جاهای دیدنی تهران

معرفی کافه های بردگیم در تهران

این روزه‌ها در بین جوانان صحبت در مورد کافه های بردگیم در تهران بسیار داغ شده و این کافه‌ها به پاتوق همیشگی عده زیادی از آنها تبدیل شده‌ است. اما اصلاً کافه بردگیم چیست؟ چرا این روزها در بین جوانان انقدر محبوب شده‌اند؟ اگر شما هم از این دست سوالات دارید با ما باشید تا پاسخ خود را دریافت کنید.

کافه‌های بردگیم مانند سایر کافه‌ها به نظر می‌رسند با این تفاوت که؛ بیشتر افراد و گروه‌های شیفته‌ی بازی وارد آنها می‌شوند. سر میز این کافه‌ها بازی‌های فکری و گروهی متنوعی انجام می‌شود و هر روز بیشتر از روز قبل در بین جوانان محبوب می‌شوند. اگر شما هم به بازی گروهی علاقه‌مند هستید پس حتما دوست دارید در کافه‌های بردگیم‌ تهران بنشینید و بازی مورد علاقه خود را با افراد دیگر انجام دهید. در ادامه همراه سپنجا باشید.

برای اجاره سوئیت در تهران روی لینک کلیک کنید.

شیوه‌ی عملکرد کافه‌های برد گیم در تهران

قانون کافه‌های بردگیم این است که مشتری قدری پس از ورود به کافه، می‌تواند بازی خود را سفارش دهد. سپس با سایر اعضای گروه منتظر بماند تا بازی مورد نظر روی نیز آورده شود. جالب است بدانید موضوع بازی‌های بردگیم در طراحی فضای این کافه‌ لحاظ شده است. فضا کاملاً بر اساس سبک آن‌ها طراحی شده است. به عنوان مثال، میزهای کافه با توجه به شرایط و نوع بازی طراحی و چیده شده‌اند.

یک سری نکات قبل از رفتن به کافه بردگیم لازم است بدانید. مثلاً پس از ورود و سفارش بازی، باید غذا، نوشیدنی و سایر خوراکی‌ها را سفارش دهید. هریک از این کافه از منویی بسیار متنوع برخوردار هستند که لذت چشیدن طعم‌های دلنشین را در کنار بازی‌های جذاب برای مهمانان خود چندین برابر می‌کنند. این نکته را هم به یاد داشته باشید که مخاطب این دست کافه‌ها در شهر بزرگی چون تهران بسیار زیاد است، بنابراین اگر تصمیم دارید گروهی به این کافه‌ها بروید، پیش از رفتن، حتماً میز رزرو کنید. جمع هزینه شما در کافه بردگیم نیز به این صورت خواهد بود: هزینه‌ی بازی(به ساعت) × تعداد نفرات + سفارش‌های خوراکی

کافه های بردگیم در تهران

معروف‌ترین کافه های بردگیم در تهران

در ادامه با برخی از بهترین کافه‌های بردگیم پایتخت پرهیاهوی کشور آشنا می‌شوید.

۱- کافه فکرکده

کافه فکرکده از کافه‌های بزرگ تهران است و شعبه‌های دیگر آن در برخی شهرهای ایران مشغول فعالیت هستند. این کافه‌ مشهور به عنوان یک کافه بردگیم بزرگ و پرمخاطب فقط، چهار شعبه در شهر تهران دارد که هریک از آنها مجموعه‌ای جامع از بازی‌های مختلف فکری، کامپیوتری، پلی‌استیشن و اتاق فرار را ارائه می‌دهند. از جمله بازی گیم‌آو ترونز، پی‌شوم، دژ، فیفا و بیش از ۲۰۰ بازی مختلف دیگر.

آدرس شعبه اصلی کافه فکرکده: تهران، سعادت‌آباد، بلوار سرو، مجتمع تجاری اُپال

ساعت کار: شنبه تا جمعه ۱۴ تا ۲۴

شماره تماس شعبه ۱:۰۲۱۲۲۳۸۶۷۸۲

آیدی اینستاگرام: @fekrkade_complex

آدرس سایت: www.fekrkade.com

2- کافه اطلسی

در کافه اطلسی همیشه رویدادهای جذابی برای میهمانان رقم می‌خورد. این کافه در واقع یکی از خانه‌های قدیمی شهر تهران است و فضایی دنج و کاملاً سنتی دارد. در کافه اطلسی که یکی از بهترین کافه های بردگیم در تهران است می‌توانید انواع بازی‌های فکری، کامپیوتری و پلی‌استیشن را بازی کنید. جالب است بدانید در بین بازی‌های این کافه برای کودکان هم بازی‌های جذاب متعددی پیدا می‌شود.

بازی‌ها: انواع بازی‌های بردگیم در روزهای سه‌شنبه

آدرس کافه اطلسی: میدان فلسطین ، خیابان طالقانی، خیابان سرپرست جنوبی، کوچه پارس

ساعت کار: ۸ تا ۲۲

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۹۷۵۲۳۷

آیدی اینستاگرام: @khaneatlasi

3- کافه گیک

یکی از معدود مکان‌ها در ایران که بیش از ۲۲۰ بازی رومیزی را به عنوان یک فعالیت گروهی سرگرم‌کننده ارائه می‌دهد، کافه گیک در مرکز تهران است. کافه کیگ بیشتر به آن دسته از افراد توصیه می‌شود که به بازی‌های فکری اعتیاد پیدا کرده‌اند و در واقع گیک این بازی‌ها هستند! بازی‌های کافه گیک در دسته‌بندی‌های مخصوص به خود قرار دارند و افراد برای ورود به کافه باید ورودی پرداخت کنند.

این مطلب را هم بخوانید
ایران مال یا بازار بزرگ ایران کجاست؟

بازی‌ها: بالغ بر ۲۰۰ بازی بردگیم گروهی و استراتژیک

آدرس: خیابان کریم‌خان، خیابان سنایی، کوچه سوم، پلاک ۴

ساعت کار: ۱۶ تا ۲۴ شنبه تا چهارشنبه و ۱۲ تا ۲۴ پنجشنبه و جمعه

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۳۰۰۸۰۵

آیدی اینستاگرا: @_cafegeek_

اجاره سوئیت در شمال تهران

کافه گیگ در تهران

۴- کافه سیلک

کافه سیلک را می‌توان به عنوان یکی از پرطرفدارترین کافه های بردگیم در تهران معرفی کرد. این کافه بازی‌های بسیار متنوعی در فضای بسیار دلچسب اسم و آرام خود ارائه می‌دهد. همچنین منویی پر از غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه دارد که بسیار محبوب دل‌ها گشته‌اند.  در این کافه بیش از ۲۰۰ بازی بردگیم برای بزرگسالان و کودکان ارائه می‌شود.

آدرس: خیابان کارگر شمالی، نرسیده به چهارراه نصرت

ساعت کار: ۱۰ تا ۲۴

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۴۱۹۱۲۵

آیدی اینستاگرام: sialk_cafe@

5- کافه مایند اسپرت سنتر

یکی دیگر از کافه‌هایی که بازی‌های جذاب بردگیم ارائه می‌دهد، کافه مایند اسپرت سنتر در گیشا، خیابان بلوچستان تهران است. در این کافه می‌توانید بازی‌هایی از قبیل دیریم کچر، تاکنوکو و بیش از ۱۵۰ بازی رومیزی و استراتژیک دیگر را بازی کنید. بازی‌های کافه مایند اسپرت برای بزرگسالان طراحی شده‌اند و افراد برای حضور در کافه باید ورودی پرداخت کنید.

آدرس: گیشا، خیابان بلوچستان، کوچه‌ی یازدهم

ساعت کار: ۱۶ تا ۲۳

شماره تماس: ۰۲۱۸۶۱۱۱۸۶۳

آیدی اینستاگرام: @mindsportcenter

6- کافه الک دولک

کافه الک دولک هم به عنوان یکی از کافه های بردگیم در تهران شناخته می‌شود. این کافه رویدادهایی به نام دوشنبه‌های الکی دارد. میهمانان در این نوع دوشنبه‌ها با اتفاقات بسیار هیجان‌انگیز حسابی غافلگیر می‌شوند. کافه الک دولک بازی‌هایی از قبیل کهربا، شریف، ساگرادا، جنگا، گلوبز و… ارائه می‌دهد.

آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو، بن بست تابانی

ساعت کار: ۱۶ تا ۲۳

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۴۲۱۸۳

آیدی اینستاگرام: @alakdolak.games

لیست مراکز خرید تهران برای خرید لوازم الکترونیکی

کافه های بردگیم در تهران

۷- کافه کورلئونه یکی از جذاب‌ترین کافه‌های برد گیم تهران

کافه کورلئونه یکی از مشهورترین کافه‌های بردگیم تهران است و آوازه آن در تمام شهر پیچیده است. اسم این کافه با بازی مافیا گره خورده است زیرا با بهترین کیفیت و قوی‌ترین بازی کنندگان اجرا می‌شود. علاوه بر بازی مافیا بیش از ۱۰۰ بازی رومیزی دیگر در این کافه جذاب ارائه می‌شود.

آدرس: شهرک غرب، بلوار دریا به سمت شرق، بعد از میدان کوثر، روبروی پارک دلاوران، خیابان ۲۱ متری گلها، پلاک ۱/۳۲

ساعت کار: ۸:۳۰ تا ۲۰

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۶۳۹۷۲

آیدی اینستاگرام: @corleone_cafe

8- کافه گیم ریپابلیک

کافه گیم ریپابلیک یکی از محبوب‌ترین کافه های بردگیم در تهران است. تنها با یکبار رفتن به گیم ریپابلیک تصمیم می‌گیرید که بارها و بارها به آن‌جا بروید و بازی کنید. بازی‌های این کافه بسیار خاص و متنوع هستند و از بازی جک قاتل گرفته تا جزیره کاتان در فهرست بازی‌های آن دیده می‌ود. گرچه به جز اینها بازی‌های دیگر چون آفتافل، چاینا تاون، اتنوس، چاینا تاون، تاکنوکو و… نیز ارائه می‌کند.

آدرس: سعادت‌آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان دوم (عبقری)، داخل پارک شقایق، ساختمان آجری، مجموعه‌ی گیم ریپابلیک

ساعت کار: ۱۰ تا ۲۰

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۳۶۷۶۳۰

آیدی اینستاگرام: @gamerepublic_complex

9- کافه گلکسی کلاب ؛ یکی از حرفه‌ای‌ترین کافه‌های بردگیم تهران

اگر به دنبال یک کافه بردگیم حرفه‌ای در شهر تهران هستید تا هر روز به آنجا سر بزنید و بازدی کنید، کافه گلکسی کلاب را انتخاب کنید. چند مورد از معروف‌ترین بازی‌های روز دنیا مثل مافیا، فیفا و همینطور بازید کهکشان به صورت حرفه‌ای در این کافه برگزار می‌شوند. علاوه بر اینها بازی‌های دیگری چون دوئل، پایاپای، شام آخر و بیش از ۱۰۰ بازی رومیزی نیز در این کافه از کافه های بردگیم در تهران ارائه می‌شود.

آدرس: نیاوران، پاسداران، نارنجستان نهم، پلاک ۳

ساعت کار: ۱۰ تا ۲۴

شماره تماس: ۰۹۲۱۶۱۲۶۰۰۸

آیدی اینستاگرام: @galaxyclub.ir

کافه گلکسی کلاب

10- کافه برین گیم

یکی دیگر از کافه‌هایی که بازی مافیا را به صورت حرفه‌ای برگزار می‌کند، کافه برین گیم واقع در محدوده میدان تجریش است. این کافه دارای فضای مناسب برای انجام انواع بازی‌های بردگیم است و بازی اتاق فرار یکی از پرطرفدارترین و هیجان انگیزترین بازی‌های آن محسوب می‌شود. برای ورود به این کافه باید ابتدا مبلغی به عنوان ورودی کافه بپردازید و سپس بازی‌های مورد نظر خود را سفارش دهید. بیش از ۲۰۰ بازی متحرک و فکری در این کافه ارائه می‌شود.

آدرس: میدان تجریش، خیابان غلام جعفری، بالاتر از مجتمع تندیس، پلاک ۳۵، طبقه بالای هایپرمی

ساعت کار: ۱۴ تا ۲۴

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۵۸۲۵۸ و ۰۲۱۲۲۷۲۶۹۰۸

آیدی اینستاگرام: @braingame_cafe

بهترین بستنی فروشی های تهران + معرفی بهترین بستنی های سنتی

این مطلب را هم بخوانید
لیست مراکز خرید تهران برای خرید کفش

۱۱- کافه تتا

شاید کافه تتا یکی از مشهورترین کافه‌های بردگیم در تهران نباشد اما قطعاً یکی از محبوب‌ترین‌ها محسوب می‌شود. مجموعه‌ی کافه تتا، امکان انجام انواع بازی‌های گروهی را فراهم آورده است و به کسانی که نمی‌توانند برای خود تیم درست کنند، امکان بازی با افراد ناشناس را می‌دهد. برخی از بازی‌های مجموعه کافه تتا شامل بازید جومان جی، بازی کشن گانز، بازید تباگو و بیش از ۱۰۰ بازید دیگر می‌شود.

آدرس: چیتگر، بلوار کوهک، طلوع یک

ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه ۱۶ تا ۲۳ و پنجشنبه و جمعه ۱۱ تا ۲۳

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۹۲۴۶۵۳

آیدی اینستاگرام: @cafeteta

12- کافه فکر

کافه فکر یکی از بهترین کافه‌های بردگیم برای انجام بازی‌های مختلف فکری است. این کافه دارای یک فروشگاه بازی است و مشتری‌ها می‌توانند بازی‌ یا بازی‌های دلخواه خود را بخرند. کافه فکر به فکر تمام سنین بوده و بازی‌های خود را بدون محدودیت سنی ارائه می‌دهد. این کافه بالغ بر ۲۰۰ بازی ورکر پلیسمنت دارد.

آدرس: خیابان انقلاب، انتهای خیابان دانشگاه، بن‌بست پورجوادی، پلاک ۷، طبقه‌ی دوم

ساعت کار: ۱۱ تا ۲۳ و روزهای تعطیل ۱۷ تا ۲۳

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۴۷۰۰۱۲

آیدی اینستاگرام: @cafefekr

کافه فکر تهران

13- کافه بردلند

کافه بردلند یکی دیگر از بهترین کافه های بردگیم در تهران است. این کافه یک شعبه در تهران و چندین شعبه مختلف در برخی شهرهای ایران دارد. برای ورود به کافه بردلند باید هزینه ورودی را پرداخت کنید و سپس سراغ سفارش بازی دلخواه خود بروید. بازی‌های این کافه شامل کش گانز، مافیا، فیفا، دراگونز و…. می‎شود.

آدرس شعبه اصلی کافه بردلند: سعادت‌آباد، خیابان سرو غربی، خیابان بخشایش، خیابان بهار

ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه ۱۶ تا ۲۴ و پنجشنبه و جمعه ۱۲ تا ۲۴

شماره تماس:

شعبه ۱: ۰۲۱۲۲۰۷۱۸۱۶

شعبه ۲: ۰۲۱۲۲۷۸۵۳۶۳

آیدی اینستاگرام: @boardland_team

14- کافه بردگیم تهران

در کافه بردگیم تهران می‌توانید بیش از ۱۰۰ بازی فکری پرطرفدار را بازی کنید. بازی‌های این کافه بدون محدودیت سنی ارائه می‌شوند و حتی کودکان هم می‌توانند در آنها شرکت داشته باشند. در برخی روزهای هفته رویدادهای جالبی با موضاعت مشخص در کافه بردگیم اتفاق می‌افتد که مخاطبان زیادی را از سرتاسر تهران به خود جذب می‌کند. این کافه به عنوان یکی از بهترین کافه های بردگیم در تهران انواع بازی‌های فکری، کامپیومتری، پلی‌استیشن و… را ارائه می‌دهد. مثل: مافیا، گیم آو ترونز، میپل و …

آدرس: انقلاب، خیابان فخر رازی، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک ۶۸، کافه برد گیم

ساعت کار: ۱۱ صبح تا ۲۳ و جمعه‌ها و ایام تعطیل از ساعت ۱۵ الی ۲۳

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۹۵۵۳۳۴

آیدی اینستاگرام: @cafeboardgame

معرفی بهترین پیتزافروشی تهران که باید امتحان کنید!

کافه برد گیم

۱۵- کافه بوردیکا

کافه بوردیکا یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها برای انجام انواع بازی‌های گروهی جذاب و خوردن غذاها و نوشیدنی‌های خوش طعم است. این کافه در خیابان کریم‌خان تهران واقع شده است و دسترسی به آن بسیار راحت است. می‌توانید از انجام بازی‌هایی چون بیلیارد، گیم ‌آو ‌ترونز، فوتبال دستی، کلت اکسپریس و بیش از ۱۰۰ بازی فکری و متنوع دیگر در کافه بوردیکا لذت ببرید.

آدرس کافه بوردیکا: میدان فردوسی، خیابان قرنی، کوچه شاداب غربی، پلاک ۴۱

ساعت کار: ۲۴ ساعته

شماره تماس: ۰۹۲۱۳۰۱۹۷۸۸

آیدی اینستاگرام: Boardica.club@

سخن آخر…

مقاله کافه های بردگیم در تهران از تیم سپنجا به پایان رسید. ۱۵ کافه مهم را معرفی کردیم اما علاوه بر اینها موارد دیگری هم در پایتخت وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: میزفان کافه، کافه بازی پازل، کافه بردلانج، کافه بازی، کافه لول آپ و… . بردگیم به حدی جذاب است که هر شخصی باید حداقل یکبار آن را تجربه کند. نه تنها بازی‌های بردگیم بلکه افرادی که علایق مشابه به شما دارند، در کافه‌های بردگیم خالی از لطف نیستند. شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود را با گروهی بازی کنید که همانند خودتان سرشار از ذوق و هیجان هستند.

اگر به کافه های بردگیم در تهران سر زده‌اید، لطفا نظرات خود را در کامنت با ما به اشتراک بگذارید. منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

برای اقامتگاه بوم گردی در تهران از سپنجا کمک بگیرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

تینا خراسانی

روزامو با نوشتن سپری میکنم ، مارکتینگ رو دوست دارم و خودم رو مارکتر نمیدونم، به قول یه بنده خدایی، من مارکتر نیستم ولی مارکتینگ رو دوست دارم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا