جاهای دیدنی تهران

اطلاعات مجتمع تجاری سون سنتر تهران

تهران یکی از جذاب ترین مقصدهایی است که همواره می توانید برای سفرتان انتخاب کنید. تهران جزو آن دسته از شهرهایی است که گردشگران با هر سلیقه ای را به خود جذب می کند. این مطلب به طور اختصاصی به مجتمع تجاری سون سنتر، به عنوان یکی از بهترین بازارهای شهر تهران اختصاص دارد. برای شناخت این مجموعه، تا انتهای این مطلب با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا همراه باشید.

فرقی نمی کند که جاذبه های طبیعی، باستانی، تاریخی و … را دوست داشته باشید؛ در هر صورت این شهر دیدنی برایتان در بردارد. یکی از بهترین تجربه های سفر به تهران، بازار گردی آن است. خوشبختانه پایتخت کشورمان در این زمینه حرف زیادی برای گفتن دارد.

اکباتان تهران

بازارهای متنوعی با جنس های با کیفیتشان در این شهر انتظارتان را می کشند.

مجتمع تجاری سون سنتر

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به بازارگردی و خرید علاقه دارید، یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان، مجتمع تجاری سون سنتر است. این مجموعه در زمینی که مساحت آن ۲۱۰۰ متر است، قرار گرفته است و زیربنای آن چیزی در حدود ۲۰۰۰۰متر مربع است.

امکانات فوق العاده و طراحی زیبای مجتمع سون سنتر سببپ شده است تا این مجموعه به یکی از بهترین های تهران تبدیل شود.

سون سنتر در ۷ طبقه ساخته شده است که در آن هر چیزی که بخواهید می توانید پیدا کنید.

اصطلاحا می گویند از شیرمرغ تا جان آدمیزاد در این مجتمع وجود دارد! از کیف و کفش، پوشاک زنانه و مردانه، لباس ها و وسایل کودک و نوجوان بگیرید تا طلا و جواهر، لوازم منزل، آرایشی، لوازم الکترونیکی و … .

این مطلب را هم بخوانید
هر آنچه درباره مرکز خرید اندیشه نیاز دارید، اینجاست!

اقامت در منزل مبله در تهران

نمایی از داخل مجتمع تجاری سون سنتر

امکانات مجتمع تجاری سون سنتر

ممکن است با خودتان بگویید امکانات مجتمع تجاری سون سنتر چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم این این مجموعه دارای امکانات رفاهی مقبولی مانند پارکینگی ۴ طبقه با ظرفیت ۴۰۰ نفر و فودکورتی با سرو انواع غذاها می باشد.

 مرکز خرید الماس

جالب است بدانید فودکورت این مجموعه به عنوان محبوب ترین فودکورت شرق تهران شناخته شده است از این رو حتما در بازدید از مجتمع تجاری سون سنتر، غذاهای آن را هم نوش جان کنید.

آدرس مجتمع سون سنتر + ساعت بازدید

از دیگر نکاتی که لازم است برای شناخت این مجموعه بدانید، آدرس، تلفن و ساعت بازدید آن است. برای آنکه خودتان را به این مجموعه برسانید باید به خیابان دکتر آیت، ضلع جنوبی غربی میدان هفت حوض و پایین تر از خیابان رضوان بروید.

پیشنهاد می کنیم برای بازدید از مجتمع تجاری سون سنتر، چیزی در حدود یک تا ۳ ساعت زمان صرف کنید.

اما در چه ساعت هایی از روز می توانیم به آنجا برویم؟ این مجموعه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب پذیرایتان است و می توانید به آنجا سر بزنید.

لوکیشن مجتمع سون سنتر

تلفن مجتمع تجاری سون سنتر : ۷۷۹۷۶۰۱۷-۰۲۱

نمایی از دیدنی های مجتمع تجاری سون سنتر تهران

اقامت در تهران

و در نهایت به عنوام جمع بندی کوتاهی از این مطلب باید بگوییم در این مطلب مجتمع تجاری سون سنتر تهران را معرفی کردیم. از آنجایی که این مجموعه یکی از بهترین های پایتخت است، همه ساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگران است.

اگر شما هم از مسافران شهر تهران هستید، باید بدانید علاوه بر سون سنتر، مجموعه های فوق العاده دیگری می توانند انتخاب مناسبی برایتان باشند. برای آنکه از همه بازدید کنید، نیازمند اقامت در تهران هستید.

این مطلب را هم بخوانید
آشنایی با جاهای دیدنی شمشمک

بدین منظور می توانید از سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا کمک بگیرید. سپنجا این امکان را برایتان به وجود آورده است تا در کوتاهترین زمان، محل اقامت ایده آلتان را پیدا کنید و پیش از سفر، اقدام به رزرو سوئیت در تهران کنید.

تنوع اقامتگاه های تهران در سامانه سپنجا بسیار بالا است؛ از این رو دستتان برای انتخاب باز است و در صورت وجود هرگونه سوالی می توانید با پشتیبان های ما تماس بگیرید.

اقامت در سوئیت مبله در تهران

داخل پاساژ سون سنتر تهران

سخن آخر

در آخر، اگر تجربه ای از بازدید و خرید مجتمع تجاری سون سنتر دارید، در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان سپنجا به اشتراک بگذارید. امید است این مطلب برای شناخت یکی از مجموعه های خوب تهران، به شما کمک کرده باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 2 میانگین: 3]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا