جاهای دیدنی تهران

سیر تا پیاز مرکز خرید امیر تهران را اینجا بخوانید! +عکس

اگر اهل خرید و بازار گردی هستید و مقصدتان هم شهر تهران است، پس تا انتهای این مطلب همراه سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا باشید. در این مطلب می خواهیم مرکز خرید امیر تهران را معرفی کنیم. مجتمع تجاری امیر، برای افرادی که می خواهند زمان کمی را در بازار سپری کنند و با همان مدت هم جنس مورد نظرشان را خریداری کنند، مناسب است. اگر شهروند تهران هستید، در آینده ای نزدیک می خواهید به این شهر بروید، مرکز خرید امیر تهران را هم حتما بشناسید و بازدید از آن را در برنامه تان قرار دهید.

مرکز خرید امیر تهران را چقدر می شناسید؟

مجتمع تجاری امیر، یکی از مرکزهای تجاری و تفریحی تهران است که به راحتی می توانید از ظریق بزرگراه های امام علی و شهید صیاد شیرازی و یا حتی متروی سبلان هم به آن دسترسی داشته باشید.

اقامت در سوئیت مبله در تهران

مرکز خرید امیر تهران در ۹ طبقه با زیربنای ۲۰۰۰۰متر ساخته شده است که ۷ طبقه از آن به مغازه های تجاری اختصاص دارد! با این اوصاف با مجموعه تقریبا بزرگی رو به رو هستید که همه چیز در آن پیدا می شود.

نمایی از بیرون مرکز خرید امیر تهران

 چرا باید مجموعه امیر را به عنوان مقصد بازارگردی مان انتخاب کنیم؟

دلایل زیادی وجود دارد که این بازار را از دیگر مجموعه ها متمایز می کند. به عنوان مثال دسترسی راحت با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو، معماری جذاب و امن، ساخت با کیفیت و استفاده از متدهای روز دنیا، چیدمان های مناسب مغازه ها، کیفیت محصولات و …، همه و همه دست به دست هم داده اند تا مرکز خرید امیر تهران به یکی از مناسب ترین انتخاب ها تبدیل شود.

این مطلب را هم بخوانید
معرفی بهترین رستوران های سنتی تهران

پاساژ ارگ تجریش

در این مجموعه چه محصولاتی را می توان خریداری کرد؟

 مهم نیست هدفتان برای بازدید از این مجموعه چیست، در هر صورت هر آن چیزی که بخواهید از شیر مرغ گرفته تا جان آدمیزاد در این بازار پیدا می شود. در مرکز خرید امیر تهران، می توانید انواع محصولات مانند پوشاک زنانه و مردانه، کیف وکفش، آرایشی و بهداشتی، بدلیجات، لوازم خانگی، موبایل و قطعات الکترونیکی و … در آنجا وجود دارد.

نمایی از فروشگاه های مرکز خرید امیر تهران

این انتهای ماجرا نیست! از دیگر جذابیت های مرکز خرید امیر تهران می توان به شهربازی آن اشاره کرد که می تواند اوقات خوشی را برایتان بسازد.

اقامت در آپارتمان مبله در تهران

اطلاعاتی از مرکز خرید امیر تهران که به آن نیاز دارید!

اگر خواهان بازدید و گشت و گذار در این مجموعه هستید، خودتان را باید به خیابان شهید مدنی، بالاتر از تقاطع سبلان برسانید.

مدت زمانی که برای بازدید از این مرکز خرید به شما پیشنهاد می کنیم، چیزی در حدود یک تا ۳ ساعت است. همچنین لازم است بدانید، این مجتمع تجاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ ونیم شب باز است و می تواند پذیرایتان باشد.

تلفن مرکز خرید امیر تهران : ۷۷۸۲۲۵۷۱-۰۲۱

نمایی از غرفه های مرکز خرید امیر تهران

اقامت در تهران

از مسافر پایتخت کشورمان هستید، مطمئنا می دانید دیدنی های تهران تمامی ندارند و برای بازدید از جاذبه های این شهر، باید چند روزی را در تهران اقامت داشته باشید. مطالب زیر برای شناخت جاذبه های تهران به شما کمک زیادی می کنند! (حتما مطالعه کنید)

این مطلب را هم بخوانید
همه چیز درباره تجریش یکی از محله‌های قدیمی تهران

بنابراین ممکن است با وجود قیمت های بالای هتل ها، اقامت کمی برایتان چالش برانگیز باشد. بدین منظور می توانید از سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا کمک بگیرید.

اقامت در منزل مبله در تهران

سپنجا این امکان را برایتان به وجود آورده است تا در زمانی کوتاه، محل اقامت یاده آلتان با هر ویژگی که می خواهید پیدا و اقدام به رزرو سوئیت در تهران کنید. اقامتگاه های تهران تنوع بسیار بالایی دارند؛ از این رو دستتان برای انتخاب باز است! در صورت وجود هر گونه مشکل یا سوالی می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

پاساژ سپید

سخن آخر

و در نهایت اگر تجربه سفر به تهران و بازدید از مرکز خرید امیر تهران را دارید، در بخش نظرات همین مقاله از سپنجا، با ما و دیگر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 2 میانگین: 5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا