جاهای دیدنی تهران

معرفی کامل پاساژ ارگ تجریش تهران | آدرس، مغازه ها و …

معرفی کامل پاساژ ارگ تجریش تهران | آدرس، مغازه ها و ...

معرفی کامل پاساژ ارگ تجریش تهران | آدرس، مغازه ها و …

پاساژها و مراکز خرید در هر شهری، از جذابیت ها و جاذبه های گردشگری آن شهر محسوب می شوند. پاساژ ارگ تجریش تهران، یکی از کامل ترین و بهترین پاساژها، در شمال پایتخت است که می تواند یکی از بهترین انتخاب های بازار گردی باشد. در این مطلب، قصد داریم این مجتمع تجاری را به طور کامل به شما معرفی کنیم. از این اگر:

  • می خواهید با طالاعات کلی پاساژ ارگ تجریش آشنا شوید
  • مغازه های هر طبقه آن را بشناسید
  • آدرس آن را به خوبی فراگیرید
  • از ساعت کاری آن مطلع شوید

پس به خواندن ادامه دهید. با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا همراه باشید:

اطلاعات پاساژ ارگ تجریش تهران

پاساژ ارگ تجریش تهران، در یکی از مهم ‌ترین و شلوغ‌ ترین میدان‌ های پایتخت، واقع شده است. ارگ تجریش، در زمینی به مساحت بالغ بر ۷۵۰۰۰ متر مربع  و ۱۰ طبقه احداث گردیده است که ۵ طبقه آن تجاری و ۵ طبقه دیگر پارکینگ، برای رفاه حال مراجعه کنندگان است. در هر کجای میدان تجریش که باشید این مجتمع تجاری با نمای مدرن و زیبایی که دارد قابل مشاهده است.

مرکز خرید ارگ تجریش، الگویی کامل از فروشگاه های طلا و جواهر، عطر و ادکلن، کلکسیون آرایشی و بهداشتی، اکسسوری ها، پوشاک مردانه و زنانه، لوازم منزل و الکترونیک و … می باشد.

این مطلب را هم بخوانید
معرفی کافه های بردگیم در تهران

مرکز خرید الماس

 سایر امکانات پاساژ ارگ تجریش تهران

  • مرکز تفریح و سرگرمی
  • تالار همایش خلیج فارس
  • خدمات و پارکینگ با طبقه بندی کاملا علمی و تخصصی بر اساس استانداردهای بین المللی در مناسب ترین زاویه میدان تجریش تهران

نمایی از پاساژ ارگ تجریش در تهران از بیرون

معرفی طبقات پاساژ ارگ تجریش تهران

هر طبقه از این مجتمع تجاری، کالاهای متنوعی دارد که در ادامه آن ها بررسی خواهیم کرد:

طبقه همکف اول

این طبقه، طبقه ای عمومی است زیرا شاهد فروشگاه هایی با اجناس متفاوت خواهید بود. همچنین کالاهایی از برندهایی نظیر چیکو، ادل، مور اند‌ مور، باربری، ال ‌سی وایکیکی و … در این فروشگاه ها وجود دارد.

اما بیشتر مغازه های این طبقه به لباس ‌فروشی  ‌ها، اکسسوری ‌ها و بدلیجات تعلق دارند. که نام برخی از این فروشگاه ها، نیکاگالری، یونی، بلک وایت، رز و زرسام هنر و… می باشد.

اقامت در سوئیت مبله در تهران

نمایی از مغازه های پاساژ ارگ تجریش

طبقه همکف دوم

در این طبقه، فروشگاه هایی مجهز به کالاهایی با برندهای ایرانی نظیر چرم درسا می باشد. کیف و کفش های چرمی با تنوع بسیار زیاد، مناسب هر سلیقه ای در این طبقه از مجتمع، یافت می شود.

اقامت در منزل مبله در تهران

طبقه اول

در این طبقه، شاهد فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی و انواع عطرها خواهید بود. همچنین دو کافه رستوران بی نظیر، با فضای عالی با نام های پیکاسو و روکا، در این طبقه واقع شده است.

طبقه دوم

این طبقه از پاساژ ارگ تجریش تهران، به فروش انواع ساعت و طلا و جواهرات اختصاص دارد.

طبقه سوم

در این طبقه، تمامی امکانات سرگرمی برای یک دورهمی و تفریح خانوادگی فراهم شده است. در هر سنی که باشید، قطعا از تفریحاتی که در این طبقه وجود دارد لذت خواهید برد.

بام سبز پاساژ ارگ تجریش تهران

برای رفع خستگی پس از پاساژگردی، بام سبز ارگ، بهترین گزینه برای رفع خستگی و استراحت، است. در کنار این همه زیبایی، وجود رستوران، بام سبز ارگ فضا را دلچسب‌ تر کرده است تا مناظر تماشایی اطراف تجریش را بهتر و با تامل بیشتری مشاهده کنید.

این مطلب را هم بخوانید
لیست مراکز خرید تهران

آدرس پاساژ ارگ تجریش تهران

پاساژ ارگ تجریش، واقع در تهران، میدان تجریش، خیابان سعدآباد می باشد.

مرکز خرید گالریا

نمایی از داخل پاساژ ارگ تجریش

اقامت در تهران

اگر قصد سفر به تهران را دارید و می خواهید بازدید از پاساژ ارگ تجریش تهران را در برنامه تان قرار دهید، مطمئنا به دنبال اجاره ی سوئیت، ویلا و یا اقامتگاه های بوم گردی هستید.

اقامت در هتل آپارتمان در تهران

از این رو می توانید به صفحه ی رزرو سوئیت در تهران مراجعه کرده و مطابق آنچه که برای اقامت، مدنظر دارید، در کمترین زمان ممکن، برای خود و خانواده ی خود، سوئیت رزرو کنید.

سپنجا این امکان را به وجود آورده است تا در کوتاهترین زمان، محل اقامت ایده آلتان را پیدا کنید. خوشبختانه تنوع خانه ها، آپارتمان های مبله، ویلاها و … شهر تهران بسیار بالا است؛ بنابراین دستتان برای انتخاب باز است.

در نهایت، در صورت وجود هر گونه مشکلی، می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

سخن آخر

به عنوان سخن آخر، ما در این مطلب سعی کردیم پاساژ ارگ تجریش تهران و هر یک از طبقات آن را به طور جداگانه معرفی کنیم. اگر تجربه ی بازدید از مجتمع تجاری ارگ را دارید، در قسمت نظرات، با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا در میان بگذارید.

اتاق اصناف ایران

درباره “معرفی کامل پاساژ ارگ تجریش تهران | آدرس، مغازه ها و …” بیشتر بخوانید:

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا