دیدنی های تبریز

مرکز خرید اسکان تبریز؛ ۰ تا۱۰۰ اطلاعات این مجتمع تجاری

تبریز از زیباترین شهرهای ایران و یکی از قطب های اصلی گردشگری کشور محسوب می‌شود.جذابیت‌های رفتن به مراکز خرید آن برای مسافران، غیرقابل انکار است! تبریز جزو  آن دسته از شهرهایی است که به داشتن پاساژها و مراکز خرید شیک و لوکس شهرت دارد. در ادامه قصد داریم که مرکز خرید اسکان تبریز یکی از معروف‌ترین بازارهای تبریز را به طور کامل معرفی کنیم. با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا همراه باشید:

معرفی مرکز خرید اسکان تبریز

مرکز خرید اسکان تبریز در یک مجتمع ۱۵ طبقه ای واقع شده است که تنها دو طبقه از آن به واحدهای تجاری تعلق دارد. بیشتر فروشگاه های این مرکز خرید را کالاهایی نظیر پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه و زیورآلات پوشش می‌دهد.

بیشتر بخوانید : لیست مراکز خرید تبریز

اما برخی از فروشندگان کالاهایی مانند طلا وجواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی نیز به مشتریان خود عرضه می‌کنند. قیمت کالاهای موجود در مجتمع تجاری اسکان متوسط و ارزان می‌باشد و تجربه ی خوبی از یک خرید لذت بخش را به بازدیدکنندگان هدیه می‌دهد.

موقعیت مکانی مجتمع تجاری اسکان تبریز بسیار مناسب و در نزدیکی دیگر مراکز خرید مانند مرکز خرید بلور، برج سفید و مرکز خرید جواهر واقع شده است.

هم چنین هتل های معروفی مانند هتل تبریز و هتل گسترش نیز در همین منطقه هستند؛ بنابراین اگر از مسافران این شهر زیبا هستید و در یکی از این هتل ها اقامت دارید به راحتی و قدم زنان در خیابان های زیبا و دیدنی تبریز می‌توانید خود را به این مرکز خرید برسانید.

این مطلب را هم بخوانید
هرآنچه باید درباره مقبره الشعرا تبریز بدانید!

در همین منطقه که مرکز خرید اسکان در آن واقع شده است آجیل فروشی های معروف تبریز نظیر تواضع و لوکس و قنادی هایی مانند پاک، شریف و ایوبی نیز وجود دارند.

بیشتر بخوانید : راهنمای جامع سفر به تبریز | جاذبه های دیدنی + سوغات

اقامت در هتل آپارتمان در تبریز

نمایی از داخل مرکز خرید اسکان تبریز

امکانات مرکز خرید اسکان تبریز

اگرچه مرکز خرید اسکان تبریز نسبت به دیگر مراکز خرید این شهر کوچک است اما امکانات کافی یک مجتمع تجاری را برای گردشگران و خریداران فراهم می‌کند.

اقامت در سوئیت مبله در تبریز

از جمله امکانات این مرکز خرید می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سرویس بهداشتی
  • نزدیکی به رستوران و کافی شاپ
  • موقعیت مکانی خوب
  • آنتن دهی خوب موبایل
  • نزدیکی به شعب بانک

آدرس مرکز خرید اسکان تبریز کجاست؟

مجتمع تجاری اسکان تبریز در خیابان امام، مابین چهارراه واقع شده است.

لوکیشن مرکز خرید اسکان تبریز

بیشتر بخوانید : راهنمای سفر به تبریز، معرفی سومین شهر بزرگ ایران

نمایی از مغازه های مرکز خرید اسکان تبریز

اقامت در تبریز

اگر قصد سفر به تبریز را دارید و می‌خواهید قسمتی از سفرتان را به مراکز خرید تبریز اختصاص دهید؛ مطمئنا به دنبال اجاره ی سوئیت، ویلا و یا اقامتگاه های بوم گردی در این شهر هستید.

اقامت در منزل مبله ویلایی در تبریز

بدین منظور می‌توانید روی سپنجا و امکاناتی که برایتان به وجود آورده است، حساب باز کنید. تنها کافی است، به صفحه ی رزرو سوئیت در تبریز مراجعه کنید.

در این صفحه می‌توانید مطابق معیارهایی که برای مکان اقامتی خود در نظر گرفته اید در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رزرو سوئیت اقدام نمایید و در صورت وجود هر گونه سوالی با کارشناسان ما به صورت مستقیم، تماس بگیرید.

این مطلب را هم بخوانید
لیست مراکز خرید تبریز

بیشتر بخوانید : سفرنامه های تبریز | مرور خاطرات سفر به پایتخت گردشگری

بیشتر بخوانید : تفرجگاه کوهستانی تبریز، مکانی جذاب برای گردشگران ( معرفی + تصویر )

بشتر بخوانید : با زیباترین شهرهای ایران آشنا شوید

سخن آخر

به عنوان سخن آخر باید بگوییم که در این مطلب سعی کردیم هر آنچه نیاز است درباره ی مرکز خرید اسکان تبریز بدانید را معرفی کنیم.

شما هم اگر تجربه ی بازدید از این بازار را دارید در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا در میان بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 3 میانگین: 3]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا