جاهای دیدنی تهران

لیست مراکز خرید تهران

کلانشهر تهران همیشه با پیشنهادات تفریحی جدید، همه را شگفت زده کرده است. این شهر علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متعدد در داخل و اطراف خود، مراکز خرید متنوعی هم دارد. مراکز خرید تهران، تقریباً تمام سلایق و شخصیت‌ها را پوشش می‌دهند و یکی از شهرت‌های شهر تهران، به همین دلیل است.

در هر مرکز خرید تهران می‌توانید مغازه‌های مختلفی را پیدا کنید و با رضایت کامل از خرید خود، آنجا را ترک کنید. می‌دانیم که انتخاب مکان مناسب برای خرید در تهران چندان آسان نیست. و این به علت بالا بودن تعداد زیادی فروشگاه بزرگ و کوچک برای خرید افراد معمولی یا غیر معمولی  در شهر است. بنابراین ما می‌خواهیم لیستی از مراکز خرید مختلف موجود در تهران را در اختیار شما قرار دهیم. اگر به این موضوع علاقمند هستید، به خواندن این مقاله از سپنجا ادامه دهید.

برای اجاره سوئیت در تهران نیز کافیست روی لینک کلیک کنید.

معرفی بهترین مراکز خرید تهران

شهر تهران، بیش از ۴۰۰ مرکز خرید را در دل خود جای داده است. در این مراکز می‌توانید نه تنها جواهرات، خوراکی‌ها، لوازم آرایشی و… بلکه پرفروش‌ترین مارک‌های پوشاک در جهان را پیدا کنید! در اینجا لیستی از محبوب‌ترین و مدرن ترین مراکز خرید تهران را پیشنهاد می کنیم تا قبل از حرکت به سمت شهر یا کشور خود، بهترین سوغاتی‌ها یا لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید.

۱- مرکز خرید پلادیوم

اگر اهل خرید برند هستید و دوست دارید از یک مرکز خرید مجلل دیدن کنید، بهتر است به مرکز خرید پلادیوم در منطقه زعفرانیه تهران بروید. این مکان از سال ۲۰۱۵ فعال بوده است. در اینجا می‌توانید مغازه‌های متنوعی را پیدا کنید که انواع پوشاک را از مارک‌های مختلف را به فروش می‌رسانند.

جالب است بدانید که در مرکز خرید پلادیوم یک فودکورت با بهترین رستوران داران تهران وجود دارد. همچنین شیرینی فروشی یکی دیگر از مغازه‌های جالب در مرکز آن است. قیمت اجناس در اینجا بیشتر از سایر مراکز خرید است و ساعات کار آن از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب است.

مرکز خرید پلادیوم

۲- مرکز خرید کوروش

این یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در بین دیگر مراکز خرید تهران است. مجتمع تجاری کوروش مورد علاقه برای کسانی است که به دنبال بهترین و شیک‌ترین استایل‌ها‌ هستند. در اینجا می‌توانید انواع مختلفی از کالاها را خریداری کنید. در حقیقت همه آنچه شما به آنها نیاز دارید در اینجا پیدا می‌شود، فقط باید انتخاب کنید. در مرکز خرید کوروش نیز می‌توانید غذاهای خوشمزه بخورید زیرا برخی از بهترین رستوران‌های تهران در طبقه ۵ این مرکز واقع شده‌اند. این مرکز خرید در بزرگراه ستاری تهران قرار دارد و قیمت اجناسی که در آن به فروش می‌رسد متوسط ​​رو به گران است.

۳- مرکز خرید تیراژه

اگر دوست دارید خریدی همراه با شادی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم  به مرکز خرید تیراژه سر بزنید. اگر بچه‌ها را به خود به این مکان بردید، می‌توانید آنها را در شهربازی بگذارید و بدون استرس خریدهای خود را انجام دهید. در مورد ساعات کار این مغازه می‌توانیم بگوییم که از ۱۰ صبح  تا ساعت ۱۱ شب باز است.

۴- مرکز خرید بام لند

مرکز خرید بام لند، یکی دیگر از بهترین مراکز خرید تهران است. هنگام ورود شما به این مرکز خرید، چشم‌های شما دریاچه مصنوعی زیبای تهران را می‌بیند. مهم‌ترین ویژگی این فروشگاه این است که می‌توانید از قدم زدن در خارج از آن لذت ببرید.

در این فروشگاه می‌توانید تعداد زیادی لباس مارک مانند ZARA و بسیاری دیگر را خریداری کنید. همچنین یک فروشگاه اسباب بازی بزرگ برای کسانی که به اسباب بازی‌های فوق‌العاده علاقه‌مند هستند در آن وجود دارد. یکی دیگر از خوبی‌های این مکان مجموعه رستوران‌های خوب با بهترین غذاهای ایرانی است. ساعت کار این فروشگاه از ۸ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر است. با لند در بزرگراه همت، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف واقع شده است.

مرکز خرید بام لند

۵- مرکز خرید میلاد نور

می‌توان گفت یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید پایتخت این مرکز است. مرکز خرید میلاد نور حدود ۱۵ سال است که فعال است و هنوز هم با افرادی که دوست دارند از آن خرید کنند شلوغ است. اصلی‌ترین نکته جالب در مورد این مجتمع که یکی از بهترین مراکز خرید تهران است، بخش مخصوص خرید جواهرات است و میانگین قیمت در اینجا بیشتر از جاهای دیگر است. در مورد ساعات کار این فروشگاه باید بگویم که از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است و آدرس آن شهرک غرب، میدان صنعت، ابتدای بلوار فرحزادی است.

این مطلب را هم بخوانید
سفر به دماوند بام ایران

۶- مرکز خرید تندیس

مرکز خرید تندیس نیز قدیمی‌ترین و در واقع مورد علاقه‌ترین مراکز خرید پایتخت با ساختار مدرن است. تعداد مغازه‌های اینجا زیاد نیست اما می‌توانید هر آنچه را که نیاز دارید از اینجا بخرید. این فروشگاه در میدان تجریش واقع شده است. قیمت اجناس در اینجا تقریباً گران است. راهی که می‌توانید به این مجتمع برسید مترو است و همچنین می‌توانید از حمل و نقل اتوبوس تهران نیز استفاده کنید.

مرکز خرید تندیس

۷- مرکز خرید قائم

مرکز خرید دیگری که در میدان تجریش واقع شده است، مرکز خرید قائم است. معمولاً مردم عادی از این مکان دیدن می‌کنند و خرید انجام می‌دهند زیرا قیمت‌ها مناسب است و مردم می‌توانند هر آنچه را که نیاز دارند از مرکز قائم خریداری کنند. این فروشگاه که یکی از بهترین مراکز خرید تهران است، شامل طبقات مختلفی است که هر یک از آنها برای یک نوع کالای خاص است. ساعات بازدید از آن ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است. برای دسترسی این مرکز خرید باید خود را به میدان تجریش برسانید.

۸- مرکز خرید دنیای نور

این مرکز خرید در قسمت شرقی تهران واقع شده است و مورد علاقه افراد زیادی است. ساعت کار این مرکز خرید از ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ بعد از ظهر است. قیمت اجناسش تقریباً ارزان است و در بزرگراه رسالت واقع شده است.

۹- مرکز خرید روشا

یکی دیگر از مراکز خرید مجلل تهران که در خیابان نیاوران واقع شده است، مرکز خرید روشاست. از زمان فعالیت مرکز خرید روشا حدود ۵ سال می‌گذرد اما نکته جالب این است که شما نمی‌توانید هیچ دیواری بین مغازه‌های آن مشاهده کنید. این فروشگاه از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۱ شب باز است.

آدرس: بزرگراه جلال آل احمد، ابتدای خیابان گیشا یا نصر، کوی نصر، بازار نصر(گیشا)

تجربه خریدی متفاوت در مراکز خرید لوکس تهران

۱۰- مرکز خرید ارگ

مرکز خرید ارگ نیز یکی دیگر از بهترین مراکز خرید تهران است که در میدان تجریش واقع شده است. این فروشگاه در مقایسه با مراکز خرید دیگر این منطقه، بزرگ‌تر است و دارای تعداد زیادی مغازه است که انواع کالاها را می‌فروشند. قیمت کالاها در اینجا گران است اما می‌توانید انواع کالاهای مارک دار را در اینجا خریداری کنید. مرکز خرید ارگ از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ شب باز است.

مرکز خرید ارگ تهران

۱۱- مرکز خرید مدرن الهیه

این مرکز از مراکز خرید مجلل تهران است و بیشتر افراد ثروتمند و کسانی که مایل به خرید مارک هستند، از آن بازدید می‌کنند. این مرکز خرید مارک‌های زیادی دارد و اما قیمت‌ اجناسش به طبع بالاتر از جاهای دیگر است. این فروشگاه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ بعد از ظهر باز است. این مرکز خرید مجلل در خیابان الهیه تهران قرار دارد.

می خواهید به مرکز خرید مدرن الهیه بروید؟ اینجا را بخوانید + عکس و معرفی کامل

۱۲- مرکز خرید اطلس نیاوران

این مرکز خرید بسیار زیبا با ساختار مدرن در خیابان نیاوران واقع شده است. در این مرکز خرید که یکی از بهترین مراکز خرید تهران است، می‌توانید کالاهای مجلل زیادی خریداری کنید اما از آنجا که اجناسی با برند مشهور به فروش می‌رساند، قیمت‌ها کمی بالاست. در واقع اینجا برای آن دسته از افراد ثروتمندی است که عاشق خریدهای مجلل هستند. این مرکز خرید از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۷:۳۰ بعد از ظهر باز است.

۱۳- مرکز خرید ایران مال

می‌توان گفت بزرگترین مرکز خرید تهران، ایران مال است. بی‌شک از این مکان شگفت زده خواهید شد. این مکان برای همه یک مجموعه کامل است و توصیه می‌کنیم در سفر خود به ایران از این مکان دیدن کنید. ایران مال از ساعت ۱۰ صبح تا نیمه شب باز است و در واقع این یک مجتمع تجاری و تفریحی جذاب و است که با وسعتی عظیم با انواع موقعیت‌های تفریحی در غرب تهران واقع شده است. سالن ورزشی، هایپر استار،سالن‌های سینما، باغ، مسجد، زمین اسکواش، کتابخانه و… از جمله بخش‌های این مجتمع هستند. ضمناً پارکینگ هم دارد و نیاز نیست از بابت جای پارک ماشین خود نگرانی داشته باشید.

  • ساعت بازدید: ۱۰ صبح الی ۲۲ شب و بخش سینما از ۱۱ صبح الی ۲۴ شب
  • محدوده قیمتی: رو به بالا
  • آدرس: اتوبان شهید خرازی غرب به شرق، نرسیده به خروجی دریاچه چیتگر

لیست مراکز خرید تهران برای خرید پوشاک

این مطلب را هم بخوانید
لیست مراکز خرید تهران برای خرید پوشاک

مراکز خرید تهران

۱۴- بازار بزرگ تهران

از دیگر مراکز خرید ایران می‌توان به بازار بزرگ تهران اشاره داشت. اما حتماً قبل از رفتن باید بازار را به خوبی بشناسید چون بخش‌های فوق‌العاده متنوعی دارد. در واقع این از قدیمی‌ترین بازارهای تهران است که پر از مغازه‌های سنتی قدیمی است. این بازار بزرگ از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر باز است و برای دسترسی به آن باید به مرکز شهر تهران مراجعه کنید. از ویژگی‌های مثبت این بازار، دسترسی آسان و راحت از طریق مترو است.

دسترسی به بازار بزرگ از طیق مترو: خط یک مترو (تجریش-کهریزک)، ایستگاه ۱۵ خرداد

۱۵- مرکز خرید ونک

یکی دیگر از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید پایتخت، مرکز خرید ونک است. از زمان فعالیت این فروشگاه بیش از ۳۰ سال می‌گذرد و شامل مغازه‌های مختلف است. کالاهایی که در این مرکز به فروش می‌رسند شامل: انواع لباس، ساعت، کفش، لوازم آرایشی، عطر، عینک آفتابی و… می‌شود. نکته جالب توجه در مورد این فروشگاه که از بهترین مراکز خرید تهران محسوب می‌شود، این است که قیمت اجناسش چندان گران نیست و همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۲۲ بعد از ظهر باز است. برای دسترسی به ای فروشگاه بزرگ باید خود را به میدان ونک برسانید.

۱۶- مرکز خرید میرداماد

این یکی از طولانی‌ترین مرکز خریدهای تهران است که توانسته در طی فعالیت خود با ارائه اجناس متنوع و باکیفیت، توجه بازدید کنندگان و شهروندان زیادی را به خود جلب کند. شما هم می‌توانید چیزهای زیادی از قبیل پوشاک زنانه و مردانه، پوشاک بچه گانه، زیورآلات، کیف و کفش، لوازم تزئینی و…  را از اینجا خریداری کنید. این فروشگاه از ساعت ۹ صبح تا ۲۲:۳۰ بعد از ظهر باز است. این مرکز خرید در خیابان میرداماد تهران، بین شریعتی و محسنی واقع شده است.

آشنایی با بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران برای یک روز عالی

مرکز خرید میرداماد

۱۷- مرکز خرید نور

اگر دوست دارید از مراکز خرید بزرگ خرید کنید، سری به مرکز خرید نور در میدان ولی عصر بزنید. این بزرگ‌ترین مجتمع تجاری-اداری در این منطقه است و با شعب بانک، سالن تئاتر و سوپر مارکت، توانسته در فهرست بهترین مراکز خرید تهران قرار بگیرد. در این مرکز خرید می‌توانید انواع تجهیزات برقی، رایانه و تلفن همراه بخرید. در واقع اگر به دنبال یک مرکز خرید کامل در شهر تهران هستید، اینجا بهترین گزینه برای شما است.

۱۸- مرکز خرید بوستان

مرکز خرید بوستان یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین مرکز خریدهای تهران است و در غرب پایتخت واقع شده است. این فروشگاه دارای ۷ طبقه است و معماری آن در بین دیگر دیگر مراکز خرید شهر، واقعاً بی‌نظیر است. در این فروشگاه می‌توانید چیزهای زیادی را با قیمت‌های متوسط رو به بالا ​​خریداری کنید. بوستان از ساعت ۹ صبح تا ۲۲:۳۰ بعد از ظهر باز است و در خیابان پونک قرار دارد.

۱۹- برج گلدیس

این یکی دیگر از محبوب‌ترین مراکز خرید شهروندان غرب تهران است که به مدت ۲۰ سال است که فعالیت می‌کند. شما می‌توانید چیزهای زیادی را از جمله لوازم آرایشی، جواهرات، تلفن، تجهیزات خانه و… را از این فروشگاه خریداری کنید. این فروشگاه از ساعت ۹:۳۰ صبح و ۲۲ بعد از ظهر باز است و قیمت کالاهای آن متوسط ​​است. این مرکز خرید در خیابان صادقی واقع است.

سیر تا پیاز مرکز خرید سانا تهران| معرفی مغازه ها+ اجناس+ آدرس+ عکس و …

سخن آخر..

ما در این مقاله از سپنجا توانستیم به چندین مورد از بهترین مراکز خرید تهران اشاره داشته باشیم اما همانطور که می‌دانید در این کلانشهر بیش از ۳۰۰ مورد مرکز خرید کوچک و بزرگ قرار دارد. مراکز خرید این شهر، سبک و سلایق مختلف و همینطور بودجه‌های مختلف را پوشش می‌دهند. در هر نقطه از تهران مکانی برای خرید وجود دارد. فقط باید انتخاب کنید که کدام را ببینید.

مرکز خرید پلادیوم، مرکز خرید نور، تیراژه، بوستان، میلاد نور، میرداماد، ایران مال و همینطور بازار بزرگ تهران و… از جمله مرکز خریدهایی بودند که ما از آنها در مقاله خود نام بردیم. بدنیست این را هم بدانید که در هر مرکز خرید تهران می‌توان خریدی متفاوت را امتحان کرد و راضی بیرون آمد. امیدواریم از خواندن مقاله ما نهایت لذت و استفاده را برده باشید.

اگر مرکز خرید دیگری می‌شناسید لطفا در کامنت معرفی کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا