تکنولوژی گردشگریپزشکی و سلامت در سفر

هیجان انگیزترین تفریح در دوران قرنطینه خانگی کرونا

تفریح در دوران کرونا بخصوص در این روزها لازم است که همه در کنار هم بمانیم و یک صدا باشیم. یکی از اساسی ترین دغدغه‌های افرادی است که باید در خانه بمانند.  اما در این زمان چه کارهایی می توان انجام داد؟ آیا قرنطینه خانگی به تنهایی کافی است؟ آیا آماده یک سفر و گردشگری آنلاین هستید؟ با سامانه رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا همراه باشید.

گردش آنلاین برای تفریح در دوران کرونا

شما می توانید با پیوستن به پویش به سفر نرویم و گردشگری آنلاین در خانه به یک تور مجازی جذاب به سراسر دنیا بروید! می پرسید که چطور چنین چیزی امکان پذیر است؟ گردشگری آنلاین و تور مجازی این امکان را برای شما فراهم کرده است.

دیدنی ترین و بهترین مکان های گردشگری در سراسر دنیا، قابلیت بازدید آنلاین و یا سه بعدی دارند که می توانید با استفاده از یک دستگاه واقعیت افزوده و یا همان VR این کار را انجام دهید.

اقامت در آپارتمان مبله در تهران

البته اگر شما یک دستگاه واقعیت مجازی ندارید، زیاد نگران نباشید، بدون این وسیله هم می توانید به تور مجازی بروید. در ادامه می خواهیم بهترین مکان های گردشگری که این قابلیت را دارند به همراه لینک به شما معرفی کنیم.

آیا دوست دارید که یک موزه گرد حرفه ای شوید؟

از جمله مکان هایی که در این زمان می توانید به آن سفر کنید، موزه است! موزه گردی و بازدید از بیش از ۵۰۰ موزه برتر جهان، می تواند گزینه ی جذاب باشد که می تواند وقت شما را تا حدودی پر کند. بخش فرهنگ و هنر گوگل در این زمینه پیشتازی کرده است و در لینک زیر بیش از ۵۰۰ موزه جهان را برای بازدید آنلاین آماده کرده است:

موزه آنلاین جهان

اگر شما هم نمی دانید که از بین این همه موزه از کدام شروع کنید، گزینه های زیر به نظر مناسب می آیند:

موزه بریتانیا در لندن  British Museum

این موزه که یکی از غنی ترین و عظیم ترین موزه های موجود در سراسر جهان است، بیش از ۷ میلیون گنجینه در آن وجود دارد که تماشای آن شما را هم به وجد خواهد آورد. در این موزه می توانید آثار باستانی، کتاب های قدیمی و دست نوشته هایی را مشاهده کنید که نظیر آن در کمتر جایی در دنیا وجود دارید.

معرفی تورهای گردشگری آنلاین
گردشگری آنلاین موزه بریتانیا

بازدید از این موزه در واقعیت هم رایگان است و لازم نیست که برای آن پولی بپردازید، اما در نظر داشته باشید که در این ایام که مسافرت رفتن کار نادرستی است، به صورت آنلاین از این موضوع بازدید کنید. اگر شما هم آماده بازدید از این موزه هستید، به لینک زیر بروید:

این مطلب را هم بخوانید
دوران پس از کرونا یا عصر جدید معمول ؟ وارد شدن در دوران جدیدی از زندگی اجتماعی

موزه بریتانیا در لندن

موزه  Rijks museum در آمستردام

موزه ملی آمستردام که به موزه امپراتوری و موزه رایکس هم معروف است، بزرگترین موزه هلند است که می توانید به آن سر بزنید و یک بازدید عالی و خاطره انگیز از اشیای قدیمی و باستانی داشته باشید.

این موزه در میدان موزه در شهر آمستردام هلند قرار دارد و از سال ۱۸۰۰ میلادی تا کنون دایر بوده است.

اقامت در ویلا در شیراز

جالب است بدانید که ساختمان اصلی موزه از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۳ در حال بازسازی بوده است.

معرفی تورهای گردشگری آنلاین
تور آنلاین موزه آمستردام

این موزه در سال ۲۰۱۳ پس از ۱۰ سال بازسازی و نوسازی در نهایت توسط ملکه هلند افتتاح شد و استفاده از آن برای عموم آزاد گردید. اگر شما هم علاقه دارید که به این موضوع سری بزنید و کمی در بین اشیای باستانی بگردید، می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

موزه آمستردام

بعد از بازدید آنلاین می توانید نظر خود را در مورد این موزه و دیگر مکان هایی که به صورت آنلاین امکان بازدید از آن ها فراهم شده است را با ما و دیگر افرادی که دنبال چنین چیزی هستند،ارائه کنید. این کار به افرادی که هنوز اقدام به بازدید نکرده اند، کمک می کند که بهترین مکان ها را برای شروع انتخاب کنند و شما در این انتخاب صحیح، شریک خواهید بود.

علائم ویروس کرونا چیست

موزه هنر مدرن در نیویورک (موزه موما) | لذت تفریح در دوران کرونا

موزه هنر مدران یا نوگرا نیویورک یکی از مهم ترین موزه های هنرهای مدرن در سراسر جهان است که اگر کمی به هنر علاقه داشته باشید، بازدید از آن برای شما جذاب باشد. این موزه در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا قرار دارد و در حدود ۱۰۰ سال قدمت دارد. افراد مشهور زیادی در ساخت و تاسیس این موزه نقش داشته اند. اگر می خواهید در بین آثار هنری غرق شوید، به لینک زیر مراجعه کنید و موزه موما را به صورت آنلاین بازدید کنید:

موزه موما

معرفی تورهای آنلاین
موزه هنر نیویورک

همچنین می توانید موزه های زیر را هم به صورت آنلاین بازدید کنید:

طبیعت گردی و گردشگری آنلاین را چقدر تجربه کرده اید؟

شاید شما هم مانند من خیلی علاقه نداشته باشید که از بین مکان های تاریخی و قدیمی مکان های خود را برای تور مجازی انتخاب کنید. شما می توانید با مراجعه به لینک هایی که در ادامه آن ها را به شما معرفی می کنیم، به صورت آنلاین در بین معروف ترین مکان های طبیعی جهان، گردش داشته باشید.

این مطلب را هم بخوانید
چگونه در سفر بدون دسترسی به برق، گوشی موبایل خود را شارژ کنیم؟

اقامت درسوئیت مبله در اصفهان

اگر از دستگاه واقعیت مجازی استفاده کنید، به احتمال زیاد احساس شما در این لحظات واقعی تر خواهد بود. آیا آماده گردشگری آنلاین در معروف ترین مکان های طبیعی جهان هستید؟ از جمله معروف ترین مکان های جهان که می توانید به صورت آنلاین در آن ها گشت و گذار کنید، موارد زیر هستند:

قله اورست را فتح کنید | تفریح در دوران کرونا

کوه اورست با نام نپالی ساگارماتا به معنی سراسر آسمان، مورد توجه بسیاری از کوهنوردان و صخره نوردان سراسر جهان است و ارتفاع ۸ هزار و ۴۸۴ متری دارد! در رشته کوه های هیمالیا می توانید این معجزه طبیعت را مشاهده کنید، اما الان که مجبور هستید در قرنطینه خانگی بمانید، چه کاری می توانید انجام دهید؟

تفریح در دوران کرونا
گردشگری آنلاین کوه اورست

شاید شما هم آرزو داشته اید که قله اورست را فتح کنید و یا آن را از نزدیک ببینید. تبریک می گویم هم اکنون هدف شما محقق شده است، فقط کافی است که به لینک زیر سر بزنید و این قله زیبا و بلند را فتح کنید:

https://urlzs.com/uzexy

از جمله مکان های دیگری که به صورت آنلاین می توانید به آن ها سفر کنید و یک طبیعت گردی داشته باشید، عبارت اند از:

تور مجازی به خاص ترین مکان های جهان

آیا تا بحال کاخ سفید آمریکا را دیده اید؟ به تاج محل هند سفر کرده اید؟ قصر باشکوه ورسای فرانسه را از نزدیک مشاهده کرده اید؟ عظمت کولوسیوم رم، محل جنگ گلادیاتورها را با تمام وجود خود درک کرده اید؟ اگر جواب شما به این سوالات نه است، ناراحت نباشید! در ادامه می توانید به صورت آنلاین و مجازی به همه ی این مکان ها سر بزنید و یک سفر آنلاین خاطره انگیز برای خود رقم بزنید:

کلام اخر

شما هم اگر مکان های گردشگری دیگری می شناسید که می توان به صورت آنلاین از آن بازدید کرد، می توانید در بخش نظرات با تیم سپنجا و دیگر افراد به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید سوالات، نظرات و تجربیات خود را در این زمینه از ما و دیگر افرادی که این مقاله مطالعه می کنند به اشتراک بگذارید.

اجاره سوئیت و ویلا

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 3 میانگین: 5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا