جاهای دیدنی تهران

هر آنچه لازم است درباره مرکز خرید سانا تهران بدانید!

مرکز خرید سانا جزو یکی از جدیدترین و بهترین مجتمع تجاری تهران است که طرفداران زیادی دارد. فرقی نمی کند که برای خرید یا برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت، در مرکز خرید سانا، به گشت و گذار بپردازید؛ در هر صورت، یکی از بهترین انتخاب ها است!

در این مجموعه، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می شود و خیالتان از بابت کیفیت اجناس راحت است. اگر می خواهید این مجموعه تجاری را بیشتر بشناسید، سپنجا را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

تاریخچه مرکز خرید سانا در تهران

مرکز خرید سانا در تهران، سال ۱۳۹۶ در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع تاسیس گردید.

سانا در لغت به معنای آسان است، بنابراین نام این پاساژ، با هدف خرید آسان و راحت برگزیده شده است.

مجتمع تجاری سانا شامل بخش‌های مختلفی است که ۱۰۵۰۰ متر مربع از آن به واحدهای تجاری، ۳۰۰۰ متر مربع به پارکینگ، فودکورت، رستوران و کافی شاپ و ۹۴۰۰ متر مربع آن به واحدهای اداری اختصاص دارد.

مطالب بیشتر:لیست مراکز خرید تهران

فروشگاه ها و امکانات مرکز خرید سانا در تهران

مغازه‌های مجتمع تجاری سانا شامل برترین برندهای پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه، انواع کیف و کفش، طلا و جواهرات و لوازم خانگی می‌باشد.

در پاساژ سانا به راحتی می‌توانید نمایندگی‌های اصلی و مطمئن برندهای محبوب خود را پیدا کنید.

اقامت در سوئیت مبله در تهران

نمایی از مرکز خرید سانا تهران از بیرون

سه طبقه‌ی همکف یک، همکف دو و اول، به واحدهای تجاری مرکز خرید سانا اختصاص دارد. در ادامه فروشگاه‌های هر یک از این سه طبقه را بررسی خواهیم کرد.

فروشگاه های پوشاک

در مجتمع تجاری سانا مانند تمامی مراکز خرید دیگر، اکثر فروشگاه‌ها، پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه عرضه می‌کنند.

برخی از برندهای پوشاک زنانه عبارتند از: زیبو، آپامه، جین وست، اسپرینگ فیلد، بنتون، پارفوا، په په جینز، پنکو، پیاتزا ایتالیا، تارات، دیزل و غیره.

همچنین برخی از برندهای پوشاک مردانه و بچه‌گانه عبارتند از: جین وست، کانی راش، اسپرینگ فیلد، بنتون، په په جینز، پیاتزا ایتالیا، دیزل، په په جینز، جین وست، بنتون، پیاتزا ایتالیا و نی نی لند.

این مطلب را هم بخوانید
بهترین کافه های تهران را بشناسید +آدرس و مشخصات دقیق

اقامت در هتل آپارتمان در تهران

نمایی از مغازه های پوشاک مرکز خرید سانا

فروشگاه های کیف و کفش

کیف و کفش، بخش مهمی در ست کردن لباس است؛ بنابراین اهمیت ویژه ای برای افراد دارد. در مرکز خرید سانا در تهران، مغازه‌های زیادی وجود دارد که برندهای کیف و کفش دارند. دنیلی، پابلوسکی، جی اواکس، درسا، دلسی، کارپیزا و گابر، برخی از برندهایی هستند که در این مجتمع تجاری یافت می‌شوند.

فروشگاه های لوازم ورزشی

اگر به دنبال لباس و وسایل ورزشی هستید در این پاساژ، برندهایی نظیر نایک، آدیداس، نیوبالانس و هومل برای لباس و تجهیزات ورزشی وجود دارد.

فروشگاه های طلا و جواهرات

مغازه‌های طلا و جواهر، همیشه توجه بانوان را به خود جلب می‌کند. مرکز خرید سانا در تهران شامل چندین فروشگاه طلا و جواهراتی شیک و لوکس دارد که برخی از این فروشگاه‌ها و برندها، عقیق، گوهربین، الی گالری، جواهری مانی و گلیا نام دارند.

اقامت در منزل مبله در تهران

فروشگاه های عطر و آرایشی

رژا و شبر، برندهای آرایشی موجود در مجتمع تجاری سانا هستند.

فروشگاه های ساعت، اکسسوری و عینک

این مغازه‌ها، بیشتر مناسب دختران و پسران نوجوان و جوان می‌باشد. سواروسکی، سواچ، عینک الماس و کلبه زیرو آلات پرنسس برخی از برندها و فروشگاه‌های عینک و ساعت موجود در مرکز خرید سانا در تهران هستند.

فروشگاه‌های لوازم خانگی و سیسمونی نیز مرکز خرید سانا را تکمیل نموده‌اند.

فروشگاه های اسباب بازی و سرگرمی

مجتمع تجاری سانا، فروشگاه‌های جذابی برای کودکان نیز دارد که ماتیلوس، نی نی لند و کادویی بلا، سه فروشگاه بزرگ اسباب بازی در این پاساژ هستند.

اگر فرزندانتان از پاساژ گردی و خرید خسته شده‌اند، می‌توانید برای سرگرم کردنشان، آن ها را به فروشگاه‌هایی نظیر فانی باس که خانه بازی کودکان است و یا بوک حال که ویژه ی نشر است، ببرید تا حسابی لذت ببرند و لحظات خوشی را تجربه کنند.

شهربازی های مرکز خرید سانا در تهران

شهربازی فانی باس در طبقه ی -۱ و شهر مشاغل لیتل باس شهر در طبقه -۵ نیز برای سرگرمی و تفریح کودکان در این مجتمع تجاری وجود دارد.

نمایی از طبقات مرکز خرید سانا

فورکورت، رستوران و کافی شاپ های مرکز خرید سانا در تهران

بوفه پارک و رستوران ژاپنی ناکایا، دو رستوران مجلل در این مجتمع تجاری هستند. بوفه پارک در طبقه دوم پاساژ قرار گرفته است و دارای فضای بسیار زیبا با منویی کامل می‌باشد.

رستوران ژاپنی ناکایا، شامل غذاهای ژاپنی است؛ بنابراین اگر مایل هستید که طعم غذاهای خارجی را بچشید حتما سری به این رستوران واقع در طبقه ی دوم پاساژ بزنید.

مرکز خرید گالریا تهران

غیر از رستوران، فودکورت و کافی شاپ های دیگری نیز در پاساژ سانا وجود دارد. کافی شاپ کمپانی و کافه ویونا واقع در طبقه همکف اول و دوم، با فضای دلنشینی که دارند میزبان بازدیدکنندگان هستند.

این مطلب را هم بخوانید
پیست اسکی شمشک کجاست؟

نمایی از فودکورت مرکز خرید سانا

مراکز خدماتی مجتمع تجاری سانا تهران

طبقات سوم و چهارم مرکز سانا، متعلق به واحدهای اداری و خدماتی می‌باشد که همیشه آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان هستند. گالری مبلمان کارنو، خدمات ناخن‌کاری داستی رز، مرکز ماساژ لوکوقی، موسسه حقوقی آوای صور عدالت، موسسه حقوقی ماآت، دفتر مشاوره حقوقی آل‌محمد، موسسه خیره محک، سالن زیبایی سانا و پردیس سلامت، نام برخی از واحدهای اداری و خدماتی این مجموعه می‌باشد.

سام سنتر

مطالعه بیشتر:تجربه خریدی متفاوت در مراکز خرید لوکس تهران

نحوه دسترسی به مرکز خرید سانا در تهران

دسترسی به مجتمع تجاری سانا هم از طریق خودروی شخصی و هم از طریق وسایل نقلیه عمومی نظیر تاکسی، اتوبوس و مترو میسر می‌باشد.

نمایی از کافی شاپ مرکز خرید سانا تهران

آدرس مرکز خرید سانا در تهران

مجتمع تجاری سانا واقع در تهران، بلوار اندرزگو، بین خیابان علوی و کوچه زمانی می‌باشد.

در نظر داشته باشید، مرکز خرید سانا، تنها یکی از بهترین‌های تهران است. اگر دسترسی به این مجموعه برایتان سخت است، می‌توانید در مطالب زیر با دیگر موارد از باکیفیت ترین مجتمع تجاری‌های تهران آشنا شوید و به آنجا هم سر بزنید:

اقامت در تهران

اگر قصد سفر به تهران را دارید و می‌خواهید بخشی از سفرتان را به بازدید از مرکز خرید سانا اختصاص دهید، مطمئنا، به دنبال اجاره ی سوئیت، ویلا و یا اقامت گاه‌های بومی در تهران هستید. بدین منظور می‌توانید روی کمک سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا، حساب باز کنید. تنها کافی است، به صفحه ی رزرو سوئیت در تهران، مراجعه کرده و در حداقل زمان، مطابق آنچه برای اقامت خود در نطر دارید، نسبت به رزرو سوئیت اقدام نمایید. در صورت وجود هر گونه سوالی، می‌توانید با کارشناسان ما به صورت مستقیم تماس بگیرید.

سخن آخر

در این مطلب، سعی کردیم مرکز خرید سانا در تهران را به‌عنوان یکی از کامل ترین مراکز خرید به طور کامل معرفی کنیم. مجموعه ای که یکی از بهترین انتخاب‌های موجود در بین جاهای دیدنی تهران است. اگر تجربه ی بازدید یا خرید از این مجتمع تجاری را دارید در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا در میان بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا