جاهای دیدنی تهران

لیستی از کافه های لوکس تهران

در شهر تهران مکان‌های بسیاری برای تفریح و قرار‌های دونفره وجود دارد که یکی از آن‌ها کافه های لوکس تهران است. کافه‌ها مکان‌های بسیار خوبی برای قرارهای کاری، عاشقانه دونفری است که افراد برای مناسبت‌های خاص و یا برای دیدارهای گاه‌وبی‌گاه به این کافه‌ها می‌روند. شاید پیدا کردن کافه‌ای که مطابق با سلیقه شما باشد کمی دشوار به نظر برسد اما نگران نباشید چون سپنجا قرار است بهترین کافه های لوکس تهران را به شما معرفی کند و با توجه به سلیقه خود کافه دلخواه خود را انتخاب کنید. این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

برای اجاره سوئیت در تهران روی لینک کلیک کنید.

لیست کافه های لوکس تهران

با رفتن به کافی‌شاپ‌ها خاطرات به یاد ماندنی را برای خود و همراهانتان رقم می‌زنید. در ادامه به معرفی کافه های لوکس تهران می‌پردازیم:

۱- خانه پنیر پرچک

خانه پنیر پرچک که به آن شهر سفید هم می‌گویند یکی از کافه‌های مدرن و زیبای شهر تهران است. این کافه همانطور که از نامش مشخص است جای جای آن به رنگ سفید است از میز و صندلی‌ها بگیر تا دیوارها و بشقاب‌های پذیرایی آن، همه و همه سفید هستند و فضای روشن و دلبازی را به آنجا هدیه کرده است. این کافه در خیابان ولیعصر تهران قرار گرفته که اگر به دنبال کافه‌ای شیک و ارزان می‌گردید کافه پرچک می‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد.

پرچک با پنیرهای خوشمزه‌اش معروف شده است باید اعتراف کرد که پنیرهای خوشمزه‌ای دارد و برای خوردن یک صبحانه محشر جای فوق‌العاده‌ای خواهد بود. البته چیزکیک‌های آن هم حرف ندارد فقط کافیست امتحانش کنید تا مزه لذیذش را هرگز فراموش نکنید. شب‌های این کافه بسیار دیدنی اما شلوغ است بنابراین شاید برای خالی شدن میز و صندلی کمی معطل شوید.

۲- کافه رستوران ری‌را

یکی از کافه های لوکس تهران کافه ری‌را است که از کافی‌شاپ‌های بسیار قدیمی و نوستالژی به حساب می‌آید. این کافه یک خانه بسیار قدیمی بوده که مهندسان و معماران هنرمند به بازسازی و مرمت آن پرداخته‌اند و آنقدر دقیق و زیبا این کافه را درست کرده‌اند که بخاطر این هنرمندی زیبا به معمارانش جایزه هم داده‌اند. 

چای‌های دلچسب و لازانیاهای آن بسیار فوق‌العاده است و مشتریان زیادی این‌ها را سفارش می‌دهند. نشستن کنار پنجره این کافه و تماشای حیاط قدیمی آن در کنار خوردن یک چای می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. این کافه در خیابان نوفل لوشاتو تهران قرار گرفته پس اگر گذرتان به این کافه افتاد حتما به دیدن آن رفته و خود را به چای مهمان کنید.

برای تجربه سفر کوتاه به پایتخت، مقاله “سفر یک روزه اطراف تهران” راهنمای خوبی است.

کافه ری را

۳- سام کافه

سام کافه از کافه‌های شیک در تهران است که شعبه‌های زیادی هم دارد و کیفیت در همه این شعبه‌ها بالاست. این کافه در ونک، شهرک غرب، فرشته و سنایی شعبه دارد؛ اما از نظر ظاهر و شیک بودن کافه‎های ونک و فرشته انتخاب مناسبی هستند. کافه فرشته در خیابان فرشته و سام سنتر، کافه ونک در خیابان خدامی و در داخل ساختمان مادیران و کافه شهرک غرب که در خیابان سیمای ایران قرار گرفته است.

سام کافه پنجره‌های بزرگی دارد که از بالای سقف تا کف کافه کشیده شده و جذابیت کافه را چند برابر کرده است؛ تماشای بیرون از این پنجره‌ها خارق‌العاده است. در این کافه زیبا کیفیت غذاها بسیار بالا است و شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها، سالاد‌ها و حتی کروسان‌های خوشمزه آنجا را سفارش دهید و نوش‌جان کنید. البته در نظر داشته باشید که قیمت‌ها کمی بالا خواهد بود.

۴- کافه رستوران ویکولو

اگر به کافه رستوران ویکولو قدم بگذارید متوجه فضای آرامش‌بخش آن خواهید شد و با دیدن دکوراسیون آن متعجب خواهید شد چون شما را به یاد کافه‌های ایتالیا می‌اندازد و حس می‌کنید که در یکی از کافه‌ رستوران‌های ایتالیا قرار گرفته‌اید. دکور این کافه سلطنتی خواهد بود که با رنگ‌بندی زیبایی طراحی شده است.

کافه ویکولو در الهیه تهران و رویال فلور قرار گرفته است که برای قرار‌های دوستانه و یا کاری بسیار مناسب خواهد بود. قیمت‌ها در این کافه بسیار بالاست اما نگران نباشید چون کیفیت غذاهایش هم بالا خواهد بود و پشیمان نمی‌شوید. قهوه‌ها و پنینی‌های این کافه بسیار خوشمزه هستند و حتی می‌توانید کیکی از شیرینی فروشی که در کنار کافه قرار گرفته تهیه کرده و در ویکولو نوش‌جان کنید.

راهنمای جامع سفر به تهران | هر آنچه باید قبل از سفر به تهران بدانید!

این مطلب را هم بخوانید
لیست مراکز خرید تهران برای خرید لوازم الکترونیکی

ویکولو از کافه های لوکس تهران

۵- کافه رستوران رایدر

کافه رستوران رایدر یکی از کافه های لوکس تهران به شمار می‌رود که فضایی شیک و مدرن را در آنجا مشاهده می‌کنید. دوچرخه‌های زیبا با رنگ‌های متفاوتی در فضای این کافه مشاهده می‌کنید و به همین جهت است که نام آن را رایدر گذاشته‌اند. محیط کافه تقریبا بزرگ است بنابراین جای کافی برای نشستن مهمانان دارد.

کیفیت غذاها و خوراکی‌های که در رایدر سرو می‌شوند بسیار عالی است و برای قرارهای کاری و دیدارهای دونفره حرف ندارد. مشتری‌هایی که به این کافه می‌آیند و مشتری دائمی این کافه هستند بیشتر ساندویچ‌ها و پیتزاهای خوشمزه‌اش را سفارش می‌دهند و از آن‌ها تعریف می‌کنند. این کافه در شهرک غرب تهران و در مرکز تجاری مهستان قرار گرفته است.

۶- کافه مگنولیا

اگر کافه مگنولیا را برای قرارهای دونفره عاشقانه و یا دوستانه خود در نظر گرفته‌اید باید بدانید که این کافه فضایی فانتزی دارد و از رنگ‌بندی فوق‌العاده زیبایی هم در آن به کار رفته شده است. دکوراسیون این محیط به رنگ‌های شادی مثل بنفش و سبز طراحی شده‌اند که این ترکیب رنگ باعث شده تا محیط کافه روشن به نظر برسد.

قیمت‌های این کافه مناسب و عادلانه خواهد بود و در آنجا می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و کیک‌ها را سرو کنید البته شیک‌ها و سالادهای سزار خوشمزه آن را فراموش نکنید. مگنولیا در ونک تهران، خیابان زاینده رود غربی و در مجتمع پارک پرنس قرار گرفته است و اگر راهتان به این قسمت خورد حتما به این کافه سربزنید.

بازدید از بازار گل محلاتی تهران هم می‎تواند برای فرار از شلوغی‌ها گزینه خوبی باشد. مقاله را بخوانید.

کافه مگنولیا

۷- کافه لئون ۱۹۶۰

کافه لئون از بهترین کافه‌های شیک تهران به حساب می‌آید که دارای ۵ شعبه در تهران است و همه شعبه‌های این کافه برای قرارها و دیدارهای مهم هستند. فضای داخلی این کافه شیک و مدرن و محیط خارجی و بیرون آن شبیه به خیابان‌های اروپایی است. کافه لئون چون از سال ۱۹۶۰ ساخته شد و از همان زمان شروع به فعالیت کرد به همین جهت نام آن را کافه لئون ۱۹۶۰ گذاشتند. این کافه در خیابان پاسداران و در بالای برج آبتین قرار دارد.

۸- کافه چای بار

کافه چای بار همانطور که از نامش مشخص است دمنوش و چای‌های معروف و خوشمزه‌ای هم دارد که در فضای دلنشین و آرامش می‌توانید این چای داغ را نوش‌جان کنید. این مکان درحقیقت انجمن خوش‌نویسان بوده است که امروزه به کافه‌ای دنج برای قرارهای کاری، دیدارهای دونفره و جمع‌های دوستانه تبدیل شده است. در دل این کافه شاعرانه و دلنشین کاریز قرار دارد.

کافه چای بار صبح‌ها تقریبا شلوغ می‌شود و خیلی از افراد برای خوردن صبحانه‌های خوشمزه آن به این مکان آمده و با محیط بیرونی سرسبزی که دارد حال و هوایی هم عوض می‌کنند. چای بار در خیابان اندرزگوی تهران و خیابان سلیمی شمالی قرار دارد و نمای آن تقریبا سنتی و قدیمی است که حس و حال خوبی هم به مهمانان القاء می‌کند.

کافه چای بار

۹- کافه درسا

کافه درسا از کافه های لوکس تهران محسوب می‌شود که محیط دلباز و روشنی دارد. فضای این کافه آنقدر دلنشین و آرامش‌بخش است که ممکن است ساعت‌ها در آن وقت بگذرانید بی آنکه متوجه گذر زمان شوید. این کافه برای هر نوع قرار و دیداری مناسب بوده از قرارهای دونفره عاشقانه بگیر تا قرارهای دوستانه و کاری. درسا از پارکینگ اختصاصی هم برخوردار بوده و با این وجود نگران پارک ماشینتان نخواهید بود و از این بابت خیالتان راحت است.

در کافه درسا قهوه‌ها و کروسان‌های فوق‌العاده خوشمزه‌ای وجود دارد که حتما آن‌ها را امتحان کنید و طعم واقعی را بچشید و لذت ببرید. علاوه بر این مراسمات خاصی هم در این کافه برگزار می‌کنند مثلا در روز معمار، معماران سرشناس را به این کافه دعوت کرده بودند. درسا یکی از بهترین کافه‌ها برای صحبت‌های کاری خواهد بود که می‌توانید از خیابان شریعتی، نرسیده به دوراهی دولت در طبقه سوم خانه درسا به این کافه دسترسی پیدا کنید.

برای اجاره منزل مبله در تهران از سپنجا کمک بگیرید.

۱۰- کافه رستوران کاوالی

بی شک یکی از شیک‌ترین و مدرن‌ترین کافی‌شاپ‌های تهران کافه رستوران کاوالی است که با طراحی هنرمندانه و نمای زیبایش باعث جذب مشتریان بسیاری شده است. با دیدن نما و ظاهر این کافه شما بی‌دلیل به یاد کافه‌های لوکس و زیبای اروپایی می‌افتید؛ زیرا از ترکیب رنگ‌های مشکی و طلایی در ساخت و نمای آن استفاده شده که با این اوصاف به عنوان یکی از کافه‌های لاکچری تهران به شمار می‌رود.

کاوالی با فضای بزرگی که دارد برای مهمانی‌های خانوادگی و حتی قرارهای کاری و دوستانه حرف ندارد و می‌توانید عزیزانتان را برای صرف یک وعده غذایی مخصوصا در شب‌های زیبایش بع این کافه دعوت کنید و لحظات خوشی را در کنار هم سپری کنید. با رفتن به کاوالی منوی کاملی در اختیارتان قرار می‌گیرد که از دیدن آن متعجب خواهید شد چون هر خوراکی را که بخواهید در این منو وجود دارد.

اگر می‌خواهید غذاهای متفاوتی را در این کافه سرو کنید حتما غذاهای بین المللی آن را سفارش دهید تا تجربه‌ای متفاوت را در این کافه داشته باشید و از طعم لذیذ آن‌ها لذت ببرید. این کافه با داشتن پارکینگ اختصاصی خیال همه مشتریانش را راحت کرده و آن‌ها می‌توانند با خیالی آسوده در کاوالی وقت بگذرانند. برای دسترسی به کاوالی باید به سعادت آباد تهران و فرحزاد شمالی بروید.

کافه رستوران کاوالی

۱۱- کافه لایم فرشته (کافه بیسترو)

یکی دیگر از کافه های لوکس تهران، کافه لایم فرشته خواهد بود که دکوراسیون بسیار شیکی دارد. با دیدن منوی هیجان‌انگیز آن قطعا متعجب خواهید شد و وجود بشقاب‌های وافل و میوه‌های زیبا و خوشمزه اش شما را چند ساعتی در این کافه به خوشگذرانی وادار می‌کند. قهوه اسپرسوهای بیسترو طعم بی‌نظیری دارند پس از خوردن قهوه‌های آن غافل نشوید.

این کافه برای برگزاری انواع مراسمات مثل تولد، جشن کوچک و حتی سورپرایزهای دوستانه و عاشقانه مناسب است. برای دسترسی کافه لایم فرشته باید به خیابان فرشته رفته و از آنجا در نبش کوچه شبدیز و در پاساژ فرشته این کافه را مشاهده خواهید کرد. اگر گذرتان به این مکان خورد حتما از این کافه دیدن کنید و مهمان چند ساعته بیسترو باشید.

کافه ریبار موزه زمان، کافه مون لانژ زعفرانیه، کافه سالمبا فردوس غرب، کافه ربلان تجریش، کافه بلوار پالادیوم، کافه لول فور ارگ، کافه باکس کلاسیک، کافه کاخ لیدوما، کافه هتل برج سفید، کافه لئون سام سنتر، کافه رویال لانژ بام لند، کافه ایوان، کافه سنتی نان و نمک یا فخرالملوک،  کافه لمیز تجریش، کافه مشیر، لوکال، دارچین، روبرتو، لیوینگ پلازا و… از دیگر کافه های لوکس تهران هستند.

معرفی بهترین رستوران های تهران از کبابی تا ایتالیایی

این مطلب را هم بخوانید
بهترین مکان های تفریحی نزدیک تهران

کافه‌های عربی در تهران

علاوه بر کافه‌هایی که ذکر شد کافه‌های دیگری هم وجود دارند که بتوانید غذاهای عربی هم امتحان کنید و حس کنید در یک کافه عربی قرار گرفته‌اید. در ادامه چند نمونه از کافه‌های مدرن و لوکس عربی را در تهران به شما معرفی می‌کنیم:

۱۲- کافه لبینا اندرزگوی

کافه لبینا اندرزگوی یکی از کافه‌های لوکس عربی در تهران است که اگر به کافه‌های عربی و خوردن باقلای لبنانی و همچنین چای مراکشی علاقه‌مند هستید بی شک این کافه می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. سرویس‌دهی این کافه بسیار بالا و با کیفیت است و کارکنان آنجا به بهترین شکل ممکن از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند و شما با دیدن منوی آن می‌توانید هر چه دوست دارید سفارش دهید. کافه لبینا در اندرزگوی تهران قرار دارد.

کافه لبینا

۱۳- کافه باب البحر بام لند

مجموعه تفریحی و گردشگری بی‌ظیری به نام بام لند در تهران وجود دارد که شاید دریاچه چیتگر به گوشتان خورده باشد و بدانید که کجاست. در این مجموعه تفریحی کافه‌های زیادی هم وجود دارد که بستگی به سلیقه هر فرد دارد؛ یکی از این کافه‌ها باب البحر نام دارد که علاوه بر غذا و چای امکاناتی مثل سیگار و قلیان هم به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

تماشای دریاچه چیتگر از پنجره‌های این کافه بسیار تماشایی است. پس اگر به کشیدن قلیان علاقه دارید و از چنین فضای زیبایی لذت می‌برید این کافه برای شما بسیار مناسب است. اگر بخواهید به این کافه دسترسی داشته باشید باید به همت غرب کاشان جنوب بروید و آنجا با مجموعه‌ای گردشگری بام لند روبرو خواهید شد که کافه باب البحر در آنجا واقع شده است.

در آخر

یکی از تفریحات و خوشگذرانی‌های خیلی از افراد همین کافی‌شاپ رفتن‌هاست که با حضور در آن‌ها حس و حال خوبی به شما دست می‌دهد. در مقاله سپنجا با کافه های لوکس تهران از کافه‌های بین‌المللی تا عربی آشنا شدید. انتخاب کافه انتخابی سلیقه‌ای است. با خواندن مقاله متوجه شدید که قیمت‌ها، غذاها، کیفیت‌ها و حتی ظاهر هر کافی‌شاپ با دیگر کافی‌شاپ‌های دیگر متفاوت است؛ بنابراین متناسب با سلیقه خود یکی از این کافه‌های نامبرده را می‌توانید انتخاب کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

تینا خراسانی

روزامو با نوشتن سپری میکنم ، مارکتینگ رو دوست دارم و خودم رو مارکتر نمیدونم، به قول یه بنده خدایی، من مارکتر نیستم ولی مارکتینگ رو دوست دارم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا