دیدنی های کیش

آنچه لازم است درباره ی مرکز خرید رویا مال کیش بدانید اینجاست!

جزیره ی کیش هر ساله به واسطه ی مکان های گردشگری و مراکز خرید متعدد شیک و لوکسی که دارد میزبان تعداد زیادی مسافر و گردشگر از اقصی نقاط ایران و حتی جهان می باشد.

در این بین، مرکز خرید رویا مال کیش از لوکس ترین مراکز خرید جزیره ی کیش می باشد. در ادامه قصد داریم این مجتمع تجاری را به طور کامل معرفی کنیم و به شما بگوییم، این مجتمع تجاری، یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان برای بازدید و خرید در کیش است! با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا همراه باشید:

درباره ی مرکز خرید رویا مال کیش

مجتمع تجاری رویا مال کیش، از مراکز خرید لوکس و مجلل در سال ۱۳۹۴ در زمینی به مساحت حدود ۶۵۰۰ متر مربع با استفاده از مدرن ترین تجهیزات ساختمانی در این جزیره تاسیس گشته است.

مرکز خرید رویا مال از دو طبقه تجاری و دو طبقه ی اداری تشکیل شده است. همچنین بر روی پشت بام آن رستوران وجود دارد. مجتمع تجاری رویا مال، مرکزی جدیدی برای فروش برندهای کیش می باشد؛ بنابراین اگر به دنبال اجناس برند هستید حتما به این مجتمع تجاری سر بزنید.

واحدهای تجاری این مرکز خرید به طور عمده از فروشگاه های پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه، پوشاک مجلسی، لباس و تجهیزات ورزشی، لوازم دیجیتال، لوازم منزل، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع اکسسوری، کیف و کفش تشکیل شده است.

این مطلب را هم بخوانید
فهرست بهترین مکان های کیش

قیمت اجناس در این مرکز خرید تقریبا بالا است؛ بنابراین اگر کیفیت را به قیمت ترجیح می دهید مرکز خرید رویا مال کیش را برای خرید انتخاب کنید.

اقامت در آپارتمان مبله در کیش

نمایی از داخل مرکز خرید رویا مال کیش

بنتون، اپل، ماوی دلونگی، ال جی، سامسونگ، کنوود، پاندا، گریماس، تامی هایلفیگر، کت و اسپریت از برندهایی است که می توانید آن ها را در مجتمع تجاری رویا مال کیش پیدا کنید.

رستورانی که در پشت بام این مرکز خرید واقع شده است از بهترین رستوران های جزیره ی کیش می باشد که با انواع غذاهای ایرانی و خارجی و هم چنین فضای بسیار باصفایی که دارد از مهمانان خود میزبانی می کند. به غیر از این رستوران، کافی شاپ و فست فود نیز در طبقه ی همکف این مجموعه ی لوکس وجود دارد.

نمایی از مرکز خرید رویامال جزیره کیش

سایر امکانات مرکز خرید رویا مال کیش

این مرکز خرید شامل امکانات بی نظیری است. از جمله ی این امکانات رفاهی می توان به آسانسورهای نفربر و باربر، پله های برقی، کافی شاپ و فست فود، لابی مجتمع با فضایی بسیار دلنشین و نیمکت هایی که در قسمت های مختلف این مجتمع تجاری تعبیه شده است اشاره نمود.

اقامت در سوئیت مبله در کیش

نمایی از کافی شاپ و فودکورت مرکز خرید رویا مال کیش

آدرس مرکز خرید رویا مال کیش کجاست؟

مرکز خرید رویا مال کیش واقع در خیابان رودکی، جنب هتل پارمیس می باشد. و در آخر، به عنوان آخرین نکته درباره مرکز خرید رویامال کیش، لازم است بدانید، بازارهای لوکس و پرطرفدار کیش تمامی ندارند و رویامال تنها یکی از بهترین ها است. در مطالب زیر، با دیگر مجتمع تجاری های محبوب کیش آشنا می شوید:

این مطلب را هم بخوانید
سیر تا پیاز مرکز خرید دامون کیش

اقامت در جزیره ی کیش

اگر قصد سفر به جزیره ی زیبای کیش را دارید و در این سفر می خواهید از مرکز خرید رویا مال کیش دیدن کنید؛ مطمئنا به دنبال اجاره ی سوئیت، ویلا و یا اقامت گاه های بوم گردی در این جزیره هستید. سپنجا این امکان را به راحتی برایتان به وجود آوره است. تنها کافی است، به صفحه ی رزرو سوئیت در کیش مراجعه کنید.

در این صفحه می توانید در حداقل زمان ممکن مطابق آنچه برای مکان اقامتی خود در نظر گرفتید نسبت به رزرو سوئیت اقدام نمایید. در صورت وجود هرگونه سوالی با کارشناسان ما به صورت مستقیم ارتباط بگیرید.

اقامت در منزل مبله در کیش

مرکز خرید رویا مال کیش از بهترین جاهای دیدنی کیش

سخن آخر

به عنوان سخن آخر اگر تجربه ی بازدید و خرید از مرکز خرید رویا مال کیش را دارید در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا، در میان بگذارید.

آدرس سایت مرکز خرید رویال کیش

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 5 میانگین: 4.2]

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا