جاهای دیدنی تهران

هر آنچه درباره مرکز خرید اندیشه نیاز دارید، اینجاست!

مآیا خریدهای قدیم را به یاد دارید؟ اگر کمی پای صحبت بزرگترها بنشینید، حتما به شما از خاطرات خرید کردن آن زمان خواهند گفت. در آن زمان، خرید تنها برای رفع نیاز انجام می شد و خبری از فروشگاه های متعدد نبود؛ بلکه مردم از اجناس فروشنده های دوره گرد استفاده می کردند.

اما این روزها مفهوم خرید کردن بسیار فرق کرده است و نه تنها برای رفع نیاز، بلکه یکی از تفریحات مردم به خصوص در سفرها به شمار می آید. بازارگردی یکی از جذاب ترین تفریحات مورد علاقه خانم ها است. این مطلب هم به این علاقه بی ربط نیست؛ چرا که می خواهیم یکی از مجتمع های تجاری مخصوص خانم ها، یعنی مرکز خرید اندیشه را معرفی کنیم. پس اگر:

  • ساکن تهران هستید و یا قصد سفر به این شهر را دارید
  • به دنبال مرکز خریدی با کیفیت به خصوص برای خانم ها می گردید

به خواندن ادامه دهید. بیش از این منتظرتان نمی گذاریم؛ با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا همراه باشید.

مرکز خرید اندیشه (معرفی کوتاه)

اگر به دنبال مرکز خرید مناسبی در شهر تهران می گردید، مرکز خرید اندیشه یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان است. اگر خانم هستید و می خواهید خرید انجام دهید، بدون شک این مجتمع تجاری را به عنوان مرکز خریدتان انتخاب کنید.

اندیشه، به عنوان یکی از بهترین مراکر خرید برای بانوان شناخته می شود؛ چرا که بیشتر فروشگاه ها داخل آن، محصولات و اجناس مناسب خانم ها را به فروش می رسانند.

اقامت در سوئیت مبله در تهران

معرفی مرکز خرید اندیشه

البته در نظر داشته باشید این به معنی آن نیست که آقایان در این بازار جایی نخواهند داشت! بلکه بدین معنا است که تعداد فروشگاه های خانم ها بیشتر است و زیاد مغازه اجناس آقایان به چشمتان نخواهد خورد!

مرکز خرید شاپرک

اگر آقا هستید و می خواهید سری به مرکز خرید اندیشه بزنید، به یاد داشته باشید همین تعداد فروشگاه کم، بسیار یا کیفیت هستند و کمیت را جبران می کنند.

فروشگاه های مرکز خرید اندیشه تهران

و اما اگر قصد بازدید از این مجموعه را دارید، چه اجناسی را می توانید از آنجا بخرید؟ تنوع محصولات خانم ها در این بازار بسیار بالا است و از شیر مرغ تا جان آدمیزان در آنجا پیدا می شود! داخل پاساژ اندیشه تهران

این مطلب را هم بخوانید
باغ کتاب تهران کجاست؟ (+آدرس، تصاویر و امکانات بی نظیر آن)

به عنوان اشاره ای کوتاه به برخی از کالاهای این مجموعه می توان مواردی مانند پواک، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع زیورآلات و بدلیجات، وسایل تزئینی، لوازم الکترونیکی و جانبی، لباس های روزشی، ساعت، کیف و کفش و … اشاره کرد.

اقامت در منزل مبله در تهران

در این بین لوازم آرایشی و بهداشتی این بازار در کنار مانتوهایش، محبوبیت زیادی دارند. در واقع افراد زیادی هستند که مرکز خرید اندیشه را تنها به سبب خرید لوازم آرایشی و مانتو، انتخاب می کنند! در ادامه با این محصولات بیشتر آشنا می شویم:

لوازم آرایشی پاساژ اندیشه

اگر می خواهید لوازم آرایشی و بهداشت تهیه کنید، مغازه های متنوعی در مرکز خرید اندیشه پذیرایتان هستند. از جمله محبوب ترین و باکیفیت ترین فروشگاه های آرایشی و بهداشتی در مجتمع تجاری اندیشه، موارد زیر هستند:

  • ویانا، پلاک ۱۱۰ (طبقه -۱)
  • رستا پلاک ۲۷(طبقه -۱)
  • ایوروشه پلاک ۹ (طبقه همکف)
  • دنیای لاک پلاک ۲۶ (طبقه همکف)
  • آرش پلاک ۱۲ (طبقه همکف)
  • آرش پلام ۲۷ (طبقه همکف)
  • پرنس پلاک ۳۳ (طبقه همکف)

مانتوفروشی در پاساژ اندیشه

مانتوفروشی ها دیگر فروشگاه های محبوب این مجموعه هستند. فرقی نمی کند که سن و سلیقه تان چگونه است؛ اگر به قصد خرید مانتو به مرکز خرید اندیشه رفتید، بدانید دست خالی باز نخواهید گشت!

مرکز خرید امیر تهران

نمایی از مانتوفروشی های مرکز خرید اندیشه

اطلاعات مورد نیاز مرکز خرید اندیشه

و در نهایت می خواهیم اطلاعات مورد نیاز در بازدید از مرکز اندیشه را به شما بدهیم. در قدم اول باید بگوییم مدت زمانی معقولی که می توانید در بازدید از این مجموعه در نظر بگیرید، چیزی در حدود یک تا ۳ ساعت است. در این بازه زمانی به خوبی می توانید از فروشگاه های مورد نظرتان در این مجتمع تجاری دیدن کنید.

اقامت در آپارتمان مبله در تهران

همچنین ممکن است با خودتان بگویید، ساعت کاری مجموعه چگونه است؟ مرکز خرید اندیشه همه روزه، از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ونیم شب پذیرایتان است. اما اگر می خواهید جمعه ها از این مجموعه بازدید کنید، باید در بین ساعت ۴عصر تا ۱۰ونیم شب به آنجا بروید.

این مطلب را هم بخوانید
بام لند تهران ؛ جذاب ترین مجموعه تفریحی پایتخت را از دست ندهید!

تلفن مرکز خرید اندیشه : ۸۸۵۰۶۴۷۸-۰۲۱

آدرس مرکز خرید اندیشه: تهران، خیابان سهروردی شمالی، واقع در میدان پالیزی لوکیشن مرکز خرید اندیشه

نمایی از داخل مرکز خرید اندیشه

دیگر مراکز خرید باکیفیت تهران را بشناسید

اگر مسافر شهر تهران هستید و می خواهید بخشی از سفرتان را به بازارگردی در مرکز خرید اندیشه اختصاص دهید، لازم است بگوییم این مجموعه، تنها یکی از بهترین های تهران در زمینه خرید است. دیدنی های تهران تمامی ندارند و علاوه بر بازارها، مکان های ناشناخته زیادی هستند که می توانند لذت سفرتان را چندین و چند برابر کنند. در مطالب زیر بهترین جاهای دیدنی تهران و برخی از دیگر از پاساژهای باکیفیت این شهر را به شما معرفی کرده ایم (حتما بخوانید!):

اقامت در تهران

برای آنکه حداقل از چندین مورد از بهترین جاهای دیدنی تهران دیدن کنید، نیاز دارید حداقل چندین شب را در این شهر ماندگار شوید. در چنین شرایطی پیدا کردن محل اقامت ایده آل، برایتان حرف اول را می زند! بدین منظور می توانید از سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا استفاده کنید. سپنجا این امکان را برایتان به وجود آورده است تا در کوتاهترین زمان محل اقامت مورد نظرتان با ویژگی های دلخواهتان پیدا کنید. تنها کافی است سری به صفحه “رزرو سوئیت در تهران” بزنید و در صورت وجود هرگونه سوالی با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

سخن آخر

و در آخر، اگر تجربه ای از بازدید و خرید از فروشگاه های مرکز خرید اندیشه دارید، در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا به اشتراک بگذارید تا اطلاعات دقیق تری را در اختیار دیگران بگذاریم !

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا