جاهای دیدنی تهران

مرکز خرید اسکای سنتر|معرفی + اطلاعات کامل لوکس‌ترین پاساژ تهران

تهران یکی از جذاب ترین مقصدهای گردشگری است که همه ساله پذیرای تعداد زیادی از مسافران از سرتاسر کشور است. یکی از دلایل محبوبیت پایتختمان، مراکز خرید باکیفیت و کامل آن است.

یکی از لوکس ترین پاساژهای این منطقه، مرکز خرید اسکای سنتر لواسان می باشد. در ادامه ی مطلب با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا همراه باشید تا هر آنچه که نیاز است، درباره پاساژ خرید اسکای سنتر بدانید:

تاریخچه مرکز خرید  اسکای سنتر لواسان

خیابان لواسان، حرف زیادی برای گفتن دارد و مراکز خرید متنوعی را در اختیارتان می گذارد. شمال تهران و منطقه ی لواسان، مجتمع های خرید و مکان های گردشگری بسیار لاکچری و لوکسی دارد. مجتمع خرید اسکای سنتر، در سال ۱۳۹۴، در زمینی به مساحت ۳۲۰۰ متر مربع احداث گردیده است. این پاساژ، شامل ۹ طبقه است که ۵ طبقه ی آن در زیرزمین قرار گرفته است و ۲۷ واحد تجاری داخل مرکز خرید اسکای سنتر وجود دارد.

امکانات مرکز خرید اسکای سنتر لواسان

برترین امکانات، در این پاساژ خرید وجود دارد و تجربه ی یک خرید شیرین و راحت را برای بازدیدکنندگان رقم می زند. در این مرکز خرید، فروشگاه بزرگ کتاب برای علاقه مندان به کتاب وجود دارد که در آن انواع کتاب، صنایع دستی، موسیقی، لوازم فرهنگی و نوشت افزارها و … عرضه می گردد.

وجه تمایز این کتاب فروشی با سایر کتاب فروشی های معمولی در برگزاری  رویداد‌های فرهنگی شامل رونمایی کتاب و موسیقی، برگزاری جشنواره‌های مناسبتی و دورهمی‌های فرهنگی می باشد.

اقامت در هتل آپارتمان در تهران

نمایی از مرکز خرید اسکای سنتر از بیرون

معرفی طبقات مرکز خرید اسکای سنتر

طبقه -۲ تا -۵

پاساژ تجاری اسکای سنتر، شامل ۵ طبقه و ۲۰۰ واحد پارکینگ می باشد و به خوبی مشکل نبود جای پارک را برای افرادی که با وسایل نقلیه ی شخصی خود عبور و مرور می کنند حل کرده است.

این مطلب را هم بخوانید
هر آنچه درباره مرکز خرید اندیشه نیاز دارید، اینجاست!

مرکز خرید مدرن الهیه

طبقه -۱

در این طبقه از مجموعه ی اسکای سنتر، یک واحد تجاری بزرگ، برای مجموعه های بزرگ فروشگاهی قرار داده شده است. در کنار آن، سه واحد تجاری دیگر جهت ارائه خدمات ویژه به بازدیدکنندگان وجود دارد.

نمایی از طبقات مرکز خرید اسکای سنتر

طبقه همکف

این طبقه از مرکز خرید اسکای سنتر لواسان، شامل واحدهای تجاری بزرگ و سقف بسیار زیبایی می باشد که زیبایی خاصی به این مجتمع بخشیده است.

اقامت در سوئیت مبله در تهران

طبقه ۱

در این طبقه می توان از پشت دیوار شیشه ای که در مجاورت پله برقی قرار گرفته است، منظره دریاچه و سد لتیان را مشاهده کرد و از این همه زیبایی لذت برد. طبقه ۱ این مجتمع تجاری، راهروهایی با عرض زیاد و واحدهای تجاری لوکس که از مزیت های یک مرکز خرید خوب به شمار می آید را داراست.

طبقه ۲

در این طبقه، تالاری با ظرفیت بالا و لوکس، میزبان مراسمات و مهمانی های مجلل می باشد.

طبقه ۳

رستوران و کافی شاپ مرکز خرید اسکای سنتر، در این طبقه می باشد و مکانی دنج را برای رفع خستگی پس از پاساژگردی را برای بازدیدکنندگان فراهم آورده است.

مرکز خرید سانا

نحوه دسترسی به مرکز خرید اسکای سنتر لواسان

مجتمع تجاری اسکای سنتر از ایستگاه های مترو و اتوبوس حدود ۵ تا ۸ کیلومتر فاصله دارد، بنابراین راحت تر است که برای دستیابی به این مرکز خرید، از خودروی شخصی استفاده کرد.

آدرس مرکز خرید اسکای سنتر

مجتمع تجاری اسکای سنتر در لواسان، بلوار امام خمینی، خیابان گلها، پلاک ۱ واقع شده است. لوکیشن مرکز خرید اسکای سنتر

نمایی از sky center

اقامت در تهران

اگر مسافر تهران هستید و می خواهید بخشی از سفرتان را به بازدید از مرکز خرید اسکای سنتر اختصاص دهید، باید بگوییم جای درستی را برای خرید و گشت و گذار انتخاب کرده اید. بدون شک، تجربه بازدید از اسکای سنتر تبدیل به یکی از بهترین تجربه های سفرتان خواهد شد.

این مطلب را هم بخوانید
گچسر کجاست

با این وجود، این تنها مرکز باکیفیت تهران نیست! در مطالب زیر با بخشی دیگر از بهترین های تهران آشنا می شوید که پیشنهاد می کنیم، بخوانید:

به علاوه در این سفر، از بهترین و جذاب ترین دیدنی های تهران که برخی از آنها برای گردشگران ناشناخته اند، غافل نشوید. باز هم در مطالب زیر می توانید به طور تمام و کمال با این جاذبه ها آشنا شوید:

و در نهایت، بدون شک یکی از بزرگترین چالش های پیش رویتان در این سفر، محل اقامت است. اگر می خواهید محل اقامتتان را متناسب با ویژگی های دلخواهتان با بهترین قیمت انتخاب و رزرو کنید، می توانید روی کمک سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا، حساب باز کنید.

تنها کافی است اقدام به رزرو سوئیت در تهران کنید و در صورت وجود سوالی، با کارشناسان ما به صورت مستقیم تماس بگیرید.

اقامت در منزل مبله در تهران

نمایی از طبقات مرکز خرید اسکای سنتر

سخن آخر

به عنوان سخن آخر، اگر تجربه ی بازدید و خرید از مرکز خرید اسکاس سنتر لواسان را دارید در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا در میان بگذارید.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا