دیدنی های مشهد

کسب تجربه بی‌نظیر در بهترین رستوران های مشهد

مشهد به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای زیارتی ایران، در کنار جاذبه مذهبی، جاذبه گردشگری بسیار زیادی دارد. همین موضوع باعث شده است تا هر ساله میلیون‌ها مسافر به این شهر سفر کنند؛ بنابراین باید امکانات متعددی در این شهر وجود داشته باشد تا مسافران و زائران بتوانند لحظات شاد و خوبی را در آن داشته باشند. یکی از نیازهای مسافران آگاهی از رستوران های مشهد است تا بتوانند غذایی مطمئن و سالم بخورند.

ما در این مقاله از سپنجا قصد داریم تا شما را با بهترین و معروف‌ترین رستوران های شهر مشهد آشنا کنیم تا بتوانید غذایی سالم و با قیمت مناسب پیدا کنید. در صورتی که قصد اقامت در مشهد را دارید کافیست از طریق سپنجا نسبت به اجاره سوئیت در مشهد اقدام نمایید.

معرفی رستوران های مشهد

شهرهای مذهبی و گردشگری به دلیل میزبانی مسافران زیاد، باید از امکانات عالی برخوردار باشند تا مسافران و زائران بتوانند لحظات خوب و راحتی را در این شهر سپری کنند. شهر مشهد به عنوان یکی از شهرهای مذهبی ایران هر ساله مسافران بسیار زیادی را از سراسر دنیا به سوی خود دعوت می‌کند. یکی از نیازهای اساسی این شهر وجود رستوران‌هایی است که غذاهایی عالی با قیمتی مناسب داشته باشند.

ساکنین شهر مشهد به دلیل درخواست بالای مسافران اقدام به راه‌اندازی رستوران‌های مختلف کرده‌اند تا این نیاز مسافران را به خوبی برطرف کنند. از جمله معروف‌ترین و بهترین رستوران‌های مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران پسران کریم و چلو ماهیچه

اگر سری به مشهد زدید، چلو ماهیچه رستوران پسران کریم را از دست ندهید. طعم ناب غذاهای این رستوران از قدیم زبانزد خاص و عام بوده است. این رستوران به دلیل کیفیت عالی غذاهای خود جزو یکی از معروف‌ترین رستوران‌های مشهد به شمار می‌رود. سرویس‌دهی خوب در کنار قیمت مناسب از دیگر ویژگی‌هایی است که شما را از رفتن به این رستوران پشیمان نخواهد کرد.

رستوران پسران کریم به دلیل طبخ عالی غذا و استقبال بسیار زیاد مسافران و ساکنین مشهد، دارای چندین شعبه است. اگر برای خوردن غذا به شعبه مرکزی این رستوران بروید، اغلب اوقات شلوغ است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که برای امتحان کردن غذاهای این رستوران دیگر شعبه‌های آن را امتحان کنید.

در این رستوران علاوه بر چلو ماهیچه، غذاهای دیگر مانند چلو شیشلیک، چلو گوشت، چلو کباب بختیاری، چلو جوجه کباب بی استخوان، چلو کباب سلطانی، چلو گوشت سرخ کرده و … در منوی غذایی آن وجود دارد.

  • آدرس رستوران پسران کریم شعبه ۱ : مشهد ،بلوار سجاد، خیابان فرهاد، فرهاد ۲۲، انتهای کوچه سمت راست، رستوران پسران کریم
  • شماره تلفن رستوران پسران کریم شعبه ۱ : ۰۵۱۳۷۶۲۳۴۵۰ و ۰۵۱۳۷۶۸۵۰۵۳
  • آدرس رستوران پسران کریم شعبه ۲ : مشهد ،انتهای بلوار خیام شمالی، مجتمع مروارید ،رستوران پسران کریم
  • شماره تلفن رستوران پسران کریم شعبه ۲ : ۰۵۱۳۷۵۳۰۰۱۴
  • آدرس رستوران پسران کریم شعبه ۳ : مشهد ،خیابان دانشگاه، برج تجاری آلتون
  • شماره تلفن رستوران پسران کریم شعبه ۳ : ۰۵۱۳۸۴۹۱۲۰۸

بهترین رستوران های مشهد

رستوران معین درباری

قدمت 100 ساله رستوران معین درباری از جمله ویژگی‌هایی است که شما را به خوردن غذا در این رستوران مشتاق می‌کند. این رستوران جزو قدیمی‌ترین رستوران های مشهد به شمار می‌رود و در آن انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی طبخ می‌شود. از جمله معروف‌ترین غذای این رستوران کباب‌های آن است.

اما دیگر غذاهای منوی این رستوران شامل چلو کباب برگ مخصوص، چلو کباب بختیاری، چلو کباب لقمه، سبزی پلو با ماهی، چلو اکبر جوجه با رب انار، چلو کباب بختیاری، چلو جوجه کباب با استخوان، چلو کباب لقمه زعفرانی و … است.

کیفیت غذاهای سرو شده در این رستوران بسیار بالا است. همین ویژگی باعث شده است تا همیشه این رستوران شلوغ باشد؛ بنابراین اگر به خوردن غذا در این رستوران مشتاق هستید، باید معمولا کمی صبر کنید تا ظرفیت رستوران خالی شود.

  • آدرس رستوران معین درباری : مشهد ،خیابان پاسداران (جم) ،بین پاسداران ۲ و ۴ ،مقابل هتل باختر ،رستوران معین درباری
  • شماره تلفن رستوران معین درباری : ۰۵۱۸۵۹۸۸۹۸ و ۰۵۱۸۵۹۸۹۸۵

رستوران معلق مشهد

اگر می‌خواهید یک شب هیجان‌انگیز به همراه غذاهای خوشمزه و لذیذ را تجربه کنید، رستوران معلق مشهد را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران برای کسانی که از ارتفاع نمی‌ترسند یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. البته غذاهای این رستوران برای کسانی که زخم معده ندارند، بسیار مناسب است. فست‌فودهای این رستوران را در هیچ جای دیگر از مشهد تجربه نخواهید کرد.

این رستوران دارای 9 خدمه است و ظرفیت پذیرایی از 32 مهمان دارد. این رستوران معلق به صورت عمودی بالا و پایین می‌رود و هنگام خوردن غذا، هیجان خاصی را احساس خواهید کرد. یکی از ویژگی‌های خوب این رستوران، وجود موسیقی زنده است؛ بنابراین شما می‌توانید غذاهای خود را به همراه یک موسیقی دلنشین سرو کنید.

اگر در بین رستوران های مشهد رستوران معلق را انتخاب کردید، مسئول رستوران شما را بیمه خواهد کرد؛ بنابراین دیگر نگرانی بابت ارتفاع این رستوران نخواهید داشت.

آدرس رستوران معلق مشهد : مشهد، کیلومتر ۱۰ جاده شاندیز-مشهد، دهکده شاندیز

رستوران معلق مشهد

رستوران ارم شاندیز

از دیگر رستوران‌های معروف شهر مشهد می‌توان به رستوران ارم شاندیز اشاره کرد. این رستوران مشهور از سه بخش شامل رستوران فضای باز، رستوران سنتی و سالن VIP تشکیل شده است. محیط آرام، زیبا و دلنشین این رستوران، لحظات خاطره‌انگیزی را برای شما رقم خواهد زد. سرویس‌دهی این رستوران بسیار عالی است و از خوردن غذا در آن لذت خواهید برد.

یکی از ویژگی‌های برجسته این رستوران، وجود کارخانه تولید لبنیات در آن است؛ بنابراین تمامی محصولات این رستوران توسط همین کارخانه تولید می‌شود. منوی رستوران ارم شاندیز شامل انواع کباب‌ها مانند کباب برگ، جوجه کباب، چلو گوشت، چلو ماهیچه، کباب شیشلیک و … است.

  • آدرس رستوران ارم شاندیز : مشهد ،شاندیز ،نرسیده به میدان دوم ،رستوران ارم شاندیز
  • شماره تلفن رستوران ارم شاندیز : ۰۵۱۳۴۲۸۴۰۰۰ ، ۰۵۱۳۴۲۸۲۰۲۰

رستوران باغ زیتون

یکی از لاکچری‌ترین رستوران‌ های مشهد رستوران باغ زیتون و یا همان سجاد است. در این رستوران معروف مشهد، علاوه بر طبخ غذاهای ایرانی، غذاهای ایتالیایی نیز سرو می‌شود. اگرچه قیمت غذاهای این رستوران در مقایسه با سایر رستوران‌ها کمی بالاتر است، اما کیفیت عالی غذاها در کنار محیط مناسب رستوران ارزش خوردن یک بار غذا را دارد.

  • آدرس رستوران باغ زیتون ۲ مشهد : مشهد، سجاد، بهار ۱۰، خیابان ۱۰/۳
  • تلفن: ۰۵۱۳۷۶۲۱۳۸۲

 

رستوران باغ زیتون

رستوران شایان شاندیز

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به خوردن شیشلیک علاقه دارید، در سفر به مشهد حتما شیشلیک‌های رستوران شایان شاندیز را امتحان کنید. این رستوران جزو یکی از معروف‌ترین رستوران‌های شاندیز است که به شیشلیک‌هایش معروف است. اما توجه به این نکته ضروری است که هنگام رفتن به این رستوران پول زیادی به همراه داشته باشید. چرا که قیمت غذاهای این رستوران کمی بالا است.

  • آدرس رستوران شایان شاندیز مشهد : مشهد، نرسیده به شاندیز، قبل از میدان پدیده
  • تلفن: ۰۵۱۳۴۲۸۲۷۰۸

مطالعه کنید: لیستی از بهترین جاهای دیدنی مشهد

رستوران بام کوهسر

اگر به دنبال یک رستوران زیبا به همراه غذاهای بی‌نظیر می‌گردید، رستوران بام کوهسر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران در لیست بهترین رستوران های مشهد قرار دارد و با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی مانند ایتالیایی توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. رستوران بام کوهسر جزو معدود رستوران‌هایی است که محیطی بسیار زیبا و خیره‌کننده دارد. به طوری که تمام شهر مشهد زیر پای شما است.

شما می‌توانید با دیدن منظره زیبای بام مشهد، از خوردن غذای خود لذت ببرید.

  • آدرس رستوران بام کوهسر : مشهد ،انتهای بلوار هاشمیه، مجتمع کوهسر ،رستوران بام کوهسر
  • شماره تماس : ۰۵۱۳۸۸۴۰۱۵۱

رستوران تشریفات مشهد

در منطقه ییلاقی طرقبه رستوران‌های بسیار زیادی قرار دارد. اما رستوران تشریفات با فضای زیبا و رویایی خود به همراه غذاهای باکیفیت نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. این رستوران دارای 14 آلاچیق با معماری خاص و منحصر به فرد است. پرسنل این رستوران مهمانان خود را با تشریفات خاصی به خوردن غذا دعوت می‌کنند.

  • آدرس رستوران تشریفات : مشهد ،طرقبه ،۵۰۰ متر مانده به جاغرق ،سمت چپ ،مجموعه پذیرایی تشریفات
    شماره تلفن رستوران تشریفات : ۰۵۱۳۴۲۵۳۸۳۲ و ۰۵۱۳۴۲۵۳۵۴۱

رستوران تشریفات مشهد

کترینگ رزا (محمد ریخته گرزاده و پسران)

قدیمی‌های مشهد، قدیمی‌ترین آشپز مشهد به نام محمد ریخته گرزاده را به خوبی می‌شناسند. این آشپز قدیمی شهر مشهد تصمیم گرفته است تا یک کترینگ مدرن و باکیفیتی را تاسیس کند. اگر شما هم به دنبال یک غذای باکیفیت می‌گردید، کترینگ رزا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. غذاهای فوق‌العاده لذیذ در کنار یک محیط جذاب و تمیز شما را مشتری دائمی خود خواهد کرد.

منوی غذای این رستوران شامل خورش فسنجان، چلو کباب کوبیده، چلو جوجه کباب، ماهی کباب، خورش قیمه، چلو ماهیچه، استانبولی، چلو مرغ و … است.

  • آدرس: ملک آباد، فرهاد ۲۴
  • شماره تماس: 05137642828 – 05137642929

رستوران سدروس

یکی از بهترین رستوران های مشهد رستوران سدروس است. این رستوران با دارا بودن 4 شعبه در شهر مشهد، جزو رستوران‌های زنجیره‌ای به شمار می‌رود. طعم لذیذ غذاهای این رستوران به همراه پذیرایی منحصر به فرد خاطره‌ای ماندگار را برای شما به ارمغان می‌آورد.

  • آدرس رستوران سدروس شعبه ۱ : مشهد ،بلوار سازمان آب ،شهید صادقی ۱۳ ،رستوران سدروس
  • شماره تلفن رستوران سدروس شعبه ۱ : ۰۵۱۳۷۲۳۳۰۶۰
  • آدرس رستوران سدروس شعبه ۲ : مشهد ،بلوار ۱۷ شهریور شمالی ،نبش ۱۷ شهریور شمالی ۱۲ ،رستوران سدروس
  • شماره تلفن رستوران سدروس شعبه ۲ : ۰۵۱۳۳۶۹۷۲۰۰
  • آدرس رستوران سدروس شعبه ۳ : مشهد ،خیابان رضاشهر ،خیابان دعبل خزاعی ،دعبل خزاعی ۱۲ ،رستوران سدروس
  • شماره تلفن رستوران سدروس شعبه ۳ : ۰۵۱۳۸۶۷۲۰۲۰
  • آدرس رستوران سدروس شعبه ۴ : مشهد ،جاده شاندیز ،نبش ویرانی ۳ ،رستوران سدروس
    شماره تلفن رستوران سدروس شعبه ۴ : ۰۵۱۳۸۶۷۳۰۳۰

رستوران هتل درویشی

یکی از بزرگترین و مجلل‌ترین رستوران‌های مشهد رستوران هتل درویشی است. شما می‌توانید در این رستوران خوردن انواع غذاهای ایرانی، اروپایی، آمریکایی، آفریقایی و آسیایی را تجربه کنید. رستوران هتل درویشی دارای فضاهای متنوع مانند رستوران روف گاردن، رستوران مراکشی، رستوران برکه، رستوران آتریوم، رستوران فیروزه است.

اگرچه قیمت غذاهای این رستوران در مقایسه با سایر رستوران‌ها کمی بالاتر است، اما کیفیت غذاهای طبخ شده در این رستوران را جایی دیگر تجربه نخواهید کرد.

آدرس رستوران هتل درویشی : مشهد، بلوار امام رضا، بین امام رضا ۲۸ و۲۶، رستوران های هتل درویشی
شماره تلفن رستوران هتل درویشی : ۰۵۱۳۸۰۸۰

بهترین رستوران های مشهد

رستوران نسیم لبنان

از آنجایی که شهر مشهد، جزو شهرهای مذهبی ایران به شمار می‌رود؛ بنابراین مسافران زیادی از کشورهای عربی دارد. همین موضوع باعث شده است تا تعداد رستوران‌های عربی این شهر بالا باشد. اما در بین این رستوران‌ها، رستوران نسیم لبنان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر به خوردن غذاهای پرطرفدار عربی علاقه دارید، می‌توانید خوشمزه‌ترین آنها را در این رستوران پیدا کنید.

  • آدرس رستوران نسیم لبنان مشهد : مشهد، سه راه ادبیات، روبروی جهاد دانشگاهی
  • تلفن: ۰۵۱۳۸۴۸۴۰۱۰

رستوران الماس

اگر به دنبال یک رستوران خوب نزدیک حرم امام رضا (ع) هستید، رستوران الماس را به شما پیشنهاد می‌دهیم. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار عالی است و هر غذایی که بخواهید در منوی خود دارد.

  • آدرس رستوران الماس مشهد : مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۴ و ۶
  • تلفن: ۰۵۱۳۸۵۴۲۶۸۳

رستوران مهستان شاندیز

یکی از بهترین رستوران های مشهد رستوران معروف مهستان شاندیز است. یکی از ویژگی‌های مثبت این رستوران داشتن دو قسمت مجزا برای فصل تابستان و زمستان است؛ بنابراین شما می‌توانید هم در زمستان از داخل سالن و هم در تابستان از فضای روباز این رستوران استفاده کنید و از خوردن غذاهای آن نهایت لذت را ببرید.

در مجاورت این رستوران، مرکز خرید لوکس آرمیتاژ قرار دارد؛ بنابراین شما می‌توانید بعد از صرف غذا برای عزیزان خود سوغاتی بخرید. این رستوران به جهت قرارگیری در منطقه خوش آب و هوای شاندیز یک تجربه عالی را برای شما رقم خواهد زد.

منوی این رستوران شامل چلو شیشلیک، چلو ماهیچه مخصوص،چلو کباب لقمه، چلو کباب، بختیاری و … است.

  • تلفن: ۰۵۱۳۸۶۹۶۶۶۶

طالعه کنید: لیست رستوران های مشهد

رستوران دانگو

اگر به خوردن غذاهای فست فودی مانند پیتزا علاقه دارید، رستوران دانگو را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید در این رستوران انواع پیتزاهای ایتالیایی با قطرهای متفاوت را سرو کنید. سس‌های مخصوص این رستوران، طعم پیتزا را متفاوت می‌کند. این رستوران اگرچه بیشتر به صورت بیرون‌بر کار می‌کند، اما شما می‌توانید از فضای کوچک این رستوران برای خوردن پیتزای خود استفاده کنید.

منوی این رستوران شامل انواع پیتزاها مانند پیتزا کالیفرنیا، چیکن باربیکیو، پیتزا میلان و پیتزا سانفرانسیسکو اشاره کرد.

آدرس رستورانبلوار وکیل آباد، وکیل آباد 21، نبش سید رضی 3

بهترین رستوران های مشهد

سخن نهایی

در این مقاله از سپنجا در رابطه با بهترین رستوران های مشهد صحبت کردیم. این رستوران‌ها چه برای کسانی که ساکن مشهد هستند و یا به صورت مسافر به این شهر می‌آیند، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. اگر شما هم تجربه خوردن غذا در یکی از این رستوران‌ها را دارید، می‌توانید تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 1]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا