جاهای دیدنی تهران

آشنایی با بهترین کافه های تولد تهران برای ثبت لحظات به یادماندنی

اگر دوست دارید تا برای تولد دوستتان و یا یکی از اعضای خانواده آنها را سوپرایز کنید،  بهترین کافه های تولد تهران را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این کافه‌ها یک مکان مناسب برای تولد گرفتن هستند. از آنجایی که هر محله در تهران کافه‌های زیادی دارد، این موضوع باعث شده است تا انتخاب یک کافه مناسب برای تولد سخت باشد.

ما در این مقاله از سپنجا قصد داریم تا شما را با کافه‌‌های مناسب تولد در نقاط مختلف شهر تهران آشنا کنیم تا بتوانید یک تولد فوق‌العاده‌ای را در این کافه‌ها تجربه کنید.

برای اجاره سوئیت در تهران روی لینک کلیک کنید.

معرفی بهترین کافه های تولد تهران

تعداد کافه‌های تهران بسیار زیاد است. این کافه‌ها برای قرارهای عاشقانه، کاری، دوستانه و دورهمی‌های خانوادگی یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب هستند. برخی از این کافه‌ها به دلیل داشتن فضای کافی و امکانات مناسب برای برگزاری جشن‌های تولد استفاده می‌شوند. از آنجایی که زندگی آپارتمان‌نشینی امروز امکان برگزاری چنین جشن‌هایی را نمی‌دهد، در نتیجه شما می‌توانید بسیاری از این مراسمات خود را درون کافه‌ها برگزار کنید.

یکی از ویژگی‌های خوب این کافه‌ها این است که دیگر شما نیازی به تدارکات مراسمات خود نخواهید داشت. تنها کافی است از قبل جای مناسب خود را در یکی از بهترین کافه های تولد تهران رزرو کنید. همچنین بعد از هماهنگی کامل با مهمانان خود، در رابطه با ساعت رزرو، نوع چیدمان، تزیین میز و سایر موارد با مسئول کافه صحبت کنید.

البته توجه به این نکته ضروری است که تمامی کافه‌های تهران برای برگزاری جشن تولد مناسب نیستند. اگر شما هم به دنبال کافه‌ای مناسب برای جشن تولد در تهران هستید، کافه‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

معرفی بهترین کافه های تولد تهران

کافه رستوران رنسانس

یکی از بهترین کافه‌های شهرک غرب کافه رنسانس است. اگر به فکر برگزاری جشن تولد برای یکی از عزیزانتان هستید، می‌توانید هم از فضای داخلی این رستوران و هم از محیط سرباز آن استفاده کنید. اما پیشنهاد ما به شما سالن وی آی پی کافه رستوران رنسانس است. چرا که این فضا برای تولد دونفره تا ۲۰ نفره یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. چرا که بدون مزاحمت برای سایر افراد می‌توانید تولد خودتان را برگزار کنید.

از جمله ویژگی‌های مثبت این کافه به عنوان یکی از بهترین کافه های تولد تهران موسیقی زنده، طراحی منحصر به فرد میز و فضا و کیک تولد است که قطعا نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

آدرس کافه رستوران رنسانس: شهرک غرب، بلوار دادمان غرب، بعد از بیمارستان آتیه، شماره ۴۱

مطالب بیشتر: لیستی از کافه های لوکس تهران

کافه آلبالو

اگر می‌خواهید یک تولد باشکوه و به یادماندنی را برای عزیزانتان برگزار کنید، کافه آلبالو را در لیست پیشنهادی خود در نظر بگیرید. محیط دنج و صمیمی کافه آلبالو یک پاتوق همیشگی برای دوست‌داران کافه‌گردی است. یکی از ویژگی‌های خوب این کافه امکان برگزاری تولد در آن است. همچنین این کافه برای سرویس تولد خود هیچ هزینه‌ی اضافه در نظر نمی‌گیرد.

علاوه بر این شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود بادکنک‌آرایی داشته باشید و میز مخصوص تولد را خودتان تزیین کنید. در غیر این صورت می‌توانید این کار را برعهده مسئولان این کافه بگذارید.

در منوی جذاب کافه آلبالو غذاهایی مانند سیب‌زمینی بیکن مخصوص، مرغ با طعم فوق‌العاده، بیکن گوشت و نوشیدنی‌هایی مانند دمنوش انرژی، لیموناد زنجبیل، چای ماسالا، موهیتو توت‌فرنگی، خیار سکنجبین، چای لاته و غیره به چشم می‌خورد.

آدرس کافه آلبالو: خیابان ونک، نرسیده به اتوبان کردستان، پاساژ آینه ونک، طبقه اول تجاری

کافه آلبالو از بهترین کافه های تولد تهران

کافه رستوران دوکاتی

یکی از بهترین کافه های تولد تهران کافه رستوران دوکاتی است. همانطور که از نام این کافه مشخص است، فضای سرپوشیده و باز این رستوران، توسط وسایل مربوط به موتور دوکاتی تزیین شده است. دکوراسیون متفاوت این کافه باعث شده است تا بسیاری از علاقه‌مندان به موتور علاقه بسیاری به کافه دوکاتی داشته باشند.

منوی جذاب رستوران دوکاتی شامل غذاهایی مانند پیش غذا، نوشیدنی‌های سرد و گرم، دمنوش، پاستا، انواع ساندویچ و غیره است. بخش منحصر به فرد منوی کافه دوکاتی بخش کیک و دسر آن است که از سایر قسمت‌های منو متفاوت است. این قسمت از منو شامل دبل چاکلت، تیرامیسو، پای سیب و غیره است و برای جشن تولد یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

این مطلب را هم بخوانید
آشنایی با زیبایی‌های روستای زرین دشت

این کافه دوست‌داشتنی در کنار دریاچه چیتگر قرار گرفته است. در نتیجه فضای دنج این کافه، برخورد صمیمی کارکنان، کیفیت بالای مواد اولیه و تهیه روزانه غذاها از جمله مواردی است که باعث شده است تا کافه دوکاتی به یکی از محبوب ترین کافه‌ های تولد تهران تبدیل شود.

آدرس کافه رستوران دوکاتی: دریاچه چیتگر، مجموعه بام‌لن

مطالعه کنید: معرفی کافه های بردگیم در تهران

کافه دانته

اگر برای قرارهای عاشقانه و دونفره به دنبال یک کافه دنج و صمیمی می‌گردید، کافه دانته را به شما به پیشنهاد می‌دهیم. از آنجایی که این کافه یک اتاق وی آی پی دارد، در نتیجه شما می‌توانید برای برگزاری جشن‌ها و مناسبت‌های خاص نسبت به رزرو آن اقدام کنید. سالن وی آی پی کافه دانته به عنوان یکی از بهترین کافه های تولد تهران ظرفیت ۲۰ نفر دارد.

 در این کافه با توجه به هزینه‌ی پرداختی خود می‌توانید تزیینات منحصر به فردی را انجام دهید. در نتیجه دیگر نیاز نیست تا برای تهیه وسایل تزیینات و غذا خودتان را به زحمت بیندازید. با انتخاب این کافه می‌توانید عزیزان خودتان را سوپرایز کنید و یک خاطره خوش را برای آنها رقم بزنید.

منوی این کافه بسیار کامل است و شما می‌توانید هر نوع نوشیدنی و غذا را برای مهمانان خود سفارش دهید. از جمله غذاهای جذاب این منو می‌توان به استیک سالتی بیف، کته فیله گوساله، برگر مخصوص دانته، استیک ریبز، چیکن برگر، کته ماهیچه همایونی، پیتزا سزار، استیک ولینگتون، سفره سلطانی، پیتزا سیر و استیک و پیتزا کالزونه اشاره کرد.

همچنین پاستاهای این رستوران را در جایی دیگر تجربه نخواهید کرد. پاستاهایی نظیر پاستا سیر، پنه پستو مرغ، پنه آلفردو مرغ، استیک که هوش را از سر شما خواهند برد. در منوی این کافه انواع پیش غذا و سالاد مانند بشقاب سبزیجات، سالاد سزار دانته، سیب‌زمینی تنوری دانته، بروسکا گوجه و غیره نیز وجود دارد. همچنین اگر علاقه به خوردن غذا ندارید، می‌توانید خودتان را به یک چای به همراه باقلوا دعوت کنید.

یکی از امتیازهای کافه دانته به عنوان یکی از بهترین کافه های تولد تهران وجود پارکینگ خیابانی است. در نتیجه شما برای پارک ماشین خود هیچ نگرانی نخواهید داشت.

آدرس کافه دانته: بلوار مرزداران، جنب شیرینی ماه بانو، پلاک ۱۸۵

کافه کاریز

یکی از کافه‌های مخصوص تولد در تهران کافه کاریز است که با فضای زیبا و رمانتیک خود، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر سری به این کافه زده باشید معمولا تولدهای زیادی با آهنگ مخصوص تولد را بسیار خواهید شنید. اگر شما هم دوست دارید تا با برگزاری جشن تولد عزیزانتان، آنها را غافلگیر کنید، کافه کاریز را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

برای برپایی جشن تولد باید حتما از قبل میز مخصوص مراسم خود را رزرو کنید. همچنین تهیه کیک به عهده خودتان است. اما بعد از خرید کیک باید از قبل آن را به مسئول کافه تحویل دهید. کافه کاریز در دو فضای روباز و سرپوشیده آماده پذیرایی از مشتریان خود است. فضای روباز این کافه به دلیل چیدمان صندلی‌ها به دور حوض یک حس نوستالژیک را به ارمغان می‌آورد.

بخوانید: گشتی در کافه های بام لند

کافه کاریز

منوی خوشمزه کافه کاریز به عنوان یکی از بهترین کافه های تولد تهران شامل استیک کباب، بیف استراگانف، انواع پیتزا آمریکایی، انواع ساندویچ، پنینی، چیکن استراگانف، استیک مرغ و غیره است. قبل از سفارش غذا می‌توانید با سفارش پیش غذاهای خوش‌طعم مانند سیب‌زمینی با خامه و قارچ، نان لبنانی، بابا غنوش با نان لبنانی و غیره خودتان را آماده خوردن غذاهای منحصر به فرد کافه کاریز کنید.

انواع سالادهای خوش عطر و رنگ مانند سالاد سزار، سالاد هالومی، گرین سالاد، سالاد فتوش، سالاد یونانی و غیره بخش دیگری از منوی جذاب کافه کاریز است. برای یک دورهمی عصرانه می‌توانید انواع نوشیدنی گرم و سرد مانند فراپاچینو، چای، دمنوش، جینجر لیموناد و انواع کیک و دسر و کریسپی شیک را سفارش دهید.

آدرس کافه کاریز:  خیابان ‏‎شریعتی، خیابان دولت، نبش نعمتی (کیکاووس)، باغ خانه شاعران

کافه روبرتو

برای برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های دورهمی، کافه روبرتو یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. این کافه به دلیل دکوراسیون مدرن، فضای مناسب و بزرگ، رنگ‌بندی روشن دکوراسیون و صندلی‌های راحت آن جزو یکی از بهترین کافه های تولد تهران به شمار می‌رود. همین ویژگی باعث شده است تا در اکثر مواقع این کافه شلوغ باشد. بنابراین اگر قصد برگزاری مراسم تولد در این کافه را دارید، باید از قبل میز خودتان را رزرو کنید.

صبحانه‌ها و میان‌وعده‌های کافه روبرتو زبانزد خاص و عام است. نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع شیک‌ها، انواع ساندویچ‌ها، سالادها و غذاهایی مانند کسادیا با سس سالسا، ساندویچ استیک و قارچ، ساندویچ بیکن با سس خردل، خوراک مرغ و سس ریحان بخشی از غذاهای پیش روی شما است.

این مطلب را هم بخوانید
پارک آب و آتش تهران

لذت‌بخش‌ترین بخش منوی این کافه بخش شیرینی و کیک‌های آن است. کوکی سیب، کروسان بادام، رول دارچین، کیک هویج و غیره از جمله خوراکی‌هایی است که هر کسی را وسوسه خواهد کرد. شما نیز می‌توانید برای جشن‌ها و دورهمی‌های دوستانه خود این بخش را انتخاب کنید.

آدرس کافه روبرتو: پاسداران، بوستان دوم، پلاک چهار

کافه روحی

اگر به دنبال یک کافه دنج برای برگزاری جشن تولد خود هستید، کافه روحی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این کافه به دلیل منوی متنوع و کیفیت بالای غذاها و همچنین فضای دلنشین باغ آن به یکی از بهترین کافه های تولد تهران تبدیل شده است. بسته به تعداد مهمان‌های خود می‌توانید بدون پرداخت هزینه جشن تولد خودتان را در این کافه برگزار کنید. در غیر این صورت باید ورودی باغ را پرداخت کنید.

علاوه بر این در صورت برگزاری جشن تولد، کیک و تزیینات مربوط به دیزاین میز به عهده خودتان خواهد بود. تنوع غذایی منوی کافه روحی بسیار زیاد است. انواع نوشیدنی‌های ایرانی مانند شربت جیگر جلا، شربت مفرح، شربت خیار و سکنجبین، شربت درکه، شربت کاسنی، آب هویج بستنی، دوغ، قهوه، دمنوش و غیره در منوی این کافه به چشم می‌خورد.

همچنین انواع کیک مانند چیز کیک باقلوا، کیک سیب گردو و براونی، کیک هویج در منوی این کافه وجود دارد. در صورت تمایل نیز می‌توانید غذاهایی مانند کوکو سیب‌زمینی، کوکو سبزی، کشک بادمجان، نیمرو، املت، آش جو و غیره را نیز سفارش دهید. دسترسی به این کافه بسیار راحت است. کافی است تا سوار مترو شوید و خودتان را به ایستگاه بهارستان برسانید. سپس با کمی پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به این کافه دنج برسانید.

آدرس کافه روحی: میدان بهارستان، خیابان دانشسرا، خیابان شریعتمدار رفیع، باغ موزه نگارستان

کافه روحی

کافه چوبی

اگر در منطقه جنوبی پایتخت زندگی می‌کنید، برای برگزاری جشن‌های تولد خود کافه چوبی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. دکوراسیون چوبی، نورپردازی عالی، منوی متنوع و غیره از جمله امتیازاتی است که این کافه را به یکی از بهترین کافه های تولد تهران تبدیل کرده است. برگزاری جشن تولد در این کافه دنج و کوچک، خاطره‌ای به یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

آدرس کافه چوبی: شهرری، خیابان کریمی شیرازی (استخر)، مجتمع تجاری راگا، پلاک ۱۱۰-۱۱۱

کافه های قدیمی تهران از نوستالژیک‌ترین مکان‌ها برای عاشقان قهوه و چایی

کافه فرنون

اگر به دنبال یک کافه ایده آل برای جشن‌های تولد خود هستید، کافه فرنون را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اگر سری به این کافه بزنید، دکوراسیون جذاب و هنری این کافه قطعا شما را جذب خودش خواهد کرد. در منوی جذاب و متنوع این کافه انواع مختلف اسپرسو مانند لاته، کاپوچینو، کارامل ماکیاتو، آمریکانو وجود دارد.

همچنین در صورت تمایل می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم مانند شیر عسل دارچین، شکلات داغ، ماسالا لاته، چای، دمنوش و غیره را نیز سفارش دهید. در کنار نوشیدنی‌های جذاب این کافه کیک و شیرینی، سالاد، میان‌وعده، غذاهای فرنگی و صبحانه ایرانی نیز به چشم می‌خورند.

غذای اصلی منوی این رستوران شامل پاستا آلفردو، پیتزا چیکن گارلیک، هات داگ چیلی، استیک مرغ، پنینی ژامبون، پیتزا مخصوص، پاستا سبزیجات، چیکن برگر، پنینی سبزیجات و غیره است.

آدرس کافه فرنون: منطقه ۶، خیابان ولیعصر

کافه فرنون

سخن نهایی

روز تولد به عنوان یکی از مهم‌ترین روزهای زندگی هر شخصی است. در قدیم بیشتر تولدها در خانه‌ها گرفته می‌شد. اما امروزه به دلیل محدودیت‌های بسیار، کافه‌ها تبدیل به یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری جشن‌ها شده است. ما در این مقاله در رابطه با بهترین کافه های تولد تهران صحبت کردیم. کافه های مخصوص تولد تهران به دلیل دکوراسیون جذاب و امکانات عالی بهترین گزینه برای برگزاری جشن‌ها است.

اگر شما هم تجربه‌ای از برگزاری جشن تولد در این کافه‌ها دارید و یا کافه‌ای می‌شناسید که برای برگزاری جشن‌ها و دورهمی‌ها مناسب است، می‌توانید نظر خودتان را با تیم سپنجا به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 2]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا