جاهای دیدنی تهران

مرکز خرید پالادیوم | آدرس، ساعت کاری، مغازه ها، امکانات

مرکز خرید پالادیوم | آدرس، ساعت کاری، مغازه ها، امکانات

مرکز خرید پالادیوم | آدرس، ساعت کاری، مغازه ها، امکانات

تهران به عنوان پایتخت ایران، مراکز خرید متعددی دارد که هرکدام از آنها ویژگی های مشابه و متفاوتی دارند. ما در ادامه این مطلب، قصد داریم مرکز خرید پالادیوم، واقع در شمال تهران را معرفی کنیم. پالادیوم یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید تهران است که همه ساله پذیرای تعداد زیادی از شهروندان تهران و گردشگران از شهرهای مختلف است.

اگر بازارگردی را دوست دارید و به دنبال یکی از باکیفیت ترین مجموعه های خرید تهران هستید، با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا همراه باشید:

تاریخچه مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم در سال ۱۳۹۳ در شمال تهران، محله ی زعفرانیه تاسیس گردید. این مجتمع تجاری، شامل لوکس ترین شعبات برندهای داخلی و خارجی می باشد.

ساختمان پالادیوم زعفرانیه، در زمینی با مساحت تقریبا ۱۰ هزار متر مربع، احداث گردیده است. این پاساژ از ۱۵۰ واحد اداری و ۱۲۰ واحد خدماتی تشکیل شده است. مرکز خرید پالادیوم در ضلع جنوبی ۱۳ طبقه، ضلع شمالی ۱۱ طبقه و در قسمت همکف خود ۶ طبقه دارد.

مرکز خرید اندیشه

برندهای لوکس مرکز خرید پالادیوم

مجتمع پالادیوم زعفرانیه، به لوکس و البته گران بودن اجناسی که در آن به فروش می‌رسد، معروف است. مرکز خرید پالادیوم، از برندهای مختلفی تشکیل شده است که برخی از این برندها، نایک، منگو، جنیفر، جین وست، اسپرینگ فیلد، ال‌سی‌وایکیکی، وومن سکرت، دیزل، پونت روما، سلنا و… است.

این مطلب را هم بخوانید
کاخ سعدآباد ، گنجینه‌ای ارزشمند از تاریخ معاصر ایران

اگر قصد خرید از برندهای معروف پوشاک، اکسسوری و لوازم مصرفی لوکس را ندارید بهتر است فقط به قصد گذراندن وقت خود در یک غروب روز تعطیل به مرکز خرید پالادیوم تهران بروید، زیرا اجناس در این پاساژ، قیمت نسبتا بالایی دارند.

نمایی از داخل مرکز خرید پالادیوم در تهران

سایر امکانات مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم، علاوه بر برندهای شیک و لوکسی که دارد، امکانات دیگزی نیز دارد که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد.

مرکز خرید شاپرک

باشگاه ورزشی مجتمع لوکس پالادیوم

باشگاه ورزشی با مساحتی بالغ بر ۲۰۰۰ متر مربع در طبقه ششم مرکز خرید پالادیوم، واقع شده است که شامل یک سالن بدنسازی و بدنسازی می باشد. این باشگاه ورزشی، مجهز به به روز ترین تجهیزات و مربیان مجرب است.

واحد بوک لند مرکز پالادیوم

واحد ۳۰۰ مرکز خرید پالادیوم، مخصوص کتاب دوستان می باشد و مکانی است که می توانید ساعت ها در آن، به دور از سرو صدا و شلوغی، به مطالعه کتاب مورد علاقه ی خود بپردازید.

پرینت های سه بعدی پالادیوم

در این قسمت از پاساژ پالادیوم، می توانید به همراه خانواده خود رفته و یک پرینت سه بعدی دسته جمعی تهیه کنید و خاطرات آن روز را ثبت نمایید.

اقامت در هتل آپارتمان در تهران

گالری موسیقی پارس واقع در طبقه سوم مرکز خرید پالادیوم

گالری موسیقی پارس، فروشگاهی بزرگ و لوکس می باشد که در آن انواع سازهای ایرانی و غربی موجود می باشد. از جمله ی این سازها می توان به سازهای زهی مثل دیوان، کمانچه، سه تار، ویولن و گیتار، سازهای کوبه ای مثل دف و تنبک، سازهای بادی مثل: فلوت، نی، کلارینت و در آخر هم سازهایی با صفحه کلید مثل: ارگ و پیانو، اشاره کرد.

نمایی از یکی از طبقات مرکز خرید پالادیوم

رستوران ها و کافی شاپ های مرکز تجاری پالادیوم

پس از گشت و گذار در یک پاساژ، هنگامی که حسابی گرسنه شده اید، احتیاج دارید تا به یک فودکورت رفته و رفع خستگی و گرسنگی کنید. مجتمع تجاری پالادیوم، دارای دو مجموعه ی غذایی می باشد، که یکی از آن ها در طبقه ی همکف این پاساژ واقع شده است و تنها، جنبه ی میان وعده ی غذایی دارد.

اقامت در منزل مبله در تهران

این مطلب را هم بخوانید
با بهترین رستوران های چینی تهران آشنا شوید!

نمایی از رستوران مرکز خرید پالادیوم

آدرس مرکز خرید پالادیوم کجاست؟

مرکز خرید پالادیوم، در تهران، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، واقع شدده است.

ساعت کاری مرکز خرید پالادیوم

ساعت کاری واحدهای تجاری از ۱۰ تا ۲۲، رستوران و کافه‌ها از ۱۱ تا ۲۳ و سوپرمارکت از ۹ تا ۲۲:۳۰ است.

راه های دسترسی به مرکز خرید پالادیوم

راه های مختلفی برای رسیدن بوه مجتمع تجاری پالادیوم وجود دارد. هم می توانید با وسیله شخصی خود به آن جا بروید و هم از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. به این صورت که در مسیر مترو، ایستگاه مترو تجریش پیاده شوید. با تاکسی‌های تجریش و ولنجک به زعفرانیه بروید.

اقامت در سوئیت مبله در تهران

نمایی از مرکز خرید پالادیوم از بیرون

اقامت در تهران

اگر قصد سفر به تهران را دارید، می توانید برای اجاره ویلا، سوئیت و اقامت گاه های بومگردی، به صفحه ی رزرو سوئیت در تهران، مراجعه کرده و اقدام به رزرو محل اقامت ایده آلتان کنید. سپنجا این امکان را برای شما به وجود آورده است تا در کوتاهترین زمان ممکن، محل اقامتی با ویژگی های موردنظرتان پیدا کنید و خیال خود و اعضای خانواده تان را از این بابت راحت کنید. در صورت وجود هرگونه سوالی می توانید با کارشناسان مجموعه ما، به صورت مستقیم ارتباط بگیرید.

سخن آخر

مرکز خرید پالادیوم، یکی از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید تهران می باشد که می توانید ساعت ها وقت خود را در این مرکز تجاری بگذرانید. اگر تجربه ی بازدید از این مجتمع تجاری را دارید، در بخش نظرات، با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا، در میان بگذارید.

اتاق اصناف ایران

درباره “مرکز خرید پالادیوم | آدرس، ساعت کاری، مغازه ها، امکانات” بیشتر بخوانید:

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا