جاهای دیدنی تهران

معرفی کامل پاساژ سپید به همراه آدرس آن

معرفی کامل پاساژ سپید به همراه آدرس آن

معرفی کامل پاساژ سپید به همراه آدرس آن

تهران جزو آن دسته از شهرهایی است که در زمینه خرید و بازارگردی، حرف زیادی برای گفتن دارد! مجموعه های زیادی در این شهر وجود دارند که همه ساله پذیرای شهروندان تهران و گردشگران می باشند.

در این بین یکی از گزینه های پیش رو، پاساژ سپید تهران است. ما در این مطلب، قصد داریم اطلاعات کاملی از پاساژ سپید، که جزو قدیمی ترین پاساژهای پایتخت می باشد را در اختیارتان قرار دهیم.

اکباتان تهران

با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا همراه باشید:

تاریخچه پاساژ سپید

مجتمع تجاری سپید، سال ۱۳۷۹ در سه طبقه، به مساحت حدود ۴ هزار متر مربع در شرق تهران تاسیس گردید. این مجتمع خرید، با اینکه در اواخر دهه ی هفتاد، احداث شده است اما بسیار شبیه سازه های مدرن جهان است و امکانات بسیار زیادی دارد.

مغازه های مجتمع خرید سپید

مغازه های پاساژ سپید تهرانپارس، شامل انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، پوشاک ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم تزئینی، طلا و جواهر، کریستال، ساعت، تلفن همراه و … می باشد، که در کنار هم پاساژ خرید جامع و با تنوع زیادی را تشکیل داده اند.

نکته قابل توجه این است که قیمت های این مجموعه خرید، متوسط رو به بالا است. بنابراین قشر متوسط به بالا، توانایی خرید از پاساژ سپید را دارند.

این مطلب را هم بخوانید
آشنایی با زیبایی‌های روستای زرین دشت

اقامت در منزل مبله در تهران

نمایی از پاساژ سپید تهرانپارس

مکان های تفریحی اطراف پاساژ سپید

فرهنگسرای اشراق

از مکان های تفریحی نزدیک پاساژ سپید، فرهنگ سرای اشراق شرق تهران می باشد که از آثار باقی مانده ی زمان ناصرالدین شاه است و قدمت ۱۰۰ ساله دارد.

گیم نت کلیک

در نزدیکی این مجموعه خرید، یک کلوپ بازی با محیطی بدون سرو صدا وجود دارد که می توانید قبل و یا بعد از خرید، از بازی های جدیدی که در آن وجود دارد نهایت لذت را ببرید.

زمین تنیس شهرک امید

باشگاه تنیس امید، که در محدوده تهرانپارس قرار گرفته است، هر روزه با مربیان مجرب، میزبان علاقه مندان به تنیس می باشد.

نمایی از زمین تنیس شهرک امید

سرزمین لی لی پوت

سرزمین لی لی پوت، که در آن غرفه های مختلفی برای آموزش مشاغل گوناگون به کودکان است، نیز در نزدیکی پاساژ سپید می باشد.

اقامت در آپارتمان مبله در تهران

دیگر امکانات پاساژ سپید تهرانشرق

رستوران پاساژ سپید

از بهترین امکانات هر مجتمع خرید، وجود رستوران و فودکورتی در آن می باشد که برای رفع خستگی و گرسنگی پس از یک خرید، می توان به آن مراجعه کرد و لذت یک خرید دلنشین را تکمیل نمود. پاساژ سپید، شامل سه تالار پذیرایی و یک فودکورت با غذاهای بسیار خوب می باشد.

پارکینگ پاساژ سپید

همیشه یکی از نگرانی ها در شهرهای بزرگ، عدم وجود جای پارک می باشد، اما برای رفتن به مرکز خرید سپید، این نگر انی وجود ندارد، زیرا پارکینگی در طبقه ی -۱ آن وجود دارد.

مرکز خرید سام سنتر

راه های دسترسی به پاساژ خرید سپید

از آنجا که پاساژ سپید، دارای موقیت مکانی مناسب است، رفتن به آن، هم از طریق وسایل نقلیه عمومی و هم وسایل شخصی، به آسانی، میسر می باشد.

نمایی از پاساژ سپید تهرانپارس

آدرس پاساژ سپید

مرکز خرید سپید، در تهرانپارس- ضلع جنوب شرقی فلکه اول، واقع شده است.

اقامت در تهران

اگر مسافر تهران هستید و می خواهید بخشی از سفرتان را به بازدید از پاساژ سپید تهران اختصاص دهید، در نظر داشته باشید، این مجموعه تنها یکی از بازارهای تهران است.

این مطلب را هم بخوانید
معرفی بهترین پیتزافروشی تهران که باید امتحان کنید!

مجتمع تجاری های فوق العاده ای در این شهر وجود دارد که لازم است در کنار بازدید از جاهای دیدنی تهران و مکان های ناشناخته تهران، از آنها هم بازدید کنید.

بنابراین لازم است حداقل چند روزی را در شهر زیبای تهران اقامت داشته باشید. بدین منظور کارهای محل اقامتتان را می توانید به سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا بسپارید.

اقامت در سوئیت مبله در تهران

سپنجا این امکان را برایتان به وجود آورده است تا در کوتاهترین زمان، محل اقامت ایده آلتان را پیدا کنید. تنوع اقامتگاه ها تهران بسیار بالا است؛ از این رو دستتان برای انتخاب باز است.

تنها کافی است وارد صفحه “رزرو سوئیت در تهران” شوید و متناسب با ویژگی های دلخواهتان، محل اقمت مورد نظرتان را پیدا کنید. در صورت وجود هرگونه سوال و یا ابهامی هم می توانید با پشتیبان های مجموعه ما به صورت مستقیم تماس بگیرید.

نمایی از داخل پاساژ سپید

سخن آخر

به عنوان سخن آخر، اگر تجربه پاساژ گردی و خرید از پاساژ سپید را دارید در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا در میان بگذارید تا اطلاعات کامل تر و دقیق تری از این مجموعه، در اختیار دیگران بگذاریم.

اتاق اصناف ایران

درباره “معرفی کامل پاساژ سپید به همراه آدرس آن” بیشتر بخوانید:

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا