بهترین سوئیت آپارتمان های چابهار

بهترین سوئیت آپارتمان های چابهار

اینبار کوله بار سفر را به جنوبی ترین نقطه ایران، به چابهار می بندیم و برای اقامت در این سفر رویایی، بهترین سوئیت آپارتمان های چابهار را از طریق سایت سپنجا انتخاب و رزور می کنیم. شهری پر از جاذبه های شگفت انگیز تاریخی و طبیعی که می تواند سفری هیجان انگیز را برای شما رقم بزند!

بهترین سوئیت آپارتمان های چابهار

آشنایی با شهر زیبای چابهار

چابهار را، خود نامش به زیبایی توصیف می کند، یعنی چهار بهار، شهری که در تمام فصل های آن هوا بهاری و حتی در تابستان ها نیز تا حدودی معتدل است. چابهار مرکز شهرستان چابهار بوده و جنوبی ترین شهر سیستان و بلوچستان به شمار می رود. در این نقطه از کشور فاصله شما تا اقیانوس هند به کمترین میزان خود می رسد. بندر چابهار یک بندر مهم بازرگانی بوده و نزدیک ترین راه آبی به کشورهای محصور در خشکی مثل ازبکستان،‌ تاجیکستان، قزقیزستان، ترکمنستان،‌ افغانستان و قزاقستان است.

جدا از موقعیت بازرگانی این بندر،  جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی که در این شهر وجود دارد باعث شده که همه ساله در فصل های بهار تا زمستان مقصد گردشگران و مسافران زیادی باشد. به همین دلیل آشنایی با بهترین سوئیت آپارتمان های چابهار برای بسیاری از مسافران و گردشگران به این شهر زیبا، لازم و ضروری است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

بیشتر بخوانید: معرفی لیدر محلی چابهار

بهترین سوئیت آپارتمان های چابهار

این شهر رویایی، آنقدرجاذبه دیدنی و طبیعی دارد که می تواند به یکی از خاطره انگیزترین سفرهای شما تبدیل شود، از این رو چابهار در میان عاشقان سفر، همیشه گزینه ای محبوب و دوست داشتنی به شمار می رود و بازار اجاره و رزرو بهترین سوئیت آپارتمان های چابهار نیز داغ داغ است و در فصل هایی مثل بهار و عید نوروز کار پیدا کردن اقامتگاه کمی سخت می شود و قیمت ها نیز کمی بالاتر می رود.

برای اقامت در چابهار، سپنجا تمام تمهیدات لازم را در نظر گرفته است تا براحتی بتوانید با توجه به سلیقه و بودجه خود و همچنین شرایط سفر، تنوعی از خانه‌ها،اقامتگاه های بومگردی، سوییت‌ها و ویلاهای ساحلی را برای خود داشته باشید.

برای اقامت در چابهار کافیست که در صفحه اصلی سپنجا،پس از ورود کلمه چابهار در قسمت جستجو و وارد شدن به صفحه نتایج، فیلترهای مورد نظر خود را مشخص کرده و اقامتگاه مناسب خودتان را پس از بررسی مشخصات و مشاهده تصاویر آن، بصورت رایگان رزرو کنید. پر کردن فیلترها به شما کمک می کند که بر اساس، قیمت، گنجایش تعداد نفرات، امکانات و … انتخاب سریعتر و راحتتری داشته باشید.

برای رزرو و اجاره سوئیت در چابهار اینجا را کلیک کنید.

شما از طریق این صفحه می توانید به راحتی،اجاره سوئیت لوکس در چابهار، اجاره سوئیت ساحلی در چابهار، اجاره روزانه منزل در چابهار را داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بازدید از زیباترین جاذبه های گردشگری چابهار

اقامتگاه بوم گردی در چابهار

اگر دلتان می خواهد در یکی از خاص ترین اقامتگاه های چابهار چند روزی را زندگی کنید و با آداب و رسوم جذاب و محیط فرهنگی و رفتار پر مهر بومیان چابهار بیشتر آشنا شوید، حتما اقامتگاه های بومگردی چابهار را امتحان کنید. از غذاهای خوشمزه و محلی آنجا نوش جان کنید و برا ی سوغاتی هم می توانید انواع پارچه های رنگی بلوچی، سوزن دوزی، حصیر بافی، لباس های محلی دست ساز، جواهرات دست ساز و… را خریداری نمایید.

برای رزرو و اجاره اقامتگاه بومگردی در چابهار کلیک کنید.

چطوری بهترین سوئیت در چابهار را رزرو کنیم؟

یکی از بهترین سایت های اجاره و رزرو اقامتگاه در هر نقطه ای از ایران، سایت سپنجا می باشد که تمامی مراحل انتخاب اقامتگاه تا رزرو آن را براحتی و تنها با چند کلیک در اختیار شما قرار می دهد. در هر نقطه ای از ایران و چابهار می توانید از طریق سایت سپنجا و پس از بررسی تصاویر هر اقامتگاه، بهترین و مناسبترین آن را برای خود بصورت رایگان رزرو نمایید.

بهترین فصل سفر به چابهار

اگر دوست دارید در بهترین فصل چابهار سری به این شهر رویایی بزنید، آبان تا فروردین نهایت مطبوعی آب و هوا می باشد. هرچند این بندر به نسبت سایر بندرهای جنوبی ایران تابستان های بهتری دارد و دمای هوا در بالاترین حد خود بین ۳۰ تا ۳۴ درجه است، اما توصیه می کنیم اگر دلتان می خواهد کمتر اذیت بشوید، تابستان ها به چابهار نروید! و اگر دلتان می خواهد چابهار زیبا را یک دل سیر ببینید و از شلوغی مسافران اذیت نشوید، تابستان ها را انتخاب کنید!

گورستان جن تیس

مهم ترین جاذبه های گردشگری چابهار

در سفر به چابهار کلی جاذبه زیبای طبیعی و تاریخی در انتظار شماست تا هیجان را دو دستی تقدیم وجودتان کند! شاید به جرئت می توان گفت یکی از عجیب ترین جاهای گردشگری دنیا در چابهار و در روستایی باستانی به نام تیس است!

در این روستا، گورستانی ترسناک و هیجان انگیز شبیه فیلم های وحشت هالیوودی وجود دارد که به گورستان جن تیس معروف است! در این روستا از قدیم معروف بوده که اجنه ها در آن دفن شده اند! تصورش را بکنید که به گورستانی می روید که اجنه ها در آن دفن شده اند، و حالا باید برای شادی روح آنها فاتحه ای هم نثار کنید! خواندن فاتحه مزاح بود، اما اگر اهل آدرنالین و هیجان هستید حتما سری به این گورستان عجیب و غریب بزنید!

سایر جاهای دیدنی و گردشگری شهر چابهار عبارتند از:

  •  قلعه پیروز گت که قدمت آن به دوران اشکانیان و ساسانیان برمی‌گردد.
  • مسجد جامع تیس که قدمت آن به ۱۲۵۰ سال پیش برمی گردد.
  • روستای باستانی تیس که در زمان هخامنشیان بوجود آمد و بعد از هخامنشیان تبدیل به بندر شد.
  • مسجد جامع دزک از دوره صفویه که دیوار آن از خشت و گل و سقف آن از تنه درخت خرما،‌گز و کنار ساخته شده است.
  • موزه محلی چابهار که در یک طبقه آن اشیا تاریخی و قدیمی کشف شده از شهر چابهار و در طبقه دوم موزه مردم شناسی و اسناد و کتابهای تاریخی آن وجود دارد.

و اگر علاقمند به طبیعت و گردش در آن هستید سری به این جاها بزنید:

  • روستای دَرَک که کویر و دریا را با هم دارد.
    جنگل های حرا که در دل آب فرو رفته اند،و از جذاب ترین جاذبه های طبیعی ایران به شمار می روند.
    غارهای بان مسیتی در روستای تیس که در کل سه غار هستند که یکی از آن ها بصورت طبیعی بوجود آمده و دو تای دیگر دست کند بشر هستند.
    درخت مکرزن که قدمت آن بالای صد سال است و هنگامی که ساقه های این درخت به زمین نزدیکی می شود تبدیل به ریشه می گردد.
    محلی ها روی درخت انجیر معابد، این نام «مکرزن» را گذاشته اند و در نزدکی آن زیارتگاهی قرار دارد.
    کوه‌های مریخی که به دلیل شباهت زیادش به مریخ مثل آن می ماند که در مریخ قدم می زنید و در مسیر ۵۰ کیلومتری چابهار به روستای گواتر قرار دارد.
  • تالاب لیپار که یکی از ۴ تالاب صورتی در جهان به حساب می آید و پرندگان مختلفی مثل فلامینگو، تیهو، جیرفتی، عقاب دشتی، کشیم، چنگر در آن وجود دارند.
    کوه گِل فشان که از چشمه های این کوه به جای آب، گِل بیرون می آید و خاصیت درمانی دارد و می توانید در آنجا حمام گِل بگیرید. این کوه یکی از بزرگترین کوه های گل فشان در جهان است!تالاب لیپار چابهار
سخن پایانی

چابهار شهر رویایی و زیباییست که قدمتی باستانی دارد و دریا و طبیعت، دست در دست هم داده اند تا زیباترین شگفتی ها را در این خطه از ایران زیبایمان بیافرینند!

برای رفتن به چابهار تردید را کنار بگذارید و کوله بار سفر را با عشق ببندید که به شهری زیبا و پر هیجان قدم می گذارید. برای اقامت در آنجا هم، سپنجا در خدمت شماست تا بهترین سوئیت آپارتمان های چابهار را براحتی رزرو کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

منتظر شنیدن تجربیات سفر شما از چابهار زیبا، با عشق هستیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا