جاهای دیدنی تهران

پیست اسکی دربندسر کجاست؟

پیست اسکی دربندسر کجاست؟

در ادامه معرفی بهترین پیست های اسکی ایران، اینبار سپنجا تصمیم گرفته است تا به پیست اسکی دربندسر برود و این پیست زیبا و دیدنی را به شما معرفی نماید. به شما قول می دهیم که در این پیست می توانید یکی از بهترین تفریحات زمستانه را  که برف بازی و اسکی سواری در این پیست،تجربه کنید. پس تا انتهای این مقاله چون همیشه همراه ما باشید.

پیست اسکی دربندسر کجاست؟

دربندسر کجاست؟

دربندسر در واقع یکی از محلات شهر شمشک است که در بخش رودبار قصران، و شهرستان شمیرانات استان تهران قرار دارد. شمیرانات شمالی‌ترین شهرستان استان تهران بوده و در دامنه رشته‌کوه البرز قرار دارد. در شمال شمیرانات، استان‌های مازندران و البرز و در جنوب آن شهرستان تهران و فیروزکوه قرار گرفته اند.

برای لذت بردن از اسکی و برف بازی در دربندسر نگران جای اقامت نباشید. در سپنجا تنوع زیادی از اقامتگاه، هتل و سوئیت در اطراف دربندسر داریم که یکی از بهترین پیشتهادات ویلاهای شمشک می باشد که در فاصه ده تا بیست دقیقه ای پیست دربندسر می باشد. غیر از ویلاهای شمشک می توانید در تهران و کرج هم هر جایی را که دوست داشتید رزرو کنید.

چگونه به پیست اسکی دربند سر برویم؟

مسیر دسترسی به پیست اسکی دربندسر  از تهران و از جاده لواسان به فشم می باشد.

شما باید ازتهران و از طریق اتوبان شهید بابایی به سمت شمال شرقی تهران حرکت و مسیر جاده لشکرک را ادامه دهید تا به زربند برسید. از زربند به جاده حاجی‌آباد آنقدر بروید که از فشم، میگون، جیرود و درود هم بگذرید. از نزدیکی های شمشک تابلوهای راهنما به سمت دربندسر را می بینید و آنجاست که باید مسیرتان را تغییر دهید، تقریبا از آنجا ۴ کیلومتر طول می کشد تا به دربندسر برسید.

از جاده کرج-گچسر هم می‌توانید خودتان را به پیست اسکی دربندسر بروید اما این محور معمولا فقط در فصل تابستان قابل استفاده و دسترسی است و از این مسیر هم حدود یک ساعت طول می‌کشد تا به مقصد برسید.

این مطلب را هم بخوانید
بهترین مکان های تفریحی نزدیک تهران

آدرس پیست اسکی دربندسر: ۶۶کیلومتری شمال تهران و در شهرستان شمیرانات، منطقه لواسانات و رودبار قصران، شهر شمشک، محله دربندسر قرار دارد.

جاذبه‌های پیست دربندسر

اسکی، اسکی کوهنوردی، اسکی خارج از پیست، اسکرامبل، اسکی صحرایی، پیاده‌روی، کوهنوردی، صخره‌نوردی زمستانی، یخ نوردی، اسنوبرد، صخره‌نوردی،دوچرخه‌سواری در کوهستان همگی از تفریحات جذابی هستند که در پیست اسکی دربندسر می توانید انجام دهید.

هیچ می دانستید که می توانید از پیست دیزین تا دربندسر را اسکی کنید و سپس با ماشین برگردید! این پیشنهاد برای اسکی بازان حرفه ای می باشد که دوست دارند در یک مسیر طولانی و بدون توقف اسکی کنند.

آبشار یخی هامالون که در نزدیکی روستای دربندسر قرار دارد یک گزینه عالی و مکانی ایده آل برای یخ نوردی به شمار می رود که علاقمندان مخصوص به خودش را دارد.

در مقاله بهترین پیست های اسکی ایران شما را با اطلاعات کاملی از پیست های مختلف ایران آشنا می کنیم.

پیست دربندسر
پیست دربندسر

آیا پیست اسکی دربندسر فردا باز است؟

پیست اسکی دربندسر در چهار فصل سال باز است اما اگر به قصد استفاده از تفریحات زمستانی، اسکی و برف بازی می روید،بهترین زمان رفتن به پیست اسکی دربندسر از اواخر آذر ماه تا اواخر فروردین ماه است.

بهار و تابستان دربندسر هم جذابیت و زیبایی خاص خودش را دارد، که توصیه می کنیم آن را هم از دست ندهید. اسکی تابستانی نیز در تیرماه در «تلتنگه»، دره‌ای در که در شمال دربندسر قرار دارد جزء جاذبه های دربندسر در تابستان و بهار است.

در زمستانها و قبل از رفتن، جهت پشتیبانی و دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص باز یا بسته بودن پیست می توانید با شماره تلفن مجموعه تفریحی پیست اسکی دربندسر ۰۲۱۷۵۱۸۶۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

 ساعات کاری پیست‌ اسکی دربندسر از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۳:۰۰ بعد از ظهر و پیست شب، از ۳:۰۰ بعد از ظهر تا ۸:۰۰ شب می باشد.

بیشتر بخوانید: پیست اسکی پولاد کف سپیدان دومین پیست اسکی ایران

فاصله دربندسر تا تهران

دربندسر درست در شمال تهران قرار گرفته به همین دلیل از مرکز شهر تهران تا دربند سر تقریبا ۶۵ کیلومتر راه است.

قیمت اجاره خانه و اقامتگاه در دربندسر؟

در خود دربندسر هتل و اقامتگاهی وجود ندارد و بیشتر افرادی که به قصد ماندن می آیند در شمشک و دیزین مستقر می شوند.

از طریق سپنجا می توانید در ویلاهای شمشک مستقر شوید. کافیست که در صفحه اصلی سپنجا و در قسمت جستجو شمشک را تایپ کنید تا از تنوع اقامتگاه های موجود باخبر و خانه مورد علاقه خود را بصورت رایگان رزرو نمایید.

این مطلب را هم بخوانید
3 مورد از جذابترین جاذبه های دیدنی تهران

هتل جهانگردی شمشک که در حدود ۳.۷ کیلومتری پیست دربندسر است هم انتخاب خوبی می باشد و با ماشین حدود ۱۰ دقیقه طول می‌کشد تا به آنجا برسید. هتل های بارین و شمشک نیز در شمشک برای اقامت و رزرو وجود دارند.

بیشتر بخوانید:  پیست اسکی دیزین کجاست؟

پیست شب دربندسر

پیست دربندسر در شب

پیست شبانه دربندسر یکی از آن تفریحات جذاب شبانه و پاتوق اسکی بازهای جوان به شمار می رود. ساعات کاری پیست شب، از ۳:۰۰ بعد از ظهر تا ۸:۰۰ شب است.

فاصله شمشک تا دربندسر

از شمشک تا دربندسر، تقریبا ۴ کیلومتر مسیر است و حدود ده دقیقه ای زمان می برد تا از شمشک به دربندسر برسید.

قیمت بلیط پیست اسکی دربندسر

با حدود ۱۵۰ هزارتومان می توانید یک بلیط کامل گردشگری تهیه و از همه امکانات این مجموعه استفاده کنید. کرایه تجهیزات کامل اسکی هم جداگانه حساب می شود. قیمت تله کابین نیز ۴۵۰ هزار تومان می باشد.

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی ایران در زمستان را بشناسید.

کلام آخر

پیست اسکی دربند سر واقع در منطقه شمشک یکی از مهمترین پیست های ایران به شمار می رود و به دلیل نزدیکی به شهر تهران و آب و هوا برفی که دارد همواره مورد توجه علاقمندان به ورزش اسکی بوده است. ما هم در این مطلب از مجله ی گردشگری سپنجا سعی کردیم تا پیست محبوب اسکی دربندسر را به شما معرفی و اطلاعات کامل و جامعی در اختیار علاقمندان به این ورزش زمستانی هیجان انگیز قرار دهیم.

از صمیم قلب منتظر شنیدن نقطه نظرات و تجربیات شما از سفر به این پیست اسکی هستیم و خوشحال می شویم که آنها را با ما در میان بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا