پزشکی و سلامت در سفر

در ایام قرنطینه خانگی کرونا چه کار کنیم؟👨‍👩‍👦‍👦

در ایام قرنطینه خانگی کرونا چه کار کنیم؟👨‍👩‍👦‍👦

در ایام قرنطینه خانگی کرونا چه کار کنیم؟👨‍👩‍👦‍👦

یکی از چالش‌ هایی که این روزها با آن دست و پنجه نرم می‌ کنیم و باید برای حل آن چاره‌ای داشته باشیم، ویروس کرونا است! ویروسی که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده و ما را خانه نشین کرده است، اما در خانه چه کنیم که حوصله مان سر نرود و بتوانیم از وقتمان بهترین استفاده را داشته باشیم؟

چه روش‌ هایی وجود دارد که در روزهای قرنطینه خانگی کرونا باعث می شود، بیشتر خوش بگذرانیم و برای مدتی هم که شده این نگرانی و استرس را راجع به کرونا دور بریزیم!

امروز در سایت اجاره سوئیت و ویلا سپنجا به شما می‌خواهیم، راهکارهایی را معرفی کنیم که با استفاده از آن‌ها بتوانید از ایام قرنطینه خانگی خود بهترین استفاده را ببرید. با ما همراه باشید.

راهکارهایی برای استفاده از زمان در ایام قرنطینه خانگی کرونا

بهترین کارهایی که در زمان قرنطیمه خانگی کرونا می‌توانید، انجام دهید تا وقت شما تلف نشود و استفاده مفیدی هم از زمان داشته باشید، موارد زیر هستند:

کتاب مطالعه کنید!

اولین کاری که می توانید، انجام دهید این است که به کتابخانه خود بروید و کتاب های مفیدی که قبلا آن ها را نخوانده اید را بخوانید و یا حتی کتاب های قدیمی که خیلی وقت است، آن ها را نخوانده اید، دوباره مطالعه کنید. این کار می تواند باعث افزایش علم شما بشود! البته اگر کتاب داستان هم بخوانید، می تواند شما را سرگرم کند و گذر زمان را سریع تر کند، اما اگر کتابی داخل کتابخانه شما نبود و یا علاقه مند به مطالعه کتابی نبودید، باید چکار کنید؟

پیشنهادهای سپنجا برای مطالعه

برای شما چند کتاب در ادامه آماده کردیم که در حوزه های مختلف می تونید، آن ها را مطالعه کنید:

موفقیت و رشد شخصی

کتاب اثر مرکب دارن هاردی یکی از بهترین کتاب هایی است که تا بحال در حوزه رشد شخصی نوشته شده است و شما می توانید آن را در این روزهای قرنطینه خانگی کرونا مطالعه کنید. در این کتاب که جزو پرفروش ترین کتاب های دنیا است به شما راهکاری داده می شود که می توانید برای موفقیت به صورت دقیق برنامه ریزی کنید. نویسنده این کتاب یعنی دارن هاردی یکی از موفق ترین افراد جهان است که چند سالی است به عنوان سردبیر مجله موفقیت کار می کند.

کتاب اثر مرکب
کتاب اثر مرکب

دوستیابی و رشد روابط اجتماعی

از بهرین کتاب هایی که در این حوزه نوشته شده است، می توان به کتاب آیین دوستیابی دیل کارنگی اشاره کرد. کتابی که در آن راز و رمزهای پیدا کردن دوستان جدید، بهبود صمیمیت در روابط و … اشاره شده است. این کتاب قدیمی که حدود ۱۰۰ سال پیش نوشته شده است، جزو بهترین کتاب هایی است که می توانید، آن ها را مطالعه کنید.

کتاب آیین دوستیابی
کتاب آیین دوستیابی

فروش و راز و رمز های آن

یکی از مسائل مهم که برای رشد کسب و کار شما مهم است، فروش است! در هر حوزه ای هم که کار می کنید، خواندن چنین کتاب هایی می تواند به شما کمک کند. اگر بخواهیم یکی از کتاب های خوب این حوزه را به شما معرفی کنیم، کتاب جنگ بازاریابی آل ریس و جک تروتاست.

یکی از توصیه های مهم برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا عدم خارج شدن از منزل است که باید آن را جدی بگیرید. اگر خواستید که کتاب مطالعه کنید، اما کتابی شما را جذب نکرد، می توانید از کتابخانه های آنلاین استفاده کنید که به صورت الکترونیکی کتاب ها را می فروشند! برای تهیه این کتاب ها می توانید به سایت هایی مانند فیدیبو مراجعه کنید.

کتاب جنگ بازاریابی
کتاب جنگ بازاریابی

یک مهارت جدید یاد بگیرید

در روزهای قرنطینه خانگی کرونا، یاد گرفتن مهارت های جدید به شدت می تواند مفید باشد. در واقع مهارت های جدید به شما کمک می کنند که درآمد و سطح کاری خود را افزایش دهید. شما می توانید با استفاده از دوره های آنلاین اطلاعات بسیار خوبی راجع به مهارتی که می خواهید، آن را یاد بگیرید بدست آورید، فقط کافی است که تصمیم بگیرید چه مهارتی می خواهید بدست آورید؟

این مطلب را هم بخوانید
ویروس کرونا و قرنطینه خانگی در کنارهم ؛ نکاتی که هر ایرانی باید بداند !

یادگیری فتوشاپ و مهارت های گرافیکی

فتوشاپ یکی از بهترین مهارت هایی است که می توانید یاد بگیرید. با فتوشاپ می توانید، ایده های خود را به تصاویر تبدیل کنید. با فتوشاپ می توانید، صد ها کلمه را در یک عکس و تصویر گرافیکی خلاصه کنید و اگر در شبکه های اجتماعی فعال هستید، می توانید آن را با مخاطبان خود در میان بگذارید. برای دریافت دوره های رایگان و فیلم های آموزش حرفه ای فتوشاپ، استفاده از سایت فرادرس می تواند، گزینه ی مناسبی باشد.

یادگیری فتوشاپ
یادگیری فتوشاپ

برنامه نویسی و کدنویسی

این روزها یاد داشتن برنامه نویسی دیگر مانند گذشته یک مهارت نیست، بلکه یک ضرورت است! در این زمینه شرکت در دوره های آنلاین برنامه نویسی می تواند، گزینه ی خوبی باشد. البته اگر می خواهید به عنوان سرگرمی و یک مهارت برای درآمد دوم به آن نگاه کنید، بهتر است که به فکر برنامه نویسی وبسایت باشد. برای این کار لازم است که زبان های برنامه نویسی HTML5، CSS3 و … را یاد بگیرید. برای شروع می توانید از دوره های فرادرس کمک بگیرید.

یادگیری برنامه نویسی
یادگیری برنامه نویسی

سعی کنید با تحقیق متوجه شوید که در چه زمینه هایی ضعف دارید و یا نیاز دارید که مهارت جدیدی یاد بگیرید. سپس با جستجو در اینترنت، دوره آموزشی مربوط به مهارت خود را پیدا کنید و شروع به کسب آن کنید. این کار باعث می شود که در ایام قرنطیه خانگی به واسطه ویروس کرونا یک مهارت جدید یاد بگیرید.

برای سفر برنامه ریزی کنید

خیلی زودتر از آنکه تصورش را بکنید، این چالش هم تمام می شود، اما برای بعد از آن برنامه ریزی کرده اید؟ آیا به فکر سفر درمانی هستید؟ شما می توانید به یک سفر دلچسب بروید و خود را ریکاوری کنید تا تمام مشکلاتی که این مدت برای شما پیش آمد را فراموش کنید.  برای پیدا کردن مقصدی که بتواند خستگی سفر شما را از تنتان بیرون کند، استفاده از مجله سپنجا بهترین گزینه است!

ما در مجله گردشگری سپنجا سعی کرده ایم که بهترین جاذبه های شهرها و استان های مختلف را به شما معرفی کنیم. جاذبه هایی که می توانید برای بازدید از آن ها برنامه ریزی کنید. با توجه به این که به کدام شهر می خواهید سفر کنید، می توانید جاذبه های مربوط به آن را ببینید.

حتی اگر نتوانستید، مقاله ی مورد نظر برای جاذبه های یک شهر یا یک جاذبه ی خاص را پیدا کنید، نگران نباشید. می توانید وارد این صفحه بشید و مکان های گردشگری که می خواهید، آن ها را مشاهده کنید برای ما بنویسید. ما در مورد آن ها تحقیق می کنیم و بهترین اطلاعات این حوزه را در اختیار شما قرار می دهیم.

اقامت در ویلا در شیراز

سفر در دوران قرنطینه
سفر در قرنطینه کرونا

ممکن است مجبور به سفر در دوره بحران کرونا باشید، سپنجا راه های پیشگیری از کرونا در سفر را برایتان از قبل آماده کرده است.

در سفر کجا بمانید؟

بدون شک در شرایط زندگی با ویروس کرونا و محدودیت هایی که ایجاد کرده است، عدم سفر بهترین انتخاب برای حفظ سلامت شما و اعضای خانواده تان می باشد. اما باز هم اگر دارای شرایطی اضطراری هستید و مجبور به سفر می باشید، ممکن است با خودتان بگویید در سفر کجا بمانم؟ اگر مقصد گردشگری تان داخلی می باشد؛ می توانید روی کمک سپنجا حساب باز کنید.

دوران پس کرونا یا عصر جدید

سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا این امکان را برای شما به وجود آورده است تا در کوتاهترین زمان محل اقامت ایده آلتان را در سفر پیدا کنید. تنها کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن سپنجا شوید و مقصدتان را مورد جست و جو قرار دهید. از آن پس با لیستی از اقامتگاه ها رو به رو می شوید.

گاهی تنوع اقامتگاه ها در برخی از شهرها بسیار بالا می باشد! به عنوان مثال خانه مبله، آپارتمان مبله، اتاق و خانه سنتی، ویلا، سوئیت، ویلا لوکس و … بخشی از اقامتگاه های سپنجا هستند؛ از این رو دستتان برای انتخاب باز است و با هر بودجه ای می توانید مکانی منحصر برای خودتان پیدا کنید! پیشاپیش سفری سرشار از سلامتی برایتان آرزومندیم.

این مطلب را هم بخوانید
دوران پس از کرونا یا عصر جدید معمول ؟ وارد شدن در دوران جدیدی از زندگی اجتماعی

بهبود تناسب اندام؛ بهترین انتخاب برای دوران قرنطینه خانگی کرونا

شما می توانید با مطالعه در مورد رژیم های غذایی و یا ورزش هایی که در خانه می توانید انجام دهید، تناسب اندام خود را در بازه زمانی قرنطینه خانگی کرونا بهبود بخشید! این کار باعث می شود که شما بعد از ایام قرنطینه خانگی به واسطه کرونا جذاب تر از همیشه به محل کار خود برگردید!

پس بهانه گیری را کنار بگذارید و به دنبال رژیم های غذایی سالم و ورزش های خانگی باشید. در ادامه چند ورزشی که می توانید در خانه انجام دهید را به شما معرفی می کنیم:

ورزش روزانه
ورزش در قرنطینه کرونا

شنا سوئدی

یکی از بهترین ورزش هایی که می توانید در خانه انجام دهید تا تمامی عضلات شما درگیر شود، شنا سوئدی است! در واقع شنا سوئدی برای کسانی که چند روزی است به باشگاه نرفته اند و نگران تحلیل رفتن عضلات خود هستند، بسیار کاربردی است. برای انجام این حرکت کافی است که بر روی شکم دراز بکشید و بدنتان را کاملا بکشید.

اقامت در آپارمان مبله در اصفهان

سعی کنید تعادل خود را به کمک پنجه‌های پا و همچنین دست‌ها حفظ کنید. برای شروع به سمت پایین بروید تا جایی که سینه شما با زمین تماس داشته باشد و سپس به بالا بیایید. عضلاتی که در این حرکت درگیر می شوند، سینه، سرشانه و پشت بازو است!

شنای سوئدی
حرکت شنای سوئدی

حرکت پلانک، حرکتی جذاب برای داشتن شکمی صاف

همه ی ما دوست داریم که شکم صافی داشته باشیم! یکی از بهترین حرکات در این حوزه، پلانک است!

حرکتی که به ساختن عضلات شکم، بهبود گوارش، سفت کردن عضلات و حتی چربی سوزی کمک می کند.

برای اجرای صحیح پلانک بر روی شکم خود دراز بکشید و با کمک ساعد و پنجه های پا سعی کنید بدن خود را ۳۰ ثانیه در این وضعیت نگه دارید.

عضلات میانی، کمر و شکم بیشترین فشار را در حین انجام این حرکت تحمل خواهند کرد.

علاوم ویروس کرونا

حرکت پلانک
حرکت پلانک

اگر دمبل در خانه دارید، این فیلم را از دست ندهید

سایت همیار اسپرت، یکی از بهترین سایت هایی است که در حوزه برنامه های ورزشی فعالیت می کند. شما می توانید با مراجعه به این سایت برنامه های ورزشی در خانه با دمبل و حتی بدون دمبل را پیدا می کنید. پس به این سایت سر بزنید و بر اساس سطح ورزشی خود از برنامه های این سایت استفاده کنید. این یکی از بهترین استفاده ها از دوران قرنطینه خانگی کرونا است.

ورزش با دمبل
ورزش با دمبل در قرنظینه خانگی کرونا

کمی تفریح کنید

نیازی نیست که همیشه برای تفریح به بیرون خانه خود بروید! شما می توانید با تماشای فیلم های جذاب و برتر سال، بازی کردن بازی های رایانه ای و … تفریح کنید. شما با این کار نه تنها روحیه خود را بهبود می بخشید، بلکه خود را سرگرم هم می کنید.

برای دیدن فیلم های جذاب می توانید از سایت های فیلیمو و نماوا استفاده کنید که هر روز با بروزرسانی سایت خود و استفاده از فیلم های روز دنیا شما را ساعت ها سرگرم می کنند!

نتیجه گیری

در کنار رعایت نکات بهداشتی، بهتر است که روحیه خود و سلامت روانی خود را هم بهبود ببخشید به همین علت توصیه می کنیم که حتما از موارد بالا در طول مدت زمان ایام قرنطیه خانگی استفاده کنید. به نظر شما چه چیزهایی دیگری است که می توانید در خانه انجام دهید تا وقت شما به بهترین شکل سپری شود؟

ما در سپنجا آرزوی سلامتی و زودتر تمام شدن این بیماری را برای شما داریم. می توانید نظرات، سوالات و تجربیات خود را در بخش نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید تا آن ها هم از نظرات شما استفاده کنند.

اجاره سوئیت مبله در تهران

 

 

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 7 میانگین: 3.3]

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

‫۳ نظرها

  1. در قرنطینه چیکار کنیم ؟
    از طرفی کرونا ما را محکوم به حبس خانگی کرده، اتفاقی که شاید هیچ کداممان تا به امروز در زندگی تجربه اش نکرده‌ایم. همه ما از اینکه مجبوریم در خانه بمانیم و جایی نرویم خسته شده‌ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا