دیدنی های کیش

سیر تا پیاز مرکز خرید دامون کیش

معرفی+ عکس+ امکانات و مغازه‌ها

در ادامه با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا،  همراه باشید تا مرکز خرید دامون کیش را به عنوان یکی از بهترین گزینه های خرید این جزیره،  طور کامل معرفی کنیم. جزیره ی کیش از گذشته تا به امروز محل تجارت بوده است. مراکز خرید لوکس این جزیره هر ساله گردشگران زیادی را جذب می کند و موجب رونق و توسعه ی آن ها می شود. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به بازارگردی علاقه دارید، کیش، یکی از بهترین مقصدهای گردشگری پیش رویتان است. اما در این سفر، از مدام مرکز خرید دیدن کنیم؟

درباره ی مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش در سال ۱۳۹۱ به بهره برداری رسید. این مجموعه به بخش های مختلفی نظیر تجاری، تفریحی و خدمات تعلق دارد. طبقه ی اول این مجموعه مخصوص سینما، فودکورت و … و طبقه ی دوم آن پیست اسکی می باشد. همچنین طبقات دیگر این مجتمع تفریحی و تجاری شامل حدود ۱۰۰ غرفه ی تجاری و خدمات است.

صفحه اینستاگرام مرکز خرید دامون کیش

در غرفه های تجاری مجتمع تجاری تفریحی دامون، کالاهایی نظیر انواع پوشاک مردانه، زنانه، و بچه گانه، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهرات، شکلات و مواد غذایی، تلفن همراه، لپ تاپ، کامپیوتر و … به فروش می رسد. همچنین می توان برندهای متنوع جهانی نظیر مندو ایتالیا، نولا شال برترین برند روسری و شال ایرانی، لی نینگ چین، ماراتن و … را در این مجموعه یافت.

این مطلب را هم بخوانید
پلاژ بانوان در کیش و اطلاعاتی که برای استفاده ازبه آن نیاز دارید.

لازم به ذکر است که قیمت اجناس در این مرکز خرید زیاد است؛ بنابراین اگر قصد خرید از این مجتمع تجاری را دارید حتما با جیپی پر پول به آن مراجعه کنید و از خرید خود لذت ببرید.

برای اقامت در سوئیت مبله در کیش به سایت سپنجا سربزنید!

مرکز خرید دامون کیش در سال 1391 به بهره برداری رسید. این مجموعه به بخش های مختلفی نظیر تجاری، تفریحی و خدمات تعلق دارد.

امکانات مرکز خرید دامون کیش

مجموعه ی دامون کیش، مجموعه ای کامل شامل امکانات تجاری و تفریحی می باشد. در ادامه برخی از امکانات این مجموعه را معرفی خواهیم کرد.

اقامت در آپارتمان مبله در کیش در مجموعه سپنجا

فودکورت

فودکورت مجموعه ی دامون کیش شامل برندهای معروف فست فود است و متنوع ترین فست فودها را دارد. در این فودکورت انواع غذاهای ایرانی، لبنانی و فرنگی و مناسب هر ذائقه ای موجود می باشد. کیفیت غذا در فودکورت مرکز خرید دامون کیش تضمین شده است و از بهترین و پرطرفدارترین مکان های فست فودی این جزیره می باشد.

نمایی از فودکورت مرکز خرید دامون کیش

رستوران

علاوه بر فودکورت، رستورانی با غذاهای اصیل ایرانی نظیر آبگوشت، قیمه، قورمه سبزی، ماهیچه و… نیز در این مجموعه وجود دارد.

مرکز خرید پردیس دو کیش

پیست اسکی

اگر قصد خرید ندارید، می توانید از تفریحات مجتمع دامون کیش استفاده کنید. یکی از این تفریحات، پیست اسکی می باشد که با پوشیدن کفش هایی مخصوص، می توانید روی یخ حرکت کنید.

مرکز شبیه ساز پرواز فلای دامون، رستوران فرانسوی، سوپرمارکت ۲۴ ساعته و … از دیگر امکانات مجتمع تجاری تفریحی دامون کیش می باشد.

آدرس مرکز خرید دامون کیش کجاست؟

مجتمع تجاری و تفریحی دامون، واقع در جزیره ی کیش، خیابان وصال می باشد.

این مطلب را هم بخوانید
سفرنامه های کیش

اقامت در منزل مبله در کیش

blog 04 21

اقامت در جزیره ی کیش

اگر قصد سفر به جزیره ی زیبای کیش را دارید و به دنبال اجاره ی سوئیت، ویلا و یا اقامت گاه های بوم گردی در این جزیره هستید به صفحه ی رزرو سوئیت در کیش مراجعه کنید. در این صفحه می توانید مطابق معیارهایی که برای مکان اقامتی خود در نظر گرفته اید در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رزرو سوئیت اقدام نمایید.

مراکز خرید کیش

نمایی از فروشگاه های مرکز خرید دامون کیش

سخن آخر

به عنوان سخن آخر ما در این مطلب سعی کردیم هر آن چه نیاز است درباره ی مرکز خرید دامون کیش، معرفی کنیم. شما هم اگر تجربه ی بازدید از این مجتمع تجاری و تفریحی را دارید در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا، در میان بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 4 میانگین: 3.3]

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا