جاهای دیدنی تهران

۰ تا ۱۰۰ اطلاعات مرکز خرید اکباتان تهران + عکس

غرب تهران دارای پاساژها و مراکز خرید متعددی است که هر کدام وسعت و البته مراجعین بسیاری دارند. یکی از این مراکز خرید، اکباتان تهران می باشد.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که بازارگرید علاقه دارید و به دنبال مجموعه ای با کیفیت، در کنار امکانات رفاهی خوب، می گردید؛ تا انتهای این مطلب همراه سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا باشید:

مجتمع تجاری اکباتان تهران

اکباتان تهران، اولین، جدیدترین و بزرگترین مگامال ایران به حساب می آید. این بازار بزرگ غرب تهران، در زمینی به مساحت ۱۹ هکتار در ۵ طبقه احداث گردیده است.

مرکز خرید دنیای نور

این مجتمع بزرگ، امکانات و جاذبه های زیادی دارد که البته هنوز برخی از آن ها در دست ساخت است. اکباتان تهران، هم به لحاط زیبایی و هم به لحاظ ایمنی، کاملا مناسب طراحی شده است.

فروشگاه ها و امکانات رفاهی مرکز خرید اکباتان تهران

مرکز خرید مگامال اکباتان، مجتمعی عظیم با امکانات رفاهی، تفریحی و فرهنگی متعددی است.

در این مرکز خرید، فروشگاه های بسیاری در زمینه فروش انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه، انواع کیف و کفش مردانه و زنانه، زیور آلات، صنایع دستی، دکوراسون داخلی منزل، لوازم آشپزخانه، محصولات و تجهیزات ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع شال و روسری و… فعالیت دارند.

این مطلب را هم بخوانید
راهنمای سفر به ورامین

اقامت در سوئیت مبله در تهران

نمایی از داخل مرکز خرید مگامال در اکباتان تهران

طبقه سوم مجتمع اکباتان تهران، مجهز به هایپرمارکتی با وسعت حدودی ۱۵ هزار متر مربع می باشد که عرضه کننده انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، و محصولات غذایی از لبنیات گرفته تا مرغ و ماهی است.

سایر امکانات موجود در اکباتان تهران

نمایی از طبقات مگامال

سینما مگامال

پردیس سینمایی بزرگی با ۶ سالن مجزا در اکباتان تهران وجود دارد که جدیدترین فیلم های سینمایی را اکران می کند. سینما مگامال تهران، یکی از بهترین سینماهای تهران، محسوب می شود. از عمده فعالیت های این پردیس سینمایی، می توان به برگزاری تئاتر و  جشنواره های هنری با حضور بازیگران سینما اشاره نمود.

اقامت در آپارتمان مبله در تهران

شهربازی اکباتان 

در طبقه سوم اکباتان تهران، شهربازی مجهز به بازی های مکانیکی پیشرفته، بازی های کامپیوتری متنوع و وسایل الکترونیکی مخصوص کودکان و نوجوانان با مساحت ۶ هزار متر مربع وجود دارد.

بولینگ اکباتان تهران

بولینگ مجتمع مگامال، با ۱۲ لاین، از جمله امکانات این مرکز است. از ۴ لاین آن، می‌توان به صورت خانوادگی یا برای تعداد بالاتر افراد استفاده کرد.

سرزمین شن اکباتان تهران

بازی با شن، موجب رشد خلاقیت، ارتقای قوای تخیل و … در کودکان می شود. سرزمین شن در اکباتان تهران، به کودکان کمک می کند تا با استفاده از خلاقیت خود، برای هریک از آن ها داستانی بسازند و قوه ی تخیل خود را تقویت نمایند.

مسیرهای دسترسی به اکباتان 

پاساژ مگامال، در مجاورت ایستگاه مترو شهرک اکباتان تهران واقع شده است. بنابراین علاوه بر وسایل شخصی، از طریق وسایل نقلیه ی عمومی نیز می توان به آن دسترسی پیدا کرد.

این مطلب را هم بخوانید
باغ فردوس

مجتمع تجاری سون سنتر

نمایی از پاساژ مگامال در اکباتان تهران

آدرس اکباتان 

مرکز خرید مگامال، در تهران، بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز دو، میدان شهید صارمی، واقع شده است

اقامت در تهران

اگر قصد سفر به تهران را دارید و می خواهید بخشی از سفرتان را به بازدید از مگامال تهران، اختصاص دهید، حتما به دنبال سوئیت، ویلا و یا قامت گاه های بومی هستید.

بنابراین به صفحه رزرو سوئیت تهران مراجعه کنید و از میان مکان هایی که برای اقامت در این شهر وجود دارد با توجه به ویژگی هایی که مدنظر دارید، در حداقل زمان ممکن، سوئیت دلخواه خود را رزرو کنید.

اقامت در منزل مبله در تهران

در صورت وجود هر گونه سوالی با کارشناسان مجموعه ما به صورت مستقیم تماس بگیرید.

نمایی از مرکز خرید اکباتان تهران از بیرون

سخن آخر

به عنوان سخن آخر، اگر تجربه ی بازدید و خرید  از اکباتان تهران را دارید با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا در بخش نظرات، در میان بگذارید. امید است این مطلب برایتان ارزش ایجاد کرده باشد و قدمی در راستای شناخت یکی از بهتری مجموعه های تجاری تهران، برداشته باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا