جاهای دیدنی تهران

گشتی در کافه های بام لند

کم‌تر کسی پیدا می‌شود که نداند بام لند یکی از بزرگ‌ترین و جدیدترین مراکز تجاری و تفریحی تهران است. این مجموعه بزرگ در مجاورت دریاچه چیتگر یا دریاچه شهدای خلیج فارس واقع شده است و ما قصد داریم امروز به معرفی کافه‌های آن بپردازیم. کافه های بام لند یکی دو تا نیستند و این روزها به محل استراحت و دورهمی بسیاری از شهروندان تهران و مسافران تبدیل شده‌اند.

در بام لند علاوه بر کافه و رستوران، تعداد زیادی فروشگاه بزرگ که اغلب نمایندگی‌ برند‌های بزرگ هستند هم وجود دارد که برای گشت و گذار و خرید انواع کالاهای لوکس و غیر لوکس می‌توانید به آنها سر بزنید. یک نکته بسیار جذاب و مهم در مورد کافه‌های مرکز تجاری و تفریحی بام لند این است که آنها دارای ویو و چشم‌انداز عالی نسبت به دریاچه چیتگر هستند و همینطور دکوراسیون و دیزاین بی‌نظیر ارائه می‌دهند. پس اگر موافقید در سپنجا با ما همراه شوید تا تعدادی از این کافه‌های جذاب را زیر ذره خود بین قرار دهیم.

برای اجاره سوئیت در تهران روی لینک کلیک کنید.

۱۷ مورد از بهترین کافه های بام لند

همان‌طور که گفته شد تعداد زیادی کافه در بام لند وجود دارد اما کسانی که به این مجموعه بزرگ سر می‌زنند اهداف دیگری چون خرید، رستوران‌گردی، قایق سواری، بازی، و… نیز دارند. پس اگر برای خرید، گشت و گذار، ساعت‌ها تفریح و سپس نشستن و سرو یک خوراکی خوشمزه در یکی از کافه‌های جذاب بام لند آماده‌اید با ما همراه باشید.

کافه امضا بام لند

کافه امضا واقع در مرکز تجاری –تفریحی بام لند با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم آماده پذیرایی از شما دوستداران کافه و کافه‌گردی است. این کافه نه تنها دکوراسیون بسیار زیبا و شکیل دارد بلکه منظره‌ای فوق‌العاده زیبا و چشمگیر از دریاچه چیتگر را ارائه می‌دهد. در این کافه شما می‌توانید علاوه بر نوشیدنی‌های سرد و گرم برای خود غذاهای ایرانی و فرنگی یا ساندویچ، سالاد و میان وعده‌های مختلف سفارش دهید. ضمناً قلیان‌های این از کافه از کافه های بام لند خیلی طرفدار دارند و در بالکن زیبای مشرف به دریاچه در اختیار مشتری قرار داده می‌شوند. هوای این بالکن بسیار خنک و دلچسب است و در تابستان توسط مه پاش خنک و در زمستان توسط هیتر گرم نگه داشته می‌شود.

منو: انواع اسپرسو بار، انواع قهوه دمی، نوشیدنی گرم، دمنوش، شربت بار، ماکتل بار، اسموتی بار، صبحانه، پیش‌غذا، پاستا، پیتزا

ساعت کار: هر روز از ساعت ۸ تا ۲۴

آدرس اینستاگرام: emza.cafe

آدرس: طبقه دوم بلوک C مجتمع بام لند

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۷۲۹۸

کافه امضا از کافه های بام لند

کافه رویال لانژ بام لند

کافه رویال لانژ دقیقاً در کنار دریاچه مصنوعی چیتگر واقع شده است و امکان کشتی سواری و غذا خوردن در کشتی را هم‌زمان باهم برای مشتری‌های خود فراهم آورده است. نظرتون در مورد این کافه چیه؟! جالب است بدانید در این کشتی می‌توانید علاوه بر غذا قلیان هم بکشید. این کافه در واقع یک کافه رستوران است و مشتری می‌تواند علاوه بر منوی کافی شاپی، منوی رستورانی را هم بردارد و از بین کلی غذای ایرانی و فرنگی غذای محبوب خود را سفارش دهد. این کافه از کافه های بام لند نیز فضای باز و بسته دارد.

منوی کافه: انواع دمنوش‌ها، انواع نوشیدنی‌های سرد، ماکتیل، دسر، اسموتی، نوشیدنی گرم

منوی رستوران: بیف، انواع غذاهای دریایی، انواع چیکن، انواع پاستا، انواع پیش غذا

ساعت کار: ۱۹ تا ۲۴

شماره تماس: ۰۹۱۲۱۶۹۳۲۰۹

آدرس اینستاگرام: royallounge_bamland

آدرس سایت: http://royalship.menusaz.com/

کافه رستوران عربی باب البحر بام لند

نظرتون در مورد کافه رستوران عربی باب البحر بام لند چیه؟ اصلاً نظرتون در مورد غذاهای عربی چیه؟ دوست دارید یک بشقاب غذای عربی خوش رنگ و لعاب را در یک رستوران عربی میل کنید؟ اگر دوست دارید پس سری به کافه رستوران عربی بام لند بزنید.

کافه رستوران باب البحر بام لند در واقع یک رستوران لبنانی است که در کنار دریاچه چیتگر واقع شده است. رستوران با دیزاین عربی طراحی شده و احساس نشستن در رستوران یک کشور عربی را به شما منتقل می‌کند. می‌توانید در اینجا علاوه بر سفارش انواع غذاها و میان وعده‌های عربی، قلیان عربی هم سفارش دهید و از طعم متفاوت آن لذت ببرید.

کافه باب البحر

کافه شمرون بام لند

کافه شمرون یکی دیگر از کافه های بام لند است و در زمره یکی از بزرگترین کافه‌های این مجموعه قرار دارد. در محیط دلنشین این کافه رستوران می‌توانید غذاهای فرنگی، میان وعده‌ها، صبحانه، فست‌فود و همینطور انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را نوش جان کنید.  یکی از ویژگی‌های قابل توجه آن هم اجرای موسیقی زنده است که سه روز در هفته یعنی درواقع روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۸ شب شروع می‌شود. این کافه رستوران را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها برای معاشرت‌های دوستانه و حتی کاری و خانوادگی دانست. ضمناً در اینجا فضای باز هم موجود است.

این مطلب را هم بخوانید
لیست مراکز خرید تهران برای خرید لوازم خانگی

منو: غذای اصلی شامل غذای ایرانی و ایتالیایی، صبحانه، سالاد و پیش‌غذا، نوشیدنی سرد، نوشیدنی گرم، کیک و دسر

ساعت کار: ۹ تا ۲۳

آدرس اینستاگرام: cafeshemroon

آدرس: مجتمع بام لند، بلوک B

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۷۳۴۲

کافه روژ بام لند

کافه رستوران روژ یکی دیگر از بهترین کافه‌های تهران با منظره‌ای زیبا از دریاچه چیتگر است. در این کافه از کافه های بام لند می‌توانید در کنار نوشیدنی‌های مختلف اعم از سرد و گرم، غذاهای فرنگی و میان وعده‌های لذیذ هم نوش جان کنید. همچنین می‌توانید در فضای باز اینجا قلیان بکشید یا وعده صبحانه خود را میل کنید. کافه روژ در کنار همه خدمات، موسیقی زنده نیز اجرا می‌کند. اگر دنبال مکانی دنج برای برای قرارهای دوستانه و غیررسمی هستید، شک نداشته باشید که کافه روژ یکی از بهترین گزینه‌هاست.

منو: ساید و سوپ، سالاد، پاستا، غذای اصلی، ساندویچ، قهوه و نوشیدنی‌های گرم، قهوه دمی، چای بار، قهوه‌های سرد، ماکتل‌ها، اسموتی‌ها، شرابه، قلیان، آبمیوه‌های طبیعی، شیک، سودابار، فراپه، صبحانه

ساعت کار: ۹ تا ۲۳

آدرس اینستاگرام: roj.cafe

آدرس: مجتمع بام لند

شماره تماس: ۰۹۰۳۵۹۸۹۳۱۸

کافه روژ بام لند

کافه قمر بام لند

کافه رستوران قمر بام لند یکی از خاص‌ترین کافه‌های تهران است و در این هیچ شکی نیست. این کافه نیز در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار دارد و دیزاین داخلی آن به سبک سنتی و عربی طراحی و اجرا شده است. در این طراحی از رنگ‌های فوق‌العاده شادی استفاده شده است و این باعث شده افرادی که به اینجا مراجعه می‌کنند احساس انرژی و حال خوب در خود حس کنند.

این کافه از کافه های بام لند نیز دارای فضای باز و چشم انداز دریاچه چیتگر است. منوی این کافه پر از غذاها، میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه است. مثل انواع پیتزا، ساندویچ، غذاهای فرنگی، نوشیدنی گرم و سرد، کیک و کلی چیزهای دیگر مثل قلیان که خیلی طرفدار دارد. اجرای موسیقی زنده نیز یکی از برنامه‌های همیشگی این کافه است که این فضای خاص و منحصربه فردش را تکمیل‌تر می‌کند.

منو:نوشیدنی سرد، چای و دمنوش، نوشیدنی گرم، غذا، سالاد و پیش‌غذا

ساعت کار: ۱۱ الی ۲۴

آدرس اینستاگرام: qamar_cafe

آدرس: مجتمع بام لند، بلوک A

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۷۲۹۲

کافه رستوران وارف بام لند

برای آشنایی با یکی دیگر از باصفاترین کافه‌های تهران واقع در مرکز تجاری و تفریحی بام لند آماده‌اید؟ همه چیز در اینجا رنگی است از جمله درودیوارها، شیشه‌ها، میز و صندلی‌ها که این ویژگی باعث شده فضای فوق‌العاده ذخاصی برای کافه به وجود بیاید. فضایی که با گلدان‌ها، قاب عکس‌ها و چراغ‌های رنگی تزئین شده است.

در منوی این کافه از کافه های بام لند خوراکی‌های زیادی به چشم می‌خورد و می‌توان با کمی بالا و پایین کردن آن خوراکی موردنظر خود را پیدا کرد. ناگفته نماند که بستنی‌های وارف حتی در زمستان هم پرطرفدار هستند. این کافه همچنین علاوه بر فضای مسقف، فضای باز و دلنشین هم دارد.

منو: انواع ماکتل و شیک، اسموتی، قهوه‌های سرد، نوشیدنی‌های گرم، پیشنهادهای گرم وارف، پیشنهادهای سرد وارف، قهوه دمی، چای و دمنوش، قهوه بر پایه اسپرسو، نوشیدنی کنار غذا، پاستا، پیتزا، سالاد و پیش‌غذا، برگر، ساندویچ

ساعت کار:

آدرس اینستاگرام: varf.bamland

 آدرس: بلوک C، مجتمع بام لند

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۷۳۱۴

کافه ورف

کافه رستوران آنتیکا بام لند | یک کافه مناسب تولد

اگر دنبال مکانی مناسب برای برپایی جشن تولد هستید، همه چیز را به کافه رستوران آنتیکا بسپارید. منظره‌ شگفت‌انگیز این کافه ازدریاچه چیتگر جان می‌دهد برای قرارهای دوستانه، برگزاری جشن تولد و حتی قرارهای رسمی‌تر و کاری. دکوراسیون داخلی آن هم به صورت کلاسیک طراحی شده است و منویی پر از غذای خوشمزه ایرانی و فرنگی ارائه می‌دهد.

منو: انواع غذای فرنگی، انواع فست فود و پیتزا و غذاهای لذیذ ایرانی

ساعت کار: هر روز از ۸ تا ۲۴

آدرس اینستاگرام: antika_cafe_resto_bamland

آدرس: طبقه آخر مجتمع بام لند، بلوک A

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۳۰۲۹

کافه رستوران کردی ونوشک بام لند

کافه ونوشک یکی دیگر از خاص‌ترین کافه های بام لند است. این کافه رستوران خاص است چون همه‌چیزش کردی است. در واقع از منوی غذاهایش گرفته تا دکوراسیون و موسیقی زنده و حتی لباس پرسنل نیز کردی است. البته بخشی از منو نیز شامل غذاهای فرنگی نیز می‌شود.

منو: انواع صبحانه؛ شامل صبحانه کُردی و صبحانه ایرانی، انواع خورشت، ماهی، جوجه کباب، کباب گوشت، سالاد، نوشیدنی، قهوه، چای، قلیان

ساعت کار: ۹ الی ۲۴

آدرس اینستاگرام: vanoshk_restaurant

آدرس: مجتمع بام لند، بلوک A

کافه ونوشک

سین کافه بام لند

سین کافه‌ نیز عضوی از مجموعه تجاری و تفریحی بام لند است که در مجاورت دریاچه‌ چیتگر قرار گرفته است. در این کافه انواع قهوه، اسپرسو، آیس کافی، شربت‌های سنتی، بستنی، کیک، میلک شیک و کلی خوراکی خوشمزه دیگر سرو می‌شود. بنابراین توصیه می‌کنیم خستگی‌های پس از خرید و پیاده‌روی در مراکز خرید بام لند را به سین کافه بسپارید.

منو: انواع قهوه در دو سایز کوچک و بزرگ، دارسینی(نوشیدنی بر پایه اسپرسو و شیر با طعم‌های مختلف)، آیس کافی، شربت‌های سنتی، نوشیدنی گرم، بستنی و دسر، کیک و شیرینی، بربریتا(شامل آیتم‌های صبحانه)، انواع لقمه صبحانه، کروسان، میلک شیک، گلاسه

آدرس: مجموعه بام لند، بلوک C

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۷۳۱۴

کافه ایلی یکی از بهترین کافه های بام لند

مطمئن هستیم که اکثر شما خوانندگان این مقاله، نام ایلی که یک برند معروف تولید قهوه ایتالیایی است به گوشتان خورده یا شناخت کامل از آن دارید. جالب است بدانید نام کافه ایلی بام لند از روی همین برند مشهور برداشته شده است و در حال حاضر یکی از بهترین و محبوب‌ترین کافه‌ها در بین شهروندان تهرانی است. این کافه منظره‌ای خوب و چشمگیر نسبت به دریاچه دارد و شما را به نوشیدن یک فنجان قهوه در فضای باز خود که بسیار دلچسب است دعوت می‌نماید. گرچه علاوه بر قهوه نوشیدنی‌های باکیفیت دیگر و غذاهای بسیار خوش‌طعمی هم سرو می‌کند.

این مطلب را هم بخوانید
3 مورد از جذابترین جاذبه های دیدنی تهران

منو:انواع قهوه، نوشیدنی‌های گرم، نوشیدنی‌های سرد، کروسان، کیک و دسر، شیک، پنینی، ساندویچ، سالاد، صبحانه

آدرس اینستاگرام: illycaffe.iran

آدرس: مجموعه تجاری بام لند، بلوک A

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۷۹۹۴

کافه ایلی

کافه دوناتو بام لند

کافه دوناتو که دونات را گل سرسبد منوی خود می‌داند، یکی دیگر از بهترین کافه های بام لند است. پس اگر فکر می‌کنید دلتان لک زده برای طعم دونات‌های فوق‌العاده، به این کافه سر بزنید. بدون اغراق دونات‌های دوناتو طعمی منحصربه فرد دارند و علاوه بر تازه و خوش‌طعم بودن، با شکل‌های زیبا و رنگارنگ سرو می‌شوند. این کافه کاملا مدرن است و چیدمان داخلی آن بسیار شیک است.

منو:نوشیدنی گرم و سرد، دونات

ساعت کار: از ۱۰:۳۰ الی ۲۴

آدرس اینستاگرام: donutto.cafe

آدرس: مجتمع بام لند، بلوک B

شماره تماس: ۰۹۰۲۳۰۰۸۷۶۷

کافه رستا بام لند

کافه رستا یکی از بزرگ‌ترین کافه‌های این مجموعه است و از زمان افتتاح تا اکنون کلی طرفدار برای خود پیدا کرده است. فضای این کافه بزرگ است و طراحی شادی دارد. یک قسمت از دکوراسیون داخلی این کافه که مشرف به فضای باز است، کاملاً شیشه‌ است و میز و صندلی‌های کنار این دیوار شیشه‌ای بسیار مناسب برای قرارهای دوستانه و رسمی هستند.

ویژگی جذاب دیگر این کافه از کافه های بام لند این است که در منوی آن می‌توان تعداد زیادی دمنوش‌ خاص و دست‌ساز دید که هر یک از آنها اسمی جالب از قبیل رایحه سلطنتی، اقیانوس آبی، فنجان امید، فنجان هوس، و… دارند. پس به این کافه بروید و خود را به جرعه‌ای از سلامتی و شادابی دعوت کنید.

منو:چای بار، انواع دمنوش، انواع قهوه

ساعت کار: ۸ تا ۲۴

آدرس اینستاگرام: rostachaibar.ir

آدرس: مجتمع بام لند، بلوک B

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۷۴۵۴

کافه رستا

کافه رستوران بلک لانژ بام لند

کافه رستوران بلک لانژ هم درست مانند کافه رستا دیوارهای شیشه‌ای مشرف به فضای باز دارد و دکوراسیون داخلی آن کاملاً باسلیقه طراحی شده است. فضای داخلی این کافه خیلی بزرگ و دلباز است و با تعداد زیادی گل و گیاه آراسته شده است. در این کافه می‌توانید هم از صندلی استفاده کنید و هم از مبل‌های راحتی که در جای جای سالن قرار داده شده‌اند. این یک کافه رستوران است و دو منوی رستورانی و کافی‌شاپی دارد.

منو: آیتم‌های کافه‌ای، غذا، قلیان

ساعت کار: ۹ الی ۲۲

آدرس اینستاگرام: blacklounge.cafe

آدرس: مجتمع بام لند، طبقه اول بلوک C

شماره تماس: ۴-۰۲۱۴۰۴۴۷۱۸۲

کافه رستوران دوکاتی بام لند | محلی جذاب برای برگزاری جشن‌ و تولد

کافه رستوران دوکاتی یکی دیگر از کافه های بام لند است. این کافه نیز خاص است زیرا در جای جای آننآن المان‌های مربوط به موتورهای دوکاتی قرار داده است است و این باعث شده تا به پاتوق عاشقان این موتورها تبدیل شود. چشم انداز زیبای دریاچه چیتگر از بالکن این کافه نیز بسیار قابل تحسین است. ناگفته نماند که امکان برگزاری مراسم جشن و تولد هم در فضای کافه دوکاتی وجود دارد اما باید ورودی جداگانه بپردازید.

منو: پیش‌غذاها، قهوه دمی، ساندویچ ، پاستا، کیک و دسر، شیک، قهوه، قهوه سرد، دمنوش، نوشیدنی سرد و گرم، املت گوجه‌فرنگی، صبحانه ایرانی و انگلیسی، پنکیک، فرنچ تست، وافل، سرویس قلیان عربی

ساعت کار: ۹ تا ۲۲

آدرس اینستاگرام م ducati.caffe

آدرس: دریاچه چیتگر، مجموعه بام لند

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۷۱۵۰

کافه دوکاتی از کافه های بام لند

کافه رستوران رولینجا بام لند

کافه رولینجا یکی دیگر از کافه‌های جذاب بام لند با دکوراسیون داخلی مینیمال است. این کافه در طبقه دوم مجموعه واقع شده است و فضای آن بسیار دنج است. همچنین به عنوان یک کافه رستوران ۲ منوی کافه‌ای و رستورانی با کلی غذاها، نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های خوشمزه و خاص ارائه می‌دهد.

منو: انواع ماکتل، سرد نوش، فراپه و اسموتی، قهوه، نوشیدنی گرم، چای و دمنوش، شیک و بستنی، کیک و دسر، استارتر و پیش‌غذا شامل سالاد و سوپ روز، رول استیک، استافد چیکن، پیتزا، پاستا، پنینی، برگر، هات‌داگ

ساعت کار: ۹ الی ۲۴

شنبه‌ها از ۱۲ الی ۲۴

آدرس اینستاگرام: rolinja

آدرس: مجتمع بام لند، بلوک C

کافه لانجین بام لند

کافه لانجین یکی دیگر از بهترین کافه های بام لند و آخرین کافه مقاله ماست. این کافه هم دارای طراحی مینیمال با نورپردازی حساب‌شده است که به هرکسی برای قرارهای دوستانه و حتی قرارهای رسمی و غیر رسمی توصیه می‌شود.

منوی کافه لانجین:آبمیوه‌ها، اسموتی در طعم‌های مختلف، استیک، شیرینی، میلک شیک، کیک‌های متنوع، دسر، نوشیدنی‌های گرم، کوکتل، چای، دمنوش‌های متنوع و…

ساعت کار: ۷:۳۰ تا ۲۳

آدرس: مرکز تجاری بام لند، بلوک A

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۷۲۸۰

سخن آخر…

با هم گشتی در ۱۷ مورد از بهترین کافه‌های مرکز تجاری و تفریحی بام لند زدیم. این کافه‌ها هر کدام به نوبه خود خاص و پرطرفدار هستند و به دلیل چشم‌انداز خیره کننده‌ای که نسبت به دریاچه زیبای چیتگر دارند، بسیار مورد توجه اهالی تهران و حتی مسافران قرار دارند. اگر تصمیم دارید برای خرید به بام لند سر بزنید به توصیه ما و ده‌ها نفر مشتری ثابت، سری هم به کافه‌های این مجتمع بزنید تا روزی کامل و سرشار از حال خوب برای خود رقم بزنید. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 2]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا