوران‌ها و کافه‌های عالی تکمیل شده است.

مرکز خرید سام سنتر

۶- مجتمع تجاری کوروش

اگر به دنبال فروشگاه‌های جذاب و برندهای لوکس در ایران هستید، مرکز خرید کوروش در تهران بهترین انتخاب است! مرکز خرید کوروش در بزرگراه ستاری شمالی تهران مجموعه‌ای از بزرگ‌ترین واحدهای تجاری و تفریحی با بیش از ۵۰۰ فروشگاه و ۱۴ سالن سینما است که می‌توانید در آن خرید کنید و استراحت کنید.

همه چیز درباره تجریش یکی از محله‌های قدیمی تهران

۷- مرکز خرید روشا از محبوب‌ترین مراکز خرید لوکس تهران

مرکز خرید فوق مدرن و فوق لوکس روشا در فرمانیه شمال تهران واقع شده است و به گونه‌ای طراحی شده است که مغازه‌هایش از هم جدا نیستند و با پیاده روی می‌توانید از مغازه‌ای به مغازه دیگر وارد شوید. در این مرکز خرید لوکس می‌توانید تمامی برندهای لوکس و معروف از مد و لباس گرفته تا لوازم آرایش و جواهرات را پیدا کنید. علاوه بر این، مرکز خرید روشا رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های عالی خود را دارد و به شما امکان می‌دهد در حین خرید استراحت کنید و لذت ببرید.

بسیاری مرکز خرید روشا را به عنوان یکی از ۱۰ مرکز خرید لوکس برتر تهران معرفی می‌کنند. در طبقه دوم مرکز خرید روشا مجموعه‌ای از لوازم ورزشی وجود دارد و طبقه بالای آن دارای یک کافه و رستوران گردان است و مکان خوبی برای استراحت و صرف غذا در روزهای سرد و گرم زمستان در پایتخت است.

۸- مرکز خرید آرن سعادت آباد

یکی دیگر از مراکز خرید لوکس تهران که مجموعه‌ای از برندهای برتر لوازم ورزشی و مبلمان و همچنین کافه‌ها و رستوران‌های برتر را در اختیار شما قرار می‌دهد، مرکز خرید آرن در بلوار فرحزادی است. تحسین برانگیزترین ویژگی مرکز خرید آرن فودکورت آن در طبقه سوم با خدمات باکیفیت برای مشتریان و انواع برندهای فست فود است.

این مرکز در سال ۱۳۹۴ راه اندازی شد و فروشگاه‌های متعددی شامل فروشگاه‌های لباس آقایان، بانوان، کودکان و فروشگاه‌های طلا و جواهرات و غیره را در خود جای داده است. این مجتمع مجهز به پارکینک اختصاصی و آسانسور جهت رفاه حال مشتریان است.

مرکز خرید آرن

۹- مرکز خرید ایران مال

ایران مال یا بازار بزرگ ایران که در شمال غربی تهران در کنار دریاچه چیتگر قرار دارد، به عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید خاورمیانه طراحی شده است! بیش از ۵۰۰ مغازه، ۲۰۰ رستوران، باغ کتاب به مساحت ۳۳۰۰ متر مربع با ۶۷۰۰۰ جلد کتاب، مرکز تفریحی خانوادگی با شهربازی مسقف، موزه، گالری‌های هنری، نمایشگاه ماشین دائمی، بازار ایرانی و سه هتل شامل یک هتل مجلل ۵ ستاره با ۴۵۰ اتاق، سالن کنفرانس ۳۰۰۰ نفری، مرکز همایش، چندین گالری و امکانات ملاقات و ضیافت از جمله مواردی است که در فاز اول ساخت ایران مال گنجانده شده است.

این مطلب را هم بخوانید
همه چیز در مورد موزه فرش ایران

ایران مال که یکی از مراکز خرید لوکس تهران است هنوز به طور کامل افتتاح نشده است اما برخی از قسمت‌های آن برای بازدید باز است. از جمله تیمچه حاج علی اکبر. این بخش با هدف احیای معماری ایرانی-اسلامی در بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان و یادآوری بازارهای سنتی ایران، مشابه آنچه مسافران در شهرهای تبریز، اصفهان، کاشان، قم، شیراز و قزوین می‌توانند پیدا کنند، بود.

ایران مال یا بازار بزرگ ایران کجاست؟

۱۰- ارگ تجریش – تهران

قبل یا بعد از گشت و گذار در میدان تجریش می‌توانید از مرکز خرید مدرن و عالی ارگ تجریش دیدن کنید. مرکز خرید ارگ تجریش پنج طبقه است و بهترین برندهای لوکس پوشاک، اکسسوری، عطر، لوازم آرایش و جواهرات را در خود جای داده است. این مرکز خرید مدرن فقط برای خرید نیست و می‌توانید رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های عالی و لوکسی را در داخل آن بیابید تا در هنگام خستگی در پشت بام این مرکز خرید زیبا بنوشید، لذت ببرید، سرگرم شوید و استراحت کنید.

معرفی کامل پاساژ ارگ تجریش تهران

۱۱- مرکز خرید بام لند

مجتمع تجاری و تفریحی بام لند یکی دیگر از محبوب‌ترین مراکز خرید لوکس تهران است. عناصر متعددی از معماری و فرهنگ سنتی ایران با جزئیات مدرن و مجلل در ساخت این مرکز خرید ترکیب شده و آن را به مکانی مناسب برای فعالیت‌های مختلف در فضای باز و داخلی برای بازدیدکنندگان تبدیل کرده است.

مجموعه خرید بام لند که در نزدیکی دریاچه چیتگر و طبیعت جنگلی تهران قرار دارد به شما کمک می‌کند تا از هیاهوی این ابرشهر فرار کنید. این منطقه تفریحی به شما  امکان می‌دهد که یک روز کامل را در تور قایق سواری در دریاچه چیتگر، تماشای پرندگان در غروب آفتاب و کمی تفریح ​​با کودکان خود در مناطق بازی کودکان از جمله گودال شن و چرخ و فلک سپری کنید.

بام لند تهران ؛ جذاب ترین مجموعه تفریحی پایتخت را از دست ندهید!

۱۲- مرکز خرید تندیس

این مرکز خرید مجلل و فوق لوکس در تجریش، انواع برندهای پوشاک ایرانی و خارجی را ارئه می‌دهد. تندیس در واقع یک مجتمع ۴ طبقه شیک  در ابتدای خیابان دربند است که با رستوران اردک آبی معروف، شناخته می‌شود. هر چیز لوکس و جذابی که مد نظر دارید از اکسسوری گرفته تا کیف و کفش و لباس، خاص‌ترین نوع آنها را در این مرکز خرید از مراکز خرید لوکس تهران پیدا خواهید کرد. با خیال راحت به تندیس سر بزنید و نگران جای پارک برای ماشینتان هم نباشید چون یک پارکینگ اختصاصی برای رفاه بیشتر مشتریان لاکچری مجتمع در نظر گرفته شده است.

۱۳- اسکای سنتر لواسان

اسکای سنتر یکی دیگر از لوکس‌ترین مراکز خرید تهران است اما برای دسترسی به آن باید کمی بیشتر از مرکز تهران دور شوید زیرا در محدوده لواسان قرار دارد. مرکز خرید لوکس و مدرن اسکای سنتر لواسان یک مجتمع نوساز است که مشتریان خاص خود را می‌طلبد.

معماری کلاسیک و بسیار مجلل، عرضه برندهای معتبر و معروف دنیا، قرار داشتن در یک منطقه خوش آب و هوا و تمیز، از خصوصیات شاخص این مرکز خرید هستند. این مجتمع چشم‌انداز شگفت انگیزی به سد لتیان و طبیعت اطرافش دارد. بنابراین می‌توانید علاوه بر خرید، از هوای خوب و مناظر طبیعی اطراف اینجا هم لذت ببرید.

مرکز خرید اسکای سنتر | اطلاعات کامل لوکس‌ترین پاساژ تهران

مراکز خرید لوکس تهران

سخن آخر…

در این مقاله از سپنجا، به معرفی کامل لوکس‌ترین مراکز خرید تهران پرداختیم. بعد از آشنایی با مراکز خرید لوکس تهران متوجه شدیم که مراکز خرید امروزی فقط جایی برای خرید محسوب نمی‌شوند و از بهترین مکان‌ها برای پرسه‌زنی و گردش نیز هستند. هر یک از مجتمع‌های تجاری امروز به ویژه متجمع‌های لوکس با طبقات بالا، علاوه بر داشتن فروشگاه‌های لباس و موبایل و جواهرات و غیره دارای رستوران‌ و کافی‌شاپ‌، سالن‌ تئاتر، سینما، شهربازی هم هستند.

اگر از این مراکز خرید بازدید کرده یا مراکز خرید دیگری می‌شناسید، لطفا در کامنت همین مقاله دراین باره برای ما بنویسید. منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 1]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا