جاهای دیدنی تهران

سام سنتر تهران |یکی از لوکس ترین مجتمع‌تجاری‌های ایران

تهران یکی از جذاب ترین مقصدهای گردشگری، به خصوص برای عاشقان خرید است. مجتمع تجاری ها، بازارها و پاساژهای زیادی این شهر، انتظارتان را می کشند. از مجموعه های معمولی تر با اجناس باکیفیت گرفته تا لوکس ترین ها! در میان مراکز خرید فراوانی که در پایتخت سرزمینمان وجود دارد، سام سنتر تهران، جزو یکی از آن لوکس ترین ها است.

در ادامه این مطلب، با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا، همراه باشید تا این مرکز خرید را به طور کامل معرفی کنیم:

تاریخچه سام سنتر تهران

مجتمع تجاری سام، در اواخر سال۱۳۹۰ در شمال تهران تاسیس گردید. سام سنتر تهران دارای ۹ طبقه و ۲۶ فروشگاه بزرگ تجاری است.

تمامی مولفه‌های این مرکز خرید، طبق به ‌روزترین استاندارد‌های اروپا و جهان در نظر گرفته شده ‌اند و تجهیزات به‌ کار رفته در این مرکز خرید مجلل، از معتبرترین شرکت‌های بین‌المللی تهیه شده‌ اند.

طراحی سام سنتر تهران

برای ساخت نمای مجموعه سام سنتر، دو پوسته از جنس لمینیت فشرده و نورپردازی منحصر به‌ فرد، به‌ کار گرفته شده ‌اند. سیستم سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع در کنار نیمکت‌های مجلل، فضایی دل‌نشین برای استراحت مشتریان فراهم آورده اند.

نورپردازی بسیار ویژه در تمام مجتمع، آب نمای دیواری و طرح های سه بعدی، زیبایی و چشم‌ نوازی این مرکز تجاری را دو چندان کرده است.

اقامت در آپارتمان مبله در تهران

نمایی از داخل سام سنتر تهران

همچنین محیط لابی مجتمع تجاری سام سنتر تهران، بیضی شکل طراحی شده است تا ویترین تمامی فروشگاه های داخل مجتمع، در دید قرار بگیرند.

این مطلب را هم بخوانید
بازدید از جاهای دیدنی فشم

در لابی مرکز خرید سام سنتر، امکان برگزاری رخدادهای فرهنگی و تفریحی وجود دارد که مردم را دور هم جمع می کند و موجب تقویت تعاملات اجتماعی بین افراد می شود.

برندهای موجود در سام سنتر تهران

در مرکز خرید سام سنتر، نمایندگی برندهای معروف اروپایی و آمریکایی حضور دارند که برخی از آن ها، خدمات ویژه ای به مشتریان خاص خود، ارائه می دهند.

یکی از برندهایی که در زمینه پوشاک مردانه فعالیت دارد و خدمات خاصی به مشتریان خود ارائه می دهد، برند ارمنجیلدو زینا می باشد.

مرکز خرید قائم

از برنامه های ویژه ی این برند می توان به اندازه ‌گیری لباس مردان در ایران و دوخت آن در شهر میلان ایتالیا و ارسال آن بعد از شش تا هشت هفته برای مشتریان خود اشاره کرد.

گاهی نیز خیاط ‌ها به ایران می ‌آیند و در سام سنتر مشتریان خاص خود را ملاقات می ‌کنند.

نمایی از فروشگاه های سام سنتر تهران

سایر برندهای معروف در سام سنتر تهران:

  • چروتی
  • شوپارد
  • بولگاری
  • مون بلان

تنوع محصولات سام سنتر تهران

برند معروف مون بلان، طراح و سازنده ی انواع عینک آفتابی، جواهرات، محصولات چرمی و عطر، اولین فروشگاهی بود که در این مرکز خرید افتتاح گردید.

در سام سنتر تهران، برندهای لوکس و جهانی وجود دارد؛ برندهای معتبر بین المللی کیف و کفش، پوشاک، لوازم مد، طلا، جواهرات، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، ادکلن و کالاهای دیگر.

اقامت در سوئیت مبله در تهران

نمایی از مغازه های سام سنتر تهران

سایر امکانات مجتمع تجاری سام سنتر تهران

در تمام محیط سام سنتر، نیمکت های شیک، جهت رفاه حال بازدیدکنندگان تعبیه شده است.

در این مرکز خرید، رستوران ها و کافی شاپ های بسیار زیبا، با چیدمانی عالی در کنار بالکن های دلباز و تماشایی و انوع غذاهای بین المللی در سطح استاندارد جهانی، وجود دارد که به همراه لابی مخصوص، با طراحی مدرن، چشم اندازی دلنشین دارد.

این مطلب را هم بخوانید
لیست مراکز خرید تهران برای خرید لوازم الکترونیکی

پاساژ ارگ تجریش

نمایی از رستوران سام سنتر تهران

نحوه ی دسترسی به سام سنتر تهران

برای رسیدن به سام سنتر تهران، هم می توان از وسایل شخصی و هم از وسایل نقلیه عمومی نظیر اتوبوس های تندروی جمهوری، استفاده کرد.

آدرس: تهران، الهیه، خیابان فرشته | لوکیشن سام سنتر تهران

اقامت در تهران

اگر قصد سفر به تهران را دارید و بدین سبب می خواهید بازدید از سام سنتر تهران را در برنامه تان قرار دهید، مطمئنا یکی از چالش های پیش رویتان در این سفر، محل اقامت است. آن هم در تهران بزرگ و با قیمت های بالای هتل ها!

بدین منظور می توانید از سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا کمک بگیرید. سپنجا این امکان را برایتان به وجود آورده است تا در کوتاهترین زمان، محل اقامت ایده آل با شرایط مورد نظرتان را پیدا کنید.

اقامت در منزل مبله در تهران

تنها کافی است اقدام به رزرو سوئیت در تهران کنید و در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهامی با کارشناسان مجموعه ما به صورت مستقیم تماس بگیرید.

سخن آخر

به عنوان سخن آخر، اگر تجربه ی بازدید و یا خرید از سام سنتر تهران را دارید، در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا به اشتراک بگذارید، تا بتوانیم اطلاعات جامع تر و حاصل از تجربه شما را در اختیار دیگران هم بگذاریم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 2 میانگین: 3]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا