دانستنی های سفر

راهنمای اجاره ویلا در سرولات و چابکسر

با شروع شدن فصل تابستان و یا ایام تعطیل در طول سال، اکثر مردم بار سفر را بسته و به سوی شمال ایران رهسپار می‌شوند و اقدام به اجاره ویلا در سرولات و چابکسر می‌کنند. این خطه سرسبز و دیدنی سرشار از جاذبه‌های طبیعی و بناهای تاریخی است که می‌تواند به مدت چند روز شما را سرگرم کند. همچنین انواع خوراکی‌ها و غذاهای سنتی در این ناحیه از ایران وجود دارد که تا به حال طعم آن را نچشیده‌اید حداقل یک بار باید آن را امتحان کنید.

یکی از مکان‌های دیدنی این خطه، روستای سرولات در نزدیکی چابکسر است. به دلیل طبیعت زیبا و رویایی این منطقه و همچنین وجود امکانات رفاهی برای گذراندن ایام تعطیل همراه با دوستان و خانواده، این روستا را به یکی از محبوب‌ترین و دیدنی‌ترین مناطق شمال ایران تبدیل کرده است. در ادامه با سپنجا همراه باشید تا جاذبه‌های طبیعی این منطقه را به شما معرفی کرده و روش اجاره ویلا در سرولات و چابکسر را به شما آموزش دهیم.

دیدنی های چابکسر

اجاره ویلا در روستای سرولات چابکسر

روستای باصفای سرولات در چابکسر دارای نقاط بسیار دیدنی است، این روستا در مرز دو استان سرسبز گیلان و مازندران واقع شده است و در فاصله ۲۲ کیلومتری رامسر قرار گرفته است.

این روستا فاصله چندانی با چابکسر ندارد و از نقاط دیدنی آن محسوب می‌شود. غذاهای محلی این منطقه بسیار معروف است و جاذبه‌های طبیعی بسیار رویایی دارد که هوش از سر بازدید کنندگان می‌پراند. در ادامه با سپنجا همراه باشید تا به بررسی هر چه بیشتر مناطق تفریحی روستای سرولات بپردازیم.

روستای سرولات چابکسر

رستوران معروف خاور خانم

یکی از مکان‌های خوشمزه و دیدنی در روستای سرولات چابکسر، رستوران بسیار معروف خاور خانم است که غذاهای سنتی و متنوعی دارد که می‌تواند سلیقه هر فردی را به خود جذب کند.

شما با سفر به سرولات می‌توانید از این رستوران بسیار معروف دیدن کرده و خود را مهمان یکی از غذاهای محلی این رستوران کنید. به طور کلی این خطه از شمال ایران دارای رستوران‌های سنتی بسیار متنوعی است که خوراکی‌های گیلانی را سرو کرده و به گردشگران ارائه می‌دهند.

رستوران معروف خاور خانم

قلعه بندبن

اجاره ویلا در چابکسر یکی از روستاهایی که در نزدیکی سرولات چابکسر است، روستای قلعه بندبن است که دارای بنای تاریخی به نام قلعه بندبن است. این قلعه دارای قدمتی چند صدساله است و میزبان بسیاری از مسافران از نقاط مختلف ایران است.

این قلعه به منظور دفاع از رستا در برابر یورش دزدان دریایی ساخته شده است و به نظر می‌رسد کاربردی نظامی داشته است. در صورتی که به سرولات سفر کردید، از بازدید از روستای بندبن و قلعه باستانی و دیدنی آن غافل نشوید.

قلعه بندبن

چشمه دمکش

اجاره ویلا در چابکسر یکی دیگر از جاذبه‌های طبیعی در چابکسر چشمه طبیعی دمکش است که به دلیل نداشتن املاح، یکی از ۱۲ چشمه فاقد املاح خاورمیانه محسوب می‌شود. به دلیل این که آب این چشمه دارای خواص بسیار زیادی است، مسافران و گردشگران بی‌شماری به این منطقه سفر کرده و از آب گوارای این چشمه می‌نوشند.

با این حال ویژگی که این چشمه را خاص و منحصربه‌فرد می‌کند، فاقد مواد معدنی بودن نیست بلکه جربان متناوب آب این چشمه است. در بعضی از ساعات روز این چشمه بدون هیج دلیلی از جوشیدن می‌افتد و بعد از چند ساعت دوباره آب از این چشمه شروع به جوشیدن می‌کند.

این مطلب را هم بخوانید
6 ویژگی یک آژانس گردشگری موفق که باید بدانید!

این ویژگی جذاب یکی از اتفاقات نادر و رازآلود است که باعث شده شیخ بهایی نیز به این منطقه سفر کند تا معمای این چشمه را حل کند. تمام ویژگی‌های خاص این چشمه سبب شده است که تیم سپنجا بازدید از این چشمه دیدنی را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کند.

چشمه دمکش

روستای لیمه سرا

یکی دیگر از روستاهای دیدنی در نزدیکی روستای سرولات، روستای لیمه سرا است که روستایی کوچک اما بسیار باصفا می‌باشد. به دلیل دره‌های زیبا و سرسبز و همچنین درختان پرتقال که در هر نقطه از این روستا دیده می‌شود، این روستا یکی از روستای دیدنی در مرز استان مازندران و گیلان است.

این روستا علاوه بر منظره زیبایی که دارد، رستوران‌های سنتی مختلفی را نیز دارا می‌باشد که غذاهای لذیذ گیلانی را طبخ می‌کنند. با سفر خود به این خطه، خود را از این خوراکی‌های خوشمزه و لذیذ دریغ نکنید.

روستای لیمه سرا

روستای قاسم آباد

با اجاره ویلا در چابکسر یکی دیگر از روستاهای سرسبز و رویایی در نزدیکی سرولات، روستای قاسم آباد است که هرگز نباید سفر به این نقطه را از دست داد. این روستا به دلیل پوشش سنتی ساکنینش به یکی از روستاهای معروف در خطه شمال تبدیل شده است و پوشش بومیان آن به عنوان برترین پوشش در یکی از جشنواره‌های بین‌المللی مد و لباس انتخاب شده است.

این روستا در کیلومتر ۲۵ جاده رودسر به چابکسر واقع شده است و فاصله چندانی با آن ندارد.

روستای قاسم آباد

طبیعت روستای سرولات

با این که روستاهای باصفا و جذاب بسیار زیادی در شمال ایران وجود دارند اما سرولات به دلیل قرارگیری در کمترین فاصله ماین کوه و دریا از روستاهای خاص و منحصربه فرد محسوب می‌شود.

این روستای خوش آب و هوا در انبوهی از باغ‌های همیشه سبز و باصفای پرتقال واقع شده است و با ارائه بهترین غذاهای سنتی گیلانی می‌تواند اوقات خوشی را برای شما به وجود بیاورد.

نحوه اجاره ویلا مبله در وب سایت سپنجا

اجاره ویلا در سرولات در صورتی که قصد سفر به شمال ایران را دارید و می‌خواهید از روستای سرولات در نزدیکی چابکسر دیدن کنید، نیاز است که اقامتگاه خود را از قبل رزرو کرده و سفری دقیق و با برنامه‌ریزی را تجربه کنید. برای انجام این کار تنها کافیست که از وب سایت سپنجا کمک گرفته و اقدام به اجاره ویلا در سرولات و چابکسر کنید.

ابتدا در وب سایت سپنجا ثبت نام کرده و اطلاعات خود را وارد کنید، این اطلاعات شامل شماره تلفن همراه نیز می‌باشد. سپس بعد از این که در وب سایت ثبت نام کردید، می‌توانید مقصد خود را در باکس جستجو که در سمت راست و بالای صفحه است، وارد کرده و تمام ویلاهای مبله و سوئیت‌های در دسترس در این مقصد را مشاهده کنید.

در این قسمت قابلیتی به نام فیلتر کردن وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد تا ویلاهای مبله را براساس بودجه خود تنظیم کنید و همچنین با وارد کردن تعداد اتاق خواب و تعداد تخت خواب، اقامت راحتتری را داشته باشید. همچنین هر ویلا دارای مشخصاتی است که تصمیم به اجاره آن را برای شما آسان‌تر خواهد کرد و رضایت شما از اقامت خود نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

این مطلب را هم بخوانید
بهترین شهر ترکیه برای زندگی

تیم سپنجا همواره در تلاش است که با ارائه بهترین ویلاهای مبله و سوئیت در هر نقطه از ایران، لحظاتی خاطره‌انگیز و شیرینی را برای شما به وجود بیاورد. همچنین توجه به بهداشت اقامتگاه‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز از جمله مواردی است که تیم حرفه‌ای سپنجا به انجام آن پایبند است.

شرایط لغو رزرو ویلا در سپنجا

چنانچه قبل از سفر برای شما مشکلی پیش آمده و یا از سفر کردن منصرف می‌شوید و قصد کنسل کردن و یا لغو رزرو ویلا مبله خود را دارید، نگران نباشید. گروه سپنجا برای راحتی و آسودگی خاطر شما شرایطی را در نظر گرفته است تا بتوانید به راحتی رزرو خود را لغو کنید. برای آشنایی بیشتر شما با این فرآیند، در ادامه به آن می‌پردازیم.اجاره ویلا در چابکسر

  • لازم است برای لغو رزرو ویلا مبله در هر نقطه از ایران از ۵ روز قبل از تاریخ رزرو شده، درخواست لغو رزرو خود را اعلام کرده تا مبلغ پرداختی به صورت کامل به شما برگشت داده شود.
  • اگر اقدام به لغو رزرو ویلا مبله شما دیرتر از بازه زمانی ۵ روزه باشد، مبلغ برگشتی به شما با کسر هزینه شب اول اقامت به علاوه ۵۰ درصد از هزینه ی شب‌های دیگر خواهد بود.
  • در صورتی که تصمیم به کاهش تعداد شب‌های اقامت خود در روستای پلور دماوند را دارید، با اعلام درخواست خود می‌توان، هزینه ۵۰ درصد از شب‌های باقیمانده را دریافت کنید.

قوانین و مقررات محل اقامت

شرایط و قوانین اجاره سوئیت در وبسایت سپنجا، موارد زیر می‌باشند که انتظار داریم شما عزیزان در سفر و اقامت خود رعایت کنید:

  • قبل از هر چیز باید به این نکته اشاره کنیم که اقامتگاه های مشترک، فقط به زوج‌های متأهل اجاره داده می‌شوند.
  • جهت اجاره ویلا در سرولات و چابکسر یا در هر نقطه‌ی دیگر از کشورمان، حتماً باید شناسنامه یا کارت ملی به همراه داشته باشید.
  • همراه آوردن حیوانات خانگی به داخل ویلا ممنوع است.

و در آخر لازم به یادآوری است که رعایت حقوق ساکنین دیگر در مجاورت ویلای شما، از مهم‌ترین وظایف‌تان می‌باشد. حفظ پاکیزگی محیط و عدم ایجاد آلودگی‌های صوتی از جمله مهم‌ترین حقوق ساکنین‌ است‌ که باید رعایت شود.

کلام آخر…

یکی از بهترین نقاطی که می‌توان در ایام تعطیل اوقات خوشی را در آن گذراند، خطه سرسبز شمال ایران است که نه تنها در فصل بهار و تابستان بسیار دیدنی و زیباست، در فصل زمستان و پاییز نیز زیبایی‌های شگفت‌انگیز خود را دارد. به همین دلیل سفر به شمال ایران در هر فصل و زمانی به شما توصیه می‌شود.

یکی از مناطق بسیار زیبا و رویایی روستای سرولات در نزدیکی چابکسر است که به دلیل جاذبه‌های خاص و حیرت‌انگیز خود، مقصد محبوب بسیاری از مسافران شده است. برای سفر به این منطقه نیاز است که اقدام به اجاره ویلا در سرولات و چابکسر کنید که وب سایت سپنجا می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا