دیدنی های کیش

معرفی کوروش برند سنتر کیش به همراه آدرس آن

کیش از آن دسته از جزایری است که به طور پیوسته در حال افزایش مراکز خرید مدرن و لوکس می باشد. یکی از جدیدترین مراکز خرید، کوروش برند سنتر کیش می باشد که ما در ادامه قصد داریم این مجتمع تجاری را به طور کامل معرفی کنیم. با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا همراه باشید.

درباره ی کوروش برند سنتر کیش

کوروش برند سنتر کیش در سال ۱۳۹۶ در این جزیره تاسیس شد. کالاهای این مجموعه شامل پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه، لباس ورزشی، زیورآلات، ساعت و عینک و … می باشد.

نکته ی قابل توجه درباره ی این مرکز خرید این است که اکثر فروشگاه های آن به برندهای معروفی نظیر زیلان مگا، لی نینگ، نایک، پوما، زارا، برشکا، ماسیمودوتی، اسپیریت، نایک و … تعلق دارد. قیمت اجناس در این مجتمع تجاری، گران است اما گاهی برخی از فروشگاه های آن، تخفیف هایی می زنند که موجب کاهش قیمت برخی از اجناس می شود.

اقامت در آپارتمان مبله در کیش

نمایی از داخل کوروش برند سنتر کیش

سایر امکانات کوروش برند سنتر کیش

کوروش برند سنتر کیش به عنوان یکی از جدیدترین و بهترین مراکز خرید کیش، بسیار شیک و لوکس می باشد و از امکانات رفاهی زیادی برخوردار است که برخی از آن ها عبارتند از:

  • آسانسور و پله برقی؛ جهت سهولت برای تردد بین طبقات مختلف
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب
  • رستوران، فست فود و کافی شاپ های متنوع
  • شهربازی
این مطلب را هم بخوانید
پارک آهوان کیش جاذبه ای برای عاشقان طبیعت و حیات وحش

در کوروش برند سنتر، رستوران، فست فود و کافی شاپ های متنوعی وجود دارد که پذیرای مهمانان با سلایق مختلف می باشد. چاپس گریل، برگر مرزالتس، کافه رستوران ترکی سایرم (Sayrem)، غذای دریایی آبادان، کافه ویونا، کافه لاوازا، کافه بلوط و…، برخی از رستوران ها و کافه های معروف در این مجموعه می باشد.

اخیرا نیز در این مجموعه تجاری، شهربازی با وسایل بازی فوق هیجانی و استفاده از رنگ های زیبا و متنوع افتتاح گردیده است که میزبان کودکان، نوجوانان و جوانان است و لحظات خوشی را برای مراجعه کنندگان فراهم می آورد. شهربازی کوروش برند سنتر کیش با استفاده از استانداردهای روز دنیا و جدیدترین تکنولوژی ها طراحی شده است.

اقامت در سوئیت مبله در کیش

نمایی از فروشگاه های کوروش برند سنتر کیش

نحوه ی دسترسی به کوروش برند سنتر کیش

برای دستیابی به این مرکز خرید می توانید از خودروی شخصی و یا تاکسی سرویس هایی که در سطح شهر تردد دارند استفاده کنید.

آدرس کوروش برند سنتر کیش کجاست؟

کوروش برند سنتر واقع در جزیره ی کیش، میدان مرجان، بلوار پارس می باشد. لوکیشن کوروش برند سنتر کیش

اقامت در جزیره ی کیش

اگر قصد سفر به جزیره ی زیبای کیش را دارید و می خواهید بخشی از سفرتان را به جاهای دیدنی این جزیره و بازارهایش اختصاص دهید، حتما مطلب زیر را هم مطالعه کنید. در این مطالب، با بهترین و باکیفیت ترین مجموعه های خرید کیش آشنا می شوید:

این مطلب را هم بخوانید
مراکز خرید کیش ؛معرفی با کیفیت ترین بازارهای کیش از نظر گردشگران

همچنین، مطمئنا در ابن سفر، به دنبال اجاره ی سوئیت، ویلا و یا اقامت گاه های بوم گردی در جزیره هستید. از این رو، روی کمک سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا، حساب باز کنید. کافی است، به صفحه ی رزرو سوئیت در کیش مراجعه کنید. در این صفحه می توانید مطابق معیارهایی که برای مکان اقامتی خود در نظر گرفته اید در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رزرو سوئیت اقدام نمایید.

اقامت در منزل مبله در کیش

کوروش برند سنتر واقع در جزیره ی کیش، میدان مرجان، بلوار پارس می باشد.

سخن آخر

به عنوان سخن آخر اگر تجربه ی بازدید از کوروش برند سنتر کیش را دارید در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا در میان بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 3]

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا