جاهای دیدنی تهران

لیست مراکز خرید تهران برای خرید پوشاک

اگر دنبال فهرست مراکز خرید تهران برای خرید پوشاک می‌گردید، با سپنجا همراه باشید. خرید در تهران دیگر محدود به بازارهای سنتی نیست زیرا اکنون این کلانشهر دارای تعداد زیادی مراکز خرید لوکس و مراکز خرید بزرگ است. البته این بدان معنا نیست که بازارهای تاریخی جایگاه خود را از دست داده‌اند. هر روز صدها هزار تهرانی از بازار بزرگ در مرکز شهر تهران عبور می‌کنند.

تهران، پایتخت ایران با جمعیتی حدود ۲۰ میلیون نفر، گزینه‌های زیادی برای خرید انواع پوشاک، کفش، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم خانگی و… دارد. ما امروز قصد داریم به معرفی بهترین مراکز تهران برای خرید پوشاک بپردازیم، مراکزی که همه روزه مملوء از مشتری هستند. تعداد این مراکز در کلانشهری چون تهران کم نیست، بنابراین ما ترجیحاً لیست مراکز خرید پرطرفدار و مشهور را برای شما آماده کرده‌ایم. اگر موافق هستید با ما همراه شوید.

برای اجاره سوئیت در تهران روی لینک کلیک کنید.

مراکز خرید تهران برای خرید پوشاک

لیست زیر شامل ۱۸ مورد از مراکز خرید پرطرفدار و مشهور تهران برای خرید پوشاک است:

۱- مرکز خرید تیراژه

مجتمع سه طبقه تیراژه واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی یکی از بهترین مراکز خرید تهران برای خرید پوشاک است. این مجتمع مدرن از ۳۵۰ واحد تجاری تشکیل شده است و طبقه آخرش به شهربازی اختصاص دارد. شما می‌توانید برندهای معتبر پوشاک، کفش، ساعت، وسایل صوتی-تصویری، لوازم آرایشی- بهداشتی و… را در اینجا پیدا کنید. اینجا همچنین از رستوران، فینگر فود و کافی شاپ نیز برخوردار است و از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب منتظر است تا با امکانات فوق‌العاده خود روز خوبی را برای پایتخت‌نشینان عزیز رقم بزند.

امکانات:  ۳ طبقه پارکینگ، رستوران، شهربازی، آسانسور، سرویس بهداشتی و…

ساعت بازدید: از ۱۰ صبح تا ۲۴

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس: تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی

تلفن: ۰۲۱۴۴۴۹۱۷۲۳

تیراژه

۲- مجتمع تجاری کوروش

یکی از ده‌ها مراکز خریدی که توانست در کم‌ترین زمان به یکی از مهم‌ترین مراکز خرید شهر تهران تبدیل شود، بی‌اغراق مرکز خرید کوروش است. این همچنین در کل ایران مهم شمرده می‌شود و روزانه مملوء از هزاران مشتری از تهران و شهرهای دیگر ایران است. شیوه‌های درست مدیریت بهره‌برداری یکی از دلایل رونق و پیشرفت این مجتمع است که از ابتدا نظر خیلی‌ها را به خود جلب کرد.

مجتمع تجاری کوروش یکی از بهترین مراکز خرید تهران است و در غرب شهر قرار دارد. تمام مغازه‌های پوشاک این مجتمع پاخور خوبی دارند و تقریباً کسی دست خالی اینجا را ترک نمی‌کند. البته اینجا بوروس طلا و جواهر، بورس موبایل، اسباب بازی فروشی و… نیز دارد. کافه‌، فودکورت، رستوران‌های شیک، سرزمین بازی، سالن‌های سینما، کتاب‌فروشی و خانه کودک نیز از دیگر امکانات پاساژ کوروش هستند.

واحدهای مختلف مجتمع تجاری کوروش:

  • زیرزمین اول: واحدهای تجاری، کافی‌شاپ، بورس طلا، سکه و جواهر
  • زیرزمین دوم: واحدهای تجاری، هایپراستار مارکت، گل فروشی، کافی شاپ ، showroom
  • طبقه همکف: واحدهای تجاری، بورس طلا، سکه و جواهر
  • طبقه اول: واحدهای تجاری، اتاق سیگار، بورس موبایل
  • طبقه دوم: فودکورت (۱) ، سرزمین بازی کورش، ال سی وایکیکی
  • طبقه سوم: واحد اداری سینما، گیشه سینما، خانه کودک، کافی شاپ، فست‌فود
  • طبقه چهارم: سالن‌های شماره ۱ تا ۶ پردیس سینمایی کورش، رستوران، کافی شاپ
  • طبقه پنجم: واحدهای مدیریت، فروش، اداری، سالن VIP ، رستوران، کافی شاپ، اتاق سیگار، نشرچشمه، نمازخانه
  • طبقه ششم: سالن‌های شماره ۷ تا ۱۲ سینما، رستوران
  • بام: شامل فودکورت

امکانات: زیر زمین سوم تا نهم پارکینگ با ظرفیت ۱۶۰۰خودرو

ساعت بازدید:  ۸ صبح تا ۱۱:۴۵ شب

محدوده قیمتی: متوسط رو به گران

آدرس: بزرگراه ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی

تلفن: ۰۲۱۴۴۹۷۱۰۵۶

۳- مرکز خرید مگا مال

مگا مال یکی دیگر از بهترین مراکز خرید تهران برای خرید پوشاک است. اینجا علاوه بر خرید، خدمات عالی برای تفریح و سرگرمی ارائه می‌دهد. این پاساژ ۹ طبقه در فاز ۲، شهرک اکباتان قرار دارد و دارای زیرساخت‌های خدماتی، اجتماعی و فرهنگی است. مگا مال از ۲۰۶ واحد تجاری تشکیل شده و مجموعه‌ای از کالاهای باکیفیت را برای رفع نیازهای ضروری شهروندان تهران عرضه می‌کند.

کالاهایی که در مجتمع تجاری مگامال به فروش می‌رسند عبارتند از: مواد غذایی، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، مبلمان اداری و خانگی، طلا و جواهرات، فرش و موکت‌های زیبا، صنایع دستی مختلف، کامپیوتر، لوازم ورزشی متنوع، محصولات فرهنگی و… می‌شود.

امکانات :سالن ورزشی، فودکورت، پردیس سینمایی، شهربازی.

ساعت کار: ۸ صبح تا ۲۴ بامداد

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس: بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز ۲، میدان شهید صارمی

تلفن: ۰۲۱۴۴۶۳۴۲۹۰

اجاره منزل مبله در تهران با سامانه گردشگری سپنجا

مجتمع تجاری مگامال اکباتان

۴- سیوان سنتر

سیوان سنتر یکی دیگر از مراکز خرید تهران است و سال‌های زیادی از آغاز فعالیت آن نمی‌گذرد.    این مرکز خرید در محدوده تهرانپارس واقع شده و می‌توان آن را مرکز خریدی بزرگ برای خرید پوشاک دانست. البته بخش قابل توجهی از این مجتمع به فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر اختصاص داده‌ شده است و امکاناتی چون پارکینگ طبقاتی، ایستگاه بازی، فودکورت، سرویس بهداشتی، نمازخانه و… دارد. در این بین باید به بورس لوزام آرایشی بهداشتی نیز اشاره کرد.

این مطلب را هم بخوانید
با بهترین رستوران های چینی تهران آشنا شوید!

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

محدوده قیمتی: نسبتا گران

آدرس: تهرانپارس، بالاتر از فلکه دوم، نبش ۱۷۸ غربی

لیستی از کافه های لوکس تهران

۵- مرکز خرید تندیس

مرکز خرید تندیس یک مجتمع تجاری- اداری ۱۴ طبقه در محدوده تجریش است که چهار طبقه به واحدهای تجاری، ۵ طبقه به واحده‌های اداری و پنج طبقه به پارکینگ اختصاص دارد. در واحدهای تجاری این پاساژ می‌توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، عینک، ساعت، طلا و جواهر، موبایل و کامپیوتر، صنایع دستی، اسباب بازی فروشی، عطر و ادکلن و… را پیدا کنید. اینجا  رستوران و کافی شاپ نیز دارد.

ساعت بازدید: از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

محدوده قیمتی:  رو به گران

آدرس: تهران، ضلع شمالی میدان تجریش، خیابان شهید جعفری

تماس: ۰۲۱۲۲۷۴۴۶۹۵

مرکز خرید تندیس

۶- سون سنتر

سون سنتر یکی دیگر از معروف‌ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید تهران است. این یک مجتمع تجاری ۱۱ طبقه است که هفت طبقه آن به واحدهای تجاری و چهار طبقه دیگر به پارکینگ اختصاص دارد. سون سنتر زیر بنایی به وسعت ۲۰ هزار متر مربع دارد و این باعث شده در زمزه بزرگ‌ترین مراکز خرید پایتخت قرار بگیرد.

ساعت کار: ۹ صبح الی ۲۲ شب

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس: نارمک، ضلع جنوب غربی میدان هفت حوض

تلفن: ۷۷۹۷۶۰۱۹

لیست مراکز خرید تهران

۷- مرکز خرید میلاد نور

مرکز خرید میلاد نور واقع در غرب تهران، یکی از جاهای ایده‌آل مردان و زنان برای خرید پوشاک است. این ساختمان شش طبقه از ۳۵۷ واحد تجاری برخوردار است و کالاها و خدمات متنوعی ارائه می‌دهد. پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری، محصولات برند، طلا و جواهر، لوازم صوتی و تصویری، لوازم ورزشی، کالای خواب ده‌ها نوع کالای دیگر در واحدهای تجاری میلاد نور به فروش می‌رسد.

امکانات: پارکینگ، آسانسور، رستوران، کافی شاپ و سرویس بهداشتی.

ساعت بازدید: از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس: شهرک غرب، میدان صنعت، ابتدای بلوار فرحزادی

تلفن: ۰۲۱۸۸۰۸۵۱۰۴

۸- مرکز خرید اطلس نیاوران

این مرکز خرید از لوکس‌ترین مراکز خرید تهران به حساب می‌آید و واحدهایی با کاربری تجاری-اداری دارد. مجموع طبقات اطلاس نیاوران ۱۹ است که چهار طبقه آن به واحدهای تجاری، یک طبقه فودکورت، شش طبقه پارکینگ و هشت طبقه به واحدهای اداری اختصاص دارد. جالب است بدانید، پارک سرسبز و زیبای نیاوران در نزدیکی این پاساژ قرار دارد و بعد از خرید می‌توانید دقایقی را هم در محیط آرامش‌بخش آن سپری کنید.

ساعت بازدید: ۷:۳۰ صبح الی ۱۷:۳۰ عصر

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس: خیابان پاسداران، ضلع جنوبی پارک نیاوران.

مرکز خرید اطلس نیاوران

۹- دپارتمان سنتر روشا

یکی از جالب‌ترین مراکز خرید پایتخت برای خرید پوشاک و اقلام مختلف دیگر، دپارتمان سنتر روشا است. جالب از این نظر که این اولین فروشگاه بدون مرز کشور است. حتماً می‌پرسید بدون مرز یعنی چه؟ عزیزان بدون مرز یعنی اینکه بین فروشگاه‌ها و غرفه‌های این پاساژ دیواری وجود ندارد و هر بخش مستقیماً به بخش دیگر راه دارد!

اگر همیشه به دنبال لباس، کفش، کیف، عطر، لوازم آرایش، لوازم ورزشی یا هر چیز برند هستید، حتماً سری به دپارتمان سنتر روشا یکی از برترین مراکز خرید تهران در نیاوران بزنید زیرا تعداد زیادی از برندهای جهان در اینجا دور هم جمع شده‌اند. این مجتمع از ۱۷ طبقه تشکیل شده است که چهار طبقه آن فقط مختص فروش کالاهای متنوع است. ضمناً ۱۰ طبقه آن نیز به پارکینگ اختصاص داشته شده است تا مراجعین برای پیدا کردن جای پارک دچار مشکل نشوند.

ساعت بازدید: ازساعت ۱۱ ظهر تا ۱۱ شب

محدوده قیمتی: گران

آدرس: نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه، دپارتمان استور روشا

تماس: ۰۲۱۲۵۷۱۴۰۰۰

۱۰- ایران مال

ایران مال یکی از فوق لوکس‌ترین مراکز خرید پایتخت است. در اینجا مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها، مراکز تفریحی، باغ، کتابخانه، نمایشگاه‌ها، گالری، سالن‌های ورزشی، سالن‌های سینما، مسجد، زمین بازی، کافه، رستوران، هتل و… گرد هم آمده‌ و بازار عظیمی تحت عنوان بازار بزرگ ایران به وجود آورده‌اند.

این بازار در غرب تهران به قدری بزرگ است که شاید نیاز باشد برای دیدن تمامی بخش‌هایش چند روز متوالی به آن سر بزنید. ایران مال یکی از برترین مراکز خرید تهران است اما نمی‌توان آن را یک مرکز خرید معمولی دانست. بخش خرید آن که شامل فروشگاه‌های متعدد می‌شود واقعاً شگفتی آفرین است و با هر قدم خریداران را به موقعیت‌های تفریحی بی‌شمار دعوت می‌کند.

ساعت بازدید: ۱۰ صبح الی ۲۲ شب

محدوده قیمتی: گران رو به بالا

آدرس: اتوبان شهید خرازی غرب به شرق، نرسیده به خروجی دریاچه چیتگر

پاتیناژ ایران مال کجاست؟

مراکز خرید تهران برای خرید پوشاک

۱۱- مرکز خرید اندیشه

حدود ۲۲ از تأسیس مرکز خرید اندیشه گذشته است اما هنوز هم مردم تهران از آن به عنوان یکی از لوکس‌ترین و برترین مراکز خرید شهر خود یاد می‌کنند. این مرکز خرید که در نزدیکی پل سیدخندان واقع شده است تعداد ۲۴۳ واحد تجاری دارد که در آنها انواع پوشاک( زنانه، مردانه و بچه‌گانه)، عطر، ساعت، لوازم جانبی موبایل، لوازم ورزشی، اشیاء دکوری، جواهرت و… عرضه می‌شود.

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۲۲ شب

این مطلب را هم بخوانید
برج آزادی نماد تهران مدرن

محدوده قیمتی: متوسط رو به بالا

آدرس: خیابان سهروردی شمالی، میدان پالیزی

تلفن: ۰۲۱۸۸۵۰۶۴۷۸

۱۲- مرکز خرید بام لند

بام لند یکی دیگر از مراکز خرید تهران است و ظاهری لوکس و جدید دارد. این مجتمع در کنار دریاچه خلیج فارس واقع شده است و وجه تمایز آن با سایر رقبا، فضای آرامش‌بخش و خوش آب و هوای پیرامونش است. در اینجا رستوران‌های لوکس و خوش منظره‌ای نیز وجود دارد که برخی از آنها در طبقات بالاتر، مشتری‌ها را به صرف غذا در فضایی با چشم‌انداز دریاچه دعوت می‌کنند.

ساعت بازدید: از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

آدرس :ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۳۰۸۰

گشتی در کافه های بام لند

۱۳- مرکز خرید ارگ سنتر

مرکز خرید ارگ سنتر در تجریش واقع شده است و ظاهری لوکس و مدرن دارد. این مجتمع از ۱۰ طبقه تشکیل شده است که پنج طبقه آن تجاری و مابقی به پارکینگ اختصاص داده شده است. در طبقات تجاری مجموعه‌ای از امکانات تجاری و تفریحی گرده هم آمده‌اند تا بازدید کنندگان علاوه بر خرید به تفریحات دیگری نیز بپردازند. در اینجا شهربازی، سالن آمفی تئاتر، رستوران، کافی شاپ و فودکورت هم وجود دارد.

ارگ سنتر تجریش از بهترین مراکز خرید تهران است و کالاهای متنوع نظیر لوازم الکترونیکی، کالای خواب، طلا، عطر و ادکلن، ساعت، گوشی و سایر کالاها را عرضه می‌کند.

ساعت بازدید: ۱۰ صبح الی ۲۳ شب

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس: میدان تجریش، خیابان آیت‌الله ملکی، سعد آباد

ارگ سنتر

۱۴- آرن سعادت آباد

برای خرید پوشاک می‌توانید روی مرکز خرید آرن سعادت آباد نیز حساب باز کنید. این ساختمان هشت طبقه از جدیدترین و پرطرفدارترین مراکز خرید پایتخت محسوب می‌شود و کالاهایی از برند‌های روز جهان را عرضه می‌کند. اعم از پوشاک  و دیگر اجناس

ساعت بازدید: ۱۰ صبح الی ۲۴ شب

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان حافظی، نبش خیابان فخار مقدم

اجاره سوئیت تکخواب در سعادت آباد تهران

۱۵- مجتمع تجاری سئول

مجتمع تجاری-تفریحی سئول با بیش از ۶۰ واحد تجاری در خیابان ملاصدرا قرار دارد و کالاهایی نظیر پوشاک، لوازم ورزشی، موبایل، لپ‌تاپ، لوازم خانگی، طلا و بدلیجات، لوازم آرایشی، مکمل‌های دارویی برای بدنسازان و… را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد.

تعداد واحدها: ۶۲

متراژ: ۲۰هزار متر مربع

آدرس: خیابان ملاصدرا، میدان شیخ بهایی

۱۶- مجتمع اداری تجاری آسمان ونک

از مجتمع تجاری-اداری آسمان ونک نیز می‌توان به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید تهران نام برد. ساختمان آسمان ونک مجموعاً ۱۳ طبقه دارد که ۱۱ طبقه آن واحد اداری و مابقی به واحدهای تجاری اختصاص دارند. در بخش تجاری این ساختمان بیش از ۶۰ واحد تجاری وجود دارد که عمده آنها به ارائه البسه، کیف و کفش بانوان می‌پردازند.

ساعت بازدید: ۹ صبح الی ۲۲ شب

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس: میدان ونک، ابتدای خیابان ونک

تلفن: ۸۸۶۵۲۶۶۸

۱۷- مجتمع تجاری و اداری بوستان

مرکز خرید بوستان واقع در میدان پونک از ۷ طبقه تجاری- اداری تشکیل شده است که مجموع واحدهای آن در هر دو بخش به بیش از ۱۰۰۰ واحد می‌رسد. اگر با بچه‌های خود به این اینجا می‌روید، حتماً به شهربازی کوچک در طبقه زیرین مجتمع سر بزنید تا آنها نیز روز خوبی را سپری کرده باشند. ضمناً در کنار شهربازی یک فودکورت نقلی نیز وجود دارد که می‌توانید یک وعده لذیذ و دلچسب را کنار هم نوش جان کنید. مجتمع بوستان بدون شک یکی از بهترین مراکز خرید تهران برای خرید پوشاک و لوازم جانبی دیگر است.

ساعت بازدید: ۹ صبح الی ۲۲:۳۰ شب

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس: تهران، میدان پونک

بوستان

۱۸- مرکز خرید مریم

برخی افراد دوست دارند از جاهای فوق لوکس خرید کنند و همیشه دنبال چنین جاهایی می‌گردند. اگر شما هم از این دست افراد هستید سری به مرکز خرید مریم در خیابان فرشته بزنید. این مجتمع تجاری بسیار بسیار لوکس است و اجناسی که عرضه می‌کند در محدوده قیمتی گران قرار دارند. شما می‌توانید شیک‌ترین لباس‌های زنانه و مردانه، کیف و کفش، عطر و ادکلن و… از برند‌های معروفی مثل گوچی، شنل و پرادا را در اینجا پیدا کنید.

ساعت بازدید: ۹ صبح الی ۲۲ شب

محدوده قیمتی: گران

آدرس: تهران، خیابان فرشته

سخن آخر…

در مقاله از سپنجا شما را با ۱۸ مورد از مراکز خرید معرف شهر تهران آشنا کردیم اما به جز اینها مراکز خرید دیگری هم در این شهر وجود دارد که برای خرید پوشاک و سایر کالاهای مورد نیاز شما مناسب هستند. تهران یکی از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای خاورمیانه است، بنابراین جای تعجب ندارد وقتی می‌گوییم تهران ده‌ها مرکز خرید مدرن و لوکس و همین‌طور بازارهای تاریخی متعدد دارد. اکثر مراکز خرید تهران تجاری- اداری هستند و امکانات رفاهی و تفریحی نیز در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

اگر مرکز خرید دیگری در تهران برای خرید پوشاک می‌شناسید، لطفا در بخش کامنت همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

تینا خراسانی

روزامو با نوشتن سپری میکنم ، مارکتینگ رو دوست دارم و خودم رو مارکتر نمیدونم، به قول یه بنده خدایی، من مارکتر نیستم ولی مارکتینگ رو دوست دارم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا