جاهای دیدنی تهران

۳ مورد از جذابترین جاذبه های دیدنی تهران

3 مورد از جذابترین جاذبه های دیدنی تهران

۳ مورد از جذابترین جاذبه های دیدنی تهران

سفر به استانی که در آن پایتخت ایران عزیز وجود دارد، شاید برای بسیاری از افراد همراه ما با تجربه های جدید باشد. در این استان زیبا، جاهای دیدنی تهران و تفریحی زیادی وجود دارد که اگر آن ها را از دست بدهید به احتمال زیاد بعدا به شدت پشمیان و ناراحت خواهید شد.

اگر آماده ی سفر به جاذبه های دیدنی تهران هستید، چرا قبل از بستن بار و بندیل خود، این مقاله را تا انتها نمی خوانید؟ در این مقاله سعی کرده ایم، بهترین جاهای دیدنی استان تهران، جاذبه های گردشگری و به یادماندنی این استان، مکان های تفریحی را به همراه یک مکان عالی برای اقامت در نزدیکی آن ها به شما معرفی کنیم.

به تمام کسانی که دوست دارند، یک سفر به یاد ماندنی و بی نظیر داشته باشند و یا اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهند، توصیه می کنیم که تا انتها با سامانه رزرو اقامتگاه سپنجا همراه باشند.

دماوند تهران، نماد زیبای ایران عزیز و محبوب در جهان

دماوند تهران اولین انتخاب در بین جاذبه های دیدنی تهران است. معمولا پرسیده می شود که دماوند تهران کجاست؟ جاهای دیدنی دماوند چه هستند؟ چگونه باید به شهر دماوند سفر کنیم؟

باغ فردوس

دماوند که یکی از شهرهای استان تهران است، دارای آب و هوای بی نظیری است و توصیه می شود که برای سفر تفریحی حتما در فصل های گرما یعنی بهار و تابستان به این شهر سفر کنیم!

نمایی از شهر دماوند از جاذبه های دیدنی تهران

از جمله معروف ترین جاذبه های گردشگری شهر دماوند، قله ی دماوند است که به عنوان یک نماد برای استان تهران و ایران عزیز در نظر گرفته می شود.

اگر نگران این هستید که چگونه باید در این شهر اقامت داشته باشید و یا چگونه باید بهترین مکان را برای اقامتتان در این شهر پیدا کنید، اصلا جای نگران نیست چرا که در ادامه راه حل قطعی و خوبی برای شما آماده کرده ایم.

یکی از شیوه های اقامت اجاره ویلا دماوند است! در واقع شما می توانید از بین ویلاهای لاکچری، ویلاهای استخردار و … این شهر بهترین ویلا را بر اساس نیاز خود پیدا و اجاره کنید. البته در نظر بگیرید که اقامتگاه های سنتی، اقامتگاه های بوم گردی و حتی سوئیت و هتل آپارتمان تمیز و شیک در این شهر وجود دارد.

در واقع حق انتخاب شما برای اقامت در این شهر گسترده است. شما به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید با کمک سامانه معتبر و محبوب اجاره سوئیت مبله سپنجا با پایین ترین هزینه، بهترین اقامتگاه را برای خود پیدا و رزرو کنید.

این مطلب را هم بخوانید
می خواهید به مرکز خرید مدرن الهیه بروید؟ اینجا را بخوانید + عکس و معرفی کامل

کوه دماوند یکی از جاهای دیدنی استان تهران

کردان تهران، از بهترین جاذبه های دیدنی تهران

همه ی ما دوست داریم که بعد از یک روز سخت کاری که مملو از خستگی هستیم، در یک مکان آرامش بخش، زیبا و دیدنی با دوستان یا اعضای خانواده ی خود جمع شویم و چند ساعتی را بدون استرس و نگرانی کار بگذرانیم!

اکثر تهرانی ها برای این کار شهر کردان را به عنوان یکی از جاذبه های دیدنی تهران انتخاب می کنند تا آخر هفته ی به یاد ماندنی با دوستان و فامیل های خود داشته باشند!

اقامت در سوئیت مبله در تهران

طبیعت روستای کردان یکی از جاهای دیدنی استان تهران

یکی از مزیت های کردان تهران، فضای طبیعی و بکر آن است که دست نخورده باقی مانده و برای کسانی که دوست دارند در طبیعت باشند، هم مکان جذابی به حساب می آید.

برج آزادی

جاهای دیدنی کردان تهران شامل رود کردان، برج مقبره و … است و اگر دوست دارید که تفریحات جذابی در این شهر داشته باشید، پرواز با پاراگلایدر، کوهنوردی و سر زدن به دهکده های تفریحی این شهر، گزینه های خوبی هستند.

برای اقامت در این شهر زیبا می توانید با اجاره ویلا در کردان، خود را آماده ی سفر کنید و چمدان را ببندید!

این شهر زیبا و دیدنی با توجه به این که دارای خانه های ویلایی شیک، لاکچری، مرتب و ارزان قیمت است، برای هرکسی که به دنبال تفریحات جذابی است، گزینه ی خوبی محسوب می شود. بر اساس بودجه ی تان می توانید از ۲۵۰ هزارتومان تا ۱ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان، اقدام به اجاره ویلا کردان کنید!

البته لازم نیست که حتما برای اقامت داشتن در این شهر، خود را مجبور کنید که ویلا یا باغ اجاره کنید! شما می توانید در کوه های اطراف این شهر، اقامتگاه کوهستانی را برای اقامت انتخااب کنید. از مزایای اقامتگاه کوهستانی در این شهر، می توان به چشم انداز زیبا و طبیعت بکر اشاره کرد.

در نظر داشته باشید که قیمت اجاره اقامتگاه کوهستانی در کردان، از ۲۹۵ هزارتومان تا یک میلیون تومان متغیر است. پس نگران هزینه های خود نباشید و بدانید که می توانید با کمک سامانه ی جامع رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا، بر اساس میزان بودجه ی خود، بهترین خانه را پیدا کنید.

اقامت در آپارتمان مبله در تهران

طبیعت سبز روستای کردان در استان تهران

لواسانات تهران، مقصد لاکچری و به یادماندنی در تهران

خیلی بعید است که در مورد لواسانات تهران نشنیده باشید و ندانید که مقصد افراد ثروتمند و یکی از جاذبه های دیدنی تهران است!

جاهای دیدنی لواسان و طبیعت زیبا و آرام آن، دلیل اصلی انتخاب این شهر توسط افراد ثروتمند است. هر کسی که به دنبال آرامش می گردد و خواهان یک مقصد باکلاس، لاکچری و بسیار شیک است، بدون شک در استان تهران، لواسان را انتخاب می کند.

لواسانات تهران یکی از مهمترین جاهای دیدنی استان تهران

جاذبه های گردشگری لواسان شامل موارد زیادی است که از جمله آن ها گردنه قوچک لواسان، رودخانه جاجرود و آبشار ناران را می توان نام برد.

این مطلب را هم بخوانید
آشنایی با بهترین جاهای تفریحی تهران

اگر تصمیم خود را برای سفر به لواسان برای آخر هفته یا چند روز آینده را گرفته اید، باید به شما بگوییم که کمی دست نگهدارید و برای مسئله ی اقامت خود ابتدا تصمیم بگیرید.

مسئله ی اقامت شما در شهری که به آن سفر می کنید، باعث می شود که شما در مورد آن سفر احساس خوب یا بدی داشته باشید. در واقع اگر شما با دقت مکان و محل اقامت خود و همسفرانتان را انتخاب کرده باشید، می توانید اطمینان حاصل کنید که سفری با تجربه های شیرین خواهید داشت!

اکثر افراد دوست دارند که با اجاره ویلا در لواسانات تهران، اقامت بی نظیری را تجربه کنند. در این زمینه پیدا کردن مکان و محلی که بتواند با اطمینان خاطر به شما کمک کند که بهترین اقامتگاه را به صورت مطمئن اجاره و رزرو کنید، احتمالا برای شما سخت به نظر می رسد.

یکی از معتبرترین سایتهای رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی ایران که در چند سال اخیر به مسافران زیادی کمک کرده است، سپنجا است. سایت سپنجا با در نظر گرفتن دغدغه های مالی مالی مسافران، محدودیت زمانی و خواسته های مشتریان، بهترین ویلاها و باغ های لواسان را برای شما در نظر گرفته است.

شما با کمک این سامانه می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین ویلا و باغ در کردان را بر اساس برنامه ی مالی خود برای سفر انتخاب کنید.

در نظر بگیرید که هزینه ی اجاره ویلا لاکچری، لوکس و استخردار در لواسان تهران از ۵۰۰ هزارتومان تا ۱ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان متغیر است. آیا آماده ی یک سفر بی نظیر به مرکز ایران هستید؟

اقامت در هتل آپارتمان در تهران

ویلاهای لواسان از بهترین جاذبه های دیدنی تهران

 

و در نهایت …

در این مطلب با ۳ مورد از بهترین جاذبه های دیدنی تهران که مناطقی فوق العاده برای اقامت و گذراندن اوقات فراغت هستند، آشنا شدید. حال وقت تصمیم گیری است. انتخاب شما کدام است؟ اگر تجربه سفر به تهران و بازدید از این جاذبه های دیدنی تهران را دارید، در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید! برای آشنایی با دیدنی های محبوب داخل خود شهر تهران هم مطلب ما در این زمینه را از دست ندهید:

 

 

درباره “۳ مورد از جذابترین جاذبه های دیدنی تهران” بیشتر بخوانید:

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا