لیست بهترین رستوران های شیراز + عکس، ویدئو و آدرس

رستوران سنتی شرزه شیراز

رستوران سنتی شرزه شیراز

رستوران سنتی شرزه شیراز رستورانی محبوب است که در نزدیکی مسجد وکیل قرار دارد. این رستوران یکی از قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین رستوران‌های شهر شیراز است.

در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی درباره این رستوران برای شما ارائه دهیم لطفا تا انتها همراه تیم سپنجا باشید.

رستوران سنتی شرزه درشیراز و در نزدیکی مجموعه ارگ کریم خان زند، مسجد و بازار وکیل و … قرار گرفته است.

برای رسیدن به رستوران سنتی شرزه شیراز میتونید با مترو به ایستگاه زندیه بیایید و با ۱۰ دقیقه پیاده روی به این رستوران برسید.

اگر قصد سفر به شیراز دارید می توانید اجاره سوئیت در شیراز را توسط سپنجا بصورت آنلاین انجام دهید.

سالاد بار

رستوران سنتی شرزه شیراز با موسیقی زنده و معماری سنتی

رستوران سنتی شرزه  که دارای معماری قدیمی می باشد. یکی از ویژگی‌های اصلی رستوران سنتی شرزه، موسیقی زنده بسیار خوبش هست. خش موسیقی لذت غذاخوردن رو دو چندان می کند. این فضای دلنشین باعث شده تا این رستوران محبوبیت بالایی در میان مردم شهر شیراز و گردشگران داشته باشد..

اگر به دنبال صرف غذا در رستورانی با موسیقی زنده هستید رستوران سنتی شرزه یکی از بهترین هاست. در رستوران سنتی شرزه موسیقی به سبک‌های قدیمی اجرا می‌شود که شما را به سال‌های دور می‌برد. حس نوستالژیکی که غذای شما را لذت‌بخش می‌کند.

رستوران سنتی شرزه داخل یک ساختمان قدیمی قرار دارد و از نظر افراد بومی نیز محبوب و تایید شده است.

برای اقامت در شیراز می‌توانید از سایت سپنجا کمک بگیرید.

این مطلب را هم بخوانید
رستوران صوفی شیراز ؛ معنای واقعی غذای با کیفیت
موسیقی سنتی

رستوران سنتی شرزه و غذاهای ایرانی و سنتی

رستوران سنتی شرزه انواع غذاهای ایرانی و با کیفیت خیلی خوبی را سرو می‌کند. کافی است تصمیم بگیرید ناهار یا شام خود را همراه با خانواده و در محیطی دلنشین میل کنید. رستوران شرزه انتخاب بسیار مناسبی است.

رستوران سنتی شرزه به دلیل نون داغ به همراه منوی متنوع؛ از سایر رستوران‌های هم نوع خودش متمایز شده است.

شما می توانید در بازار وکیل و بافت تاریخی شیراز گشتی بزنید و برای صرف ناهار خودتان را به رستوران سنتی شرزه دعوت کنید تجربه خوبی از این بازدید کسب خواهید کرد. برای اقامت در بومگردی سنتی در شیراز نزدیکی این رستوران هم می‌توانید از سپنجا کمک بگیرید.

شما در هر زمان که مسیرتان به این رستوران سنتی شرزه بیفتد جمیتی از مغازه داران و گردشکران را می‌بینید که برای خوردن غذاهای معروف و محلی شیراز چون کلم پلو و باقالی پلو با ماهیچه انتظار می‌کشند. 

کباب شرزه

موقعیت مکانی رستوران سنتی شرزه

قرار گرفتن مکان‌های تاریخی و دیدنی چون ارگ کریم خان، مسجد و بازار وکیل در کنار رستوران سنتی شرزه به محبوبیت این رستوران لوکس افزوده است.

سرو غذاهای معروف محلی شیراز همچون کلم پلو، باقالی پلو با ماهیچه و … گردشگران داخلی و خارجی و افراد زیادی را به سمت رستوران سنتی شرزه می‌کشاند.

البته بسیاری از توریست ها و مشتری‌های رستوران سنتی شرزه نقل می کنند که بهترین کباب کوبیده شیراز را در این رستوران سنتی نوش جان کرده اند .

همچنین تعریف‌های زیادی از ماهی، کباب لاری، سالاد شیرازی و کشک بادمجان رستوران سنتی شرزه به گوش می‌خورد.

این مطلب را هم بخوانید
5 رستوران برتر شیراز که گردشگران زیادی را جذب می‌کند!

آدرس رستوران سنتی شرزه:

شیراز خیابان زند/ خیابان مسجد وکیل

ساعت کار رستوران سنتی شرزه شیراز، ۱۲:۰۰ الی ۲۳:۰۰ است. این رستوران امکانات بسیاری برای راحتی مشتریان خود فراهم کرده که برخی از این امکانات عبارتند از؟

  • پارکینگ اختصاصی
  • سبک اشپزی عالی
  • انواع غذاهای سنتی و مدرن
  • کافه
  • رستوران
  • امکانات رزرواسیون
  • امکان رزرو
  • امکان رزرو آنلاین

لوکیشن رستوران سنتی شرزه شیراز

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعاتی در خصوص رستوران سنتی شرزه شیراز ارائه دهیم. به بررسی غذاها و محل قرارگیری این رستوران پرداختیم.

اگر تاکنون از غذاهای این رستوران سنتی در شیراز نوش جان کرده‌اید، لطفا نظرات خودرا با ما به اشتراک بگذارید.منتظر نظرات ارزظمند شما در کامنت همین مقاله هستیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا