دیدنی های کرمان

معرفی بهترین رستوران های کرمان

کرمان با جاذبه‌های گردشگری زیبا و منحصر به فرد خود، یک مقصد مناسب برای کسانی است که قصد سفر به یکی از شهرهای جنوبی ایران در ایام نوروز را دارند. اگر گذرتان به این شهر زیبا و دیدنی افتاد، پیشنهاد می‌کنیم که خوردن غذاهای محلی و خوشمزه کرمان در رستوران‌های جذاب آن را از دست ندهید. اگر شما هم می‌خواهید با بهترین رستوران های کرمان آشنا شوید، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می‌دهیم. همراه سپنجا باشید و برای اجاره سوئیت در کرمان روی لینک کلیک کنید.

بیشتر بخوانید : معرفی لیدر محلی کرمان + جاذبه‌‌های گردشگری

بیشتر بخوانید : همه چیز درباره گنجعلی خان کرمان

معرفی بهترین رستوران های کرمان

یکی از شهرهای دیدنی جنوب کشور، شهر کرمان است که با دارا بودن مکان‌های تاریخی و جاذبه‌های طبیعی خود، سالانه میزبان مسافران بسیار زیادی از سراسر ایران است. اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، در کنار دیدن جاذبه‌های گردشگری این شهر، پیشنهاد می‌کنیم که با خوردن غذاهای محلی این شهر در بهترین رستوران‌های آن، دلی از عزا در بیاورید تا خاطره‌ی خوبی از این شهر برای خودتان بسازید.

اگر شما هم دغذغه‌ی پیدا کردن رستوران‌های خوب شهر کرمان را دارید، ما به شما کمک می‌کنیم تا در پیدا کردن بهترین رستوران برای صرف غذاهای خوشمزه کرمانی دچار مشکل نشوید. از جمله بهترین رستوران‌های شهر کرمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران اسپاخو کرمان

دکوراسیون فوق‌العاده زیبای این رستوران در کنار ارائه بهترین غذاها از جمله ویژگی‌هایی است که باعث شده است تا رستوران اسپاخو به عنوان یکی از بهترین رستوران های کرمان مطرح شود. تنوع غذایی در منوی این رستوران بسیار زیاد است و شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، غذاهای فرنگی، غذاهای دریایی، کباب و انواع نوشیدنی را سفارش دهید. علاوه بر این شما نیز می‌توانید صبحانه‌ای خاص را در این رستوران سرو کنید.

یکی از ویژگی‌های مثبت این رستوران، قیمت نیم‌بهای صبحانه برای افراد زیر ۱۲ سال و صبحانه رایگان برای کودکان زیر ۶ سال است. به محض رسیدن به این رستوران منحصر به فرد، پرسنل آن شما را با انواع شربت‌های خوش عطر و رنگ پذیرایی می‌کنند؛ بنابراین شما می‌توانید تا حاضر شدن غذای سفارشی خود، از خوردن نوشیدنی‌های خوش رایحه این رستوران لذت کافی ببرید.

این رستوران ظرفیتی بالغ بر ۱۶۰ نفر دارد؛ بنابراین هنگام ورود به این رستوران نگرانی بابت پر بودن میزهای آن نخواهید داشت. از جمله غذاهای محبوب در منوی این رستوران می‌توان به خوراک کباب مخصوص اسپاخو، خوراک شیشلیک، سینی کباب، جوجه کباب مراکشی و … اشاره کرد.

آدرس رستوران اسپاخو: کرمان، بلوار جمهوری، حد فاصل بلوار حمزه و خیابان هزار و یک شب

شماره تلفن: ۰۳۴۳۲۴۴۴۱۵۵

رستوران اسپاخو

رستوران وکیل

یکی از جاذبه‌های تاریخی شهر کرمان، حمام قدیمی بازار وکیل است. بعد از گشت و گذار در این حمام قدیمی پیشنهاد می‌کنیم که در رستوران سنتی و زیبای آن حتما غذا سفارش دهید. رستوران سنتی وکیل جزو یکی از بهترین رستوران کرمان است. طراحی داخلی رستوران وکیل با معماری سنتی خود در نوع خود مثال‌زدنی است و همین موضوع باعث شده است تا نظر بسیاری از گردشگران خارجی و داخلی بسیاری را به خود جلب کند.

از جمله معروف‎ترین غذاهای سنتی این رستوران، دیزی است. کیفیت و طعم غذاهای این رستوران بسیار عالی است. به طوری که بعد از خوردن غذای این رستوران، طعم آن تا مدت‌ها زیر زبان شما خواهد ماند. علاوه بر این برخورد مودبانه کارکنان آن لحظات خوشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

آدرس رستوران وکیل: بازار سنتی کرمان

رستوران آ اس پ کرمان

از دیگر رستوران‌های بزرگ و معروف شهر کرمان، رستوران آ اس پ است که غذاهای ایرانی آن از جمله کباب و جوجه طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر بعد از یک روز گشت و گذار در شهر زیبای کرمان، می‌خواهید با خوردن غذاهای خوشمزه خستگی را از تن بیرون کنید، رستوران آ اس پ را در لیست انتخابی خود قرار دهید.

این رستوران که جزو یکی از بهترین رستوران های کرمان است، در آن انواع غذاهای سنتی کرمان، فرنگی، غذاهای دریایی، فست فود و سایر غذاهای خوشمزه ایرانی سرو می‌شود.

این مطلب را هم بخوانید
باغ فتح آباد بیگلر بیگی در کرمان

آدرس رستوران آ اس پ: بلوار جمهوری، ابتدای بلوار حمزه، نبش کوچه یک

شماره تلفن: ۰۳۴۳۲۴۷۲۵۳

رستوران سنتی مکث

اگر به رستوران‌های سنتی با معماری قدیمی علاقه دارید، رستوران سنتی مکث را به شما پیشنهاد می‌دهیم. فضای دلنشین، کیفیت بالای غذاها در کنار طعم لذیذ غذاها، از جمله ویژگی‌هایی است که باعث شده است تا این رستوران در بین مردم محبوب شود. در این رستوران غذاهای سنتی کرمان نیز سرو می‌شود؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا زمانی که در شهر زیبای کرمان هستید، حتما یک وعده غذایی خود را در این رستوران امتحان کنید.

در این رستوران غذاهایی مانند کشک بادمجان، چلو گوشت، چلو مرغ و انواع غذاهای سنتی کرمان مانند بزقرمه نیز سرو می‌شود. این رستوران همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و پنجشنبه و جمعه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب آماده پذیرایی از شما عزیزان است.

آدرس رستوران سنتی مکث: کرمان، بلوار جمهوری، چهارراه امام جمعه، جنب پاساژ گلستان

شماره تلفن: ۰۳۴۳۲۴۵۸۰۰۴

رستوران مکث

رستوران سالسا کرمان

اگر از خوردن غذاهای ایرانی خسته شده‌اید، رستوران سالسا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در این رستوران انواع غذاهای فرنگی از جمله هندی، ایتالیایی، یونانی و … با طعم‌هایی بی‌نظیر سرو می‌شود. همین ویژگی باعث شده است تا این رستوران جزو یکی از بهترین رستوران های کرمان در نظر مردم باشد.

یکی از ویژگی‌های خوب این رستوران، داشتن منویی جداگانه برای گیاهخواران است. همچنین این رستوران پیک رایگان برای خرید اینترنتی خود دارد؛ بنابراین هر نقطه از شهر کرمان باشید، می‌توانید غذاهای گرم و خوشمزه این رستوران را نوش جان کنید.

آدرس رستوران سالسا: کرمان، بلوار شهید آیت الله صدوقی، والفجر جنوبی

شماره تلفن: ۰۳۴۲۴۷۳۹۶۰

رستوران سیاح

کیفیت و تنوع غذاهای رستوران سیاح بسیار عالی است. همین ویژگی باعث شده است تا این رستوران طرفداران بسیار زیادی داشته باشد؛ استقبال بسیار زیاد مردم از این رستوران باعث شده است تا این رستوران دارای ۲ شعبه در سطح شهر کرمان باشد.

از جمله ویژگی‌های خوب این رستوران، فضای دلنشین با طراحی مدرن و زیبای آن است؛ بنابراین شما می‌توانید غذاهای خوشمزه و باکیفیت این رستوران را در یک فضایی آرام و  منحصر به فرد نوش جان کنید. برخورد پرسنل این رستوران بسیار عالی است. این ویژگی باعث شده است تا لحظه رفتن از این رستوران احساس آرامش داشته باشید.

تنوع غذایی منوی این رستوران بسیار زیاد است و با هر سلیقه‌ای بسیار جور است. از جمله این غذاها می‌توان به چلو کباب سلطانی، چلو میکس مخصوص سیاح، چلو شنیسل مرغ مخصوص، چلو ماهی کباب شیر مخصوص و … اشاره کرد. این رستوران جزو یکی از بهترین رستوران های کرمان شناخته شده است و با ظرفیت ۳۵۰ نفری خود، میزبان مهمانان بسیار زیادی برای ناهار و شام است.

آدرس رستوران سیاح: کرمان، بلوار جمهوری، نرسیده به چهارراه کشاورز، رو‌به‌روی دانشکده فنی و مهندسی

شماره تلفن: ۰۳۴۳۲۱۱۰۱۲۶

رستوران هزار و یک شب کرمان

آیا تا به حال به خوردن یک غذای خوشمزه و لذیذ در یک حیاطی باصفا بر روی تخت‌های چوبی فکر کرده‌اید؟ اگر شما هم علاقه به خوردن غذا در چنین فضایی دارید، پیشنهاد می‌کنیم که در سفر به کرمان حتما سری به رستوران هزار و یک شب بزنید. شما می‌توانید غذای خود را هم بر روی تخت‌های آن در حیاط باصفای این رستوران بخورید و هم از میزهای داخل رستوران استفاده کنید.

هر نوع غذای ایرانی که دلتان می‌خواهد از کباب گرفته تا فست فود و پیتزا می‌توانید در اینجا سفارش دهید. هزار و یک شب رستورانی است که با هر ذائقه‌ای سازگار است.

آدرس رستوران هزار و یک شب: کرمان، میدان بسیج، خیابان کامیاب

شماره تلفن: ۰۳۴۳۲۲۳۰۰۴۰

رستوران هزار و یک شب کرمان

فست فود نوژان کرمان

اگر در سفر به کرمان هوس خوردن غذاهای فست فودی کردید، رستوران نوژان را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران جزو یکی از بهترین رستوران های کرمان است که با طراحی مدرن و زیبای خود به دل شما خواهد نشست. یکی از ویژگی‌های خوب این رستوران، برخورد مناسب و حرفه‌ای پرسنل در کنار سرویس‌دهی بسیار عالی آن است.

در منوی این رستوران انواع فست فودها به همراه استیک نیز وجود دارد. اگر شما هم علاقه به خوردن فست فود دارید، حتما یکی از وعده‌های غذایی خود را در این رستوران نوش جان کنید.

آدرس فست فود نوژان: کرمان، بلوار معلم، نبش کوچه سوم

بیشتر بخوانید : راهنمای بازدید از باغ شازده کرمان

باغ رستوران دشت بهشت کرمان

دشت بهشت از آن دست رستوران‌هایی است که تجربه خوردن غذا در آنجا، تا مدت‌ها در ذهن شما خواهد ماند. فضایی دلچسب در کنار سرو بهترین و خوشمزه‌ترین کباب‌های کرمان، خاطره‌ای به یادماندنی را در ذهن شما حک خواهد کرد.

این مطلب را هم بخوانید
0 تا 100 شهر جذاب کرمان 🌄 | تمام آنچه می‌خواهید بدانید +عکس،اقامتگاه

در این باغ، تخت‌های چوبی بسیار زیادی وجود دارد. اگر علاقه به خوردن غذا در یک فضایی سنتی دارید، می‌توانید از فضای بیرون رستوران برای سرو غذای خود استفاده کنید؛ بنابراین می‌توانید در کنار فواره‌های حوض فیروزه‌ای، از خوردن غذای خود لذت کافی ببرید.

البته در فصل سرد سال جای هیچ نگرانی وجود ندارد. چرا که تمام تخت‌های این باغ رستوران کاملا پوشیده است و با بخاری گرم شده است؛ بنابراین با تماشای برف و باران در اطراف خودتان، لذت خوردن غذا را برای شما دوچندان می‌کند.

باغ رستوران دشت کرمان جزو یکی از بهترین رستوران های کرمان است و با منوی متنوع غذاهای ایرانی و فست فودی خود شما را از رفتن به این رستوران پشیمان نخواهد کرد.

آدرس رستوران دشت بهشت کرمان: بلوار شهید صدوقی (جاده کرمان – تهران) کوچه شماره ۲۳

شماره تلفن: ۰۳۴۳۲۱۲۴۵۴۰

رستوران همیشه بهار کرمان

یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های کرمان، رستوران همیشه بهار است. اگرچه طبخ و سرویس‌دهی در این رستوران بسیار قدیمی است، اما لحظات دلنشین و خاطره‌انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید برای وعده ناهار خود این رستوران را انتخاب کنید. در منوی غذایی این رستوران، انواع غذاهای سنتی کرمان وجود دارد.

آدرس رستوران همیشه بهار: کرمان، میدان مشتاق، نرسیده به چهارراه بهار

شماره تلفن: ۰۳۴۳۳۳۵۲۴۸۹

رستوران همیشه بهار

رستوران فرنگی دودکش

دکوراسیون مدرن در کنار سرو غذاهای بین‌المللی رستوران فرنگی دودکش، قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد؛ بنابراین اگر به دنبال یکی از بهترین رستوران های کرمان می‌گردید، رستوران فرنگی دودکش یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب برای شما است. این رستوران با بهترین پذیرایی و سرو انواع غذاهای فرنگی، ایرانی، دریایی، انواع فست فود و … یک تجربه‌ی منحصر به فرد را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اگر قصد رفتن به این رستوران را دارید، خوردن کباب‌های کره‌ای آن را از دست ندهید.

آدرس رستوران فرنگی دودکش: کرمان، انتهای بلوار جمهوری، بعد از بلوار رضوان، مجتمع تجاری میلاد

شماره تلفن:  ۰۳۴۳۲۴۳۵۰۵۰

رستوران سنتی کیخسرو کرمان

رستوران سنتی کیخسرو، در نزدیکی اقامتگاه و مجتمع پذیرایی کیخسرو قرار دارد؛ بنابراین اگر هتل شما در نزدیکی این مکان است، پیشنهاد می‌کنیم که لذت خوردن غذا در این رستوران را از دست ندهید. حیاطی قدیمی با تخت‌های چوبی و حوض آب شما را به حال و هوای قدیمی خواهد برد. به طوری که برای چند ساعتی با فراغ بال می‌توانید از خوردن غذاهای سنتی کرمان لذت ببرید.

از جمله بهترین غذاهای موجود در منوی این رستوران می‌توان به آبگوشت کرمانی، بز قرمه، قاتق گوشت، چغوک بریزو و سایر غذاهای سنتی کرمان اشاره کرد. اگر قصد آمدن به این رستوران را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که از قبل میز خود رزرو کنید تا منتظر خالی ماندن سایر میزها نشوید.

آدرس رستوران سنتی کیخسرو: کرمان، میدان شهدا، خیابان زریسف، خیابان برزو آمیغی

شماره تلفن: ۰۳۴۳۳۱۲۷۲۶۴

رستوران آسیاب بادی کرمان

یکی از خاص‌ترین و بهترین رستوران های کرمان رستوران آسیاب بادی کرمان است. این رستوران با ظاهر متفاوت خود به شکل آسیاب بادی به همراه تنوع غذاهای خود توانسته است از محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم برخوردار باشد. برای رفتن به فضای داخلی رستوران باید از پله‌های سنگی آن بالا بروید.

موزیک ملایم، صندلی‌های چوبی، ظروف قدیمی با چیدمان خاص در کنار غذاهای باکیفیت قطعا شما را شیفته خود خواهد کرد.

آدرس رستوران آسیاب بادی: کیلومتر ۲۰ محور هفت باغ علوی

بهترین رستوران های کرمان

رستوران سرکباب کرمان

اگر به دنبال یک رستوران عالی برای خوردن یک کباب منحصر به فرد می‌گردید، حتما سری به رستوران سرکباب کرمان بزنید. کباب‌های خوشمزه این رستوران طرفداران بسیار زیادی دارد و مانند آن را در جایی دیگر پیدا نخواهید کرد.

آدرس رستوران سرکباب کرمان: بلوار جمهوری، حد فاصل چهارراه امام جمعه و خیابان والفجر

شماره تلفن: ۰۳۴۳۲۴۳۱۲۰۰

سخن نهایی

ما در این مقاله در رابطه با بهترین رستوران های کرمان صحبت کردیم. اگر شما هم تجربه خوردن غذا در یکی از این رستوران‌ها را دارید، نظر خودتان را با ما در میان بگذارید. همچنین اگر رستوران‌های دیگری را در کرمان می‌شناسید که بهترین غذا در یک موقعیت مناسب سرو می‌کند، برایمان از تجربه خود بنویسید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا