دانستنی های سفر

اجاره سوئیت و اقامتگاه در ایران

vacation rentals in iran

تجربه ی یک اقامت فراموش نشدنی با میزبانی سپنجا, اقامتی راحت در بهترین مکانها متناسب با سلیقه و بودجه شما.

اگر به ایران سفر میکنید و میخواهید یک سفر بومگردی یا لوکس را در هر کدام از شهرهای زیبای ایران تجربه کنید، اقامتگاه سفر خود را به ما بسپارید.

سپنجا چیست؟

سپنجا یک وب سایت جهانی سرویس اجاره ی منزل است، و این امکان را به شما میدهد که بصورت آنلاین، منزل مبله اجاره کنید.همچنین، مفتخر است با عنوان اولین سایت دو زبانه رزرو آنلاین اقامتگاه، در راستای بهبود صنعت گردشگری ایران قدم برداشته، و خدمت کوچکی به گردشگران سراسر دنیا کرده است.

چندین سبک اقامتگاه در سپنجا وجود دارد، از جمله اقامتگاه های بومگردی، لوکس، ساحلی، روستایی، جنگلی، ییلاقی، درون شهری، کوهستانی، اقتصادی، و…

tech1

خدمات سپنجا

شما میتونید وارد سایت شوید، اقامتگاه ها را مقایسه کنید و با توجه به سلیقه و بودجه ی خودتون، اقامتگاه مورد نظر را از سپنجا رزرو کنید و هزینه ی آن را به صورت آنلاین پرداخت کنید. تا در سفر خود دچار مشکلات اقامتی و اتلاف وقت نشوید.

از خدمات دیگه ی سپنجا اینه که میتونید اگر خونه ای دارید که بلا استفاده مونده یا موقتاً در آن زندگی نمیکنید به مسافران و جهانگردان اجاره بدید و درآمد خوبی کسب کنید.

نیازی به حضور فیزیکی شما برای ثبت نام نیست، در هر جای ایران که هستید فقط کافیه به سایت سپنجا مراجعه کنید و در قسمت میزبان اطلاعات منزل مبله ی خود را وارد کنید.

این مطلب را هم بخوانید
تکنولوژی در سفر-کاربرد اپلیکیشن های گردشگری-سفر مجازی

مزایای سپنجا

  • اقامت راحت و ارزان
  • امکان رزرو و پرداخت آنلاین
  • پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • کسب درآمد آنلاین
  • تبلیغات گسترده ی جهانی
  • مسیریابی هوشمند
  • نمایش هوشمند نزدیکترین مکان های تاریخی، تفریحی، رستوران

 

*** سپنجا را به دوستان خود معرفی کنید و اعتبار بگیرید ***

“همه جا خانه ی توست، با سپنجا”

www.sepanja.com

14

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا